Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko541
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki
  • Informacje
  • Rozrywka
  • Sport
  • Motoryzacja
  • Technologia
  • Ukraina
  • Gospodarka
  • Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

746

Epidemia mizoginii

Jeśli przeciętny „miły i grzeczny” chłopak zostanie odrzucony przez dziewczynę to nic. Jeśli dowie się, że ta dziewczyna poszła w tango z łobuzem-troglodytom to też nic. Ale kiedy powtórzymy to kilka razy i dodamy, że kobiety mogą robić co chcą bez większych konsekwencji nienawiść zaczyna kiełkować…

wqeqwfsafasdfasd
wqeqwfsafasdfasd
z
wykop.pl
dodany: 19.02.2022, 16:37:19
  • #
    polska
  • #
    p0lka
  • #
    logikarozowychpaskow
  • #
    zwiazki
  • #
    blackpill
  • #
    przegryw
  • 665
    • Facebook
    • Twitter

Dlaczego coraz więcej mężczyzn nienawidzi kobiet za samo tylko bycie kobietą? Przez wychowanie. Przeciętni chłopcy, urodzeni w przeciętnych rodzinach przez przeciętnych rodziców, wychowywani często głównie przez mamę i babcię, byli uczeni, aby być miłym, grzecznym, cichym, spokojnym i ułożonym, bo kobiety kochają takich mężczyzn, a najlepiej żeby być jeszcze religijnym i dużo się modlić, to wtedy w ogóle sam Bóg osobiście ześle mu piękną anielicę, pozbawioną wszelkich wad, z którą założy wspaniałą rodzinę.


Potem ci chłopcy szli do szkoły, gdzie „zakochiwali się” w najładniejszej dziewczynie w klasie. Byli dla niej mili a ona ich dorzucała. Później szli do szkół średnich, znów zakochiwali się w najpiękniejszej i zostawali wyśmiewani. Średnie też ich odrzucały, no ale nic – byli młodzi i mieli jeszcze czas. Potem okazywało się, że jednak nie trzeba być miły i ułożony, bo większość najfajniejszych kobiet była traktowana jak worek na nasienie przez każdego, kto „miał to coś” – najczęściej wygląd i odpowiednią gadanę. Że jednak nie trzeba być romantyczny i oficjalnie się razem związać, aby móc uprawiać ze sobą seks, bo wychodzi na jaw że tu jedna oddała się na dyskotece, inna w starym aucie gdzieś w lesie, jednej facet ma 30 lat a drugiej jest po 50tce a one nawet matury nie mają.

W wieku 13-26 mężczyzna może zauroczyć się w kilkudziesięciu kobietach w jego otoczeniu i nawet nie tyle nigdy nie być w żadną z nich w związku, co nawet się nie całować – pomimo tego, że żył i robił DOKŁADNIE to, co mówiła mu mama i obie babcie żeby robił aby znaleźć sobie piękną żonę. I ten zimny prysznic zawsze dołoży do ognia nienawiści międzypłciowej – wielokrotnie złamane serce to jedno, ale złamane serce pomimo tego, że według przekazanych wartości to, co się robiło i mówiło miało na 120% doprowadzić do ślubu i dzieci bardzo siada na psychice.

Człowiek orientuje się, że wszystko co go uczono, co mówiono i pokazywano – czy to w prawdziwym życiu, czy romantycznych filmach, serialach i bajkach to jedno wielkie JEBANE KŁAMSTWO. Najczęściej świadomość ta pojawia się, kiedy jest już za późno na zmiany – tak, jak nastoletni Michałek ma jeszcze czas wyrobić swoje ciało i nauczyć się podrywać dziewczyny, tak 25-30 letni Michał z brzuchem, zakolami, depresją oraz groszową pensją wyciskaną w pracy której nienawidzi już wiele ze sobą nie zrobi: raz że nie ma na to sił i pieniędzy, dwa że nie ma gwarancji na to, że po poświęceniu kilku lat na rozwój ciała i charakteru cokolwiek osiągnie – lepiej skupić się na tym, aby chociaż z raz w tygodniu się wyspać. Oczywiście niektórym się to udaje – ci, którzy w wieku 17-25 byli odrzucani przez koleżanki, w wieku 30+ wyczynowo ruchają nastolatki. Czasami dzięki temu, że po prostu się zmienili, czasami bo się dorobili a czasami bo nauczyli się jak je podrywać… Jednak najważniejsze jest to, że swoim zachowaniem robią im rówieśnikom to, co sami przeżyli w młodości, kontynuując ten krąg walki o kobietę. Oczywiście to, że o kobiety w przedziale 17-24 zmagają się mężczyźni w wieku 17-dopóki jeszcze staje na tabletkach, czyli nawet 80+ też jest ogromnym problemem – szczególnie, że nikt nie mówi młodym chłopakom że o swoją wymarzoną dziewczynę muszą konkurować nie tylko z innymi chłopakami ze swojej szkoły, ale wręcz z połową populacji miasta…

Do niepoprawnego wychowania dochodzi jeszcze sytuacja społeczno-ekonomiczna. Dziewczynom funduje się erazmusy, które w większości przypadków są jedną, wielką alkoogrią. Kobiety mają płacone dodatkowe zasiłki jak wpadną same nie wiedząc z kim, albo z kimś kto ma fajne ciało i charakter, ale do zabawy a nie tworzenia rodziny, więc gdy tylko pojawia się ciąża trzeba uciekać. Nawet jak kogoś zamordują, to mają znacznie łagodniejsze wyroki i ogólnie gdy człowiek zauważa, że kobiety mogą bawić się do upadłego bez żadnych konsekwencji, to również coś w nim pęka.

Wisienką na torcie jest wiek emerytalny, gdzie młody chłopak ma dziś pewność, że nawet jak dożyje emerytury to szybko umrze niej z głodu, podczas gdy kobiety kończą zatrudnienie w 1/3 swojego życia, nie rzadko pracując od 25 do 60 roku życia z kilkoma-kilkunastoma latami przerwy na dzieci czy „niech mąż robi w soboty i niedzielę, to zarobi niedużo mniej niż ja przez cały tydzień, ale za to nie będę musiała się męczyć” by potem żyć na emeryturze jeszcze 20-40 lat.

Prawnie nie można zrobić za wiele: wyrównać wiek emerytalny czy zakazać „dodatkowych punków na studia/pracy/kursy” zależnie od płci i protestować gdy para przestępców facet+kobieta dostanie 2 różne wyroki mimo takiego samego udziału w przestępstwie, na zasadzie „brak penisa = łagodniejszy wyrok”.

Jednak można zrobić naprawdę dużo na etapie edukacji – po pierwsze przestać okłamywać dzieci, że bycie miłym i grzecznym jest dla nich dobre. Ono jest dobre dla innych dorosłych – bo jak dziecko czy nastolatek nie sprawia żadnych problemów, to „w*jebane jaja” nic nie trzeba z nim robić, sam uczy się wszystkiego w szkole, a w domu tylko siedzi i patrzy się w ścianę czy tam modli się „bo dzięki temu będzie lepszym człowiekiem”. Musielibyśmy otwarcie uczyć o tym, że kobiety lecą głównie na wygląd, że charakter też jest ważny, ale „atrakcyjny charakter” to nie facet, co po pracy daje kwiatka, sprząta kibel i gotuje obiat, a taki co każe to robić kobiecie, a jak nie chce to krzyczy na nią albo nawet i bije, byle by tylko on był tym, który rozkazuje.

Najważniejsze to dbać o wyląd i zdrowie – ćwiczyć, dobrze się odżywiać itp. Oczywiście nie każdy zrobi sobie 6pak i nie każdemu nawet on pomoże, dlatego należy też tłumaczyć, że jak jest się poniżej 5/10 to lepiej od razu zacząć sobie szukać żony w jakimś biednym kraju III świata, bo na polkę to nie ma co liczyć, nawet jak będzie miała dzieci z poprzednich związków, nadwagę i długi – bo takie szukają betabankomatów wyłącznie powyżej średniej, a jak nie znajdą to i tak państwo ich utrzyma.

Jeśli chcemy zapobiec zwiększaniu się nienawiści do kobiet, to albo nauczymy młodych chłopaków, że większość z nich nie ma szansy na długi i udany związek, więc lepiej niech sobie odpuszczą ten wyścig o waginę zanim w ogóle się w ich życiu zacznie, i zajmą się wyłącznie sobą, swoimi pasjami, zdrowiem i ogólną wygodą życia, albo sprowadzimy do Polski z innych krajów milion młodych, bezdzietnych kobiet bez nadwagi, dzięki czemu sytuacja na ryku matrymonialnym sama się ustabilizuje i wyrówna -lepiej mieć społeczeństwo z nadmiarem kobiet, bo jeden facet może mieć żonę i kochankę, niż nadmiarem mężczyzn, bo kobieta też będzie miała męża i kochanka, ale oboje będą z top 20% społeczeństwa, a wszyscy faceci poniżej 5/10 będą skazani na dożywotnią samotność…

**

Jeśli podoba ci się styl w jakim piszę, a co najważniejsze treści które prezentuję, zachęcam do przeczytania zbioru opowiadań którego jestem współautorem. Poruszają one tematy naiwności uczuciowo-emocjonalnej, zdrad, samotnego macierzyństwa, gwałtów, prostytucji, samotności społecznej oraz innych zachowań około seksualnych, mających znaczący wpływ na funkcjonowanie całego społeczeństwa.

https://lubimyczytac.pl/ksiazk...

Komentarze (665)

najlepsze

satanita
satanita
19.02.2022, 16:55:45
  • 683
IMO pierwsze co powinno być odczarowane to bajka o byciu "tym lepszym mężczyzną" kiedy facet decyduje się na związek z samotna matką. Obecnie nie ma związków narzucanych przez rodzinę więc kobieta ponosi odpowiedzialność za wybranego przez siebie partnera i ojca swoich dzieci. A także za brak ojca (poza wdowami czy ofiarami gwałtów co oczywiste). Zastępując nieodpowiedzialnego ojca facet sprawia, że kobieta ponosi mniejszą odpowiedzialność sowich durnych decyzji.
Przy okazji młodsze kobiety widząc
  • 87
wqeqwfsafasdfasd
wqeqwfsafasdfasd
19.02.2022, 17:02:11
  • 527
@satanita: Ogólnie młoda kobieta i konsekwencje to jakaś abstrakcja - KAŻDY jej błąd naprawi albo ojciec, albo nowy chłopak, albo w ostateczności "kapitan państwo"....
wqeqwfsafasdfasd
wqeqwfsafasdfasd
19.02.2022, 17:11:50
  • 348
@Quzin: Takich facetów rodzice wyp*erdolą w końcu do gównoroboty za 2500 albo pod most - kobieta może mieszkać z rodzicami mając 4kę dzieci z 3 mężczyznami i żyć jak pączek w maśle.
Caterpie
Caterpie
19.02.2022, 22:00:10
  • 229
@wqeqwfsafasdfasd

OPie spłyciłeś trochę temat bo sugerujesz, że wszystkiemu winne jest "bycie miłym". Chad który zalicza dupy nie musi być "agresywnym dupkiem" - bardziej chodzi o cechy takie jak asertywność, ambicje i zaradność życiowa. Ja wolę żyć wśród miłych ludzi.

Prawdziwym problemem są przemiany społeczne rozpoczęte przez rewolucję seksualną i niedawno spotęgowane przez cyfryzację codziennego życia oraz mocny skręt obyczajowości w lewą (neomarksistowską) stronę. Zwróć uwagę, że wszędzie powtarza się ten sam
  • 17
robsonx
robsonx
19.02.2022, 23:46:34
  • 23
@Caterpie: dość powiedzieć, jak ważna jest pewność siebie. Zapewnia powodzenie nie tylko u płci przeciwnej, ale pomaga także zjednać sobie ludzi wokół. Niestety, dzieci często chowane są w sposób toksyczny, z obwinianiem i poczuciem winy, taki człowiek będzie mieć przez całe życie problem z pewnością siebie. Może to okazywać w specyficzny sposób - przerysowany i sztuczny pokaz "pseudo-pewności siebie" podszytej agresją, próbując udowodnić sobie i innym, że wszystko z nim w
TANSTAAFL
TANSTAAFL
20.02.2022, 08:54:50
  • 27
Zgaduję, że nie spodoba ci się ten argument bo w pierwszym akapicie atakujesz religię ale pomyśl.... gdybyś urodził się 50 lat temu na jakiejś prowincji to prawdopodobnie w wieku 20 lat poślubiłbyś jakąś niewiastę z sąsiedniej wioski. Życie w takiej ugruntowanej przez religię bańce kulturowej, gdzie byłeś prowadzony za rękę przez lokalny obyczaj było sprawdzonym od tysiącleci schematem.


@Caterpie: Taki to był schemat że i rodzice z góry wybierali i narzucali
pieczywomaca
pieczywomaca
19.02.2022, 17:39:05
  • 200
@wqeqwfsafasdfasd
Przykre, mocne ale prawdziwe.
Trzeba uczyć młodych chłopaków i uświadamiać jak jest bo to dla nich jedyna szansa żeby nie #!$%@?ć sobie życia. Muszą na wczesnym etapie zrozumieć że bycie potulnym to prosta droga do przegrywu, muszą spojrzeć na siebie uczciwie w lustro i stwierdzić że albo mają szanse bycie chadem albo nie i wtedy skupić się w 100% na pasji i karierze a następnie sprowadzić sobie miłą dziewczynę z filipin
źródło: comment_1645292272IEb7jn58KwEVqsuzO4Owgp.jpg
  • 21
n.....6
konto usunięte 20.02.2022, 07:08:31
  • 45
@pieczywomaca: Ale to przecież nie jej wina że debile płacą( ͡€ ͜ʖ ͡€)
onepropos
onepropos
20.02.2022, 09:00:02
  • 128
Rady które dają mamuśki nie przystają do dzisiejszego świata


@pieczywomaca: właśnie, że przystają ( ͡° ͜ʖ ͡°) miliony simpów tego dowodzą
Opór ma tylko jedno oblicze ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1645347585zQztoihWDyjLXtBpeugaZB.jpg
Lrrr_from_Omicron_Persei_8
Lrrr_from_Omicron_Persei_8
20.02.2022, 03:42:03
  • 103
Niestety w młodości jesteśmy zalewani "prawdami" typu: trzeba być, grzecznym, potulnym, uczciwym, miłym .... Szkoła to kosiarka wyrównująca wszystko, zwłaszcza tych, co się wybijają, a już na pewno aktywnych facetów. Zamiast kombinować co by tu od@#$%ć, masz zgłębiać sens filozoficzny mejozy u pantofelka. Cała szkoła jest ustawiona przez kobiety dla młodych kobiet. Większość współczesnej "przebudzonej" narracji nastawiona jest na obcięcie ci jajec.
Natomiast prawda jest taka, że w życiu lepiej wychodzą odważni
  • 10
ostatni_lantianin
ostatni_lantianin
20.02.2022, 07:34:29
  • 68
@Lrrr_from_Omicron_Persei_8:

Cała szkoła jest ustawiona przez kobiety dla młodych kobiet

o tutaj przesadzisz, szkoła jest ustawiona pod niewolników dla "elyt" to dlatego masz być miły, nie łamać prawa i nie kwestionować autorytetów. Oni nie chcą ci uciąć jajec żebyś był babą tylko żebyś był eunuchem-niewolnikiem, to że akurat kobiety lepiej się w to wpasują to tylko kwestia przypadku biologicznego.
Generalnie to uważam że spora część tych problemów między płciami i rasami
Lrrr_from_Omicron_Persei_8
Lrrr_from_Omicron_Persei_8
20.02.2022, 10:03:16
  • 9
to wszystko by się rozsypało. W tej chwili to działa właśnie dlatego, że stosunkowo niewiele osób się na takie zachowanie decyduje.


@Lake_Titikaka: No właśnie. System działa. W szkole wybiją ci z głowy głupoty, wsadzą do pudełka i wyślą na palecie do dalszej obróbki. Masz wziąć kredyt na mieszkanie na 30 lat i zapieprzać na niego i bąbelki pół życia. Może po drodze zrobisz karierę, to cię będzie stać na tygodniowe wczasy
ivan777
ivan777
20.02.2022, 07:28:08
  • 58
@wqeqwfsafasdfasd O ile sam identyfikuję się trochę jako redpilowiec to z kilkoma rzeczami w Twoim tekście kategorycznie się nie zgadzam.

Po pierwsze baby to Hoje! I tu nie mam cienia wątpliwości.

Ale tak:

Potem ci chłopcy szli do szkoły, gdzie „zakochiwali się” w najładniejszej dziewczynie w klasie. Byli dla niej mili a ona ich dorzucała. Później szli do szkół średnich, znów zakochiwali się w najpiękniejszej i zostawali wyśmiewani. Średnie też ich odrzucały,
  • 9
pancerna_piesc_dzieciatka_jezus
pancerna_piesc_dzieciatka_jezus
20.02.2022, 08:42:09 via Wykop Mobilny (Android)
  • 6
@ivan777:


Potem ci chłopcy szli do szkoły, gdzie „zakochiwali się” w najładniejszej dziewczynie w klasie. Byli dla niej mili a ona ich dorzucała. Później szli do szkół średnich, znów zakochiwali się w najpiękniejszej i zostawali wyśmiewani. Średnie też ich odrzucały, no ale nic – byli młodzi i mieli jeszcze czas. Potem okazywało się, że jednak nie trzeba być miły i ułożony, bo większość najfajniejszych kobiet była traktowana jak worek na nasienie
JackDaniels
JackDaniels
20.02.2022, 08:59:50 via Wykop Mobilny (Android)
  • 21
@ivan777: i jeszcze Michałek oczekuje zgrabnej laseczki bez nadwagi sam będąc #!$%@? grubasem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
27er
27er
20.02.2022, 09:09:17
  • 57
Feministka #!$%@? przez pół godziny o kryzysie meskości, że w zasadzie powinna być 1 płeć, że powinni być mili, fajni, do rany przyłóż, no takie chodzące ciepłe, empatyczne kluseczki. A jak dostaje, czy sama chce takiego faceta ... to zmieszanie, bo marzy jej się pewny siebie maczo XDDDDD
Najlepsze jest to, że dla niej kryzysk męskosci to np: depresja u facetów .... mimo że cały ruch lewacki przecież #!$%@? o tym, że
  • 2
szczypawka
szczypawka
20.02.2022, 10:05:40
  • 18
@27er: malina to jest w ogóle kabaret. Była wyśmiewana już wielokrotnie, ale chyba ma twarda dupe, bo się cały czas udziela
Durtu
Durtu
20.02.2022, 17:29:04
  • -1
ale chyba ma twarda dupe, bo się cały czas udziela


@szczypawka: moze lubi w pupe? (no kto by pomyslal( ͡° ͜ʖ ͡°))

1. Jej jedyny target postepowe #!$%@? w stylu tvn dzien dobry usa.
2. Zapraszanie ludzi ktorzy podniosa jej poziom i sa potencjalnie kontrolowalni podczas wywiadu.
3. Marzenie ze wpadnie chad milioner, brutalnie ja wezmnie jak wiking do willi ( ͡° ͜ʖ ͡°
Darthal
Darthal
20.02.2022, 09:06:54
  • 57
U mnie w pracy przeciwnie często lecą takie teksty
"facet ma być głową rodziny, facet ma znać się na naprawach, facet ma robić nadgodziny żeby utrzymać rodzinę"
"nigdy nie wykonywałbym łatwych prac niewymagających kwalifikacji bo byłoby mi wstyd jako facetowi że nic nie potrafie"
"facet musi mieć prawo jazdy i samochód, gdybym przyszedł do dziewczyny na piechotę albo przyjechał transportem publicznym to chyba by mnie wyśmiała a jej ojciec pogonił"
"Ja zbieram
  • 12
bananowy_testosteron
bananowy_testosteron
20.02.2022, 09:28:25
  • 73
@Darthal: XD z tego wynika że baba musi mieć tylko cipę. Z niezłymi wiejskimi kukoldami robisz
bananowy_testosteron
bananowy_testosteron
20.02.2022, 09:36:38
  • 38
@Darthal: ludzie ze wsi mają wpojone takie proste wartości przez matki, babki bo stary jest raczej gościem w domu i #!$%@? 6 dni w tygodniu. Czasem coś pokaże, powie ale to matka, babka, siostry rządzą w hałpie. I potem są fikołki bo te wartości to dobre były za komuny. Znam trochę chłopaków ze wsi.
Proba_Ratowania_Poziomu
Proba_Ratowania_Poziomu
20.02.2022, 08:45:38
  • 56
Statystyki pokazują jednak ze większość mężczyzn ma szanse na związek a to czy kobieta będzie go szanowała zależy już od niego samego.

Jak miałem poczucie niskiej wartości to byłem przegrywem. Odkąd mój szacunek do samego siebie urósł - przestałem mieć problem z kobietami, a nawet przeciwnie.

Niestety wyrobienie w sobie szacunku, asertywności, zasad, dobrego podejścia do kobiet to nauka na lata a nie na miesiące.

A Polska mentalnośc i wychowanie są największym
  • 30
AerodynamiC
AerodynamiC
20.02.2022, 09:34:43 via Wykop Mobilny (Android)
  • 17
bzdura, w Polsce kobiety #!$%@?ą

@CocoJamboolin: to prawda, byłem tymi kobietami ( ͡° ͜ʖ ͡°)
berber123
berber123
20.02.2022, 12:14:38
  • 6
@CocoJamboolin: xD
W Polsce jest jeden z najniższych wskaźników aktywizacji zawodowej kobiet w Europie, jeden z największych % kobiet nie podejmujących pracy zarobkowej w EU, jeden z najwyższych % kobiet studiujących i równocześnie niepracujących w całej EU, ale tak Polki "#!$%@?ą"...
trevoz
trevoz
20.02.2022, 08:58:11
  • 47
Za dużo generalizacji.
Po 1. związku nie "kupuje" się byciem miłym. To nie jest tak, że jak pomożesz jakiejś dziewczynie i będziesz dla niej miłym to nagle jej się spodobasz.
Po 2. wartościowe kobiety co do zasady lubią miłych facetów. Karyńska i inne ćpunki z depresją za to wolą gdy facet będzie je bił kablem od prodiża, wyzywał i traktował jak śmiecia. Tylko czy serio wartościowy chłop będzie się przejmował tym, że
  • 6
Lake_Titikaka
Lake_Titikaka
20.02.2022, 09:54:42
  • 12
@trevoz:

Myślę, że problem jest też taki, że większość tych wartościowych kobiet wypadło z rynku matrymonialnego bo weszło w długotrwałe związki. Na karuzeli portali randkowych przewijają się w dużej mierze te jak to nazwałeś "karyńska i inne ćpunki z depresją"
dymitrop
dymitrop
20.02.2022, 11:50:06
  • 5
Po 3. wartościowy, szanujący się mężczyzna nie układa sobie życia pod to, żeby być w związku. Jeśli kobiety z jakiegoś powodu nie są zainteresowane wartościowym facetem to strata tych kobiet. Facet z wysoką samooceną przecież nie będzie uzależniał swojego szczęścia od osób trzecich, a już na pewno nie od jakichś kobiet przeruchanych na erasmusie (bo widzę, że głównie o takich kobietach tutaj piszesz).


@trevoz: Srutututu. To nie jest tak, że możesz
enten
enten
20.02.2022, 09:25:56
  • 39
Rewolucja seksualna w dwóch aktach ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: comment_1645349141X7tVQalK6ygvvcgeGVM4mH.jpg
  • 6
enten
enten
20.02.2022, 12:08:46
  • 20
@xaliemorph: O to, że nawet jak jesteś grubą, ulaną, niedbającą o siebie świnią, to należy Ci się wysportowany chad ze szkolnej drużyny i koniec.
veranoo
veranoo
20.02.2022, 12:59:22 via Android
  • 5
@xaliemorph: Musieli zniszczyć nawet american pie? ( ಠ_ಠ)
h.....e
konto usunięte 20.02.2022, 09:33:22 via Android
  • 21

Komentarz usunięty przez moderatora

szyp
szyp
20.02.2022, 11:30:31
  • 20
Co to za wysryw? W większości wylewanie żalu i własnych uprzedzeń.
Nie ma żadnej epidemii nienawiści do kobiet. Jest natomiast pewne poczucie społecznej niesprawiedliwości co może prowadzić do społecznych frustracji.
Wynika to z tego co narzuca nam Państwo, pewne tradycje ale też naleciałości czasów komuny.

1 Już od dziecka uczy się że dziewczynkom należy się szacunek, nie wolno się do nich źle odzywać absolutnie nie wolno uderzyć idp. A szacunek należy się
noHuman
noHuman
19.02.2022, 19:21:59
  • 20
No jest epidemia femi-przegrywu życiowego ale z jakiegoś powodu nikt tego nie chce tak nazwać, mi tam wsio jedno może swoje życie przegrałem ale moja rozgrywka nie kończy się po 35rż ;)
vries
vries
20.02.2022, 09:32:33
  • 19
W pewnym sensie jestem facetem z opisu. Nie rozumiem tylko dlaczego miałbym przez to nienawidzić kobiet. Przecież problemy są w mnie i w moich decyzjach życiowych.
Ta złość w stosunku do kobiet, to brak akceptacji siebie. Myślę, że podobnie wygląda to u feministek, które bezzasadnie nienawidzą mężczyzn.
  • 2
getin
getin
20.02.2022, 09:43:25
  • 2
@vries: niewygodne, ale prawdziwe ( ͡° ͜ʖ ͡°)
kocimietka_BB
kocimietka_BB
20.02.2022, 13:58:14
  • 0
@vries: Ja nawet nie mam tu pretensji do kobiet a bardziej do poprzedniego pokolenia które a taki a nie inny sposób wychowało współczesnych mezczyzn i kobiety (chodzi mi o osoby urodzone po 1985 roku)
Timer_555
Timer_555
20.02.2022, 09:23:44 via Android
  • 18
Juz mnie #!$%@? jak inni gadają na gorszych osobników: pipki, #!$%@? męskie, simpy.
To tylko pokazuje jak społeczeństwo jest już nastawione do słabszych jednostek.
Juz pies wiecie współczucia dostanie niz słabszy osobnik płci męskiej.
ElCondore
ElCondore
19.02.2022, 18:07:40
  • 18

Komentarz usunięty przez moderatora

klausbarbie
klausbarbie
20.02.2022, 11:01:47 via Android
  • 15
To nie epidemia a po prostu ludzie się budzą.
Po co brać ślub? Zero korzyści.
waszi
waszi
20.02.2022, 10:12:02
  • 15
"żył i robił DOKŁADNIE to, co mówiła mu mama i obie babcie żeby robił aby znaleźć sobie piękną żonę" - to tak jakby wilk uczyl sie od owcy jak ma polowac.
  • 3
xaliemorph
xaliemorph
20.02.2022, 11:49:48
  • 10
@waszi: Dokładnie. Wychowanie przez kobiety, młodego mężczyznę jaki ma być wobec kobiet jest jedną wielką pomyłka. Młody powinien się uczyć od obu stron by wyłapywać że to co mówią niekoniecznie oznacza wprost że dokładnie tego oczekują. I powinien właśnie dzięki obserwacji np. rodziców uczyć się wyłapywać takie przekłamania.
waszi
waszi
20.02.2022, 12:51:17
  • 8
@xaliemorph: ale jak sie ma tego nauczyc, jak ojciec pantofel albo wychowany tylko przez matke i babcie a ojciec tylko alimenty placi. W szkole tez tylko panie "uczycielki" w wiekszosci niedobolcowane, ktore jedyny romans jaki znaja to tandetnych ksiazkowych romansow.
bisu
bisu
20.02.2022, 09:24:03
  • 15
Aby mieć dziewczynę trzeba:
a) mieć kompletne zadbane uzębienie
b) czyste i normalne ubrania, które nie koniecznie muszą być markowe
c) posiadać umiejętność sklejenia kilku sensownych zdań

Dodatkowo warto mieć:
a) pasję lub hobby. Coś co się bardzo lubi robić np. zainteresowania informatyką jak najbardziej się zalicza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
b) szacunek do siebie i wiedzieć, że każdy jest inny. Każdy ma wady i zalety

Odnośnie spotyka
  • 16
Timer_555
Timer_555
20.02.2022, 09:31:36 via Android
  • 14
@bisu troche rady dla nieogarniętych normików
Nithak
Nithak
20.02.2022, 09:31:53
  • 11
Jak ktoś się Wam nie podoba (fizycznie i intelektualnie) to po co się męczyć?


@bisu: i to jest sedno ale nie w tą stronę co ty myślisz he he jeśli myślisz ze czyste ubranie wystarczy obecnie aby poderwać laskę to polecam wizytę u specjalisty (do którego za parę lat będziesz chodził) - dla kobiet nie jest ważne to co masz w głowie jak ty myślisz z perspektywy faceta tylko jej kształt
aleksiej-trexlebov
aleksiej-trexlebov
19.02.2022, 23:10:31
  • 15

Komentarz usunięty przez moderatora

Xserus
Xserus
20.02.2022, 10:51:18 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@aleksiej-trexlebov: "obiat" też w tekście występuje :)
aleksiej-trexlebov
aleksiej-trexlebov
20.02.2022, 11:53:16
  • -1

Komentarz usunięty przez moderatora

wojtas_mks
wojtas_mks
20.02.2022, 09:49:57
  • 14
Jeśli jakaś kobieta wam powie, że ona NIE lubi stanowczych, konkretnych i zdecydowanych mężczyzn (i jak potrzeba walących im szczerą prawdą w twarz), a emocje ceni niżej niż spokój... to kłamie. Dotyczy nawet zadeklarowanych feministek, które z jednej strony się na was pewnie obrażą, a potem za jakiś czas przybiegną jak gdyby nigdy nic.

Jak to zrozumiecie to będzie wam w życiu łatwiej ( ͡° ͜ʖ ͡°)
paczpan23
paczpan23
20.02.2022, 09:56:03
  • 13
odszyfruje blackpill redpill i inne gowniane teorie...ludzie wciaz chyba wierza ze milosc jest najwazniejsza i jakas laska ich "pokocha" mimo ze nie maja wygladu ani kasy...Wiec czas zrozumiec ze to debilne myslenie. To wszystko jest proste. To prosta zaleznosc podaz/popyt. W takiej PL jest potezna nadwyzka mlodych mezczyzn do seksu (imigracja jedynie roboli i azjatow dla ubera, emigracja kobiet z facetami z zachodu i usa). Incele (niscy kolesie z nijakim wygladem i
  • 1
j.....o
konto usunięte 20.02.2022, 10:01:40
  • 17
@paczpan23: wierzą w to bo od dziecka im takie bajki się sprzedaje. Co więcej jeszcze gorsze sprzedaje się dziewczynkom które czekają na księcia z bajki i przez to odrzucają każdego poniżej tego księcia.
GodEmperorWasRight
GodEmperorWasRight
20.02.2022, 09:29:51
  • 13
Bycie "miłym" na siłę. To jest częsty błąd "przegrywa" który ma pretensje do świata (często nie jest to jego wina po prostu zdominowane szkoły przez kobiety i w sumie głównie wychowanie przez kobiety nadrzędną wartością uczą aby być miłym i spokojnym bo wtedy jest po prostu łatwiej w pracy czyli w szkole). Myśli, że jak będzie stuleją to coś tym ugra. A masz się zachowywać jak człowiek dla własnego rozwoju i satysfakcji
  • 2
getin
getin
20.02.2022, 09:43:52
  • 2
Bycie "miłym" na siłę.


@GodEmperorWasRight: bycie miłym, nie oznacza naiwnym, proste
GodEmperorWasRight
GodEmperorWasRight
20.02.2022, 09:49:22
  • 1
@getin: Ja bym raczej powiedział, że to brak asertywności i pozwalanie sobie wchodzić na głowę. Bycie miłym to nie jest tożsame z byciem wycieraczką. Np. możesz miło i grzecznie czegoś odmówić itp Wiem, że to może głupie porównanie ale np. Putin jest w wywiadach grzeczny ale nikt raczej nie ma wątpliwości, że jakbyś mu podskoczył to byś tego mógł szybko pożałować. Masz być miły bo taki twój wybór a nie bo
FailedNormie1990
FailedNormie1990
19.02.2022, 22:05:30
  • 13
#blackpill to święta prawda
Smietnik112
Smietnik112
20.02.2022, 09:33:55
  • 12
Aby mieć dziewczynę wystarczy nie mieć konta na wykopie ( ͡° ͜ʖ ͡°)

źródło: comment_1645349615523mIHAflIA3HxxR6m1iOr.jpg
  • 2
paczpan23
paczpan23
20.02.2022, 09:39:13
  • 4
Aby mieć dziewczynę wystarczy nie mieć konta na wykopie ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Smietnik112: półprawda... konto na wykopie nie jest przyczyna, ale skutkiem :)
wmw987
wmw987
20.02.2022, 14:16:28 via Android
  • 0
@Smietnik112 ja mam to i to (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • Strona 1 z 5
  • >
  • Wykopujący (746)
  • Zakopujący (140)

Hity

tygodnia

Orlen nie wpuszcza kontrolerów NIK chcących sprawdzić fuzję
2789
Pancerny Marian: miliardy złotych Orlenu są poza kontrolą NIK
2342
Inflacja: im więcej państwo "daje", tym jesteśmy biedniejsi
1805
200 mld zł na poprawę demografii w PL w ramach 500+, a mimo to jest tragicznie
1719
Wejdą ci na konto bez ostrzeżenia. Prezydent właśnie podpisał ustawę - blo
1555
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #polityka
  • #europa
  • #wydarzenia
  • #ciekawostki
  • #ekonomia
  • #swiat
  • #historia
  • #sport
  • #zainteresowania
  • #kultura

Wykop © 2005-2023

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane

Wykop.pl

Podróże

Gospodarka

Ukraina

Technologia

Motoryzacja

Sport

Rozrywka

Informacje

Ciekawostki