Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko234
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
666-666

666-666

Dołączył 6 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 5954
  • Znaleziska 66
  • Mikroblog 5888
  • Obserwujący 11
  • Obserwowane 21
666-666
666-666 18.07.2025, 16:32:23
  • 19
Twoje dziecko umrze
(chyba że go nie zrobisz).
Prawdziwa kobieta nie sprowadza śmierci na świat.
#antynatalizm
666-666 - Twoje dziecko umrze
(chyba że go nie zrobisz).
Prawdziwa kobieta nie sprowa...

źródło: trup

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
Autor
19.07.2025, 10:03:23 via Wykop
  • 1
@SuperTimor435: Jakby ICH zachcianka i ICH los był tutaj najważniejszy
  • Odpowiedz
UnderThePressure
UnderThePressure
17.07.2025, 09:07:16
  • 33
"To ciekawe, że choć dobrzy ludzie zadają sobie tyle trudu, żeby oszczędzić swoim dzieciom bólu, niewielu z nich zdaje się dostrzegać, że (jedyną) gwarancją oszczędzenia im całości cierpienia jest w ogóle nie sprowadzać ich na świat." - David Benatar, Najlepiej - nie urodzić się
#antynatalizm
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 17.07.2025, 09:25:14 via Wykop
  • 25
@UnderThePressure: Szkoda że nataliści uważają za całkowicie racjonalne granie w ruletkę czyimś życiem i staranie się, żeby nie cierpiał za bardzo i był szczęśliwy zamiast po prostu go nie tworzyć.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 17.07.2025, 11:09:59 via Wykop
  • 20
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
666-666
666-666 17.07.2025, 13:28:01 via Wykop
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
666-666
666-666 17.07.2025, 14:40:59 via Wykop
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
666-666
666-666 18.07.2025, 10:32:07 via Wykop
  • 2
@jegertilbake: Dzięki, mam nadzieję że do kogoś dotrze
  • Odpowiedz
666-666
666-666 06.07.2025, 17:28:02
  • 9
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
Autor
06.07.2025, 17:36:15 via Wykop
  • 9
@Mexiii: Katolicy bulwersują się o aborcję kilkutygodniowego zarodka bez układu nerwowego, ale realne cierpienie czujących istot (np. świń żyjących całe życie w ciasnych klatkach i mordowanych na jedzenie) jest dla nich spoko.
  • Odpowiedz
666-666
666-666
Autor
06.07.2025, 17:44:19 via Wykop
  • 9
@Mexiii: Wiem, tylko że to kompletna hipokryzja i idiotyzm jeśli się chociaż trochę racjonalnie myśli. Jak chodzę na akcje w obronie zwierząt to za każdym razem jesteśmy atakowani "walczcie z aborcją", "zajmijcie się obroną nienarodzonych ludzi", jakby te zarodki cierpiały bardziej niż zwierzęta, które całe życie są eksploatowane dla ludzkich zachcianek.
  • Odpowiedz
666-666
666-666
Autor
06.07.2025, 18:56:59 via Wykop
  • 1
@Kemosz: Dlaczego nie? Świadomość i odczuwanie bólu to kluczowy aspekt tutaj. Aborcja na późnym etapie, kiedy płód jest zdolny do odczuwania bólu jest praktycznie wszędzie nielegalna poza przypadkami poważnych wad genetycznych. Mordowanie zwierząt na masową skalę jest legalne i wspierane przez większość społeczeństwa.
  • Odpowiedz
666-666
666-666
Autor
06.07.2025, 20:46:55 via Wykop
  • 1
@Kemosz:

Dlaczego świadomość i odczuwanie bólu to kluczowy aspekt? Może dla kogoś kluczowy, dla kogoś innego nie.

To, czy dany czyn powoduje cierpienie, to fundament każdej etyki. To, co piszesz, to po prostu relatywizm moralny: jak ktoś uzna, że cierpienie się nie liczy, to może sobie mordować innych? Takie podejście unieważnia jakąkolwiek etykę.

To nie jest prawda. W wielu miejscach jest legalna aborcja np. do 24. Płód odczuwa ból raczej znacznie wcześniej.
  • Odpowiedz
666-666
666-666
Autor
07.07.2025, 06:14:27 via Wykop
  • 0
@Olsea: Nie musisz stawiać znaku równości między ludźmi i zwierzętami, żeby uważać ich eksploatację za niemoralną. Inteligencja nie jest kryterium pozwalającym kogoś niewolić i mordować.
Jak obrońcy życia walczą o płody to niech nie będą takimi hipokrytami, którzy jednocześnie płacą za cierpienie miliardów zwierząt rocznie.
Skupianie się na płodach zamiast na tych, co już się urodzili też ujawnia ich hipokryzję.
  • Odpowiedz
666-666
666-666
Autor
07.07.2025, 07:59:11 via Wykop
  • 1
@Kemosz:

To nie jest żaden relatywizm moralny, to pojęcie w ogóle nie to znaczy

Jeśli akceptujesz każdy system moralny niezależnie od tego czy prowadzi do minimalizacji cierpienia to właśnie jest to relatywizm moralny. Zresztą zaczynasz od tego, że cierpienie nie jest konieczne dla etyki, a kończysz na rozważaniach z sci-fi o świecie, gdzie mięso pochodzi od całkowicie znieczulonego, nieświadomego organizmu. To by sugerowało, że jednak minimalizacja cierpienia jest podstawą etyczną.

Znane są
  • Odpowiedz
duzy_gracz
duzy_gracz
28.06.2025, 21:23:54
  • 0
Zostałem wegetarianinem ze względów moralnych. Kluczem do zostania wegetarianinem było nauczenie się robienia wegetariańskich wrapów ze smażoną fasolą, hummusem itp. Gdyby nie to, nadal byłbym grzesznikiem.

#wegetarianizm #weganizm
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 28.06.2025, 21:55:49 via Wykop
  • 1
@duzy_gracz: Jedzenie mleka i jajek uważasz za moralne?
  • Odpowiedz
666-666
666-666 28.06.2025, 22:03:31 via Wykop
  • 0
@duzy_gracz: Trollujesz?
  • Odpowiedz
666-666
666-666 28.06.2025, 22:15:51 via Wykop
  • 1
@duzy_gracz: Konie nie są przystosowane do tego, żeby jeździć na ich grzbiecie, są do tego zmuszone przez ludzi.
I porównanie kota do przemysłowego doboru sztucznego, przymusowego zapładniania krów, mordowania cielaków, macerowania kogutów, przycinania kurom dziobów i bezlitosnym mordowaniu jak tylko spadnie produkcja jest mocno nietrafione. https://m.youtube.com/watch?v=t_u0jxi_v-w&pp=ygUWbWHFgmUgY2hpY2sgbWFjZXJhdGlvbg%3D%3D obejrzyj to i zastanów się, co wspierasz. Jeśli to za mało polecam obejrzeć Dominion
  • Odpowiedz
666-666
666-666 28.06.2025, 23:01:17 via Wykop
  • 4
@duzy_gracz: Nie, dieta wegańska nie jest ani droga ani upierdliwa. Co jest takie drogie, mleko roślinne? Ponosisz odpowiedzialność za działanie producentów, te produkty są na półkach w sklepie dlatego, że ktoś je kupuje, jest popyt=jest podaż.
Jajka z najlepszym oznaczeniem, bo spadnę z krzesła... Tzw. wolny wybieg oznacza tyle, że kury zamiast w klatkach są stłoczone na hali, we własnych odchodach i takie praktyki jak macerowania cały czas mają miejsce.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 28.06.2025, 23:31:02 via Wykop
  • 6
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
666-666
666-666 29.06.2025, 06:12:24 via Wykop
  • 5
@duzy_gracz: To jest argument w stylu "jaskiniowcy jedli mięso to my też jedzmy". Czy to było moralne? Nie, ale nie było alternatywy. Dzisiaj jest. Masz wybór
  • Odpowiedz
666-666
666-666 29.06.2025, 10:37:56 via Wykop
  • 3
@duzy_gracz: Kury nioski hodowane na jajka to inny gatunek niż brojlery czyli kury hodowane na mięso.
Mniej bezsensowne? Przecież koguty z gatunku niosek są mielone żywcem zaraz po wykluciu. Spora część byków też jest zabijanych zaraz po urodzeniu. Obejrzyj dokumenty jak faktycznie wyglądają realia tych zwierząt, bo póki co to opierasz swoje zdanie na domysłach i myśleniu życzeniowym.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 29.06.2025, 10:49:38 via Wykop
  • 2
@duzy_gracz: Najlepsze źródło wiedzy, pewnie jeszcze postawiłeś pytanie z tezą. Nioski nie są celowo hodowane na mięso, bo są znacznie mniejsze od brojlerów. Hodowcom nie opłaca się hodować niosek przez 1,5 roku, żeby je zabić na mięso. Brojlery rosną do ogromnych rozmiarów i są mordowane mając 1,5 miesąca.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 29.06.2025, 13:41:52 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Klusiu_
Klusiu_
29.06.2025, 08:38:04
  • 3
e kurde myśle że argument z braku zgody nie do końca jest w sumie produktywny. Nwm jak wy qumple ale ja słyszałem już (np w tej sprawie w palm spring) za duży nacisk na to, że: antynataliści są przeciw prokreacji bo... dziecko nie dało zgody! Z czym ludzie od razu arbitralnie się nie zgadzają. Nwm, czasem myśle, ze jakby ten "brak zgody" w-----ć to by bylo lepiej bo ludzie nie mieli by
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 29.06.2025, 10:42:29 via Wykop
  • 6
@Klusiu_: Może racja, w dyskusjach z natalistami lepiej używać argumentów o cierpieniu niż o braku zgody, bo tego nie rozumieją albo bulwersują się "ALE JAK MOŻESZ POPIERAĆ ABORCJĘ, PŁÓD NIE WYRAZIŁ ZGODY NA BYCIE ABORTOWANYM"
  • Odpowiedz
Karo8665
Karo8665
23.06.2025, 19:26:43
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 23.06.2025, 19:41:43 via Wykop
  • 6
@Karo8665: Szkoda, że dla mojej matki aborcja była większym złem niż wszystko co wymieniłaś.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 24.06.2025, 07:46:23 via Wykop
  • 7
@Karo8665: Ciężko mi empatyzować z kimś, przez kogo muszę się męczyć na tym padole. Sposób myślenia? Tak powiedzieli w kościele to trzeba się kurczowo trzymać, po co myśleć. Rozumiem czemu tak zrobiła, co nie zmienia faktu, że było to skrajnie szkodliwe i spowodowało wiele cierpienia.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 24.06.2025, 08:08:21 via Wykop
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
666-666
666-666 24.06.2025, 09:18:43 via Wykop
  • 1
@Karo8665: No tak, już zakładam różowe okulary
  • Odpowiedz
re5ublimacja
re5ublimacja
23.06.2025, 10:30:11
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 23.06.2025, 15:04:15 via Wykop
  • 5
@re5ublimacja: Uzasadniona? Mówisz, że nie ma uniwersalnego systemu etycznego czyli według ciebie sprawianie cierpienia czującej istocie jest ok?
  • Odpowiedz
666-666
666-666 23.06.2025, 16:14:22 via Wykop
  • 4
@rmweb:

Ja nikogo osobiście nie morduję. To wina kapitalizmu jest. Przykładowo, jak kupuję gotowe dania, to tam mięso już jest.

Płacisz komuś, żeby zamordował za ciebie czyli żadna różnica. Równie dobrze możesz kupować wegańskie dania gotowe jak nie masz czasu gotować.

1) każdego osobista odpowiedzialność - to nie rozwiązuje problemu, bo jeden będzie robił etycznie za wszelką cenę, a drugi nie. Poza tym, jako jednostka, nie masz wpływu na to jak
  • Odpowiedz
666-666
666-666 24.06.2025, 06:29:11 via Wykop
  • 2
@rmweb: "Jedzenie" które jesz to czyjeś ciało, ktoś musiał zabić i ty za to płacisz. Płacąc za to dajesz swoje przyzwolenie na to i napędzasz popyt. Tak samo jak w twoim przykładzie z kanibalem - jeśli będziesz kupował zwłoki od kanibala to płacisz za morderstwo i sprawiasz, że ludzie będą mordowani na jedzenie.
Jeśli chodzi o zakazy to są organizacje, które walczą o zakaz hodowli na futra albo wycofanie chowu
  • Odpowiedz
666-666
666-666 24.06.2025, 08:00:41 via Wykop
  • 2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
666-666
666-666 23.06.2025, 18:36:50
  • 0
Czy komuś może wywaliło w górę TSH po lekach SSRI? Chodzi mi głównie o brintellix.
#ssri #psychiatria
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mystoo
Mystoo
19.06.2025, 02:17:37
  • 3
Jestem #antynatalizm a jednak mam dziecko. Czy jestem hipokrytą? Nie. Po prostu w tym chorym kraju aborcja jest nadal nielegalna i społecznie nieakceptowalna
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 19.06.2025, 05:36:19 via Wykop
  • 11
@Mystoo: Aborcję można zrobić w Czechach, nie ma konieczności skazywania kogoś na cierpienie. Gdyby mi się zdarzyła wpadka to bym się ani sekundy nie wahała.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 19.06.2025, 06:17:15 via Wykop
  • 6
@Mystoo: To czemu nie związałeś się z kimś kto ma takie podejście jak ty? Takie rzeczy się ustala na początku, nie związałabym się z kimś, kto uważa, że w razie co mam urodzić
  • Odpowiedz
666-666
666-666 19.06.2025, 06:49:26 via Wykop
  • 5
@Mystoo: To nie można było przed ruchaniem ustalić co w razie wpadki?
Antynatalizm jest niszowy, ale przecież całkiem sporo kobiet nie chce mieć dzieci. Łatwiej znaleźć taką kobietę niż faceta
  • Odpowiedz
UnderThePressure
UnderThePressure
17.06.2025, 10:20:59
  • 16
Ale jak napiszesz to samo o dzieciach, to wielkie zesrańsko XD
#antynatalizm #dzieci #rodzicielstwo #demografia
UnderThePressure - Ale jak napiszesz to samo o dzieciach, to wielkie zesrańsko XD
#an...

źródło: Screenshot 2025-06-17 at 12-19-01 Mikroblog Wykop.pl

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 17.06.2025, 11:16:47 via Wykop
  • 1
@UnderThePressure: Po co jakiś kurs, im więcej obywateli i im głupsi będą tym lepiej dla rządu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
UnderThePressure
UnderThePressure
11.06.2025, 15:04:30
  • 46
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 11.06.2025, 20:00:15 via Wykop
  • 0
@UnderThePressure: Ludzie mówiący o wymieraniu myślą wyłącznie o Europie, a poza tym kończenie się zasobów i ocieplenie klimatu to lewacki spisek, którym nie trzeba się przejmować.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 16.06.2025, 14:47:58 via Wykop
  • 1
@Makowieciasto: Pisałam o sposobie myślenia ludzi p----------h o wyginięciu, nie uważam że to spisek
  • Odpowiedz
SuperTimor435
SuperTimor435
12.06.2025, 13:40:23
  • 12
Chłop to otagował antynatalizm XD
#antynatalizm
SuperTimor435 - Chłop to otagował antynatalizm XD 
#antynatalizm

źródło: Screenshot_20250612_151517_Chrome

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 12.06.2025, 15:19:06 via Wykop
  • 10
@SuperTimor435: Antynataliści budują druty kolczaste przy przedszkolach, żeby zniechęcić ludzi do prokreacji xD
  • Odpowiedz
666-666
666-666 07.06.2025, 17:58:40
  • 6
https://www.youtube.com/watch?v=c1DcFmUrxUQ
#weganizm
666-666 - https://www.youtube.com/watch?v=c1DcFmUrxUQ
#weganizm
  • 25
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666
Autor
07.06.2025, 18:32:11 via Wykop
  • 7
@Kwan: Jakiej ludzkiej natury? XD mordowania zwierząt? Jedyne co muszą suplementować weganie to witamina B12, która w mięsożernej diecie bierze się głównie z suplementów dodawanym zwierzętom do paszy. Argument strzał w stopę
  • Odpowiedz
666-666
666-666
Autor
07.06.2025, 19:45:07 via Wykop
  • 2
@or4nge: To rozumiem, że jako drapieżnik biegasz po lesie i rozrywasz szponami?
  • Odpowiedz
666-666
666-666
Autor
07.06.2025, 20:31:57 via Wykop
  • 3
@Kwan: Argument ad jaskinium XD jaskiniowcy nie mieli rozwiniętego rolnictwa, dzisiaj masz możliwość żyć na diecie wegańskiej, ale skoro ci to nie odpowiada to oddaj kompa i telefon i wracaj do jaskini
  • Odpowiedz
dream_big
dream_big
26.05.2025, 14:48:45
  • 27
Dlaczego mężczyźni chcą mieć dzieci? Tym bardziej w tych niestabilnych czasach obecnie gdzie miliarderzy są wściekli, że nie produkuje się nowych niewolników do ich fabryk jak m.in. Elon Musk kiedyś wspomniał.
Po co brać czujące stworzenie na ten świat gdzie tak ciężko jest nam obecnie żyć? Ja się pytam. Mimo to wielu mężczyzn na aplikacjach randkowych dają, że chcą kiedyś mieć. Kobieta bierze i tak większość obowiązków co może dla nich być
  • 133
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 26.05.2025, 14:57:52 via Wykop
  • 21
@dream_big: Mało kto myśli o tym, że dziecko będzie dorosłe i będzie musiało pracować. Raczej robiąc dziecko ludzie nie wybiegają myślami dalej niż do myślenia o kilkulatku, a jeśli już to traktują dziecko jako niańkę na starość i kogoś kto utrzyma system emerytalny, co jest oczywiście obrzydliwie egoistyczne.
No i niestety, przez sam fakt, że się nie chce robić nowego człowieka to odpada jakieś 90% mężczyzn, praktycznie każdy albo "chce
  • Odpowiedz
galek
galek
25.05.2025, 11:09:50
  • 12
W końcu zaczynam dostrzegać w debacie publicznej informacje na temat szkodliwości pracy:

A significant portion of the workforce experiences workplace stress. 83% of US workers report feeling work-related stress. Additionally, 40% of workers report that their job is extremely stressful, and nearly half say they need help managing stress. 

W mojej ocenie to bardzo istotna kwestia która odnosi się też do tematu #antynatalizm gdyż trzeba najpierw rozwiązać tą kwestię zanim
galek - W końcu zaczynam dostrzegać w debacie publicznej informacje na temat szkodliw...

źródło: temp_file3068574067788153694

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 25.05.2025, 12:33:03 via Wykop
  • 11
@galek: Na ten moment to nie ma nawet co liczyć na skrócenie czasu pracy o te 5 godzin w tygodniu. Dla natali i tak egoistyczna zachcianka posiadania dziecka jest ważniejsza niż to, że dziecko będzie musiało z---------ć w pracy.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 25.05.2025, 13:31:05 via Wykop
  • 8
@galek: Racja, ale skoro rząd nawet tego nie jest w stanie zrobić to tym bardziej nie ma co liczyć na to, że praca stanie się mniej szkodliwa i stresująca.
  • Odpowiedz
Trao
Trao
Trao
23.05.2025, 09:45:31
  • 8
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 23.05.2025, 09:50:30 via Wykop
  • 14
@Trao: Nie taguj #antynatalizm
  • Odpowiedz
KsiezniczkaDunia
KsiezniczkaDunia
KsiezniczkaDunia
22.05.2025, 16:29:48
  • 30
Demonstracja z zeszłego tygodnia promująca #antynatalizm w #warszawa
KsiezniczkaDunia - Demonstracja z zeszłego tygodnia promująca #antynatalizm w #warsza...

źródło: IMG-20250518-WA0068

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

666-666
666-666 22.05.2025, 16:40:02 via Wykop
  • 7
@G06DbT: Uświadamianie o niemoralności prokreacji, promowanie m.in. adopcji zamiast prokreacji i weganizmu (wszyscy tam byli weganami).
  • Odpowiedz
666-666
666-666 22.05.2025, 18:53:10 via Wykop
  • 8
@kamil-tumuletz: Robienie dzieci to nie jest osobisty wybór, tylko skazywanie innej istoty na cierpienie w imię własnego egoizmu. Trzeba to uświadamiać ludziom, a nie siedzieć cicho i pozwalać natalom robić swoje.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 22.05.2025, 19:02:05 via Wykop
  • 3
@kamil-tumuletz: Twierdzisz, że ktoś zobaczy hasła na ulicy i pomyśli "no nie, byłbym antynatalistą, ale jak ci pokazują hasła na ulicy to idę robić dzieci"? A pokazywanie haseł na ulicy daje szansę, że ktoś się zaciekawi, porozmawia i przemyśli swoje podejście.
  • Odpowiedz
666-666
666-666 22.05.2025, 19:20:47 via Wykop
  • 2
@kamil-tumuletz: Rozmawialiśmy z ludźmi, demonstracja nie polega tylko na staniu
  • Odpowiedz

468

Rosja banuje negatywne pokazywanie macierzyństwa w mediach

Pokaż treści 18+

Rosja banuje negatywne pokazywanie macierzyństwa w mediach

Będzie zakaz pokazywania macierzyństwa w negatywnym świetle oraz promowania bezdzietności z wyboru.

MajkiFajki
z
united24media.com
dodany: 19.05.2025, 14:44:50
  • 224
  • #
    rosja
  • #
    antynatalizm
666-666
666-666 19.05.2025, 14:53:51 via Wykop
  • -22
To jest dramat do czego państwo może się posunąć, żeby zwiększyć produkcję podatników i mięsa armatniego na wojny. Jeśli konfa miałaby dojść do władzy w tym kraju to pewnie będzie podobnie - pokazujmy, że macierzyństwo jest piękne to ludzie będą produkować nowych niewolników jak króliki.
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

666-666
666-666 19.05.2025, 16:57:54 via Wykop
  • -4
@bleblebator: Jestem antynatalistką. Ludzie powinni zaprzestać prokreacji niezależnie od rasy
666-666
666-666 19.05.2025, 19:09:36 via Wykop
  • -1
@or4nge: Co nie ma znaczenia? Produkcja nowych ludzi?
666-666
666-666 19.05.2025, 19:12:01 via Wykop
  • -1
@CzasemTuZerkam: No dokładnie, mam wrażenie jakby nam próbowali dokopać, że nie przekażemy dalej DNA. Wystarczy, że rodzice nas na to skazali bez naszej wiedzy i zgody, nie ma co kontynuować tego bezsensownego cyklu cierpienia
666-666
666-666 22.05.2025, 18:57:42 via Wykop
  • 0
@volfff: Jakie ostatnie pokolenie XD jestem antynatalistką, nie interesuje mnie ekologia
666-666
666-666 22.05.2025, 18:49:52
  • 15
Oczywiście pod postem o demonstracji antynatalistycznej nie mogło zabraknąć #empatycznynatalista.
#antynatalizm
666-666 - Oczywiście pod postem o demonstracji antynatalistycznej nie mogło zabraknąć...

źródło: obraz

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kopawdupeswiniom
kopawdupeswiniom
22.05.2025, 19:55:40 via Android
  • 10
@garrincha94

Nie wysadziłby kliniki gdybyście go nie zrobili geniusze, ale ty tego nigdy nie zrozumiesz.

https://cdn.theatlantic.com/assets/media/interactives/2013/10/death-map/index.html?v=1
  • Odpowiedz
mzilatan
mzilatan
22.05.2025, 21:59:18 via Wykop
  • 10
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8
  • Strona 3 z 8
  • >
  • Just because something is legal and we have the ability to do it, doesn't mean we should ⠀Negative utilitarian, antinatalist, efilist, misanthropist, vegan, atheist, anti-liberal
  • Padół łez

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 28.07.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 06.10.2024

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 02.05.2025

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2026

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking