Wpis z mikrobloga

Czy w Polsce są godne uwagi fundusze hedgingowe które wezmą pod skrzydła kapitał +- 900 000 i coś mądrego z tym zrobią?
Lokaty, obligacje czy etf są dla mnie za mało oprocentowane a sam nie mam głowy ani wiedzy by inwestować według własnego uznania
#inwestycje #gielda
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

obligacje czy etf są dla mnie za mało oprocentowane

@Latarnik_z_Carlin: wam to już konkretnie się pod kopułą poprzestawiało przez te hossę pokoleniową. Czekamy na następne Amber Gold, obiecujące złote góry, a potem płacze w mediach "bo one obiecały po 50% zwrotu rocznie i nas oszukały". Polacy to jak małpy są, nigdy się nie uczą
  • Odpowiedz
Ale się zesraliscie w komentarzach chłopy. Umiem kasę zarabiać i na tym się znam, nie znam się natomiast na długoterminowych inwestycjach i ciekawiło mnie Wasze zdanie. Wasz jad mnie nie interesuje.

Naoglądałem się Billions i chciałem dowiedzieć się czy takie fundusze mają podobny byt w realnym świecie. Nie martwcie sie, Jajko ze ślubu od 1 wejrzenia nie dostanie przelewu.

Ja jebe, nic o człowieku nie wiecie, napisałem że nie znam się na
  • Odpowiedz
nie znam się natomiast na długoterminowych inwestycjach i ciekawiło mnie Wasze zdanie.

@Latarnik_z_Carlin: Kupujesz tani ETF na cały świat (np. FWIA / FWRA) i masz wywalone. Hedge fund i tak nie zrobi lepszego wyniku - ponad 90% z nich przegrywa z rynkiem w długim okresie.
  • Odpowiedz
@Latarnik_z_Carlin: Jeśli chcesz więcej niż 7-9% rocznie to pozostaje ci zainteresować się akcjami. Inwestowanie to nie są żadne czary
Fundusze inwestują na takiej samej zasadzie jak inwestorzy indywidualni z tym że mają więcej kapitału zebranego od takich naiwniaków jak ty xd
  • Odpowiedz