Stellantis - gówniany Midas motoryzacji, zniszczyli kilka znanych, europejskich marek, dzięki czemu chińskie guano znajduje dziś swoje miejsce na rynku. Tak to jest gdy korporacyjna chęć zysku przyćmiewa rzeczywiste oczekiwania klientów. Zniszczyć Fiata, Opla i Peugeota to trzeba się postarać, gratulacje.
@KokiX: Pragnę zaznaczyć że Pan Prezes Carlos Tavares, który wprowadził koncern na tę ścieżkę, będąc odpowiedzialnym za zwolnienie tysięcy ludzi, zamknięcia wielu fabryk zarobił w trakcie dosłownie kilku lat wprowadzania swoich genialnych pomysłów ponad 50mln EUR. Tak duże zarobki nie wystarczyły aby przewidzieć, że łopatologiczne oszczędności przyniosą tylko chwilowy, pozytywny skutek, a długoterminowo będą katastrofalne.
każda alfa wygląda dobrze, nawet po latach, więc piszesz jakieś bzdury
@tomszczyk: buhahaha. Dobrze (a nawet ślicznie) to wyglądała 147, 156 i 159. Całkiem nieźle, ale bez szału wyglądała Giulia (jakby w mikser wrzucić jakąś mazdę, infiniti i bmw). może jakby zmrużyć oczy to jeszcze poliftowa 166 w jakimś ładnym malowaniu by się załapała do niebrzydkich. I tyle z wielkoseryjnych. Reszta jak k---a kanciaste kredensy z tymi swoimi 2 centymetrowymi
Stellantis - gówniany Midas motoryzacji, zniszczyli kilka znanych, europejskich marek, dzięki czemu chińskie guano znajduje dziś swoje miejsce na rynku.
@KokiX: Czy zniszczyli? Tak i nie jednocześnie. Mnie na przykład turbo bawi przede wszystkim, że są właścicielami takich marek jak Jeep albo Dodge na przykład. Czego efektem jest to, że jednym z najpopularniejszych samochodów dostawczych w USA jest Fiat ducato ze znaczkiem Dodge, potęga motoryzacji xD
W skali europejskiej, pod marką Fiata sprzedano r/r 17% mniej samochodów, Citroen -7,4%, Opel -6,9%, Peugeot +3,1%. I Ty masz czelność pisać bym się pukał w czoło?
@KokiX: Współczesne stellantisy na drodze są nie do odróżnienia od chińczyków czy koreańczyków. N------e tych ledów, jakichś plastików, udziwnień. Wszystkie tak bardzo różne, że aż takie same. Zero jakiegokolwiek ducha, charakteru marki. A jeśli już się z czymś kojarzy, to z awariami. Nie zdziwiłbym się, jakby zaraz pod marką jeep sprzedawali sedany, fiat robiłby SUVy, a Maserati auta miejskie. I jeszcze ten spamer z francuskie.pl, najgorszy.
@Krzewiciel_prawdy: Dla konsumenta tanie dupowozy, owszem, ale chciałbym zobaczyć jakąkolwiek korzyść dla przemysłu. Chińczyk jeśli mu się nie ocli, to wyładuje gotowy samochód w Hamburgu i po drodze zarobi tylko salon w Polsce.
Tak, jakby Unia nie dopłacała w "NaszEAuto", czy innych frykasach.
@Krzewiciel_prawdy: No właśnie Chińczyk dopłaci do produkcji i wykoszenia zachodniej konkurencji, a eur0prjczyk dostanie jeszcze od państwa dopłatę na końcowy produkt obcego przemysłu, bo NaszEAuto jest programem popytowym. Co za młot to wymyślił, to nawet nie wiem…
A dla nas to szansa. Szansa, szansa i jeszcze raz szansa. I tak jesteśmy krajem przechodnim ekonomicznie, z kiepską demografią i bez własnej marki.
@Krzewiciel_prawdy: No fajnie się rozpisałeś, ale w sumie szansą na co? Chińczycy jeśli łaskawie stawiają gdzieś w Europie zakład dokręcania śrubek, to robią to na Węgrzech, bo w tym bantustanie jest władza na telefon. Co jako kraj, więc nie zbiór konsumentów, mamy wynieść z chińskiej dominacji?
Tak to jest gdy korporacyjna chęć zysku przyćmiewa rzeczywiste oczekiwania klientów.
Zniszczyć Fiata, Opla i Peugeota to trzeba się postarać, gratulacje.
#motoryzacja #samochody #oswiadczenie
źródło: temp_file5200882552127329581
Pobierz@pioter_ciemiezca: Naćpałes się tiktoka i powtarzasz bzdury.
@tomszczyk: buhahaha. Dobrze (a nawet ślicznie) to wyglądała 147, 156 i 159. Całkiem nieźle, ale bez szału wyglądała Giulia (jakby w mikser wrzucić jakąś mazdę, infiniti i bmw). może jakby zmrużyć oczy to jeszcze poliftowa 166 w jakimś ładnym malowaniu by się załapała do niebrzydkich. I tyle z wielkoseryjnych. Reszta jak k---a kanciaste kredensy z tymi swoimi 2 centymetrowymi
źródło: image
Pobierz@KokiX: Czy zniszczyli? Tak i nie jednocześnie. Mnie na przykład turbo bawi przede wszystkim, że są właścicielami takich marek jak Jeep albo Dodge na przykład. Czego efektem jest to, że jednym z najpopularniejszych samochodów dostawczych w USA jest Fiat ducato ze znaczkiem Dodge, potęga motoryzacji xD
@Leniek: o ile pamiętam jest to obecnie marka lokalna na rynek włoski i chyba był nawet jakiś plan żeby ją zwinąć ale na razie jeszcze jakoś żyje
https://www.best-selling-cars.com/europe/2025-september-europe-car-sales-and-q3-market-analysis/
W skali europejskiej, pod marką Fiata sprzedano r/r 17% mniej samochodów, Citroen -7,4%, Opel -6,9%, Peugeot +3,1%.
I Ty masz czelność pisać bym się pukał w czoło?
@Krzewiciel_prawdy: Dla konsumenta tanie dupowozy, owszem, ale chciałbym zobaczyć jakąkolwiek korzyść dla przemysłu. Chińczyk jeśli mu się nie ocli, to wyładuje gotowy samochód w Hamburgu i po drodze zarobi tylko salon w Polsce.
@Krzewiciel_prawdy: No właśnie Chińczyk dopłaci do produkcji i wykoszenia zachodniej konkurencji, a eur0prjczyk dostanie jeszcze od państwa dopłatę na końcowy produkt obcego przemysłu, bo NaszEAuto jest programem popytowym. Co za młot to wymyślił, to nawet nie wiem…
@Krzewiciel_prawdy: No fajnie się rozpisałeś, ale w sumie szansą na co? Chińczycy jeśli łaskawie stawiają gdzieś w Europie zakład dokręcania śrubek, to robią to na Węgrzech, bo w tym bantustanie jest władza na telefon. Co jako kraj, więc nie zbiór konsumentów, mamy wynieść z chińskiej dominacji?
@pioter_ciemiezca: XDDD W którym filmie na tiktoku tak powiedzieli? ( ͡° ͜ʖ ͡°)