Aktywne Wpisy
kaszaamanna +2516
Niestety ten wpis jest najgorszy ze wszystkich ale czuję się zobowiązany dla użytkowników którzy nas wspierali aby dokończyć historię..
Nie udało nam się, moja żona przegrała walkę z chorobą odchodząc w wieku 30 lat na moich rękach.. teraz jakoś trzeba przeżyć ostatnie pożegnanie i potem próbować stanąć na nogi dla córki.
Serdecznie dziękuję jeszcze raz za okazane wsparcie, pomoc i modlitwę. Szczerze to docenialiśmy.
Prośba
Nie udało nam się, moja żona przegrała walkę z chorobą odchodząc w wieku 30 lat na moich rękach.. teraz jakoś trzeba przeżyć ostatnie pożegnanie i potem próbować stanąć na nogi dla córki.
Serdecznie dziękuję jeszcze raz za okazane wsparcie, pomoc i modlitwę. Szczerze to docenialiśmy.
Prośba
źródło: image_picker_45AC021C-D8A9-4C7C-827A-BAC7D3D7FC96-10832-0000012E030976FA
Pobierz
nie_umiem_inwestowac +531
źródło: 1000005415
Pobierz




Tak to jest gdy korporacyjna chęć zysku przyćmiewa rzeczywiste oczekiwania klientów.
Zniszczyć Fiata, Opla i Peugeota to trzeba się postarać, gratulacje.
#motoryzacja #samochody #oswiadczenie
źródło: temp_file5200882552127329581
PobierzNo ale polityka Fiata z podnoszeniem ceny aby być lepszą marką się nie powiodła xD
@Pangia: Czekaj, ale ten 1.2 to właśnie nie silnik początkowo napędzanym łańcuszkiem, który okazał się gównem, więc go przerobili na pasek i okazał się jeszcze większym gównem, więc z powrotem go przerobili na łańcuszek... ?
ale nic nie zrobisz bo każdy dziennikarz i medium od lat jest przez nich opłacane
ludzie mają dawno wyprany mózg i im już nie pomożesz
oni potrafią zaprezentować totalne plastikowe g---o niedopracone i auto AUTOMATYCZNIE JEST AUTEM EUROPEJSKIM
@Miecz12: nie misiu, tam po prostu bardzo mało płacą za bardzo dużo roboczogodzin.
Ta firma to jeden wielki syf, duża awaryjność i problemy z elektroniką pokładową
@KokiX: ale o co chodzi? Złe samochody? Takie sapanie byle sobie pogadać.
Chiny do boju. Dla Polski to większe szanse niż straty, pomimo klepania śrubek dla Francji i Niemiec.
Opel którego wspomniałeś od 16 lat jest częścią GM, które potem samo zaczęło mieć kłopoty i które zostało kupione przez Stellantisa.
@Kskskkdkdkk: Co za bzdury wierutne. Mają niskie marże, owszem, 5, czy 8%, gdzie klasyką zachodniej motoryzacji, np. w przypadku takiej Corolli, potrafiły być podobne okolice (w zależności od wersji i lokalizacji od 6-25%, do tego 3-6% narzutu krańcowo dla dilera).
Nikt nikomu nie będzie dokładał do interesu, a od 2026 Chiny nie będą już dopłacać
@Miecz12: Bo tam się nie sprzedają i jadą po kosztach. Europejska motoryzacja jest martwa