Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +269
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +110
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Dzieci śmiały się ze mnie że nie jestem z Warszawy, pochodzę z Konstancinia - wioski pod Warszawą.
Nie skończyłem jeszcze 20 lat, ale już mam pozakładane spólki z.o.o. i fundacje. Wszystko oczywiście osiągnołem sam, cięzko pracując 24/7. Teraz mieszkam w San Francisco. Rozwijam mój gowno agent AI finansowany z piniązków od inwestorów. Są 30-40 latkowie z większą wiedzą ode mnie ale ja jestem najbardziej podobny do Zuckerberga i jestem w jego wieku kiedy on zakładał facebooka, dlatego oni dają mi piniążki na mojego gowno agenta AI który jest tylko mi do zycia potrzebny. W Forbsie opowiadam debilom że robię wielkie rzeczy i zmieniam świat na lepsze.
#it #praca #programowanie #programista15k #pracait #binzes #warszawa #pieniadze
źródło: obraz_2025-07-26_132759686
PobierzTak to mniej więcej wygląda