Wpis z mikrobloga

✨️ Jak radzić sobie z lękiem o przyszłość w branży IT?
Jestem programistą, niby wszystko jest ok, zwolnienia już były, utrzymałem stanowisko, w firmie teraz jest stabilnie. Zarobki mi odpowiadają, nie ma jakiegoś szczególnego z--------u, ale ta cała sytuacja z AI wchodzi mi mocno na psychę. Nie wiem, chyba mam jakąś depresję, lęki. Cokolwiek robię, nawet teraz na urlopie, cały czas myślę o tym, że w każdej chwili mogę stracić pracę i jakość życia mojego i rodziny drastycznie spadnie. Cały czas pod skórą odczuwam ten strach o moje zatrudnienie i co będzie po tym jak wylecę, że nie będzie łatwo znaleźć czegoś nowego i będę musiał tyrać za 160pln/h. Albo w ogóle nic nie znajdę i będzie trzeba się utrzymać jedynie z kasy z wynajmu 6 mieszkań. Pieniędzy z ETFów nie chciałbym ruszać bo miały iść na wcześniejszą emeryturę...

też tak macie, jak sobie z tym radzicie?

#pracait #praca #programowanie #programista15k #korposwiat #it #ai i trochę chyba #depresja

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Nighthuntero

❤️ Projekt mirko.pro działa dzięki wsparciu użytkowników. Wspomóż projekt

• 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via mirko.proBOT
  • 0
uczciwy-uczeń-29: @mirko_anonim: Jeśli to nie fejk czy bajt to:
- Mam podobnie z tym, że obawiam się znacznie mocniej. Nie chodzi tutaj o samą utratę pracy lecz o ogólne zagrożenie egzystencjalne człowieka i znaczeniu jego roli na ziemi oraz cel w życiu.
- Należy się przygotować: oszczędzać, planować, nazbierać jak najwięcej kapitału i fizycznych rzeczy np. złota.
- Żaden psycholog ci w tym nie pomoże i nie pomaga. W moim przypadku 3
  • Odpowiedz
- Z wyżej wymienionych powodów i ogromnego stresu wypadają mi włosy. Obecnie są bardzo przerzedzone, wyglądam jak żywy trup. Już nigdy nie będę w pełni szczęśliwy.