Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko177
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
Kitty88
Kitty88

Kitty88

Dołączył 8 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 464
  • Znaleziska 5
  • Mikroblog 459
  • Obserwujący 5
  • Obserwowane 7
Amigoyamigo
Amigoyamigo
2 godz. i 53 min temu
  • 0
Czy gdybyś wygrał/wygrała w lotto duże pieniądze to pozostałbyś/pozostałabyś w aktualnym związku?
#zwiazki

Tak czy nie?

  • Tak 81.3% (26)
  • Nie 18.8% (6)

Oddanych głosów: 32

  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 2 godz. i 1 min temu via Wykop
  • 1
@thorgoth: problemem nie są zwykle finanse.Ona go nie docenia, on czuje narastającą frustrację. Gdy wygra w totka, może jej pokazać, że jest kimś, wiążąc się z inną i kupując różne rzeczy, wszystko po to, aby ona poczuła zazdrość. Konfiguracja płci oczywiście dowolna. To jest dopiero smutne, bo gdyby umieli w relacje, wygrana byłaby dodatkiem do ich szczęśliwej relacji. (╥﹏╥)
  • Odpowiedz
aa-aa
aa-aa
22 godz. i 57 min temu
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 22 godz. i 28 min temu via Wykop
  • 3
@aa-aa: Bo tu chodzi o wyobrażenie, że jest się osobą np. pewną siebie i ćwiczenie tej postawy w codziennych sytuacjach. No więc prostujesz sylwetkę, utrzymujesz kontakt wzrokowy, jak nie wiesz jak się zachować myślisz o tym, co by zrobiła pewna siebie osoba i wychodzisz ze strefy komfortu próbując. I wtedy takie "udawanie" ma sens, bo zmienia Twoje myślenie, uczysz się wzorca i z czasem realnie stajesz się osobą pewną siebie,
  • Odpowiedz
HuopskiRozum
HuopskiRozum
HuopskiRozum
przedwczoraj, 17:06:18
  • 18
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 przedwczoraj, 20:23:05 via Wykop
  • 1
No i co mnie najbardziej boli i cieszy za razem, to to, że mogę bazować jedynie na cudzych doświadczeniach. Przynajmniej z latami huop robi się coraz mniej narwany i do wielu rzeczy podchodzi od właściwej strony ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)


@HuopskiRozum: Problem większości relacji jest u podstaw: słaba komunikacja. Jeżeli przez
  • Odpowiedz
przegro_pisarz
przegro_pisarz
07.12.2025, 11:27:07
  • 0
Jak ma wyglądać profil na #tinder jeśli grupą docelową są kobiety 30+?
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 08.12.2025, 20:04:48 via Wykop
  • 0
@przegro_pisarz: Skoro są zdesperowane, bo nikt ich nie chce to wystarczy paszport Wykopu, korzystaj Mireczku ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
08.12.2025, 13:42:09
  • 8
✨️ Jak skutecznie zmienić swoje życie na lepsze w 2026 roku? Ⓘ
Plan na #wychodzimyzprzegrywu w 2026, proszę o ocene i porady:
- więcej sportu, ruchu, może jakaś siłownia, spacery, rower, basen (schudnięcie + lepsza sylwetka)
- dieta (mniej fast foodów, bardziej różnorodnie, większa kontrola tego co jem i ile)
- ograniczenie alko (całkowite wyeliminowanie raczej niemożliwe)
- być bardziej pozytywną osobą, myślenie pozytywne
mirko_anonim - ✨️ Jak skutecznie zmienić swoje życie na lepsze w 2026 roku? Ⓘ
Plan na...

źródło: MicrosoftTeams-image344cdf6535ccf64a8782facd665288467e70521bd3de8d7d86cf9a90f9499f10

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 08.12.2025, 17:05:46 via Wykop
  • 0
- dbanie o swój wygląd (ubiór, kremy do twarzy, perfimy, itp.)


@mirko_anonim: protip: idź do kosmetyczki, ogarnij jakiś zabieg regeneracyjny na twarz, zapytaj ją jak ocenia stan Twojej cery i jakich kosmetyków potrzebujesz, by doprowadzić ją do ładu. Pewnie doradzi produkty, na których pracują, ale jak dopytasz co jest składnikiem aktywnym, wystarczy że kupisz coś podobnego innej marki za połowę ceny. Bare minimum: żel do mycia twarzy, hydrolat/tonik, krem.

- nauka
  • Odpowiedz
Henson_
Henson_
07.12.2025, 14:57:07
  • 6
zauważyłem ze faceci często po wejściu w związek przestają dbać o siebie często przez to ze partnerka nie trenuje albo gustuje w używkach a ci faceci przed poznaniem tej kobiety prowadziły zdrowy tryb życia i trenowali i tu nasuwa sie moje pytanie czemu faceci nie biorą sobie kobiet które też trenują i dbają o swoje zdrowie tylko biorą takie co chleją a potem przez nie sami psują sobie zdrowie
#tinder
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 15:40:58 via Wykop
  • 2
@Henson_: Może dlatego, że im się wydaje, że popracują nad taką i ona schudnie i przejmie ich tryb życia. Rzeczywistość ich weryfikuje ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
Nigdy_mi_nie_dadza
Nigdy_mi_nie_dadza
07.12.2025, 09:48:42
  • 31
Huop prawie 30 lvl a nigdy nie dotykał #rozowypasek i pisze to serio. Dziwnie się z tym czuje bo to wręcz niemożliwe się wydaje a jednak.
#przegryw #zwiazki #tinder
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 09:59:58 via Wykop
  • 1
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 10:29:15 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 10:41:02 via Wykop
  • 1
@przybysz_miedzygwiezdny: Tak jak z autem, nie jesteś od razu mistrzem kierownicy, tak w łóżku za każdym razem potrzebujesz czasu, by dojść do perfekcji, z każdą kolejną osobą. Techniki całowania są różne, jak nie jesteście w sobie zakochani, to będzie to doświadczenie co najwyżej... średnie.
Prawiczek jak rozkocha w sobie dziewczynę, to dla niej znaczenie będą miały emocje, nie technika. Kiedy Wy się tego nauczycie, że dla kobiety nieporadność jest urocza,
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 11:16:55 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 11:37:48 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 12:00:22 via Wykop
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 12:12:27 via Wykop
  • 0
@Nigdy_mi_nie_dadza: Bo takie osoby często mają w sobie dużo żalu i frustracji wobec świata. I wyżywają się na parterze/partnerce. Takie powody podawały osoby, które rozstały się z niepełnosprawnymi partnerami. Jeżeli chcesz z kimś stworzyć relację, zastanów się co masz do zaoferowania drugiej osobie i czy jesteś w stanie jej to dawać każdego dnia, a nie od święta.
  • Odpowiedz
HuopskiRozum
HuopskiRozum
HuopskiRozum
06.12.2025, 11:21:08
  • 56
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 06.12.2025, 13:51:06 via Wykop
  • 0
@HuopskiRozum: ale wrócą, jak nie jestes czadem to nie masz co liczyc na trwaly zwiazek, tylko szybkie wykorzystanko i koło sie zamyka


@omnitorbi: Po prostu okazuje się, że brak socjalizacji mocno na Was się odbił i żadna Mirabelka nie jest w stanie wytrzymać z taką zaburzoną jednostką, a Wy to sobie tłumaczycie czadami (ಠ‸ಠ)
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 10:19:01 via Wykop
  • 0
zasilaj dalej armie kolcdhoznikow chlopskich nabijaj kase kapitalista czadom i zyj zludzeniami ze gdzies jest ta jedyna dziewica 20 letnia ktora na ciebie czeka tylko wystarczy odlozyc pieniadze i zaczac biznes uczciwy, po ilus razach takich jak cie poniosa złudzenia to przestaniesz w to wierzyc


@omnitorbi: Sami się nakręcacie, że Wam się należy 20lvl dziewica, nawet tryhardujecie, bo "peak chłopa z wiekiem rośnie i baby same będą się kleić". Nie
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 10:45:23 via Wykop
  • 0
@omnitorbi: Nie, rób to co lubisz i w tym się rozwijaj, bo świadomość własnej sprawczości w danej dziedzinie buduje w facecie pewność siebie. I to widać. A jak robisz coś tylko po to, by zdobyć dziewczynę, no to krzyżyk na drogę, bo to też widać.
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 10:54:08 via Wykop
  • 0
@omnitorbi: i jak to Ciebie rozwija?
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 07.12.2025, 11:05:28 via Wykop
  • 0
@omnitorbi: A jak ta chęć życia się objawia?

tylko spoleczenstwo i system nie pozwala mi sie w tym rozwijac


@omnitorbi: Niestety, to nie świat ma się dostosować do naszych wizji, tylko my mamy poznać zasady i prawa rządzące światem i nauczyć się w nim poruszać. Jeżeli jesz za dużo i tyjesz, pojawiają się problemy z ciśnieniem, skacze poziom cukru, dostajesz zadyszki na schodach, to nie wina Twojego złego
  • Odpowiedz
mirko_anonim
mirko_anonim
05.12.2025, 07:49:14
  • 3
✨️ Dlaczego ludzie reagują na dystans w relacjach? Ⓘ

Spotkaliście się z czymś takim, że jak się staracie i angażujecie, to osoba się dystansuje i wydaje niezainteresowana, ale jak to wy się dystansujecie i przestajecie zabiegać, to wtedy tej osobie zaczyna zależeć?

#pytanie #relacje #zwiazki

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 06.12.2025, 13:46:57 via Wykop
  • 0
Jestem kobietą i wcale to na mnie dobrze nie działa. Chyba odpuszczę, bo to nie powinno tak wyglądać.


@mirko_anonim: poczytaj o stylach przywiązania. Być może działa tu pewien schemat?
  • Odpowiedz
MateuszMazurPL
MateuszMazurPL
05.12.2025, 19:23:38
  • 15
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 38
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 05.12.2025, 20:19:48 via Wykop
  • 2
Nigdy nie podejmujcie wiążących decyzji (zaręczyny, wspólne mieszkanie, ślub) przed upływem 18–24 miesięcy. Tyle trwa zjazd hormonalny. Musisz zobaczyć ją w stresie, w chorobie i w biedzie, żeby zobaczyć, kim naprawdę jest. Nie kupujcie auta bez jazdy próbnej w błocie.


@MateuszMazurPL: Wystarczy sprawdzić czy zda test przyjaźni, jeżeli nie możesz jej powiedzieć o swoich słabościach, bo ona wtedy straci do Ciebie szacunek, zamiast okazać Ci wsparcie, to nie jest kobieta
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 05.12.2025, 20:44:31 via Wykop
  • 6
@MateuszMazurPL: Kobieta traci pożądanie, jeżeli w relacji matkuje facetowi jak dziecku. To często się zdarza w związkach, w których kobieta jest nadopiekuńcza, bo -nieświadomie- odbiera facetowi poczucie sprawczości. W takich związkach faktycznie lepiej dla faceta zachować pewien dystans, ale ma to swoje ciemne strony: facet w depresji serio potrzebuje szczerej komunikacji.

Jest różnica w komunikacji typu: "kochanie, jestem bezradny" i jej odpowiedzi: "ojej, ja też bym nie dała rady, lepiej
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 05.12.2025, 21:10:46 via Wykop
  • 1
Kobieta nie może czuć pożądania do kogoś, komu musi zmieniać metaforyczną pieluchę.


@MateuszMazurPL: Dynamika ich relacji doprowadziła do sytuacji, że facet odpuścił, nie postawił jej granic. To nie znaczy, że ona musi to robić. Pytanie co zrobić, żeby z tego stanu wyjść. To może być dodatkowy wątek w historii Marka i Karoliny. A co jeśli przez ten aspekt ich życie łóżkowe jest nieudane, a nie dlatego, że ona udawała, żeby osiągnąć
  • Odpowiedz
iluvmypickle
iluvmypickle
04.12.2025, 21:12:45
  • 5
Dlaczego niektórzy mężczyźni mają wymagania typu:
- kobieta powinna usługiwać
- powinna być cicha nie chodzić do klubów itp
- nie mieć przyjaciół - mężczyzn
- wychowywać dzieci, sprzątać, gotować itp

Może
  • 48
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 05.12.2025, 19:29:01 via Wykop
  • 1
który facet z własnej woli by szedł do kopalni albo w szambie się taplał? ale jak ma dziecko i żonę na wykarmieniu to mu się generalnie chciało. nic się w tym temacie nie zmieniło i nadal główna siła napędowa dla całego systemu w którym żyjemy, to fakt że ludzie coś sobie budują małego i o to dbają - jak się im to odbierze, to ten system się zawali prędzej czy później

Odpowiedz
  • Odpowiedz
marko2
marko2
30.11.2025, 12:46:46
  • 341
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 54
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 30.11.2025, 13:04:22 via Wykop
  • 14
@whos_your_daddy_snakegirl: Dokładnie. Kobiety po szkole nie mają za bardzo wyboru, więc idą na studia. Faceci mają łatwiej o lepsza pracę niż za minimalną, więc nie widza sensu studiów, bo wystarczy im kumpel, który po paru latach ma średnią krajową, to dla nich motywacja, żeby się starać. Są jeszcze ogarnięci faceci, którzy już będąc nastolatkami dorabiali sobie i po szkole zakładają firmy, rozwijając biznes. Dla zetek dyplomy nic nie znaczą, jedynie
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 30.11.2025, 13:23:32 via Wykop
  • 27
@whos_your_daddy_snakegirl: W lokalnej firmie o zatrudnieniu decydują znajomości i więzy rodzinne, nic dziwnego, że z takich miejsc ludzie się wyprowadzają, lokalni włodarze sami sobie gotują ten los, a potem krokodyle łzy do mediów, że praca jest, ale rąk do pracy nie ma. No nie ma, bo system wynagrodzeni jest ułożony pod "swoich". Jedna z miejscowości ma firmę, która zarabia miliony. System wynagrodzeń wygląda tak, że jest grupa, która zarabia wielokrotność
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 30.11.2025, 13:38:35 via Wykop
  • 1
Promowanie pracy zdalnej i potężne zachęty podatkowe dla takich pracowników by już dało efekt

Odpowiedz


@whos_your_daddy_snakegirl: Większość ofert to hybryda, 40% czasu zdalnie i to max, wedle uznania pracodawcy, to ogranicza możliwości wyboru miejsca zamieszkania. Myślę, że jeszcze trochę potrwa, zanim automatyzacja będzie na tyle zaawansowana i pracodawcy na tyle dojrzali, by nie mieć problemu ze zdalną pracą, wciąż jest ten mental, że trzeba pracownika kontrolować, chyba że ktoś ma unikatowe umiejętności,
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 30.11.2025, 13:41:55 via Wykop
  • 1
@Kitty88: na portalach, w realu, wszędzie.

NATURA ¯\(ツ)/¯


@Wutelgi: Na portalach tak, w realu nie, pod warunkiem, że serio dbasz o swój wygląd na miarę swoich możliwości, nie masz wywalone na to, oczekując że to kobieta ma wyglądać, a facet ma tylko nie pić i nie bić.
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 30.11.2025, 16:09:52 via Wykop
  • 0
Świetny plan, ale na krótką metę. Wolę być sobą niż pajacować pod publiczkę bo gdybym chciał to robić, zatrudniłbym się w cyrku.


@whos_your_daddy_snakegirl: Podejdź do tego zadaniowo. Na początku jest pajacowanie, przesadne poświęcanie uwagii, wyjścia, kolacje, kino i te sprawy. Tak wygląda etap randkowania, staracie się nawzajem budując zaufanie. Jak już je zdobędziecie, zrobicie to co niemal każda para: dresy, chipsy i Netflix. Cel osiągnięty ( ͡° ͜ʖ
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 30.11.2025, 18:33:07 via Wykop
  • 3
Wcale nie jest tak, ze kobiety z HR preferuja inne laski, najlepiej podobne sobie i faceci mimo wyzszych kwalifikacji odpadaja


@Coopshtyl: Firma nieefektywnie zarządzana upadnie. Zatrudniając słabych specjalistów traci przewagę konkurencyjną, nie ma opcji, żeby zarząd nie zaczął analizować, dlaczego tak się dzieje, więc darujmy sobie argument o złych babach z HR, które dyskryminują facetów.

@wcaleniepchamsiewmultikonto: to zostań adwokatem bez studiów,
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 02.12.2025, 12:49:12 via Wykop
  • 0
@P4ncak3: Nie każdy informatyk jest bankomatem, podobnie Oskarek. Dobieranie się w pary nie jest takie proste, bo o ile dawniej wystarczyło, że ona jest ładna, a on nie bije i nie pije, o tyle dzisiaj obie strony musza się chociaż polubić, a z tym jest spory problem.
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 03.12.2025, 15:29:58 via Wykop
  • 0
@P4ncak3: Bycie betabankomatem jest upokarzające dla faceta, bo on ją literalnie nie obchodzi, za protezę uczucia daje jej kasę.

znasz jakaś kobietę która utrzymuje biednego studenta nawet jeżeli go lubi?


@P4ncak3: weedług tutejszych zapewnień, wystarczy że taki student byłby biednym chadem, zaraz się znajdą chętne.
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 04.12.2025, 16:14:26 via Wykop
  • 0
@Kitty88: No dobra ale nie według tutejszych zapewnień to znasz?


@P4ncak3: Tak. Tylko nie biednych studentów, ale takich facetów 30-50 lat, którzy bez swoich żon wylądowaliby pod mostem.

A jednak miliony facetów jest betabankomatami


@P4ncak3: Dynamika związków. Na początku relacji stawia się granice, bo jeżeli na starcie nie masz do siebie szacunku, będzie tylko gorzej (-‸ლ)
  • Odpowiedz
lord-nihilus
lord-nihilus
01.12.2025, 18:31:48
  • 13
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 01.12.2025, 19:36:15 via Wykop
  • 8
@macvir: Przecież wspomniała, że zajmowała się chorymi kotkami (ಠ‸ಠ)

Znam taką parę, on IT, a ona pół etatu w przychodni weterynaryjnej, mieszkali w UK. Coś nie wyszło, podobno on poznał online hinduskę , z jej relacji wynika, że jak poznał inną babę, to się zaczął sypać ich związek, a byli ze sobą kilkanaście lat ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 02.12.2025, 13:11:30 via Wykop
  • 0
dlatego ja wychodzę z założenia że "cudzą kasa się nie najesz" i nie ma co liczyć na złapanie faceta z pieniądzmi bo sie może szybko znudzić , z resztą ona nie pracowała na cały etat zyla z jego zasobów dzieci nie mieli to co go trzymało koło niej ? Nic


@Linnior88: Dzieci tez nie zatrzymają faceta, bo to nie chodzi o to, że ma być ambitna, obrotna czy szczególnie opiekuńcza.
  • Odpowiedz
paczelok
paczelok
01.12.2025, 15:46:58
  • 192
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 01.12.2025, 19:43:21 via Wykop
  • 1
@paczelok: zajebiście - chłop ma 30% szans, że babie się znudzi. Baba ma tylko 10%

Odpowiedz


@fredperry: A może po prostu kobiety chcą mieć uregulowaną sytuację prawną, a faceci mają to gdzieś, bez względu na to, jak wygląda ich małżeństwo?
  • Odpowiedz
thorgoth
thorgoth
30.11.2025, 13:44:48
  • 3
JAK POZNAĆ KOGOŚ DO ZWIĄZKU (LIST OD WIDZA)

-Jestem w przedziale wiekowym 45-50, z własnym M3, bez kredytu, w mieście wojewódzkim. Poznać kogoś do związku to jest niemożliwe.

-Oto moje rozmowy ze spotkań zapoznawczych. Kobieta lat 46 pyta czy kocham zwierzęta. Z kolei kobieta 44 lata pyta czy kocham podróże i naturę.

-To śmieszne pytania od kobiet. Przez takie zachowanie, dużo wartościowych mężczyzn nie ma szans na

związek już na samym
thorgoth - > JAK POZNAĆ KOGOŚ DO ZWIĄZKU (LIST OD WIDZA)
 -Jestem w przedziale wiekow...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 30.11.2025, 13:57:41 via Wykop
  • 8
No dobra, kto mi wytłumaczy dlaczego przez pytanie o zwierzęta, podróże czy nature ci "wartościowi mężczyźni z własnym M3" tracą szanse na związek?


@thorgoth: Nie wiem kiedy faceci wybiją sobie z głów, że status materialny nie oznacza, że są wartościowi i to nie wystarczy, by przy sobie zatrzymać jakąś kobietę. Często tacy mają swoje naleciałości, przez skupienie na pracy i gromadzenie zasobów nie rozwinęli w sobie umiejętności komunikacyjnych i patrzą
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 30.11.2025, 16:03:16 via Wykop
  • 0
@Kitty88: zapewne wtedy, gdy zabrakie kobiet dla których jest to najważniejsze, czyli obstawiam że nieprędko.


@thorgoth: Dzisiaj coraz więcej osób wchodzi w dorosłość będąc zabezpieczonym finansowo przez rodziców lub z możliwościami, żeby sobie to zapewnić. Zatem można zadać pytanie, jaka jest jakość dzisiejszych gold-diggerek? I dlaczego typ ze screena nie może znaleźć jakiejś chętnej na sponsoring? Podczas krótkiego pobytu na aplikacji, skrzynka mi pękała w szwach od propozycji
  • Odpowiedz
Selina_
Selina_
30.11.2025, 05:10:35
  • 151
Prawdziwy chad

Selina_ - Prawdziwy chad
SPOILER

źródło: image

Pobierz
  • 149
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 30.11.2025, 11:57:49 via Wykop
  • 1
@Selina_ współczuć wypada jedynie tobie graficznych doświadczeń życiowych które tak ukształtowały twoje postrzeganie kwestii posiadania potomstwa. Szczere współczucia.


@enzojabol: To mi dało do myślenia. Mamy bardziej komfortowe życie niż poprzednie pokolenia, ale jesteśmy na tyle świadomi własnych traum dzięki przeglądaniu socjali, że zostawiamy rozmnażanie tym, którzy w naszej perspektywie są dość stabilni, żeby przekazali zdrowe wzorce kolejnemu pokoleniu, bo znając własne niedoskonałości, schematy, brak stabilności nie tylko zawodowej, ale
  • Odpowiedz
ZielonyKierowca
ZielonyKierowca
ZielonyKierowca
29.11.2025, 23:22:25
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 30.11.2025, 11:19:00 via Wykop
  • 4
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
DonJamnik
DonJamnik
29.11.2025, 21:37:14
  • 2
Co uważacie o związku na dłuższą metę chłopak lvl28, kobieta lvl37 (znam ją już x lat, spokojna, rodzinna nawet nigdy chłopaka nie miała, ładna - ale nudna jak flaki z olejem i bez większych zainteresowań, do tego np jak malowaliśmy jej mieszkanie to dzwoniła do mamy na jaki kolor pomalować ściany we własnym mieszkaniu xD Jedynie co mnie przekonuje to to że, żadnego numeru nie o-----e bo to zbyt poukładany człowiek (pani
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 29.11.2025, 22:06:20 via Wykop
  • 3
@DonJamnik: Brzmi jak rozważanie opcji związku z braku laku, bo rynek matrymonialny taki niezbyt, a tu jakaś się napatoczyła. Ja bym była na nie, bo jeżeli ktoś ma vibe nudziarza, to serio z każdym rokiem będzie tylko gorzej, bo tu brakuje kompatybilności i na dłuższą metę będzie Ci obojętna (-‸ლ)
  • Odpowiedz
elo_kebab
elo_kebab
28.11.2025, 18:42:52
  • 54
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 108
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kitty88
Kitty88
Kitty88 29.11.2025, 13:55:52 via Wykop
  • 1
Ja mam takiego 40-sto latka w rodzinie na prowincji(!), raz podszedł do egzaminu oblał i nie chciał więcej o tym słyszeć, jak się mu zwróci na to uwagę to się naburmusza i zaczyna mieć focha jak jakieś dziecko


@Markok: No nie dziwię mu się, bo ile można tłumaczyć że nie każdy się czuje dobrze za kółkiem.

Odpowiedz


@Black_Rabbit_of_Inle: Argument: "nie spróbuję, bo źle się wtedy czuję" jest typowy u osób z
  • Odpowiedz
Kitty88
Kitty88
Kitty88 29.11.2025, 16:43:18 via Wykop
  • 1
@Black_Rabbit_of_Inle: W tym sensie, że robiąc coś nowego, na początku jest to przytłaczająco stresujące doświadczenie. W opisywanym przypadku wystarczyło, że po kilku jazdach facet odpuścił, bo "stresowałem się za kierownicą". Z tego samego powodu odpuścił pracę w zawodzie (budowlaniec), bo "to stresujące, źle się czuję". Ogólnie tak do wszystkiego podchodzi, unikając dyskomfortu. Żona ma podejście do rozwiązywania wszystkich problemów, że "jak coś jest stresujące, to lepiej odpuścić", więc jak jechali
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 6
  • Strona 1 z 6
  • >

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking