Aktywne Wpisy
1dlaczegoja1 +1
#slubodpierwszegowejrzenia
Pytam po raz ostatni:
1) O co macie ból d...py do Kołcza?
2) W jaki sposób zmanipulował, a nawet skrzywdził (!) Karolinę?
Pytam po raz ostatni:
1) O co macie ból d...py do Kołcza?
2) W jaki sposób zmanipulował, a nawet skrzywdził (!) Karolinę?
Amigoyamigo +2
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...





Piszę, bo mamy ogromny problem i liczymy na Wasz #wykopefekt. Moja żona zamówiła telefon i zegarek o łącznej wartości 3500 zł na raty w sklepie Euro RTV AGD. Przesyłkę miała dostarczyć firma DPD, ale niestety paczka nigdy nie dotarła.
W systemie DPD status paczki jest oznaczony jako „doręczona”, mimo że kuriera w ogóle nie było w miejscu doręczenia, co mamy potwierdzone przez monitoring z dnia 05.12.2024. Paczka miała zostać dostarczona do miejsca pracy mojej żony – przychodni publicznej, gdzie często przychodzą różne przesyłki i nie ma problemu z odbiorem. Tym razem jednak kurier nawet nie pojawił się pod adresem, a mimo to zaznaczył, że paczkę doręczył. Co więcej – nie kontaktował się telefonicznie przed próbą doręczenia ani później.
Złożyliśmy reklamację do DPD, ale oczywiście została odrzucona. Otrzymaliśmy odpowiedź, że rzekomo przesyłka „znajduje się w posiadaniu odbiorcy” na podstawie „danych z systemu”. Oczywiście paczki nie mamy, a DPD nie przedstawiło żadnych dowodów na faktyczne doręczenie. Sklep Euro RTV AGD również nie rozwiązał sprawy – przekroczyli termin na odpowiedź reklamacyjną, a konsultant wciąż powtarza, że „ktoś się z nami skontaktuje”.
Paczka o tak dużej wartości, zamówiona na raty, przepadła, a firmy przerzucają się odpowiedzialnością. Złożyliśmy już zawiadomienie na policję o możliwym przywłaszczeniu. Teraz próbujemy szukać pomocy u Miejskiego Rzecznika Praw Konsumenta, ale sprawa jest poważna i chcemy nagłośnić sytuację, bo kto wie, ile jeszcze osób mogło spotkać coś podobnego.
Mirki i Mirabelki, jeśli możecie, pomóżcie nam nagłośnić tę sprawę! Liczymy na Wasze wsparcie, bo naprawdę ręce nam już opadają. Z góry dzięki za każdy wykop i komentarz!
#oszukujo #dpd #euroagd #afera #prawo #zakupy #reklamacja #pomocy #kiciochpyta #poznan
źródło: DPD KRADNIE I OSZUKUJE
Pobierz@Franz_Maurer_2019: Przynajmniej w pick up point. My w firmie zamówiliśmy monitor 34 calowy i typ zostawił go na murku koło bramy przy drodze. Zero kontaktu, po prostu zostawił i elo. Oczywiście również DPD :)
Dobrze, że akurat szedłem i zauważyłem, bo tak to pewnie ktoś by sobie wziął xd
@ATAT-2: do mnie przed świętami dzwonią dzwonkiem - dwóch
Przygotujcie wszystkie dokumenty:
- Potwierdzenie zakupu i zamówienia.
- Umowę ratalną.
- Dowód reklamacji w DPD oraz odpowiedź na reklamację.
- Monitoring i inne dowody, że kurier nie dostarczył przesyłki.
@kolekcjonerblaszanychszyb: cóż, jak sobie lecą w kulki to kożystasz z art 7a prawa konsumenta
@affairz: czytam to o każdej firmie, a prawda jest taka, że na koniec to zależy od konkretnego kuriera pracującego w twoim rejonie bez względu na firmę, w której pracuje. U mnie od paru lat wszyscy kurierzy z DPD to były złote chłopaki i złego słowa bym nie powiedział, co nie zmienia faktu, że następny jaki się tu pojawi może robić
Na przyszłość nauczka.
Droższy towar = za pobraniem ze sprawdzeniem zawartości przy kurierze, lub odbiór osobisty.
Na co Ty czekasz? Termin na uznanie reklamacji minął, więc Twoje zadanie musi zostać uznane.
Przy okazji nie masz towaru i to sklep musi udowodnić, że dostarczone (nie wystarczy info od kuriera z trackingu). Nie wiem czemu dalej pobłażliwie tam działasz, piszesz oficjalnego maila ze wskazaniem dat, dajesz kopie