Aktywne Wpisy

Vexolax +13
Niedawno przyszedł mi do głowy pewien plan "emerytalny". Ciekawi mnie czy gdzieś tutaj jest jakaś luka - i jeżeli ktoś ją widzi to proszę o wyjaśnienie. Jestem początkującym w te sprawy.
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
źródło: image
Pobierz
phaxi +154
Mój pierwszy chleb na zakwasie, pewne niedociągnięcia są, ale jestem cholernie dumny.
#bojowkapiekarska #pieczzwykopem #chleb #chlebdomowy #jedzenie
#bojowkapiekarska #pieczzwykopem #chleb #chlebdomowy #jedzenie
źródło: 20250907_123655
Pobierz

Kumpel co ma firmę usługową narzekał ostatnio, że tak słabo jak przez ostatnie 3 miesiące to nie było u niego w pandemii, klienci wiszą już 50 koła, nowych zamówień brak.
Inny, do niedawna programista 40k, dzisiaj jest już programistą 12k bo stracił 2 z 3 kontraktorów. Jak straci ostatniego to sam nie wie co będzie robił.
Z kolei w knajpie gdzie sobie jem raz w tygodniu, dosyć drogo bo za stejka ponad 2 stówki wychodzi - w połowie pusto, a do niedawna był serio tłum ludzi. Zagaduję do kelnerki, że coś ruch chyba mały, a ona że tak i ostatnio zwalniali część obsługi, bo niepotrzebna.
Chyba powoli zaczynamy płacić za covidową imprezę, a inflacja nie chce spadać, więc stopy będą długo wysoko. Czeka nas chyba najgorszy scenariusz czyli stagflacja, tj. podwyższona inflacja i spadek gospodarczy jednocześnie.
Jak więc deweloperuchy wiążą padakę w sprzedaży tylko z niedopłacaniem do kredytów - no myślę, że to może być jednak szerszy kontekst i wchodzimy w okres, w którym beton przestanie być złotem, a zacznie być znowu betonem.
#nieruchomosci
a raczej obciazeniem jesli to na kredo dla siebie czy na inwestycje
@mickpl:
źródło: 84f9cc431794783d3f933d20aa50cadfc1c6979fe99af69c499fc06d0dabac8f