Aktywne Wpisy

Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz
dominowiak +8

Jak to wygląda w rzeczywistości? Wykop to miejsce pełne trolli i frustratów, ale mam nadzieję, że znajdą się jakieś rozsądne osoby, które w tę chłodną, listopadową niedzielę poświęcą te 5 minut na napisanie posta odpowiednio opisującego RZECZYWISTOŚĆ.
Praca w sektorze IT zawsze wydawała mi się być dla osób spoza branży niestresującym kawałkiem chleba, ale było na samym początku powiedziane, że trzeba mieć do tego dryg i włożyć w to sporo wysiłku. A z tego co widzę to w #pracait można sobie spier%$olić zdrowie.
#pytanie
źródło: zestresowany programista
Pobierz@frutson:
twój post nic nie wnosi do dyskusji, a zdjęcie jest jedynie poglądowe, po prostu przykuwa uwagę
@WyjmijKija:
No właśnie ja pracowałem w Januszeksie (ta firma już nie funkcjonuje, bo padła) i pracowałem po 12-14h dziennie (także w weekendy), a po pewnym czasie stałem się targetem dwóch mobberów. Na sam koniec byłem tak zniszczony psychicznie, że zacząłem łapać ataki paniki, miałem silne myśli samobójcze i problemy ze snem. W ostatni dzień zostałem złośliwie wyszydzony przez szefa na całą firmę. Niestety,
U programistów jest gorzej. Ten stres wynika z tego, że musisz mieć pewien performance, musisz "dowozić" rzeczy które często nie mają większego sensu. Jeśli nie dowozisz - tracisz pracę. Jeśli dowozisz, ale biznes zda sobie sprawę, że projekt serio nie
@Zielonka021124: