Wpis z mikrobloga

✨️ Obserwuj #mirkoanonim
Siema, od razu przejdę do rzeczy.
Mam 27 lat, jestem programistą, pracuję w IT od 3 lat, w korpo, od razu zacząłem pracę po studiach. Nigdy nie lubiłem swojej pracy, ale ostatnio dręczą mnie myśli, żeby już to rzucić. Pensję mam ok, bez szału, ale jest spoko. Odkąd pracuję w tej branży mam wrażenie, że zdziczałem, nie mam znajomych, nie mam dziewczyny, zostałem sam jak palec, niszczy mnie psychicznie siedzenie przy kompie 8h dziennie, nieważne czy zdalnie czy w biurze.
Najgorsze jest to, że nie wiem z czego będę mógł zarabiać na chleb jak rzucę to w piz....du. Ale już tak nie mogę, dręczy mnie od dłuższego czasu myśl o złożeniu wypowiedzenia.
Ktoś wybrnął z podobnej sytuacji i jest teraz szczęśliwszy? Jaką ścieżkę kariery odkryliście, czym się zajmujecie w życiu?
Mam parę hobby, ale bardzo marne szanse, żeby były z tego jakieś sensowne pieniądze.
#it #pracbaza #praca #samotnosc #korpo #informatyka #programista15k

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: Nighthuntero

• 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ktoś wybrnął z podobnej sytuacji i jest teraz szczęśliwszy? Jaką ścieżkę kariery odkryliście, czym się zajmujecie w życiu?

Mam parę hobby, ale bardzo marne szanse, żeby były z tego jakieś sensowne pieniądze.

@mirko_anonim:

Musisz odpowiedzieć sobie na jedno zaje*** ale to zaje*** ważne pytanie: Co chcę w życiu robić? A potem
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Moim zdaniem rzuć wypowiedzenie, zobaczysz czy w innej dziedzinie będzie Ci się podobać, jak nie to wrócisz do zawodu a przekonasz się przynajmniej, ze siedzenie w korpo nie jest takie złe ;)
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: Po co ładowałeś się w IT nie będąc pasjonatem? Tyle razy było tłumaczone jak młotkiem że normalni ludzie tam nie pasują i wypalają się szybko.,.
  • Odpowiedz