Wpis z mikrobloga

@Fennrir: niestety, żyjemy w erze kastrowania oryginalności wśród marek (i mówię to jako grafik)

edit: dodam tylko jeszcze, że zazwyczaj autor/autorzy argumentują, dlaczego doszło do takich zmian, ale powiedzmy sobie szczerze - kogo to obchodzi? Klienta, projektantów z branży i może kilku freaków, którzy w jakiś sposób się tym interesują. Reszta (docelowych) odbiorców pomyśli "co oni odje*ali?", wyśmieje i pójdzie dalej.
  • Odpowiedz
funkcjonalność. Dotyczy to wszystkiego związanego z grafiką użytkową, zaczynając od logo, kończąc na UI systemów operacyjnych


@Erus: Taaa, funkcjonalność! Zwłaszcza systemów operacyjnych, gdzie tam gdzie kiedyś był jeden klik, teraz trzeba robić trzy.

Bo super, po lewej masz to tradycyjne logo z ozdobnikami, zawijasami itp.


@ATAT-2: To nie jest tradycyjne logo. Nowe nawiązuje do tradycyjnego.
jednorazowka - > funkcjonalność. Dotyczy to wszystkiego związanego z grafiką użytkową...

źródło: historia%20logo%20pzu

Pobierz
  • Odpowiedz
Za to są nieczytelne w kwestii jakiejś tożsamości marki i pozbawione wyrazu.


@Fennrir: ile masz lat doświadczenia w projektowaniu logotypów oraz UI/UX?

jeśli coś się przyjęło jako symbol to się tego nie zmienia,


xddd słyszałeś kiedyś o czymś takim jak rebranding? a zresztą po co ja się produkuje, wracaj do kołchozu na taśmę chłopskirozumku.
  • Odpowiedz
  • 0
@BennyLava

>Jak zamienisz ze sobą nazwy marek w lewej kolumnie, ale zostawisz typografię, to nadal będzie wiadomo co jest czym.


Gratuluję, najgłupszy komentarz w całej dyskusji xD
  • Odpowiedz