Aktywne Wpisy

Greensy +169
Rozwiązanie na problemy tego świata
źródło: 1000069482
Pobierz
Gieremek +148
źródło: 1000013238
PobierzSkopiuj link
Skopiuj link
źródło: 1000069482
Pobierz
źródło: 1000013238
PobierzRegulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
#wsip #ksiazki #logo #grafika #design
źródło: logo-wsip-down1
Pobierzźródło: GXzvJciXkAAUbor
PobierzOrlenowi to powinni akurat przywrócić nazwę CPN, bo tamto logo było perfekcyjne
źródło: logo-cpn
PobierzZa to są nieczytelne w kwestii jakiejś tożsamości marki i pozbawione wyrazu. Pewnie według ciebie to taka Coca-Cola powinna se zrobić nowe "czytelniejsze" logo pisane Helveticą czy inną tego typu czcionką? xD
@Fennrir: Widzę nie akceptujesz dyskusji z kimś o odmiennych poglądach niż jedyne właściwe (Twoje)?
Powodzenia
Nie, po prostu pytam o logiczne konsekwencje założenia żeby w logu stawiać perfekcyjną czytelność tekstu ponad wyrazistość.
@Dumpster
Tia, badania, Pepsi swego czasu wywaliło ileś milionów na badania i stworzenie loga, a ostatecznie niedawno i tak powrócili do wcześniejszej "fali" bo była bardziej rozpoznawalna (mimo że to nowe logo było już od kilkunastu lat). Coca-Cola też jest rozpoznawalna, więc w czym problem jakby zmienili se logo na Helveticę? xD
@Fennrir: to pytaj a nie atakuj dodając 'xD' i nędzne próby zaczepek
W kółko wałkujesz przykład Coca Coli tylko zapominasz, że właśnie logo i specyficzna czcionka jest tu rozpoznawalna.
Ja Komentuje ebaya, airbnb czy nawet spotify s powyższej grafiki gdzie mało kto kojarzył ten akurat styl z marką i stworzyli nowe, przejrzyste, pozostawiając kolorystyke czy logo. Tym sposobem dostosowali się do dojrzalszego odbiorcy, oferując coś prostego w
źródło: temp_file3905368373852470469
Pobierz@ATAT-2: jak ktoś ma problem żeby rozszyfrować te loga po lewej to chyba uczęszczał do szkoły specjalnej.
Tych "minimalistycznych logo" nie można nawet nazwać logo, bo logo to identyfikacja wizualna. Czyli patrzysz na sam kształt i już wiesz co to jest, bez czytania nazwy. Jak
@BennyLava: Nie chodzi o problem z rozczytaniem ale odbiorem użytkownika.
Weź chociażby na przykład zmianę loga PZU kilka lat temu. Nie widzisz sensu w tym, jeśłi spojrzysz pod kątem odbiorcy?
Bo super, po lewej masz to tradycyjne logo z ozdobnikami, zawijasami itp. ale z drugiej strony sugerujące brak zmiany w firmie od lat 90tych, możliwy
źródło: image
Pobierz@Fennrir: coca-cola to old money - trzymają się tradycji, poza tym mają wyjebongo na to jak wyglądają i co ludzie o nich myślą.
a te wszystkie airbnb i pinteresty - to nowe technologie, nuworysze wśród dużych corpo, i korporacyjną czcionką w logo chcą sobie dodać trochę powagi w towarzystwie starszych ;)
@silver-fox: ale co mają do tego "lewaki"? WTF?
Od co najmniej 12 lat na topie jest minimalizm, czytelność i funkcjonalność. Dotyczy to wszystkiego związanego z grafiką użytkową, zaczynając od logo, kończąc na UI systemów operacyjnych i stron internetowych.
Rozumiem, że ty jako "prawak" wolałabyś przekombinowane loga, gradienty i efekty 3D, a jeśli ktoś ma inne zdanie to jest "lewakiem" xD
źródło: Zara-Logo-History
Pobierz