Aktywne Wpisy

Melkovva_ +1
Lecimy z tym #glupiewykopowezabawy
Początek roku, druga połowa miesiąca, na szczęście już mam wodnika w znaku a w dzień urodzenia mam i imieniny i dzień babci xD więc wesoło xDDD
Początek roku, druga połowa miesiąca, na szczęście już mam wodnika w znaku a w dzień urodzenia mam i imieniny i dzień babci xD więc wesoło xDDD
źródło: 38444
Pobierz
wscieklizna_irl +17
Ktoś mi kubek w robocie z-----ł xDd kawy nie będzie
Co do kierwy
Co do kierwy

#rekrutacja #rekrutacje #programista15k #programowanie #java
Hej Mircy, jestem programistą javy z 15 latami expa. Od kilku lat prowadzę również rekrutacje.
Czasami zdarzy się rekrut, który jest znacznie lepszy niż ja, ale absolutna większość ludzi się nie nadaje. Średnio raz na 15 rozmów zdarzy się ktoś kogo faktycznie można wziąć. Przez to czuję się mocnym zawodnikiem (top 5-10% ( ͡° ͜ʖ ͡°) ).
Sam ostatnio chodzę na rekrutacje, to dochodzę do ostatniego etapu, a potem okazuje się że mnie nie chcą xD (ale też chodzę tylko tam gdzie dają minimum 200pln/h na b2b). Zastanawiam się dlaczego tak jest. Czy 200 pln/h to już dla top 1%?
O ile też rekrutujesz, to też masz podobne odczucia? Tzn jesteś lepszy od tych wszystkich "słabiaków" ktorzy przychodzą, a potem sam chcesz zmienić pracę i nie wychodzi?
─────────────────────
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Zaakceptował: razzor91
· Autor wpisu pozostał anonimowy dzięki Mirko Anonim
I pewnie masz rację z tym 1%, bo 200pln/h to już 32k za 160 godzin, co w przypadku Javy raczej jest blisko sufitu na naszym rynku.
Nigdy nie przeceniajcie swojego doświadczenia miraski, szczególnie jeśli zdobywaliście je głównie w jednym miejscu ( ͡