✨️ Obserwuj #mirkoanonim Czy jeśli jestem bardzo dobrym uczniem,szybko się uczę i lubię się uczyć to odnajdę się w zawodzie lekarza? Zawsze uczyłem się dla samej nauki, a nie dlatego, żeby za ileś lat kimś być czy na jakieś studia iść i podejrzewam, że na studiach medycznych by mi się podobało i bym je przeszedł bez większych problemów. Ale czy taka osoba, byłaby dobrym lekarzem? Dodam, że nigdy nie miałem wymarzonego zawodu, który chciałbym wykonywać. Zawsze żyłem chwilą i bardzo dobrze mi to wychodzi. #lekarz #medycyna #lekarski
@mirko_anonim: Czy jeśli jestem bardzo dobrym uczniem,szybko się uczę i lubię się uczyć to odnajdę się w zawodzie lekarza? A co ma jedno do drugiego? xD i czemu akurat lekarski ?
@mirko_anonim: Z obserwacji wnioskuję, że nie musisz być super mózgiem żeby studiować medycynę, nie jest to konieczne żeby sobie radzić. Za to konieczne w mojej ocenie są umiejętności rozmowy z ludźmi, kompetencje miękkie. Znam ludzi którzy super się uczą, ale potem na klinikach pacjenci i tak wolą rozmawiać z osobami bardziej komunikatywnymi, które potrafią "ogarnąć" rozmową przebieg badania.
✨️ Autor wpisu (OP): @inrain88 bo: 1. lubię się uczyć 2. cięzko się dostać na te studia 3. lubię wyzwania, szczególnie intelektualne, a to podobno trudne studia 4. podobno dobra praca (stabilność
✨️ Autor wpisu (OP): @inrain88 Chodzi mi bardziej o to, czy się odnajdę w zawodzie lekarza, jeśli jedynie interesowało by mnie jak działa człowiek, ale nigdy nie marzyłem o tym, żeby zostać lekarzem i ratować życia (w ogóle nie marzyłem o żadnym zawodzie od kiedy skończyłem 10 lat.)