Wpis z mikrobloga

@Im_from_alaska: Popieram. Pewnie nawet nie czytali regulaminu. Z elektrykami niektórym ideologia wchodzi na oczy i nie chcą żeby podłączać go do sieci. Jak maszty 5G albo inna nowa technologia.

Moim zdaniem stawianie ładowarek na kempingu to jak noszenie drewna do lasu. Skoro wszędzie są gniazdka i spędzasz tam wiele godzin to po co budować jakieś dodatkowe punkty? Lepiej porządnie zrobić instalację i zainstalować liczniki energii. Wykryje się przy okazji innych "złodzeji"
@housmed: a przy okazji, jeśli nie było różnicy w opłatach za ładowanie (a być może chodziło o obciążenie sieci, a wyznaczone miejsce ma po prostu inną instalację) to jeśli gość przyszedł do właściciela campingu, powiedział że chce ładować i chronić przed słońcem, itd. to ŻADEN NORMALNY CZŁOWIEK nie miałby nic przeciwko i z pewnością nie wyrzucał Klienta z kasą.

Jak dla mnie to ewidentna cebula, która albo nie mogła czekać aż
@Yelonek:
@housmed
właśnie coś takiego miałem pisać ale mi się nie chciało trochę i podepnę się do was.
nie bronię kobiety, pisanie złych opinii jako zemsta jest słabe w #!$%@? ale samo budowanie namiotu z autem może nie aż twk jak tutaj ale ze cześć auta i namiot stanowią całość kempingu to normalka dla tesli i innych elektryków, masz nawet specjalny tryb w samochodzie który ogrzeje lub wychodzi wnętrze, wyświetli ognisko
@Yelonek: "Niektórzy mają jakieś religijne zabobony, że samochodu nie można ładować z gniazdka. Może to dlatego?"

Ten zabobon nazywa się stan instalacji elektrycznej i jej przeznaczenie? Jeśli Janusz podłączy się na wiele godzin ze stałym obciążeniem ca. 16A z 230V to może się okazać że inni będą mieli problem, albo instalacja bezie się grzać.

Dlatego o są wyznaczone miejsca l, gdzie masz odpowiedniej jakości i grubości przewody i tam auto spokojnie
@AvantaR

@skalar_neonka: Coś pięknego :D Swoją drogą, to też pokazuje, ile warte są opinie na Google. Zarówno te pozytywne, jak i negatywne. Nigdy nie wiesz, kto pisze prawdę, a kto ładuje Teslę XD


Ale, tak z czysto technicznego punktu widzenia - to formalnie ten burak napisał prawdę :)
@jamajskikanion: Jakie kilka stówek? Tam w samochodzie jest bateria 75kWh max jeśli to Long Range/Performance. Na pewno nie przyjechał na 0%, więc nie wiem, 65kWh max mógł pobrać? Prąd by musiał być po 3 złote, żeby przekroczyć ze dwie stówki.

@hiperchimera Jak pociągnie za dużo to powinno wywalić zabezpieczenia. Tesla ciągnie max 13A z gniazdka, czyli 80% mocy maksymalnej i można zejść chyba do 6A.

Zgadzam się co do tego, że
lol, najlepsze jest to, że są tutaj tacy co sapią, że słusznie robił, że go tam ładował xDDDD

Domyślam się, że wyznaczone miejsce do ładowania jest odsunięte od namiotów, może posiada dodatkowe środki ochronne itp.
Ładowanie auta w namiocie pośród innych ludzi to skrajny debilizm...

Szkoda, że nie widać rejki tej Tesli
@le1t00: No właśnie hurr, durr nie miał prawa w ogóle tam wjechać! A co jakby się spalił! Dlatego pisałem o uprzedzeniach.
Przecież tam nie płyną moc większe jak przy płycie indukcyjnej. To nie jest stacja DC tylko gniazdko kamperowe.
Czekam na zdjęcie Tesli ładowanej pod blokiem z adaptera do gniazda żarówki na klatce.


@Broximon: to już chyba nie te czasy, teraz nawet na starych osiedlach mając powyżej 50 lat na klatkach są pomontowane ledy na czujniki ruchu oraz natężenia światła i nie ma włączników na ścianach, zaś piwnice są przerobione na DC 24V bo ludzie kradli prąd.