Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Co się wczoraj odwaliło to głowa mała!
Ehhh zacznijmy od początku, byłam wczoraj na rodzinnej popijawie (rzadko chodzę na takie imprezy) u kuzyna mojego męża. Byli jego rodzice, parę osób z rodziny i kilku znajomych. Mój mąż tak się składa, że pracuje z gościem od którego ów kuzyn wraz z żoną i dwójką dzieci wynajmuje mieszkanie od 7-8 lat. Mieszkanie nawet spore i w super cenie jak na wynajem w dużym mieście wojewódzkim. Ale do czego zmierzam! Ten kolega wynajmujący mieszkanie męża kuzynowi raz w roku albo i rzadziej przyjeżdża coś naprawić, wymienić itp. I tak się złożyło, że ten kolega, jest samotny i taki typ raczej oszczędny i spokojny był u tego kuzyna wymienić pralkę (jak się okazało dwa tygodnie temu). No i kolega co pracuje z moim niebieskim jakiś miesiąc temu kupił sobie jakieś sportowe auto (o którym ponoć marzył i cały czas gadał), nie znam się ale z tego co rozmawiali na ten temat przy stole to samochód za jakieś 120 tysięcy złotych. Kuzyn męża już dobrze porobiony procentami, a dodam, że jest to typ który co chwile zmienia pracę, albo jeździ za granice handlować czym popadnie i raczej jest typem alko-hipisa wkręcił sobie, że mój mąż jak pracuje z tym kolegom w jednej firmie to musi im tam serio dobrze się powodzić i musieli ,,na bank,, dostać jakąś super premie (mąż pracuje przy wiatrakach) i musi mu koniecznie pożyczyć 3 tysiące złotych bo święta idą. Oczywiście mąż nie dostał żadnych super premii, tylko małą podwyżkę ze względu na inflacje i zresztą nie chce już nic pożyczać kuzynowi bo ten 500zł oddaje przez rok.No i nagle hurrrr duuur skąd ten kolega nagle takie auto sobie kupił! I wręcz z agresja drze ryja bez powodu na mojego męża i zaczyna go wyzywać, że kłamie i nie chce własnej rodzinie pomóc, a tym bardziej, że jest chrzestnym jego dzieciaka xD. No i nagle do rozmowy wtrąca się ojciec tego kuzyna i zaczyna mu wjeżdżać jakim jest tumanem i, że wynajmuje to mieszkanie od 8 lat płacąc mu 1600zł co miesi