Witam drogich Mirków! Jaka to jest z tym budowaniem masy mięśniowej na #keto ?
Jestem początkujący, chodzę na siłownię 2 miesiące i mam około 10-15kg do zrzucania, ale najpierw chciałbym zdobyć trochę mięśni i siły
Stąd moje pytanie, czy na keto idzie palić tłuszcz i jednocześnie budować miesnie albo chociaż zwiększać siłę
Nie wiem, czy wejść teraz na keto i spróbować zrobić wyżej wymienionych proces, czy na przykład zmasować do końca roku i od stycznia przejść na redukcję lub też keto, bo podobno łatwiej na tym zgubić tłuszcz
@Szeroki_Mentzen: efekty na siłownie na dietach keto/tłuszczowych będą mniej optymalne, anizeli węglowodanowych i negatywnie odbiją się na performance treningowym. Ale jeśli pasuje Ci taki styl życia/jedzenia i trenujesz amatorsko bez parcia na optimum to spoko, może być. Po drugie jako początkującemu tym bardziej z nadwagą Ci nie potrzebna nadwyżka kaloryczna na początkowym etapie, aby progresować.
@Szeroki_Mentzen: obawiam się, że skoro był problem ze zwyczajnym deficytem to totalnie restrykcyjna dieta ketogeniczna może cię pokonać w pierwszy tydzień. Ale żeby nie było, bo to źle zabrzmiało, jak chcesz to ok - to też działa.
@iamtehwin: @NooB1980: @Hitmonlee: @Kasahara: widziałem opinie ketokocura że idzie zbudować fajną sylwetkę na keto, ale będzie szło wolniej niż na typowej węglowej masie
Z drugiej strony jego opinia jest nie do końca miarodajna, bo sam najpierw zbudował mięśnie na węglach, a później zredukował dzięki keto
@Szeroki_Mentzen: Nie napisałem tego, żebyś robił z siebie ascetę. Napisałem to, bo nie ma łatwiejszych metod. Szukając uja do upy znajdziesz metodę dzięki której zrobisz sto niepotrzebnych rzeczy, bo jakiś debil coś chwytliwego wymyślił, zamiast powiedzieć wprost o mało zaskakującym i udnym deficycie.
@Szeroki_Mentzen: U mnie już 2 redukcja na keto, leci całkiem szybko, nawet >1kg/week, ale to zależy od ilu startujesz i ile robisz treningów. (ja leciałem 6/week +20min cardio ed) ( ͡°͜ʖ͡°)