Wpis z mikrobloga

Takie kartki pojawiają się przy zamawianiu z niektórych warszawskich restauracji przez Uber Eats i Wolt.
Mam mieszane uczucia trochę, bo z jednej strony prowizje rzeczywiście wysokie, z drugiej strony to trochę nieeleganckie, tak otwarcie informować o rozliczeniach z kontrahentem i jeszcze namawiać do niekorzystania z ich usług, jednocześnie korzystając z kanału dystrybucyjnego.
#warszawa #gastrowarszawa #wolt #ubereats #glovo
Pobierz advert - Takie kartki pojawiają się przy zamawianiu z niektórych warszawskich restaur...
źródło: comment_1588587577hmgeQABwg7wmOq0DOklNrq.jpg
  • 135
@Migusik21 xDdddddddddddddddddddd
Byłem dostawca pizzy pewnej zimy, u mnie w 95% placki dojeżdżały ciepłe na każde zadupie, torba do bagażnika a na torbę dwa koce.
Ostatnio zamawiałem burgera z galerii ktora jest takim normalnym tempem z 20m rowerkiem odemnie, przyjechał lodowaty mimo że to nie była zima po - 10 stopni, tylko wiosna +10.

Ja tam zazwyczaj patrzę co na pyszne/pizzaportal(teraz to wolt) i dzwonię do knajpy, u nas jak ktoś dzwonił
via Wykop Mobilny (Android)
  • 17
@advert: sami kręcą na siebie bata.nie raz da się wyrwać darmowa dostawę w np. Uber eats lub pyszne i wychodzi korzystniej niż zamawiając bezpośrednio od restauracji (pomijam targowanie się itd.).podobnie sytuacja ma się ze sklepami stacjonarnymi i allegro. Np. Byłem w x kom żeby kupić wideo rejestrator. Na allegro 269 od x kom na stronie x kom 299.dopiero po interwencji kierownika sklepu udało się kupić w sklepie od ręki za cenę
@advert:


wtedy cała kwota trafia bezpośrednio do nas!
No #!$%@? to faktycznie mi sie opłaca. Nie taniej dla ciebie kliencie, tylko #!$%@? pomóż nam oszukać firmę z którą podpisaliśmy umowę, żebyśmy więcej zarobili.
@Atalas spodobała mi się metoda pizzerii, z której ostatnio zamawiałem. Ulotka z cenami jak na pysznepl czy innych pośredników i dopisek, że przy zamówieniu telefonicznym 20% rabatu
@advert: ale post wleciał, idealnie pod moje dzisiejsze zamówienie po pracy XD
jadę sobie do biedry po codzienne zakupy, w sumie mijam kebaba przy wjeździe do biedry, więc pomyślałem by skorzystać, a że są te obostrzenia i w ogóle stwierdziłem, że nie będę wchodził i zamawiał osobiście tylko zamówię przez pyszne.pl i na spokojnie zrobię zakupy a jedzenie będzie na mnie czekać, po prostu wszędzie profit dla mnie bo na nic
@advert: Niech zdychają. Zamiast w ulotce napisać, ze zamawiając bezpośrednio dostaniesz 20-30% rabatu, to DAJ MNIE BO MNIE SIE NALEZY, MAM HOROM FIRME.
#!$%@? zasięgów na plecach Wolta a potem ich próbować obchodzić, wyczuwam srogi pozew na grube hajsy.
+ Odkąd weszły na rynek firmy typu Wolt, Uber Eats, Bolt w życiu juz nie zamówię bezpośrednio z knajpy albo przez pyszne, bo czekanie po 2 godziny na zamowienie to jakiś żart.
30% teoretycznie dużo, ale nie jest to sama dostawa. Przecież po 1) reklama - wchodząc w aplikacje twoja restauracja wyświetla się pośród kilku innych lokali, a nie całej strony z google. Po 2) do każdego dania zamawiasz osobnego kuriera - nie martwisz się ze twój dostawca jest na jednym końcu miasta, ma jeszcze jeden dowóz i dopiero będzie mógł zabrać jedzenie do wkurzonego już ze musi czekać 2 godziny klienta, po 3)