Wpis z mikrobloga

Takie kartki pojawiają się przy zamawianiu z niektórych warszawskich restauracji przez Uber Eats i Wolt.
Mam mieszane uczucia trochę, bo z jednej strony prowizje rzeczywiście wysokie, z drugiej strony to trochę nieeleganckie, tak otwarcie informować o rozliczeniach z kontrahentem i jeszcze namawiać do niekorzystania z ich usług, jednocześnie korzystając z kanału dystrybucyjnego.
#warszawa #gastrowarszawa #wolt #ubereats #glovo
advert - Takie kartki pojawiają się przy zamawianiu z niektórych warszawskich restaur...

źródło: comment_1588587577hmgeQABwg7wmOq0DOklNrq.jpg

Pobierz
  • 135
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@advert: ja w Poznaniu mam taką ulubioną Pizzerię - Pomodoro. O ile jestem człowiekiem raczej wolącym wszystko wyklikać sobie na pyszne pl to do tej jednej zawsze dzwonię, bo wtedy ceny są niższe niż przez pyszne ;)
Fakt jest taki, że wszyscy ci pośrednicy biorą sobie kosmiczne prowizje.
  • Odpowiedz
tyle lat mieli, zrobić dobrą stronę albo apkę, teraz niech płacą prowizję. Szkoda było kilka tysięcy wydać kiedyś to teraz niech odrabiają pańszczyznę.


@Baccon: to nie jest kwestia apki, miałbyś na telefonie aplikacje 20 różnych restauracji? Ludzie używają pyszne czy innych Uberów, bo mają wszystko jak na tacy, chcesz pizzę, to wybierasz kategorię i masz od razu 10x pizzerii w okolicy z ocenami, wszystko w jednym miejscu.
  • Odpowiedz
@advert: Moja ulubiona knajpa na swojej stronie ma kilka złotych taniej niż na uberze/wolcie. Więc zawsze zamawiam u nich na stronie lub przez telefon. Oni mają więcej zysku, ja mam taniej. Czyli sytuacja win-win. Bo gdyby było w tej samej cenie to trochę bez sensu, tak to pośrednik przynajmniej mi gwarantuje zwrot pieniędzy jeśli np zamówienie nie dojedzie, albo będzie niekompletne.
Już nie raz mialam sytuację że czegoś zapomniano mi
  • Odpowiedz
  • 4
@advert ja ogólnie odradzam korzystanie z Wolt komukolwiek. W zeszłym roku ktoś włamał mi się na konto, zrobił zamówienie za ponad 100zl a obsługa klienta wypięła na mnie dupe bo to "nie ich wina" Kasy nie zwrócili a sprawa na Policji umorzona ze względu na brak wykrycia sprawcy.

Uważajcie z tym Woltem, bo to gówno jakich mało.
  • Odpowiedz
jakby to była dobra restauracja to oczywiście.


@Baccon: to nie jest odpowiedź, skąd masz wiedzieć, że jest dobra? Skąd masz wiedzieć, że w ogóle ta restauracja jest? Ile aplikacji do jedzenia maksymalnie zainstalujesz (nie mówię o możliwościach telefonu, tylko ile ogarniesz)? Jak pojedziesz do innego miasta, na tydzień to też będziesz tam szukał aplikacji restauracji? Czy wygodniej zajrzeć do jednego pośrednika i przeglądać po kolei restauracje czy szukać stron restauracji
  • Odpowiedz
@onuceSzatana: Intencja DZBANIE jest taka żeby korzystać z zasięgów ubera i wciskać swoje usługi. To jawne oszustwo i powinno być karane. A jak masz problem z utrzymaniem swojej gownoknajpki to ja zamknij i idź na zmywak do kogoś kto potrafi prowadzić biznes.
  • Odpowiedz
@Shinlim: Ale przeciez placisz za zasieg ubera. #!$%@? typie, bronisz wielkej korporacji wyzyskujacej wszystkich po drodze, a tepisz knajpy? Ale ty jestes zdrowo #!$%@?. Widac, ze jedyne, co jesz na miesie, to kebaby upokorzenia w jakicha oszczanych budach.
  • Odpowiedz
@Shinlim: Jeszcze jesno: wiele knajp podjelo sie rozmow z uberami o wielkie prowizje. Wiesz z czym odeszli? Z #!$%@? w dupie. Uber ma za nic przetrwanie tych biznesow, z ktorych zyje. Bo to wielka korporacja i moze sobie na ti pozwolic.
  • Odpowiedz
@onuceSzatana: Zaczęło sie od nazywania mnie dzbanem a teraz wywrozyles z fusów gdzie sie stoluje, no no gratulacje rozmowa na poziomie. :-)

Ci którzy potrafili prowadzić knajpy i do których chodziłem przed zamknięciem dają promocje dla klientów nawet po 30% i nie sa na uberze, bo to nie ich rodzaj klienta. Tam idziesz zjeść na miejscu, świeżutkie a nie jadące 30 minut w torbie turka. I bezpośrednio sie kontaktujesz z
  • Odpowiedz
@onuceSzatana: Koncze dyskusje gdy cham z internetu który nie potrafi zlozyc poprawnie dwóch zdań wyzywa mi matkę. Taki Twój poziom wielki restauratorze. Tacy jak Ty powinni zniknąć z rynku.
  • Odpowiedz
@HetmanPolnyKoronny: bo do dobrej restauracji chodzę regularnie i się dowiem czy mają apkę. Owszem, nowe mogą zaczynać w apkach zbiorczych ale jak wyrobisz sobie markę to wypadałoby w końcu zainwestować zamiast ryj piłować: okradajo mnie!
  • Odpowiedz