Mikroblog

Mirasy które robią zakupy u Pana Chińczyka, jak to jest z przesyłkami na adres? Wcześniej zamawiałem tylko na paczkomat, ale tym razem po zamówieniu z kilkunastoma przedmiotami mogłem wybrać tylko na adres, więc już po prostu tak zamówiłem. Parę przesyłek jest już wysłane, a cała reszta zostanie wysłana za kilka dni, na dwa dni przed terminem dostawy. Dwie mają jeszcze dłuższy termin około tydzień po tamtych. To wygląda na to, że te
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Obywatel_Kondominium zainstaluj aplikację DPD, jak będziesz miał info że jest u lokalnej firmy kurierskiej to sobie przekierujesz do automatu lub punktu. Jak będzie PP to już zależy czy twój listonosz nosi paczki czy awiza. Kupony są na koncie i dość długi mają termin.
  • Odpowiedz
Czy zgodzicie się że pan Hieronim to najbardziej pracowity neet na tagu? Chłop piecze ciasta, drewko rąbie i jeszcze ma siłę dodawać wpisy na wykopie.

#neet
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#przegryw
Huop musi jechać do wojewódzkiego do lekarza, to musi zalać diesla za milion monet. Pis by chociaż jaką tarczę dał i by było te 6 zł.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Robię sobie przerwę od patogal, wracam i pierwsze co widzę to odejście nadredaktora Kaniowskiego. Swietnie.... PDFMMA nawet to s-------i. Oby im zamknęli ten grajdołek w p---u. A i talerzyk jak to czytasz- WARA OD TRÓJKĄTNEGO STOŁU! #primemma #famemmma
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#kononowicz Czika to chyba już o wszystko Milenę pomówił i mam nadzieje ze OREGANO dotrzyma słowa i namierza tego leszcza co na tacy z głową szedł i wyzywa jedyna osobe co sie za nim wstawila hahaha
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Żona szuka Mirka

w sypialni bo chce się gzić a ten na Mirko siedzi na Nocnej i mówi "Nie uwierzysz jaka inba"
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Wykop
  • 1
@the_last_tomato_in_the_world: trudno powiedziec. Pogmerałem w kablach od zasilania i ruszył po 30 minutach. Generalnie objaw był taki, że zgasł mi na drodze. Ale zgasiłem silnik i po chwili normalnie odpalił. Przejechał z 600m i znów zgasł, ale już nie chciał wystartować. Pogmerałem przy kabelkach i po jakims czasie ruszył. Może coś z alternatorem czy może cos z kablamu samymi w sobie. Jak juz ruszył to potem normalnie dojechałem do domu
  • Odpowiedz
#mediolan2026
Próbowaliście podskoczyć i sprawdzić, ile razy się obrócicie? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ja jestem oficjalnie gotowy na pojedynczego niedokręconego Salchowa
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Dinkozaur30: kupowanie leków paychotropowych na wykopie jlest nielegalne i jest ban na miesiąc, pewnie incelios i discordziaki już zgłaszają.

Pytanie, czy puścisz blika na 3 dychy żebym usunął temat xDDD

(Ten post jest żartobliwy i legalny)
  • Odpowiedz
Pamiętam jak sobie tutaj z takim fajnym mireczkiem pisałam miałam wtedy inne konto i on studiów nie miał ale mówił że w cv ma to wpisane ale oni tego nie weryfikują i w taki o to sposób dostał się do jakiejś korpo pracy xD

#przegryw #praca #cv
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach