Mikroblog

#przegryw powiem jak jest, nie warto grzeszyć bo:

- w tą niedziele będzie Niedziela Palmowa
- następnie Wielkanoc
- potem następna to Niedziela Miłosierdzia Bożego

21 dni postu, modlitwy i jałmużny, czystości i trzeźwości

3 Niedziele

  • Wchodzę w to, podejmuję wyzwanie 20.8% (5)
  • Dlaczego mi dajesz tak trudne zadania 41.7% (10)
  • Chxesz komuś pomóc? Nieś jego krzyż 37.5% (9)

Oddanych głosów: 24

  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ja j---e 22 kromki chleba poszły pękły a to tylko na kanapki do hołkozu i ciasta słuszny kawał
micha zupy o-----a zara sie biore za pulpety a i tak wruce głodzien ¯\(ツ)/¯
szukam jakiejś uroczej nazwy dla tasiemca
żeby była magiczna np. magicznytasiemiec123
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#przegryw siema wstałem
Jest 5:31 nie zabijaj się nie warto 🐱
Sklepy otworzą za 30 minut 🍇🍕🥭🍉🍞
Niedługo zmiana czasu to będzie 6:31
Nie oglądaj nie wal nie ćpaj
Nie warto
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#tenis Nikt kompetentny nie przyjdzie do teamu gdzie jest zatrudniany i zwalniany przez psychologa a nie zawodniczkę. Jak jeszcze to byli tylko polscy trenerzy to może jeszcze szło to jakoś ukryć, ale teraz to cały świat to widzi
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#przegryw
Chłop już wrócił do domu, leży w łóżku i się zdrzemnie z godzinę, a potem Gothic.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Widzę, że Daria zwolniła trenera ( ͡° ͜ʖ ͡°) Ciekawe, kogo teraz wybierze ( ͡° ͜ʖ ͡°) #tenis
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#przegryw muszę wystartować z jakimś projektem
Ale najpierw jakiś kołchoz ehhhhh
Fajnie by było mieć kołchoz który byłby jednocześnie hobby
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Siema Mirki, widzę, że firma #parkside znowu sypnęła Michaelowi Protein groszem na promocję, bo ich banery atakują tu częściej niż moderacja niewygodne wpisy. Serio, ta agresywna kampania ma tyle wspólnego z jakością, co rzetelność tutejszych tagów.
Kupiłem od nich wkrętarkę i co? Przyszła bez akumulatora XD Support odpisał, że to „dla bezpieczeństwa”. Ten sprzęt to takie samo dziadostwo jak ich marketing. Zresztą, kosiarka z Lidla od nich też padła po
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#przegryw Ogoliłem mordę, pachy, sutki, tors, brzuch, pindola, nadpenisie oraz mosznę. Znowu jest gładko i bez podludzkiego owłosienia.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach