Mikroblog

#przegryw która frakcja prowadzi w tym tygodniu?

????????

  • Ćpuny 13.6% (3)
  • Alkoholicy 31.8% (7)
  • Kołchoźnicy 22.7% (5)
  • Renciaki Neeciaki 31.8% (7)
  • Ochroniarze 0% (0)

Oddanych głosów: 22

  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#hotelparadise Z Oliwią jest cos nie tak, też myślę że w domu ktoś na nią czeka i stąd jej histeryczne zachowania. Poza tym strasznie niewyraźnie mówi, połowy jej wypowiedzi nie rozumiem, chociaż pewnie niewiele tracę ( ͡° ͜ʖ ͡°) Z wyglądu też szału nie ma, nie jestem jej fanką.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@melisa_m: po wczorajszym odcinku też sądzę że na bank ma chłopa w Polsce, wie że Krystian jest bezpieczny i zostanie z nim na stopie koleżeńskiej, a Barek mógłby do niej podbijać dlatego ta płakała że "nie chce być z nim w pokoju!"
  • Odpowiedz
@ethize: Pozycja 18 - united states ancymony (antimony) brzmi jak idealny kandydat do wykopowego portfela śmieciuchów, na pewno mają ładne logo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz

Za co Diego trafił do kolonii karnej?

  • Za kradzież 16.1% (5)
  • Za morderstwo 9.7% (3)
  • Za oszustwo 6.5% (2)
  • Za zakola 67.7% (21)

Oddanych głosów: 31

  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Pozdro dla przedsiębiorców którzy w małym mieście otwierają fancy kawiarenkę gdzie kawał z mlekiem + rogal to koszt 32,50.

To chyba pralnia pieniędzy bo przecież większość ludzi w okolicy to widzi w miesiącu coś ok. minimalnej krajowej więc taka przekąska to rarytas, a więc miesięczny dochód takiego miejsca to musi być ogromny...

Dlaczego w Polsce nie może być coś tak prostego jak kawa 400ml + rogal za max. 8zł?

#przegryw
Ulquiorra - Pozdro dla przedsiębiorców którzy w małym mieście otwierają fancy kawiare...

źródło: images

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#programista15k #lekarz #chatgpt zrobiłem ostatnio eksperyment, miałem robioną tomografię, mniejsza o to w jakim celu. Przed konsultacją z lekarzem, kilka zrzutów z TK wrzuciłem w chatGPT i poprosiłem o interpretację w kontekście problemów z jakimi się zmagam. No i zgadnijcie jak mu poszło? Dokładnie do takich samych wniosków doszedł co lekarz, poprawnie zdiagnozował problem i rozpisał leczenie. Nawet szerzej opisał potencjalne przyczyny i dalsze postępowanie, jak
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
Super że ci się sprawdziło, przypadek pewnie 'popularny'.


@dthprf: No tylko że właśnie o to chodzi że zdecydowana większość przypadków, z definicji to "przypadek popularny". W innych nietypowych przypadkach "gdzie fałszywa pewność llm może decydować o życiu i śmierci", AI odeśle do lekarza, w ramach bezpiecznika.
  • Odpowiedz
Patrzcie jestem człowiekiem mam depresję i idę do pracy żeby przekazać wypłatę właścicielowi mieszkania
Foxbat - Patrzcie jestem człowiekiem mam depresję i idę do pracy żeby przekazać wypła...

źródło: misiek

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

To dla was temat, wysyłam tutaj, bo oni może nie wiedzą, że wszyscy faceci tutaj nie mają kobiet i żyją w halucynacjach. Szukają na Facebooku, a tam każdy już ma kogoś. Nie ma za co. Przy okazji możecie trochę poobrażać panią Dorotkę. Taki obraz wasz. #przegryw
roxisia - To dla was temat, wysyłam tutaj, bo oni może nie wiedzą, że wszyscy faceci ...

źródło: 9352

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jak sobie pomyślę że są ludzie którzy nie stresują się swoją pracą to na starcie was nie lubię
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@cheture: Na ostatnich okresowych lekarka nie mogla uwierzyc, jak stwierdzilem, ze ja sie w pracy nie stresuje (ze wzgledu na stanowisko na okresowych mam "stres")

Nie dalo sie jej wytlumaczyc, ze a i owszem - w pracy sie denerwuje czasem. Ale stresuje nigdy :D

Nie po to sie do pracy przychodzi zeby sie stresowac - szkoda zdrowia.
  • Odpowiedz