Mikroblog

#raportzpanstwasrodka
Wyczuwam ze jak beda tak subskrypcje lecialy naszemu Klapeczkowi to bedzie zmuszony odpalic prawie najwazniejszy lajt w historii kanalu i wyjasnic Grazynom ze kotki sa i lubia cisze i sie nie nagrywaja a jak sie im zmieni to beda sie nagrywac.
Gapa jak zawsze moze liczyc na amnezje tych starych pudernic ktore go utrzymuja i ktore po tygodniu zapomna co chcialy tydzien wczesniej 😁
Nightshift_ - #raportzpanstwasrodka 
Wyczuwam ze jak beda tak subskrypcje lecialy nas...

źródło: 1000041434

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#przegryw Ehh, ja tam bym się już raczej nie odnalazł mając dziewczynę, z drugiej strony po co mi to, przeczuwam więcej nerwów niż to warte
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#raportzpanstwasrodka

@pelt widziałem że masz og filmik z tym odjaniepawilo się w tytule, ej aj sugeruje że nagrywanie porannego wstawania junq nie spodobało się YT - prawda?

Problemy z YouTube i cenzura [20:37]
Po powrocie na farmę autor dzieli się informacją, że YouTube usunął jego poprzedni odcinek z powodu „nieodpowiednich treści”.
Okazało się, że algorytmowi nie spodobał się fragment dotyczący porannego wstawania córki do szkoły. Autor musiał wyciąć sporny
Chilli_Heatwave - #raportzpanstwasrodka 

@pelt widziałem że masz og filmik z tym odj...

źródło: a495705ea407d552ee55d3fa34b41eb1308c091261f80f8958e6b9d7cfb6608d

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#hotelparadise Do Oliwii czułam na początku sympatię, ale teraz dużo straciła w moich oczach. Pretensjonalna postawa, płaczliwy ton, atak na nowego
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

WAŻNE ! Miałem na tagi przegryw kolega miał nick centurio centaurio nie pamiętam nie mogę znaleźć pomożecie mi? Awatar miał z żabą z copium podłączonym pomuszcie mi znaleźć mojego kolega
Pisał fajne posty komentarze i podobały się mi one miałem w nich upodobanie
#przegryw
Pampernikiel - WAŻNE ! Miałem na tagi przegryw kolega miał nick centurio centaurio ni...

źródło: IMG_3276

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

#raportzpanstwasrodka Bejwacz zmienił płytę - do tej poty było "panowie prezesi Marcin i Adam" - dziwnie, po wyjściu na jaw wymordowania z zimna krwią kociego miotu, pan Marcin przestał się pojawiać w jego wysrywach. Tak samo ten hejter Scimatar czy jak to było, przestał się pojawiać. Powinni bronić Frejera - przecież dokładnie tak działa ubojnia! Nie ma tu żadnego zdziwienia.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

robię sobie przerwę i pałaszuję milky waya podwędzonego własnemu dziecku, gdyż kradzione nie tuczy. oraz przy okazji trenuję zamienianie w swoich wpisach brzydkich wyrazów na mniej brzydkie.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nawet smaczne te laysy dla goja o smaku polska kiełbasa, walory smakowe jakby mi ojciec po dwóch tatrach i jednym harnasiu w domowym zaciszu kiełbasę na patelnii zrobił za dzieciaka

#przegryw
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Kilka dni temu wrzuciłem posta mocno krytykując gre, ale odpaliłem ją ponownie po 2 patchu - chyba w poniedziałek na #ps5 i musze powiedziec, ze absolutnie mnie wbila, najgorzej ze im dłużej sie gra, to wkreca sie jeszcze mocniej. Oceny streamerow / recezentow, jezeli byly bazowane na 4-5h gry to teraz rozumiem dlaczego była taka krytyka.

Uwielbiam ten swiat, otwarty, ogromny, z mozliwoscia zwiedzenia, cieszenia sie widokami, rozwiazywania puzzli (sa
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

tak samo było ze star wars outlaws. „Recenzenci” ustawiali najłatwiejsze ustawienia i atakowali że gra denna a nie wyszli poza prolog


@Anomalocaracid: Co? Recenzenci to akurat w miarę łagodnie ją przyjęli - gorzej na youtube/twitch
A sama gra mocno średnia. Skradanka dla dzieci.
  • Odpowiedz