Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko270
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
zonaa

zonaa

Dołączył 7 lat i 7 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 288
  • Znaleziska 277
  • Mikroblog 11
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 4

785

Zaginął Mój Pies. Pomóżcie !!

Zaginął Mój Pies. Pomóżcie !!

Tydzień temu (19.02.2019) zaginął pies. Lola, bo tak wabi się labradorka, ostatni raz widziana była na ul. Stawiszyńskiej koło marketu Netto w Kaliszu. Lola jest cała czarna z wyjątkiem Białego pasa między przednimi łapami. Jest bardzo łagodnym psem!! Dla znalazcy nagroda

NightinCalisia
z
wykop.pl
dodany: 23.02.2019, 12:03:33
  • 100
  • #
    wykop
  • #
    lola
  • #
    kalisz
  • #
    lablador
zonaa
zonaa 23.02.2019, 19:46:06
  • 0
Co robiła pod Netto?
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

10

Zostawianie psa pod sklepem + komentarz SM i odp. sklepów o akcji informacyjnej

Zostawianie psa pod sklepem + komentarz SM i odp. sklepów o akcji informacyjnej

"Zostawianie psa pod sklepem ciągle ma swoich zwolenników, mimo, że jest sprzeczne z przepisami prawa oraz ze zdrowym rozsądkiem." Polecam artykuł, niby o tym wiadomo a potem jest płacz i szukanie skradzionego psa...

zonaa
z
ajriszzona.pl
dodany: 26.01.2019, 05:29:16
  • 12
  • #
    polska
  • #
    pies
  • #
    prawo
  • #
    katowice
  • #
    psy
zonaa
zonaa
Autor
26.01.2019, 09:02:12
  • 0
@espol polecam przeczytać artykuł, tam jest wszystko wyjaśnione
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
26.01.2019, 09:35:03
  • 1
@Czarzy: Dokładnie, temat ma rożne strony i to że w jednym przypadku akurat nic się nie stało nie znaczy, że nie ma problemu. Taki pies może stwarzać zagrożenie dla pieszych i ruchu drogowego, z drugiej sam może zostać skradziony lub dostać udaru. Jeśli komuś brakuje zdrowego rozsądku to jeszcze zostają przepisy, które są dość jasne.
zonaa
zonaa
Autor
26.01.2019, 10:38:07
  • 0
@zdunek89: nie bedzie problem - jakie przepisy masz na myśli? Jest jeszcze Ustawa o ochronie zwierząt i kwestia znęcania się nad zwierzętami oraz uchwały miejskie mówiące o zakazie pozostawiania psa bez dozoru. Pytanie czy krótka smycz i kaganiec jest tu dozorem wystarczającym jeśli pies jest w miejscu publicznym i może np. przewrócić przechodzące obok dziecko.
zonaa
zonaa
Autor
26.01.2019, 10:51:43
  • 2
@zdunek89: a jednak przepisy obowiazują. Pies w niefizjologicznym kagańcu, przywiązany przy sklepie w upale na pełnym słońcu, może niekoniecznie zrobi komuś krzywdę, ale sam cierpi i może dostać udaru.
darosoldier
darosoldier
25.01.2019, 19:21:37
  • 11
#psy #husky
#pieseczkizprzypadku
darosoldier - #psy #husky
#pieseczkizprzypadku

źródło: comment_xk9hBNbGZu4esZUWHqYXUqY9QpaHLzDX.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zonaa
zonaa 26.01.2019, 05:25:00
  • 2
@darosoldier: Zostawiam ciekawy artykuł w temacie http://ajriszzona.pl/zostawianie-psa-pod-sklepem/
  • Odpowiedz
Estetykatopodstawa
Estetykatopodstawa
29.12.2018, 14:57:05
  • 168
Zostawię to tylko tu, nie wiedziałem że aż tak dietetyka poszła do przodu.

#dieta #mikrokoksy #silownia
Estetykatopodstawa - Zostawię to tylko tu, nie wiedziałem że aż tak dietetyka poszła ...

źródło: comment_hRUkXPlRjkayP2SEDKZAlUdB93bdzo7z.jpg

Pobierz
  • 17
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zonaa
zonaa 29.12.2018, 15:07:18
  • 33
Kod genetyczny NIE jest unikalny, jest uniwersalny! Podstawy biologii.

A temat diety dobranej do naszych predyspozycji genetycznych, naszego unikalnego DNA nie jest niczym nowym.
  • Odpowiedz
zonaa
zonaa 30.12.2018, 19:26:32
  • 0
@koxiak: o czym mowisz? Napisałam, że temat nie jest nowy bo ma co najmniej 3 lata. A Ty swoim wulgaryzmem pokazujesz swój poziom...
  • Odpowiedz

22

Złe traktowanie psa i innych zwierząt gdzie zgłosić?

Złe traktowanie psa i innych zwierząt gdzie zgłosić?

Jak wysłać do służb zawiadomienie o problemie zwierzęcia, o którym wiesz? Jak – również anonimowo – zgłosić konieczność interwencji w danym miejscu w Polsce?

zonaa
z
psipark.pl
dodany: 01.11.2018, 18:26:05
  • 1
  • #
    pies
  • #
    zwierzeta
  • #
    prawo
  • #
    polska
  • #
    psy

779

DHL odradza zakupy w Zalando

DHL odradza zakupy w Zalando

...jeżeli nie jesteś pod adresem doręczenia co najmniej przez 7 dni z rzędu, przez 24 h/dobę. Kurier oddaje przesyłkę obcym, łamie RODO, wysyła SMS-y, w tym: "Nastepnym razem prosze nie zamawiac jak wie pan ze pana nie bedzie w domu" ( ͡° ͜ʖ ͡°) Paczki nie ma do dziś. Ogólnie nie polecam.

ArchDelux
z
wykop.pl
dodany: 17.10.2018, 11:41:51
  • 281
  • #
    dhl
  • #
    kurier
  • #
    polska
  • #
    januszebiznesu
  • #
    heheszki
  • #
    zalando
zonaa
zonaa 17.10.2018, 14:27:22
  • -2
@airflame: Myślę, że nie warto znizać się do takiego poziomu i być nieuczciwym.
zonaa
zonaa 17.10.2018, 14:29:40
  • -3
@arekb81: Dlaczego? Zostala wybrana inna opcja. Zresztą odbioru w sklepie ja nie polecam. Kiedyś przyszłam do punktu DHL w Żabce i uslyszałam, że tu nie działa punkt. Po zgłoszeniu dowiedziałam się, że "są jeszcze inne punkty w mieście" i tak bez końca można....
zonaa
zonaa 17.10.2018, 14:33:11
  • -6
Szkoda, że Zalando tak obniża jakość swoich usług (całościowo - razem z dostawą). Znięchecają do siebie klientów a wyboru wśród konkurencji coraz więcej
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa 17.10.2018, 15:56:51
  • 0
@klupek: Paczka została dostarczona do innego odbiorcy niż została zaadresowana i to przed godziną podaną przez kuriera. W dodatku kurier wykorzystuje numer telefonu w innym celu niż został mu podany (pouczanie). Jaki związek z tym ma to, co piszesz? Co to ma wspólnego z godzinami pracy itd.? Bardzo dobrze, że się o tym pisze i pokazuje takie pojedyncze przypadki, może w końcu firma kurierska i sklep zaczną skutecznie eliminować niewłaściwe
zonaa
zonaa 17.10.2018, 16:14:11
  • 1
@seeeeeeb: To proszę zrozumieć, że paczkę zamawia się na konkretny adres do konkretnego odbiorcy a nie w przypadkowe miejsce, przez które przewija się wiele osób. Paczka jest opłacona i zostawienie jej nieupoważnionym osobom naraża odbiorcę na straty oraz naraża poufność jego danych osobowych. Tyle w temacie.
zonaa
zonaa 17.10.2018, 16:15:02
  • 1
@jerzyna-zeszczecina: W żabce podanej na stronie DHL w Katowicach mówią, że tu taki punkt nie istnieje. I co wtedy? :)
zonaa
zonaa 17.10.2018, 16:15:25
  • 0
@cerastes: To najlepsze rozwiązanie, niestety nie zawsze jest możliwe.
zonaa
zonaa 17.10.2018, 16:16:25
  • 70
@smyk16: A co tu było zmieniać jak paczka była źle dostarczona przed czasem, który podał kurier? Sklep podaje dłuższy przedział czasowy, nie ustala przesyłki na 1 konkretny dzień.
zonaa
zonaa 17.10.2018, 16:17:11
  • -2
@ArchDelux: Zalando ma mnóstwo do rzeczy, bo zamówienie zostało złożone u Zalando i to Zalando odpowiada za realizację usługi (łącznie z dostarczeniem paczki do odbiorcy).
zonaa
zonaa 17.10.2018, 17:16:19
  • 4
@smyk16: Ale kurier przyszedł o innej porze niż zapowiedział, więc o co chodzi? Jak ma się zrobić przekierowanie paczki jeśli kurier przychodzi o innej porze niż się oczekiwało i byłoby się w domu?
zonaa
zonaa 17.10.2018, 17:19:17
  • 1
@seeeeeeb: Niestety nie wrzucając do jednego worka nie zwróci się uwagi tam na samej górze na problem. A to jest chyba celem tego wykopu, żeby coś się zmieniło, żeby do nich dotarło. Przymykanie oka na wpadki prowadzi do ich nawarstwiania się, a nie do rozwiązania problemu. Także udostępniam dalej.
zonaa
zonaa 18.10.2018, 05:45:58
  • 1
@smyk16: Kurier przyszedł o innej porze niż zapowiedział więc co przekierowanie ma do rzeczy? Miał być po 10, na 10 ktoś planował odbiór wiec po co miał przekierować? Zresztą w tej sprawie chodzi o coś innego, paczka została dostarczona na niewłaściwy adres i kurier jest bezczelny.
zonaa
zonaa 18.10.2018, 05:50:28
  • 1
@yousouyou: odbiorca ma jak najbardziej prawo rozmawiać z kurierem i reklamować dostarczenie przesyłki.
zonaa
zonaa 18.10.2018, 08:48:49
  • 0
@Baccon: ten kurier nawet nie dotarł do sąsiada tylko na portiernie
zonaa
zonaa 18.10.2018, 17:45:28
  • 0
Historia ma swój ciąg dalszy, bo kurier po zabraniu paczki z portierni cofnął ją do sklepu (!). I paczki nie ma, w żaden sposób nie można zawrócić zamówienia (informacja od Zalando). Jednocześnie DHL milczy i nie wyjaśnia, gdzie jest paczka, centrala nie odpowiada na liczne próby kontaktu (tel., e-mail).
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

702

X-KOM i Lenovo - nigdy więcej! Nie popełnijcie mojego błędu!!!

X-KOM i Lenovo - nigdy więcej! Nie popełnijcie mojego błędu!!!

X-KOM i Lenovo - nigdy więcej! Nie popełnijcie mojego błędu!!! Zakupiłam laptop Lenovo w firmie X-Kom w Katowicach i po jakimś czasie z urządzenia zaczęły wydobywać się głośne dźwięki i stukanie. Zgłosiłam reklamację (rękojmia) i przez długi czas byłam zwodzona co do terminu naprawy ("laptop...

zonaa
z
wykop.pl
dodany: 03.03.2018, 19:47:30
  • 497
  • #
    kxom
  • #
    lenovo
  • #
    laptopy
  • #
    obslugaklienta
  • #
    opinia
  • #
    laptop
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 19:52:07
  • -33
@zbigniewmotyka https://www.wykop.pl/link/4193283/xkom-oszukuje/
  • 21
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 19:52:30
  • -45
@Pawliko https://www.wykop.pl/link/3321659/xkom-serwis-lenovo-gwarancja-laptopa-brak-naprawy-zniszczenia/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 19:53:48
  • -46
@Laran https://www.wykop.pl/link/1330883/jak-to-lodzki-x-kom-leci-w-kulki/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 19:54:14
  • -48
@niex-kom https://www.wykop.pl/link/3206755/nigdy-wiecej-x-kom/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 19:54:41
  • -49
@punkgrrl https://www.wykop.pl/link/3020311/x-kom-probuje-wydymac-kolejnego-klienta/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 19:55:10
  • -50
@SilentSan https://www.wykop.pl/link/3077469/x-kom-lenovo-laptop-niesprawny-od-5-miesiecy-pomocy/
  • 7
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 19:57:17
  • -25
@h......b
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 20:20:57
  • 58
@Win95: To nie jest tak, że @x-kom nie ma dobrej passy, tylko @x-kom nie szanuje klienta i do reklamacji podchodzi tak, jak zostało opisane.
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 20:24:07
  • -38
@egeszege9000 Jaki spam? Z X-komu jesteś?
  • 4
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 20:27:13
  • -27
@TomdeX: Może w końcu przejrzą na oczy, podobnie jak #lenovo.
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 20:31:30
  • -16
@TomdeX: Wezmę pod uwagę przy kolejnym zakupie.
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 20:51:16
  • -27
@Daleki_Jones na jakiej podstawie to stwierdzasz? Twoja wypowiedź wygląda na zwykle pomówienie.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 20:53:45
  • 2
@mathmed: Dziękuję! Sprawa już była w Inspekcji Handlowej, zostaje jeszcze sąd polubowny lub powszechny. Będę informować o zakończeniu sprawy.
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 20:54:49
  • -32
Ciekawe, że moderator @wykop usuwa komentarze z oznaczeniem podobnym spraw i osób, które mają podobny problem z X-komem.
  • 2
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 20:55:36
  • -37
@WhyCry jaki spam? Też z X-komu jesteś czy może z lenovo?
  • 15
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 20:56:25
  • -22
@Daleki_Jones: A po co?
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:06:05
  • -33
@Daleki_Jones: Czuję się zaszczycona Twoim zaangażowaniem w dyskusję pod moim tekstem.
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:14:21
  • -22
@ej-no-nie-przesadzaj jakieś dowody? moderator @wykop
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:15:40
  • -26
@Monochromatyczny_Tadeusz: Co dokładnie masz na myśli?
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:16:38
  • -8
@ej-no-nie-przesadzaj: Gdybyś przeczytał tekst ze zrozumieniem, to wiedziałbyś, że nie chodzi o to, że sprzęt się popsuł tylko o poziom obsługi klienta oraz o brak respektowania praw klienta. Twoja wypowiedź nic nie wnosi.
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:18:34
  • -26
@adam40960 byłeś przy tym? Masz jakieś dowody?
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:19:19
  • -32
@WhyCry: Dowody chętnie udostępnię na życzenie, wystarczy napisać wiadomość. To kilkadziesiąt stron korespondencji i dokumentów.
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:28:04
  • -9
Proszę dowody na początek faktura
zonaa - Proszę dowody na początek faktura

źródło: comment_TMcsaY1qhN4zqgxw72YycF3BdXFgiPxk.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:32:03
  • -15
Protokół przy pierwszej reklamacji
zonaa - Protokół przy pierwszej reklamacji

źródło: comment_ddIXpHwz8MufOq7BHOxGLwokDWKlc6dI.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:33:27
  • -14
Protokół przy drugiej reklamacji
zonaa - Protokół przy drugiej reklamacji

źródło: comment_MpxtQbryASNtlyFjCf5PbZg5AVqF2TU1.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:35:53
  • -12
I fragment odpowiedzi X-Kom z nieprawdziwą informacją - uszkodzenie touchpada uniemożliwiało korzystanie z laptopa, co zostało potwierdzone prze sprzedawcy i drugim świadku.
zonaa - I fragment odpowiedzi X-Kom z nieprawdziwą informacją - uszkodzenie touchpada...

źródło: comment_bnDE0bPZvpYQIlGCKvHXC8b18kvfg7XS.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:37:24
  • -13
Jeśli ktoś chce więcej dowodów to proszę o wiadomość, jest kilkadziesiąt stron korespondencji i dokumentów, ciężko zamieścić wszystko tutaj.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:38:33
  • -20
@Lokers: A jaki to ma związek z tematem? To jest temat o obsłudze klienta X-Kom i Lenovo, a nie o działaniu Acera.
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:39:35
  • -11
@ej-no-nie-przesadzaj: Nie chciałam naprawy, żądałam odstąpienia od umowy, ale skąd mozesz wiedzieć jeśli nawet nie przeczytałeś mojego tekstu tylko piszesz nie na temat.
zonaa
zonaa
Autor
03.03.2018, 21:40:09
  • -19
@sylwke3100: Są dowody w komentarzach, po więcej zapraszam do kontaktu przez wiadomość.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 07:59:42
  • -12
@ZigiZyg: Nie każdy siedzi na wykopie przed zakupem laptopa. Oczywiście teraz widzę, że warto, jednak nie zgadzam się z tym, że jeśli ktoś kupił to jest sobie winny. To jest umowa sprzedaży i jak najbardziej można oczekiwać respektowania praw klienta i minimalnego poziomu obsługi. Tekst nie ma na celu wylewania żali tylko pokazania jak działa X-Kom i Lenovo, aby takie sytuacje nie powtarzały się w przyszłości.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:00:23
  • -12
@hieronimgieroslawski: To nie jest kwestia statystyki, każdy konsument powinien być odpowiednio potraktowany.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:01:12
  • -10
@devdd: Dziękuję za rady. Sprawa się ciągnie bo w międzyczasie była w Inspekcji Handlowej i jeszcze ponad miesiąc czekania na "naprawę".
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:01:41
  • -9
@Mald: Tekst nie dotyczy działania sprzętów Lenovo tylko obsługi klienta X-Kom i Lenovo.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:02:11
  • -5
@cr6d: Ja też się utwierdziłam w takim przekonaniu i nigdy ich nie polecę.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:03:06
  • -11
@Wookii: Gwarancja była na zasadach rękojmi. Oczywiście od Lenovo już nic nie kupię, w jakimkolwiek sklepie.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:05:06
  • -7
@ptasiek2: Pierwsza reklamacja z dnia 2 listopada 2017 r., druga reklamacja i próba odbioru - 5 grudnia 2017 r. Odpowiedź była wcześniej, że reklamacja jest zasadna i laptop zostanie naprawiony. Na drugą reklamację też przyszła odpowiedź, tylko, że jest bezzasadna.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:09:16
  • -10
@niefilozuj: Tak teraz to wiem, jednak nie można winić konsumenta, że nie poczytał na wykopie o firmie przed zakupem. Jest coś takiego jak prawa konsumenta. Oczywiście nigdy więcej nie kupię nic od żadnej z tych firm i nie polecę ich nikomu.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:17:19
  • -11
@devdd: Na razie dały tylko tyle, że X-Kom zaproponował wymianę porysowanej obudowy (zaznaczając, że to jest ich dobra wola). Wygląda na to, że kolejnym krokiem będzie sąd.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:21:56
  • -7
@niefilozuj: Dziękuję, mam nauczkę na przyszłość i mam nadzieję, że inni też się czegoś nauczą.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:24:25
  • -9
@devdd: Tak, dokładnie przypomina to punkt wyjścia. Laptop jest ponoć naprawiony i gotowy do odbioru (chociaż po pierwszej reklamacji też miał być sprawny, a okazało się, że nie był więc ciężko mi w to uwierzyć), jednak zażądałam zwrotu kosztów i też nie chcę mieć więcej do czynienia z tymi firmami.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:30:06
  • -4
Jeszcze jedna porada dla innych - przy oddawaniu laptopa na gwarancję do X-Kom zwróćcie uwagę na to, jak opisują jego stan. U mnie sprzedawca wpisał "rysy". Gdy zwróciłam mu uwagę, że laptop nie ma rys (co najwyżej mikrorysy praktycznie niewidoczne, był w idealnym stanie) powiedział, że "wpisują tak standardowo przy używanym sprzęcie". Teraz tego się trzymają, ze laptop był już porysowany, mimo, że w kolejnym protokole jest już informacja o "licznych rysach"
  • 9
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:34:02
  • -12
Ten komentarz jest najwyżej, więc napiszę tu, że dowody są dodane w kolejnych komentarzach (faktura, protokoły, fragment odpowiedzi). Jeśli ktoś chce zobaczyć konkretny dokument to proszę o wiadomość, chętnie udostępnię.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:47:40
  • -8
@Pawel993: Dziękuję, laptop jest ponoć naprawiony, w reklamacji poinformowałam, że żądam zwrotu kosztów i rozwiązania umowy.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:48:24
  • -16
@zenon1002: Szybka dostawa ok, ale co z naprawami i gwarancją? Tu zaczynają się problemy.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:52:57
  • -5
@Pawel993: Problem jest w tym, że konsument ma prawo uzyskać zwrot kosztów i odstąpić od umowy przy drugiej i kolejnej reklamacji i gdy wada produktu jest istotna. Wszystko to zostało spełnione, a X-Kom nie chce zwrócić kosztów, podobnie jak nie zwraca kosztów za dojazdy związane z reklamacją. Wszystko jest opisane w tekście + zachowanie obsługi, która mnie wyśmiała, że kupiłam Lenovo, bo przecież oni wszystkim odradzają Lenovo (o tym jednak
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 08:57:02
  • -8
@zenon1002: Ja skorzystałam z rękojmi, nie z gwarancji producenta.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 09:01:35
  • -4
@Mald: Nie twierdzę, że lenovo jest ujowe (nawet mimo popsucia się sprzętu) tylko, że mają beznadziejną obsługę podobnie jak x-kom.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 09:02:00
  • -6
@ponury_grabarz: O to samo zapytałam ich i lenovo, ale nie otrzymałam odpowiedzi na temat. Szkoda tylko, że nie mówią o tym każdemu przed zakupem, a tylko wybranym, mnie to ominęło.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 09:22:29
  • -4
@Pawel993: Dlaczego w tym przypadku miałabym wykupywać dodatkową gwarancję jeśli korzystam z rękojmi? Owszem mam podstawy, wszystkie podane są w tekście.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 09:36:36
  • -10
@waybach: A gdzie napisałam bez szacunku? Proszę przyjrzeć się osobom, które zgłaszają, że informacja jest nieprawdziwa i pomawiają mnie.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:18:57
  • -13
@Heibonna: To mój pierwszy post na wykopie i dowody dodałam w komentarzach. Zasięg cały czas rośnie, teraz jest 4000 wyświetleń.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:20:11
  • -19
@Heibonna: Jeśli tu komentujesz to chociaż pisz w temacie.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:21:46
  • -6
@dave8: Nawet bez faktury VAT nie jest łatwo. Jak to skończyło się u Ciebie?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:23:39
  • -10
@sylwke3100: Dowody są w komentarzach, specjalnie dla Ciebie wrzucę je jeszcze raz
zonaa - @sylwke3100: Dowody są w komentarzach, specjalnie dla Ciebie wrzucę je jeszcz...

źródło: comment_Qedelzd1Au201Jew1TGdI6iKHblBHu7c.jpg

Pobierz
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:24:26
  • -9
@sylwke3100: Pierwsze przyjęcie serwisowe
zonaa - @sylwke3100: Pierwsze przyjęcie serwisowe

źródło: comment_eMtct6WkkGJkqS4flDVqYHL1MYFFWP5p.jpg

Pobierz
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:28:56
  • -11
@sylwke3100: Drugie przyjęcie serwisowe
zonaa - @sylwke3100: Drugie przyjęcie serwisowe

źródło: comment_o2TfWLi4q5SoDiJPNKBnMndubhy9S87m.jpg

Pobierz
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:30:04
  • -10
@sylwke3100: Fragment odpowiedzi dotyczący wady nieistotnej. Jakie jeszcze chcesz dokumenty? Jest ich sporo, ciężko wrzucić wszystkie.
zonaa - @sylwke3100: Fragment odpowiedzi dotyczący wady nieistotnej. Jakie jeszcze ch...

źródło: comment_CW02hVhTR2Mvxq01Kefcgqex6st07ILm.jpg

Pobierz
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:32:02
  • -11
@sylwke3100: Powtarzam, że to mój pierwszy post na wykopie, na przyszłość zamieszczę wszystko od razu w tekście.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:35:29
  • -6
@danielski74: Ja akurat skorzystałam z rękojmi, nie z gwarancji producenta i nie interesuje mnie za bardzo w jaki sposób i gdzie X-Kom miał naprawiać mój sprzęt.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:37:18
  • -2
@wielowitamin: Nie zmienia to jednak faktu, że umowa sprzedaży została zawarta, pieniądze zapłacone więc konsument ma prawo wymagać, żeby sprzęt nie miał istotnych wad.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:37:46
  • -4
@GrzegorzJestem: A w jakim sklepie?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:39:46
  • -5
@pss8888: Prawdopodobnie na niewielką wadę typu rysy można by przymknąć oko (lub wnioskować o obniżenie ceny produktu), jednak gorzej, kiedy wada jest istotna i uniemożliwia korzystanie ze sprzętu zgodnie z jego przeznaczeniem. I to już drugi raz.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:42:01
  • -4
@JaMike: Może Twój sklep miał wyższy poziom obsługi klienta? Bo tak naprawdę nie chodzi tu tylko o to, że laptop się popsuł i wrócił jeszcze bardziej popsuty z naprawy, tylko właśnie o obsługę i traktowanie klienta.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:42:56
  • -8
@Baczy: Może za mało czytają przed kupieniem, stąd takie informacje są potrzebne.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:43:08
  • -8
@antykler: W którym sklepie?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:44:39
  • 0
@ciemna_masa: Faktura, protokoły i odpowiedź dotycząca wady istotnej są w komentarzach. Jeśli potrzebujesz więcej dokumentów to napisz. Celem wpisu jest ostrzeżenie innych oraz zwrócenie uwagi odpowiednich firm na to, że nie ma przyzwolenia na takie traktowanie klientów.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:45:25
  • -9
@RadeC: Też się zastanawiam teraz, gdzie kupować??
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 11:48:38
  • -5
@GrzegorzJestem: No niestety za X-Kom już podziękuję.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 12:48:01
  • 1
@Heibonna: Nie mogę dodać powiązanych, jest komunikat "Masz zbyt krótki staż, żeby wykonać tę operację."
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 13:09:07
  • -7
@Kacorek: Jakie to ma znaczenie w tej sprawie?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 13:17:18
  • -6
@Kacorek: Myślę, że żadne - sprawa dotyczy obsługi klienta w x-kom i lenovo oraz poszanowania praw konsumenta, a nie rozprawy dlaczego ktoś decyduje się na zakup laptopa lenovo.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 13:18:23
  • -7
@grzmislaw: Wyjaśnienie ciekawe, może też dla innych przed zakupem, niewiele jednak pomaga w tej sprawie.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 13:27:32
  • -2
@Kacorek: Mam nadzieję, że takie historie jak ta dotrą do jak największej liczby potencjalnych konsumentów oraz, że x-kom i lenovo przejrzą na oczy, że konsumenci nie godzą się takie traktowanie.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 13:36:50
  • -11
@tata_wariata: Jakie to ma znaczenie w tej sprawie?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 13:37:26
  • 4
@Wasz_Pan: Wygląda na to, że taki będzie kolejny krok. Będę informować na wykopie, jak toczy się sprawa.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 13:38:17
  • -3
@Ka4az: Jeśli to norma to tym bardzie trzeba coś z tym zrobić.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 14:36:26
  • -3
@h3lloya:Informacja jest na fakturze https://www.wykop.pl/cdn/c3201142/comment_TMcsaY1qhN4zqgxw72YycF3BdXFgiPxk.jpg
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 14:37:09
  • -8
@ElCidX: O czym piszesz?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 14:38:08
  • -4
@getin: To nie zwalnia sprzedawcy z respektowania praw konsumenta
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 14:39:20
  • 0
@Stefan_Niesiolowski_cie_widzi: A co to wnosi do tematu?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 14:40:56
  • 0
@Baczy: Tak, teraz o tym wiem, nadal jednak obowiązują prawa konsumenta, a klient może oczekiwać chociaż minimalnego poziomu obsługi klienta.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 14:42:07
  • -3
@ostatni_lantianin: Laptop potrzebowałam dość szybko do pracy, nie miałam czasu rok wyrabiać sobie opinii, a opinie znalezione na szybko są dobre i złe.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 15:13:34
  • -8
@tata_wariata: Może warto zapytać o to w osobnym wątku, jest szansa, że wypowie się więcej osób.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 15:31:43
  • -2
@x-kom: To świetnie, czekam zatem na kontakt.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 15:33:24
  • 0
@Mr--A-Veed: > Cytowany tekst...Jesteś zielonką, która się tutaj zarejestrowała kilkanaście godzin temu. Jesteś w stanie udowodnić, że wszystko, co piszesz to prawda? > Cytowany tekst...

Oczywiście, dowody są w komentarzach - faktura i dwa protokoły serwisowe oraz fragment odpowiedzi, jeśli chcesz więcej dokumentów to zapraszam do kontaktu.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 15:50:39
  • 0
@Wezmyr: Wszystko jest opisane w tekście. Były dwie reklamacje, po pierwszej sprzęt był do odbioru po ponad 30 dniach, w drugiej żądałam odstąpienia od umowy.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 15:52:02
  • -1
@nieocenzurowany88: Dzięki za pomoc.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 15:52:42
  • 24
@raadek1990: Dlaczego miałabym zanosić sama sprzęt do serwisu jeśli korzystałam z rękojmi?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 16:03:32
  • 18
@raadek1990: Dalej nie rozumiem co Ci przeszkadza w korzystaniu z praw konsumenta, czasu nie cofnę.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 16:22:24
  • 1
@CzerwonyIndyk: Jakiej konkurencji? Zobacz sobie dołączone dokumenty w tym fakturę.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 16:23:17
  • 6
@g500s: Dobrze, że się udało. mam nadzieję, że moja sprawa też zakończy się pozytywnie.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 16:24:35
  • -1
@Zlychomikzjecie: Tearz dokładnie tak się czuję, brak zwrotu kasy i sprzętu (przez brak zwrotu kasy).
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 16:30:59
  • -3
@Monochromatyczny_Tadeusz: Mój wpis dotyczy tylko mojej historii, nie przeczę, że inni mogą mieć pozytywne opinie, na jakiej podstawie Ty twierdzisz, że moja opinia jest nieprawdziwa? Jesteś świadkiem? Czy to zwykłe pomówienie?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 16:31:48
  • 7
@jednorazowka: Dziękuję!
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 16:44:43
  • 1
@LG94: Nie twierdzę, że inni nie mogą mieć dobrych doświadczeń, u mnie było jednak inaczej :(
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:15:04
  • -1
@frrua: Dziękuję! Tak się zastanawiałam komu zależy, żeby minusować komentarze np. z dokumentami, które są dowodami.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:16:10
  • -3
@socrates666: Na pewno są lepsze, jednak został już zakupiony konkretnie ten, a prawa konsumenta obowiązują jednakowe.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:17:26
  • 2
@niko444: Nie ważne, czy da się za laptop 2000 czy 10 000, ma działać prawidłowo, a jeśli dochodzi do reklamacji, to powinny być uwzględniane parwa konsumenta niezależnie ile wydał pieniędzy.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:18:16
  • -1
@KlopsBobs: Nieważne czy wersja tania czy droga, tu nie chodzi o awaryjność ale o poziom obsługi klienta, a raczej jego brak.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:20:40
  • 0
@arekb81: Tu chodzi o obsługę klienta a nie o awaryjność sprzętu ;)
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:21:51
  • 1
@Acinoyx: Nie chodzi o to, że laptop się zepsuł czy nie działa, chodzi o poziom obsługi klienta.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:23:11
  • -6
@asurbanipal_: W pierwszej chwili pomyślałam, że pracownicy X-Koma i Lenovo, czy to możliwe?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:29:04
  • -1
@asurbanipal_: Nie wiem, sprzęt oddałam z tytułu rękojmi chociaż mówili, że wysyłają do serwisu Lenovo.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:30:23
  • -2
@Acinoyx: Nie życzę Ci, żebyś przekonał się jak to jest z gwarancją. Dopóki mój laptop się nie zepsuł i nie oddałam na gwarancję też właściwie nie miałam na co narzekać.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:30:57
  • -1
@CrisPell: Sprawą zajęła się Inspekcja Handlowa, jednak bez wydania opinii tylko na zasadzie polubownego rozwiązania sporu, teraz zostaje tylko sąd.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:33:43
  • 3
@neoandrew: Rzecznik w tej sytuacji nie pomógł (to osobna historia, która nadaje się na kolejnego wykopa) natomiast Inspekcja Handlowa przeprowadziła postępowanie pozasądowe i na koniec X-Kom zaproponował wymianę porysowanej obudowy, więc wygląda na to, że sprawa trafi do sądu. Zgadzam się z tym, że podobne sprawy powinny być ścigane z urzędu, niestety tak nie jest.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:50:51
  • -4
@Sam_w_domu: To przejrzyj jeszcze raz, bo dowody były zamieszczane dwukrotnie w komentarzach, wystarczy, że wciśniesz cotrol f i wpiszesz "png"
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:52:28
  • -5
@PlusujMnie: O widzę SSD. Przy okazji więc zapytam, czy to możliwe, że w laptopie z dyskiem tylko SSD był "napęd dysku elastycznego"?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:54:21
  • -6
@rawilson: A jakie ma znaczenie jaki sprzęt wzięłam? Umowa została zawarta, pieniądze wydane więc mogę oczekiwać, że sprzęt będzie działał (może mieć gorsze parametry, ale ma działać), podobnie jak respektowania praw konsumenta.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 17:55:11
  • -6
@Sam_w_domu: Widzę, że trzeba Ci napisać wskazówki skoro nie znalazłeś plików w komentarzach.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 18:01:53
  • -1
@ciemna_masa: To mój pierwszy wpis i nie zdążyłam ich dołączyć. Wystarczy wcisnąć control f i wpisać png i się znajdą w komentarzach.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 18:04:07
  • -2
@Sam_w_domu: Dowodami są też zdjęcia, nie dołączyłam całej dokumentacji, jest jej bardzo dużo. Do tego dochodzi opis na protokołach, jest różnica między "rysy" i "liczne rysy". Zacytuję jeszcze mój wcześniejszy komentarz: > Jeszcze jedna porada dla innych - przy oddawaniu laptopa na gwarancję do X-Kom zwróćcie uwagę na to, jak opisują jego stan. U mnie sprzedawca wpisał "rysy". Gdy zwróciłam mu uwagę, że laptop nie ma rys (co najwyżej mikrorysy
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 18:07:43
  • -3
@rawilson: Tak, awaria zawsze może się zdarzyć również w przypadku drogiego sprzętu. Post ten jednak ma na celu zwrócenie uwagi na poziom obsługi klienta a nie na wybór laptopa do pracy, myślę, że takie rozważania są odpowiednie w innym miejscu ;)
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 18:09:59
  • -2
@Sam_w_domu: Nie wrzuciłam wiele innej dokumentacji, myślę, że to jakieś kilkadziesiąt stron. Jeśli masz wątpliwości możesz zwrócić się do X-kom to u nich jest cały czas laptop. A ja mam nauczkę, że trzeba chyba chodzić z kamerą na głowie :)
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 18:11:29
  • -1
@asurbanipal_: Szkoda, że dopiero teraz o tym czytam, nie pakowałabym się w Lenovo i X-kom.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 18:16:30
  • 1
@michal-jagoda: To, że kupiłam tani laptop nie sprawia, że sprzedawca może mnie tak traktować. Oczywiście mam nauczkę, żeby nic od Lenovo i X-Kom nie kupić
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 18:25:38
  • -1
@michal-jagoda: Masz nieaktualne informacje o cenie. Jakie znaczenie dla tematu ma to, jaka to praca?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 19:09:32
  • -1
@CzufCzuf: Pierwsze słyszę o opcji NBD. Nie było lepiej pisać do producenta, gdyż chciałam skorzystać z rękojmi.

@rajwyk Laptop był kupiony na osobę prywatną.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 19:10:53
  • -1
@usun_konto82: A jak inaczej skorzystać z rękojmi jak nie przez sklep? Gdybym oddała do producenta pewnie tyle samo komentarzy byłoby o tym, że trzeba było oddać na rękojmię.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 19:12:53
  • -2
@KlopsBobs: Widzisz próbowałam się dogadać przez 4 miesiące nawet przez Inspekcję Handlową i nie pomogło. Gdzie uogólniam/ Mówię o braku poziomu obsługi klienta w przypadku mojego zakupu i gwarancji.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 19:13:33
  • -2
@ntdc: To Ty?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 19:22:00
  • -2
@rajwyk: A co za różnica? Wtedy nie powiedział, żeby tego sprzętu nie wybierać, a przy gwarancji inny pracownik stwierdził, że oni ten sprzęt odradzają wszystkim.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 19:22:39
  • -1
@usun_konto82: Albo oddaje się na gwarancję z tytułu rękojmi.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 19:54:17
  • -1
@neoandrew: Tak przy okazji - X-Kom pobiera dodatkowe opłaty za płatność kartą.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 19:56:39
  • -4
@rajwyk: A Twoja wypowiedź to zwykłe pomówienie, dowody są w całej korespondencji + świadek.
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 20:02:58
  • 1
@anonymous1788: Mój laptop akurat nie miał innych problemów poza stukaniem, które pojawiło się po dłuższym czasie użytkowania. Kupowałam go w sklepie stacjonarnym i oglądałam na miejscu. Gdyby nie kolejne uszkodzenie po oddaniu go do X-Kom i ich fatalna obsługa oraz długi czas oczekiwania na naprawę, to byłabym z niego całkiem zadowolona. Sprzętu nie odebrałam po drugiej reklamacji i żądaniu zwrotu kosztów więc niestety nie mogę tego wszystkiego sprawdzić. Mam nadzieję,
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 20:14:56
  • -1
@rajwyk: W jaki sposób mam tu przedstawić korespondencję z 4 miesięcy i świadka?
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 20:57:24
  • 1
@rajwyk: Fakturę już zamieściłam podobnie jak skany dwóch protokołów (wystarczy control f i wpisać png), a świadek był przy wszystkich wypowiedziach pracowników X-Kom skierowanych do mnie. Dodatkowo dołączam dokument z Inspekcji Handlowej cz1
zonaa - @rajwyk: Fakturę już zamieściłam podobnie jak skany dwóch protokołów (wystarc...

źródło: comment_maznE0YyyW1ATEv7pgAilEcOtnEoZy7z.jpg

Pobierz
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 20:57:50
  • 0
@rajwyk: dokument z Inspekcji Handlowej cz2
zonaa - @rajwyk: dokument z Inspekcji Handlowej cz2

źródło: comment_lS0606J6TQkiQgWFFY3kC1hXIkVToskq.jpg

Pobierz
zonaa
zonaa
Autor
04.03.2018, 20:58:21
  • -1
@100cupsofcoffee: Nie jestem Twoją znajomą ani rodziną, abyś mówił o mnie "baba".
zonaa
zonaa
Autor
05.03.2018, 17:08:37
  • -1
@Michal_z_ksiegowosci: Teraz już wiem, że nie kupuje się nic od Lenovo w X-Kom.
zonaa
zonaa
Autor
05.03.2018, 17:09:05
  • -2
@mister007: Widzę, że nie rozumiesz w jakim celu jest zamieszczona na historia, nie ma co tłumaczyć.
zonaa
zonaa
Autor
05.03.2018, 17:09:59
  • -2
@fureya07: Raczej Ty cytujesz wybiórczo bo brakuje u Ciebie informacji o tym, że wada była istotna a reklamacja powtórna.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:20:03
  • 3
UWAGA, UWAGA, w dwa dni po zamieszczeniu wpisu na @wykop skontaktowali się ze mną pracownicy zarówno z X-KOM, jak i z LENOWO. Reklamacja nagle została uznana za zasadą i dzisiaj mam zwrot kosztów za laptop na koncie. LENOVO miało wyjaśnić, czy faktycznie były próby kontaktu ze mną jednak do dzisiaj milczy. Tak więc po 4 miesiącach od pierwszej usterki i po 3 miesiącach od drugiej reklamacji i żądania odstąpienia od umowy
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:20:42
  • 0
@FxJerzy: Nie, zawsze sprawdzam wędlinę :)
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:26:06
  • 0
@kevinek: Teraz to wiem, może moja historia nauczy też innych
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:27:43
  • 0
@fureya07: Nie napisałam, że tak jest zawsze, tylko gdy jest druga reklamacja i gdy wada jest istotna.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:28:21
  • 0
@milo88: Dokładnie, nie chodzi o to, że laptop się zepsuł tylko o obsługę.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:28:47
  • 1
@mathmed: Sprawa właściwie już się skończyła, w dwa dni po zamieszczeniu wpisu na @wykop skontaktowali się ze mną pracownicy zarówno z X-KOM, jak i z LENOWO. Reklamacja nagle została uznana za zasadą i dzisiaj mam zwrot kosztów za laptop na koncie. LENOVO miało wyjaśnić, czy faktycznie były próby kontaktu ze mną jednak do dzisiaj milczy. Tak więc po 4 miesiącach od pierwszej usterki i po 3 miesiącach od drugiej
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:30:06
  • 0
@Wasz_Pan: w dwa dni po zamieszczeniu wpisu na @wykop skontaktowali się ze mną pracownicy zarówno z X-KOM, jak i z LENOWO. Reklamacja nagle została uznana za zasadą i dzisiaj mam zwrot kosztów za laptop na koncie. LENOVO miało wyjaśnić, czy faktycznie były próby kontaktu ze mną jednak do dzisiaj milczy. Tak więc po 4 miesiącach od pierwszej usterki i po 3 miesiącach od drugiej reklamacji i żądania odstąpienia od
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:35:19
  • -1
@CzerwonyPuchacz: Zakup był na osobę fizyczną. Sklep był pośrednikiem, w przypadku rękojmi nie obchodzi mnie gdzie sprzęt był naprawiany, reklamacja jest między mną a sprzedawcą, nie producentem. Tu nie ma znaczenia czy laptop był tani czy drogi więc komentarze typu "Sami nakręcacie karuzelę s----------a kupując byle taniej" nie są na temat, to nie miejsce i czas na to. Chodzi o respektowanie praw klienta, nie ważne czy wydałam 500 zł czy
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:45:33
  • 0
@RybOssom: Ciężko nie reagować impulsywnie gdy przez 4 miesiące jest się bez laptopa i zwrotu pieniędzy. Po dwóch dniach od dodania wpisu na wykopie reklamacja nagle została uznana za zasadną i później otrzymałam zwrot środków za laptop.Mimo to na pewno do nich nie wrócę i ich nie polecę.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:46:27
  • 0
@Lenc90: Jesteś świadkiem, że mówisz, że to nieporozumienie? Ja nie twierdzę, że Twoja opinia może być inna, dlaczego podważasz moją?
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:47:52
  • 0
@chaosek: Po ukazaniu się wpisu reklamacja nagle została uznana za zasadną. Powodzenia
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:50:42
  • 0
@kargo89: A co innego polecasz?
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:51:39
  • 0
@dajsrzedawcajaj: Konsument ma prawo skorzystać z rękojmi, dlaczego miałby z niej nie skorzystać?
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:52:59
  • 0
@Henryk777: Rękojmia była u X-Koma. Jednak Lenovo też mnie olało na początku, a nawet gdy po ukazaniu wpisu kontaktowało się ze mną, żeby wyjaśnić kilka rzeczy to do dzisiaj się nie odezwali z odpowiedzią.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:53:50
  • 0
@Anginsan: W tym przypadku wykop pomógł i nie trzeba było do sądu. Warto tu pisać, by ostrzec innych.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:55:04
  • 2
@Moonman: A jakie znaczenie ma tu cena laptopa? Niezależnie od wydanych pieniędzy konsument ma swoje prawa i o to chodzi w tym wpisie. Ale widać, że Janusz tego nie rozumie.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:55:41
  • 0
@eras: A miałeś reklamację? Do reklamacji też "jakoś żyłam".
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 17:58:34
  • 0
@adrkrez: Widzę, że nie wiesz do końca, jakie jest prawo w przypadku drugiej reklamacji i wady istotnej. Opisałam to we wpisie, polecam poczytać, może przyda się na przyszłość.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 18:00:27
  • 0
@escobol: Na szczęście 2 dni po wykopie reklamacja została uznana za zasadną i jest zwrot za laptop. Może faktycznie warto napisać do centrali LENOVO, może nie wiedzą, co się tu dzieje.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 18:45:07
  • 0
@dajsrzedawcajaj: Moja reklamacja była z tytułu rękojmi, tam, gdzie kupiłam sprzęt.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 20:43:08
  • 0
@dajsrzedawcajaj: Jak to rękojmia nie m zastosowanai? Oczywiście, że ma zgodnie z przepisami. Proszę też nie wprowadzać w błąd, że sklep nie ma obowiązku przyjmować sprzętu do naprawy, konsument może skorzystać z gwarancji z tytułu rękojmi. Jeśli chodzi o drugą usterkę i wadę istotną, to przepisy nie rozróżniają wady fabrycznej i uszkodzenia gwarancyjnego.
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 20:44:29
  • 0
@mathmed: Dokładnie, nigdy więcej Lenovo i X-Kom :)
zonaa
zonaa
Autor
13.03.2018, 20:46:18
  • 0
@kargo89: A co w tym nieodpowiedniego, że założyłam konto, żeby podzielić się historią? Tym bardziej, że po jej publikacji zmieniła się decyzja sprzedawcy i reklamacja została uznana za zasadną.
  • Katowice

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 05.03.2018

    Komentator
  • Rocznica
    od 03.03.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking