Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko193
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Wykop.pl
  • Ciekawostki

    Ciekawostki
  • Rozrywka

    Rozrywka
  • Sport

    Sport
  • Motoryzacja

    Motoryzacja
  • Technologia

    Technologia
  • Informacje

    Informacje
  • Gospodarka

    Gospodarka
  • Podróże

    Podróże

Dostosuj Wykop do siebie

Wybierz treści, które Cię interesują
i zapisz jako Własną kategorię.

x-kom
Profil firmowy

x-kom

Dołączył 12 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 4923
  • Znaleziska 407
  • Mikroblog 4516
  • Obserwujący 381
  • Obserwowane 2
Rookie34
Rookie34
Rookie34
8 godz. i 51 min temu
  • 0
Hej,
Czy kurierzy z UPS zostawiają awizo przy listach? Sąsiad mi powiedział, że był dzisiaj kurier z listem do mnie, ale byłem w pracy. Czekam na odpowiedź na reklamację, ale w skrzynce niczego nie było. Czyli zamiast pocztą polską, wysłano to pewnie kurierem i będę się z tym teraz bawił przez swoją pracę. A prosiłem o odpowiedź listem, żebym mógł to odebrać na poczcie obok...
#pytanie #ups #
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 5 godz. i 54 min temu via Wykop
  • 0
Podrzuć nam w wiadomości prywatnej numer reklamacji i przypisany do niej numer telefonu. Postaramy się zweryfikować, czy to była nasza przesyłka
  • Odpowiedz
Arkadioization
Arkadioization
przedwczoraj, 19:16:04
  • 2
Ej, mam dziwny problem.

Kupiłem godzinę temu dosłownie AirPods MAX w x-komie (przestałem u nich kupować, ale tylko oni mieli na miejscu, chciałem żonie sprawić prezent dziś). Pudełko to szare tekturowe było ruszone, ale białe właściwe miało plomby itp, więc nie miałem z tym problemu, Słuchawki normalnie się połączyły, działają. Problem jest inny - wygaśnięcie gwarancji to 26.03.2026 xD czyli jest u---------e półtorej miesiąca gwarancji, czuję się oscamowany. Wiecie o co chodzi?
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom przedwczoraj, 19:28:38 via Wykop
  • 5
Odezwij się do nas na priv i podrzuć numer zamówienia. Sprawdzimy to
  • Odpowiedz
ArekJ
ArekJ
12.05.2025, 13:49:18
  • 0
@x-kom czy w Waszej firmie reklamację/rękojmię da się załatwić bez obsmarowywania Was na Wykopie i innych social mediach?
Od prawie tygodnia jestem zwodzony. Odrzuciliście mi jednym zdaniem reklamację w zeszły wtorek, do tej pory telefon nie wrócił do salonu w którym go zostawiłem. Wy go w ogóle macie czy go zgubiliście? Bo na infolinii konsultanci za każdym razem mi mówią, że NAJPÓŹNIEJ JUTRO DOSTANĘ MAILA. Nie dostanę. Już go powinienem dostać
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 12.05.2025, 19:46:51 via Wykop
  • 0
@ArekJ: podrzuć nam numer reklamacji w wiadomości prywatnej. Chcemy to sprawdzić
  • Odpowiedz
Red_u
Red_u
20.03.2025, 10:55:05
  • 24
#xkom czy wy jesteście normalni? Przysyłacie mi "nową" płytę główną z wygiętymi pinami gniazda procka jakby ktoś śrubokrętem dziabał, czekam tydzień na info i dostaję od was telefon że wg. waszych ekspertów sam sobie to zrobiłem i możecie mi ją naprawić ale nie możecie jej wymienić lub zwrócić mi pieniędzy? Jak chcecie naprawić tak wygięte (może nawet i złamane) piny? <zdjęcia w komentarzach>

Oczywiście nie zgodziłem się na naprawy bo
Red_u - #xkom czy wy jesteście normalni? Przysyłacie mi "nową" płytę główną z wygięty...

źródło: x-kom

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 20.03.2025, 16:52:07 via Wykop
  • 0
@Red_u: prosimy o podrzucenie numeru zgłoszenia w prywatnej wiadomości. Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się całej sprawie
  • Odpowiedz
goferek
goferek
17.03.2025, 13:38:36
  • 0
Kurczę, ciężko być na bieżąco z tym, gdzie warto robić zakupy. Zawsze byłem zadowolony z #xkom, a teraz widzę, że stali się januszami i kontakt na czacie jest wyłącznie z ich AI, które nie odpowiada na pytania. Godzinę temu miało mnie przekierować do doradcy na czacie i wciąż czekam.
@x-kom outsourcowaliście dział obsługi klienta do ZUSu?
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 18.03.2025, 16:47:07 via Wykop
  • 0
@goferek: hej, jak coś zawsze możesz napisać tutaj, przedzwonić, wysłać maila lub wiadomość na którymkolwiek z naszych kanałów social media :)
  • Odpowiedz
MozeSuker
MozeSuker
17.03.2025, 10:32:24
  • 0
#xkom wiecie czy dalej jest prowizja za płatność kartą w salonie?
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 17.03.2025, 12:51:51 via Wykop
  • 0
@MozeSuker: nie ma. Możesz śmiało zapłacić kartą :)
  • Odpowiedz
Kraszing
Kraszing
01.03.2025, 19:07:37
  • 0
Mieliście sytuację podobną do mojej?
Laptop wysłany na gwarancję xkom 3 tygodnie temu, dołączone przeze mnie opisy wszystkich problemów, dodatkowo specjalnie upewniłem się czy chłoptaś przyjmujący moją gwarę, wszystko ładnie napisał w zgłoszeniu gwarancyjnym. Osobiście dodałem kartkę, w karton zapakowałem, żeby na pewno ten cały serwisant, te objawy do choinki przeczytał. (Mówiąc krótko, problemy z grzaniem CPU, GPU, złe i zerowe podawanie prądu przez zasilacz, wysoki throttling, wydajność nawet na youtube kulejąca) -
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 02.03.2025, 09:35:58 via Wykop
  • 0
Podrzuć nam w wiadomości prywatnej numer reklamacji. Chcemy to sprawdzić
  • Odpowiedz
jack_
jack_
21.02.2025, 08:25:33
  • 7
"Spece" z AL.TO, czyli @x-kom jak zwykle nie uznały reklamacji saturatora Sodastream DUO, bo:

Sprawdziliśmy urządzenie i niestwierdziliśmy żadnej usterki podlegającej pod naszą odpowiedzialność.

No tak, bo saturator ma spieniać wodę a nie spienia, więc nic nie stwierdzili.
Tylko ktoś ślepy albo kłamiący nie widzi, że urządzenie NIE spienia wcale wody.

#sodastream #xkom #reklamacja
jack_ - "Spece" z AL.TO, czyli @x-kom jak zwykle nie uznały reklamacji saturatora Sod...
  • 18
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 26.02.2025, 17:00:21 via Wykop
  • 0
@jack_ podrzuć nam w wiadomości prywatnej numer reklamacji. Chcemy sprawdzić opisywaną przez Ciebie sytuację
  • Odpowiedz
x-kom
x-kom 27.02.2025, 13:28:13 via Wykop
  • 1
Dostaliśmy informację, że skontaktowaliśmy się z Tobą mailowo i wyjaśniliśmy tę sytuację
  • Odpowiedz

36

X-Kom nieudolna reklamacja laptopa

X-Kom nieudolna reklamacja laptopa

Cześć Wszystkim, jestem kolejną ofiarą x-komu, sprawa dotyczy reklamacji/rękojmi laptopa MSI GS66

kedariv
z
wykop.pl
dodany: 05.02.2025, 10:19:28
  • 43
  • #
    xkom
  • #
    reklamacja
  • #
    laptopy
  • #
    rekojmia
x-kom
x-kom 05.02.2025, 17:56:28 via Wykop
  • 2
@kedariv odezwij się do nas w prywatnej wiadomości. Podrzuć numer zgłoszenia. Chcemy się temu przyjrzeć
  • 1
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

Damntrain
Damntrain
Damntrain
04.02.2025, 18:51:45
  • 0
#xkom
znowu nie działa zgłaszanie reklamacji na x-kom czy to coś u mnie?
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 05.02.2025, 06:30:43 via Wykop
  • 1
@Damntrain: nie stwierdziliśmy problemów z formularzem. Prosimy spróbować w innej przeglądarce. Ewentualnie o kontakt telefoniczny pod numerem 34 377 00 00 pomożemy złożyć zgłoszenie reklamacyjne
  • Odpowiedz
karx
karx
26.01.2025, 12:51:11
  • 0
Kupiłem myszkę do pc kilka dni temu przez stronę x-komu i odebrałem ja w salonie, ale po kilku dniach użytkowania nie jestem do nie przekonany, mogę ja zwrócić czy nie bardzo?
#xkom
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 26.01.2025, 13:51:45 via Wykop
  • 0
w x-komie dajemy 15 dni na bezproblemowy zwrot. Więcej szczegółów znajdziesz tutaj: https://lp.x-kom.pl/a/bezproblemowy-zwrot/
  • Odpowiedz
MePix
MePix
14.01.2025, 09:23:37
  • 0
Serio @x-kom ?
Macie coś na stanie ale dostawa trwa tego 7dni?
Przejechanie całego naszego kraju zajmie nawet nie dzień ( ಠ_ಠ)
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 14.01.2025, 15:06:44 via Wykop
  • 0
@MePix: podeślij nam numer zamówienia w wiadomości prywatnej. Chcemy zweryfikować tę sytuację
  • Odpowiedz
PolskiOski2137
PolskiOski2137
PolskiOski2137
09.01.2025, 09:47:06
  • 2
#zwrot #xkom #masakra #telewizory
Nie polecam wam tej naszej tępej firmy która zwie sie x kom, niestety męczę sie ze zwrotem tv od prawie miesiąca, nagle nie wiedzą gdzie ten zwrot jest, chociaz firma kurierska wysłała mi wiadomosc ze zwrot tv był już na sylwestra, nie wiem czy maja taki b----l czy specjalnie przedłużają (juz 3 kopie reklamacji z allegro 14 dniowa ;).... Szkoda
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 13.01.2025, 20:13:41 via Wykop
  • 0
@PolskiOski2137: Podrzuć nam na priv numer zwrotu. Chcemy to sprawdzić
  • Odpowiedz
JuanPablitoSegundo_2137
JuanPablitoSegundo_2137
07.01.2025, 09:07:30
  • 1
Kocham, jak wielkie korpo traktuje klienta jak psa...

Wystarczy powiedzieć to dopłacę za traktowanie jak człowiek, nie ma problemu

#xkom #xkomcwel #antykapitalizm #bekazkapitalizmu #problemypierwszegoswiata #przegryw
JuanPablitoSegundo_2137 - Kocham, jak wielkie korpo traktuje klienta jak psa...

Wyst...

źródło: temp_file9129025195326491604

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 07.01.2025, 09:55:33 via Wykop
  • 0
Podrzuć nam w wiadomości prywatnej numer zamówienia. Chcemy to sprawdzić
  • Odpowiedz
pepepanpatryk
pepepanpatryk
13.12.2024, 16:15:17
  • 2
Powiem wam, że @x-kom to jest jednak januszernia xd Miałem kupić lapka, wrzuciłem do koszyka (żeby nie szukać ponownie), ale czekałem jeszcze na pewną informację, która wpłynęłaby na to czy chce go kupić czy nie.

Leżał tak 2 dni w koszyku, w międzyczasie dostałem maila "Hej Twój laptop nadal czeka, dokończ zakupy (w mailu link do laptopa i cena)", a następny email z jeszcze jedną zachętą i rabatem 50zł.

Doszedłem do
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 14.12.2024, 17:43:04 via Wykop
  • 0
@pepepanpatryk: podrzucisz nam w prywatnej wiadomości informacje, który to laptop? Chcielibyśmy bliżej przyjrzeć się całej sytuacji
  • Odpowiedz
wuju84
wuju84
09.12.2024, 10:53:47
  • 0
Cześć @x-kom jesteście tu jeszcze?
Chciałem u Was zamówić podzespoły komputerowe, w zasadzie cały zestaw. Macie teraz dostępne raty 0% tylko dla gotowców z serii G4MER?
Czekać czy szukać gdzie indziej? :D Może macie jakieś przecieki o nadchodzących zmianach w tematyce?

Z gotowców nie macie konfiguracji której szukam, uprzedzając pytanie :)
#pc #zakupkomputera
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 10.12.2024, 11:06:13 via Wykop
  • 3
@wuju84: na ten moment nie mamy rat 0% i nie mamy planów, ale podrzuć speckę/listę w prywatnej wiadomości. Może coś poczarujemy ;)
  • Odpowiedz
robercik55
robercik55
robercik55
27.11.2024, 21:13:08
  • 1
@x-kom Czy to Wasza standardowa praktyka że na zgłoszenie reklamacji z tytułu rękojmi Wasi specjaliści zmieniają roszczenie na gwarancję wbrew woli klienta, proszą o kod wysłany na sms po czym nie wydają protokołu reklamacyjnego a następnie po kilku dniach grają wariata że oni odesłali sprzęt do producenta i pocałujcie w d__e wójta? Salon Kraków Bonarka się kłania. Jestem bardzo ciekawy czy Wasi dostawcy i producenci sprzętu zostali już poinformowani o takiej
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 29.11.2024, 12:50:10 via Wykop
  • 0
@robercik55: znamy temat. Został nam też zgłoszony na Facebooku. Będziemy kontaktować się bezpośrednio
  • Odpowiedz
xdagadsx
xdagadsx
25.11.2024, 09:34:30
  • 2
Cześć wszystkim, poniżej moja przygoda ze sklepem @x-kom, którego serdecznie nie polecam.
We wrześniu złożyłem reklamację z tytułu rękojmi w X-Kom, bo klawiatura, którą kupiłem w styczniu zaczęła w randomowych momentach wariować - zaczyna zmieniać sobie tryby działania (kilkakrotnie w przeciągu kilku sekund) totalnie się brickując. Pomimo udokumentowania takich zdarzeń filmami, (które załączyłem do zgłoszenia) X-Kom dwukrotnie odrzucił moją reklamację twierdząc, że problem nie występuje. To, że problem występuje w
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 26.11.2024, 12:55:49 via Wykop
  • 2
@xdagadsx: podrzucisz nam numer zgłoszenia reklamacyjnego w prywatnej wiadomości? Chcielibyśmy się przyjrzeć bliżej całej sytuacji
  • Odpowiedz
Folmi
Folmi
Folmi
31.10.2024, 11:59:17
  • 1
Mam dziwną sprawę z laptopem, która zakrawa o zagadkę kryminalną i nie wiem już komu wierzyć.

Ponad 3 lata temu kupiłem laptopa Lenovo Legion 5 z #xkom. Po paru tygodniach był problem z matrycą, więc oddałem na rękojmię. Autoryzowany serwis naprawił (nie podali żadnych szczegółow), ale odesłali i wszystko było ok. Tzn. trochę się przegrzewał, ale taki urok gamingowych laptopów.

Po 3 latach laptop przestał się włączać. Tzn. włączać się włączał,
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

x-kom
x-kom 31.10.2024, 20:29:30 via Wykop
  • 0
Podrzuć nam numer reklamacji w wiadomości prywatnej. Trochę czasu minęło, ale chcemy przeanalizować tę sytuację
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 15
  • Strona 1 z 15
  • >
  • Oficjalne konto sklepu internetowego x-kom.pl

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 24.12.2014

    Komentator
  • VIP
    od 01.06.2017

    VIP
  • Rocznica
    od 08.12.2024

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 23.10.2015

    Gadżeciarz

Wykop © 2005-2025

  • Nowy Wykop
  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Wykop.pl