#chwalesie ok 2000km za mną, przejechałem Chorwację, Bośnię, Czarnogórę i jutro wyjeżdżam do Albanii. Gjeesik daje radę mimo przebiegu 150k+(rocznik 2020) opony zamknięte, cholernie wygodny, trochę nudny aczkolwiek daje mi dużo więcej funu niż mój były passat.. znaczy.. Fazer 800( ͡°͜ʖ͡°) jednakże po powrocie zwrócę go do wypożyczalni i nie będę tęsknił.. chyba :D
@mateo_pampaniero: ale samemu się całkiem dobrze jedzie. Jesteś całkowicie niezależny. Z tym jeżdżeniem z kimś to serio trzeba mieć dopasowanego ziomka do stylu jazdy i w ogóle, inaczej szybko z takiego wypadu może być średnia przyjemność...
Ale bym dzisiaj salto p--------ł na torze w Bydgoszczy. Dziękuję panie ABS.
Prosta wewnętrzna na końcu jest dość pofałdowana, więc często ABS się tam gubi. Wystarczy na moment odpuścić i zacząć temat hamowania na nowo. Dzisiaj jednak ABS stwierdził, że tak się nie bawimy i jedziemy dalej. Hamulce odzyskałem metr od żwiru. Jak przycisnąłem to tył mi cały podniosło i centrymetry przed zjechaniem w żwir zdążyłem odpuścić. Zakopałem się w żwirze, ale
Dziś zajmiemy się pomiarem odległości tłoka od głowicy (squisz). Jest to istotny parametr gdyż za duże ciśnienie podczas sprężania mieszanki paliwowo powietrznej może spowodować samozapłon a za małe obniżyć moc. Simson najlepiej jeździ przy squiszu 0,9-1,2mm. Pomiar wykonujemy cyną której końcówkę wyginamy pod kątem 90 stopni i wkładamy ją w otwór od świecy i dotykamy ścianki cylindra. Następnie kopniakiem przerzucamy tłok przez GMP(górny
@mpetrumnigrum należało dać podkładkę pod głowicę (normalnie simsony nie mają żadnej podkładki pod głowicą. Odczytajcie sobie jej grubość. Jeśli ktoś nie potrafi a chciałby się nauczyć to piszcie z chęcią podpowiem jak to się robi.
@mpetrumnigrum po zamontowaniu podkładki ponownie zmierzyłem squisz. Wyszło 1,1 czyli jest ok. Osiągnęliśmy to co chcieliśmy i idziemy zajmować się kolejnym etapem.
Zacząłem budować nowego elektryka wg własnego widzimisię. Projektowałem go prawie rok, kolejny rok trwała obróbka CNC i kompletowanie części, teraz zaczynam składać. Mam nadzieję że będzie z niego niezły bandyta ;)
@swecy_mje_plendzo: ło panie. Tacy jak ty to dla mnie jacyś mityczni bohaterowie i geniusze. No zwyczajnie (ale w pozytywnym sensie) zazdroszczę jak głupi skillsow i zacięcia.
@JonaszSynGrazyny nie jest łatwo trwac w postanowieniu jak nie widać efektów przez długi czas, ale jak się jakiś kamień milowy osiągnie to wtedy odpala się zajawka całymi jajami. Nie idzie wyhamować później z pomysłami i chęciami do działania :) Ogólnie dla chcącego nic trudnego, zaczynałem z zerową wiedzą a teraz mam minimalną
Pierwszy trackday na supermoto za mną. Obawiałem się o te opony, które wyglądały na śliskie, ale trzymały świetnie. Przejechałem 3 sesje na sm i jedną na sporcie, sport to jednak nie moja bajka, za to na sm bawiłem się świetnie.. tylko, że krótko XD Czemu tylko 3 sesje na supermoto? Crashpad tylnej osi się wykręcił, jadąc w złożeniu zahaczyłem nim o asfalt i gleba.. Poza złamanym handbarem w sumie nic się nie
@bary94pl: fakt, widziałem w salonie używek GSX 8S ten jasno-niebieski, to w porównaniu do mojego 650Z z 2020r wyglądało to jak maluszek, a to 800-seta xd
@aimcmxcii: Usiadłem w salonie w 2023r na Tracera 7 i 9 i to, co mnie uderzyło i co pamiętam do dzisiaj, to tandeta plastików. Kawasaki i Suzuki oglądene w ten sam dzień, to był kosmos.
Jeszcze 3 lata temu tag #motocykle był aktywny i sporo ludzi się przewijało, można się było też pośmiać z tych co twierdzi że sv650 z gazu idzie na koło na drugi biegu i że blokuje koło po opuszczeniu gazu. A dziś dwa wpisy na dwa dni. Jakie rękawiczki/kurtkę/spodnie wariacie? Czy kask HJC rph70 sam poleci w kosmos o jest ta zajebisty. Ciekawe czy tag odzwierciedla cały wykop.
Brak nowych użytkowników - starzy już wszystko przegadali. Niewiele nowości na rynku wartych dyskusji - już nawet Chińczyki okrzepły na tyle, że każdy wie, że lepiej nowego Chinola niż 5-10 letniego Japońca. Na wiosnę pewnie wleci parę postów jak to ludzi p------o z cenami używek. Co do stanu wykopu - miesiąc temu (9.12) dodałem znalezisko z 600 plusami i mam bordo z rankingiem 986. Może to i lepiej, jak trolle zobaczą, że
Dzisiejszy track day przy 14 stopniach, z syfem po wczorajszych kartach i zjechaną oponą z przodu zakończył sezon torowania. Przód puszczał co chwila, nie udało mi się dobrze rozgrzać opony, ostatecznie deszcz wygonił mnie do domu.
Podsumowanie pierwszego sezonu torowego z Z650 (68 hp) po przesiadce z G310R (34 hp): -Bydgoszcz zaliczona 5 razy, najlepsze czasy lekko poniżej 56s, trochę ponad sekundę lepiej niż na starym motocyklu -Kisielin zaliczony 6 razy, najlepsze czasy poniżej 53s,
No i po ok 13 latach "kariery" czas powiedzieć sobie dość. Zastanawiałem się nad tym przez cały sezon, wszak przestało mi to sprawiać fun taki jak na początku, nie miałem czasu, moto w sumie od ~2 lat trzymałem z nostalgii, bo to kawał mojego życia.
No i dwa tygodnie temu decyzja podjęła się sama: miałem dzwona. Szczęście takie, że przy małej prędkości, kręgosłup cały, ale na stół trzeba było mnie na zabieg
@kefas_safek: bys normalnie z---------l jak czlowiek dwie paki w miescie i przeciskał sie to bys nie wyswinil :D a tak jak dziadek pyklujesz w telefonie i stajesz w korku w ktorym nawet nie potrafisz sie zatrzymac :D
#chwalesie ok 2000km za mną, przejechałem Chorwację, Bośnię, Czarnogórę i jutro wyjeżdżam do Albanii. Gjeesik daje radę mimo przebiegu 150k+(rocznik 2020) opony zamknięte, cholernie wygodny, trochę nudny aczkolwiek daje mi dużo więcej funu niż mój były passat.. znaczy.. Fazer 800( ͡° ͜ʖ ͡°) jednakże po powrocie zwrócę go do wypożyczalni i nie będę tęsknił.. chyba :D
źródło: IMG_1458
Pobierz1. Bardzo bezpiecznie
2. Nie zabezpieczam nic
3. Nigdy
75000km w 4 lata po całej okolicy i Afryce ;d