Aktywne Wpisy
Saddam_Husajn +1446
Ostatnia cyfra po zaplusowaniu powie Ci jak przejdziesz przez kryzys w IT:
1. ZOSTAJESZ W IT - to samo stanowisko i ta sama stawka
2. WYLATUJESZ Z IT - zbierasz szparagi w Niemczech
3. ZOSTAJESZ W IT - awans i wyższa pensja
4. WYLATUJESZ Z IT - pracujesz na na słuchawce (wciskanie umów)
5. ZOSTAJESZ W IT - degradacja i niższa pensja
6. WYLATUJESZ Z IT - ostatniego dnia pracy robisz Magika
1. ZOSTAJESZ W IT - to samo stanowisko i ta sama stawka
2. WYLATUJESZ Z IT - zbierasz szparagi w Niemczech
3. ZOSTAJESZ W IT - awans i wyższa pensja
4. WYLATUJESZ Z IT - pracujesz na na słuchawce (wciskanie umów)
5. ZOSTAJESZ W IT - degradacja i niższa pensja
6. WYLATUJESZ Z IT - ostatniego dnia pracy robisz Magika
Amicia +71
Nie ma żadnych Szarych myszek.
Ta szara myszka, do której spermiles, traktowałeś jak boginie i z którą wyobrażałeś sobie szczęśliwy związek codziennie przed snem byla ostro ruchana jak tania prostytutka przez losowych chadow, którzy nawet nie znali jej imienia.
Podczas kiedy wyobrażałeś sobie jak się tulicie razem pod kołdra oglądając filmy, losowy Chad poznany 5 minut wcześniej na tinderze spuszczał jej się do ryja, kiedy ty myślałeś, że jest ona szara myszka,
Ta szara myszka, do której spermiles, traktowałeś jak boginie i z którą wyobrażałeś sobie szczęśliwy związek codziennie przed snem byla ostro ruchana jak tania prostytutka przez losowych chadow, którzy nawet nie znali jej imienia.
Podczas kiedy wyobrażałeś sobie jak się tulicie razem pod kołdra oglądając filmy, losowy Chad poznany 5 minut wcześniej na tinderze spuszczał jej się do ryja, kiedy ty myślałeś, że jest ona szara myszka,
Wymagania mam niewielkie;
-nowy lub w miarę nowy, max 5 lat
-Owiewka z przodu
-lusterka w owiewce
-90-120KM
-najlepiej 4 cylindry, ale to już nie jest wymagane
-pozycja wyprostowana odpada.
-max 50k pln
Pojeździłem nową cbr650r, gdyby nie miała plastików po bokach albo ciut bardziej wyprostowaną pozycję to bym zamawiał.
Coś pominąłem czy teraz klepią już tylko nakedy i sporty?
#motocykle
vs
To jak w końcu? :P Masz CB650r, bez plastików i nieco bardziej wyprostowana pozycja niż na CBR.
@Cruel:
Wszędzie podobny zestaw, 600-700 w okolicach 70KM i litry powyżej 140KM. Naked, turystyk i sport. Nigdzie nie moge znaleźć zwykłej szosówy ~100KM z lekko pochyloną pozycją.
No właśnie coś pomiędzy, wyprostowana to dla mnie dramat, ale cbr650r >500 km sobie nie wyobrażam. Gdyby w CBR nie było bocznych plastików to bym wymienił sety + kierownicę i po temacie.
Problem polega na tym, że nie produkują ich od przynajmniej 10 lat.
Miał wyjść hornet 2024 w tym stylu ale nadal cisza.
jak dobrze zrozumialem to ma byc pozycja jak na naked czyli delikatnie albo w ogole bez pochylenia i ma miec owiewke? wiekszosc takich niestety obecnie to juz turystyki wspomniane powyzej
yamaha 7 tracer albo kawasaki versys? kazdy albo wiekszosc ma cos takiego w ofercie
a jak nie to golas + wyzsza szybka
Tracer 7 siedzę już jak na krześle, versys dokładnie to samo, obydwa trochę za słabe ~70KM.
Każdy golas z wyższą szybą ma lusterka w kierownicy, do codziennej jazdy po mieście to jest istny dramat, żona ma ten układ i cierpię za
Tak samo zastanawiałem się nad nową suzuki kataną, ale lusterka w kierownicy i 12l bak no to jakiś żart.
Budżet co prawda nie jest z gumy, ale gdybym wsiadł na coś i stwierdził, że to jest to, no to powiedzmy ze 65k jestem skłonny wyłożyć.
Ja dorzucę https://suzuki.pl/lpmoto/gsx8r
A plastiki po bokach zawsze można zdjąć :)
Albo weź fazera 8, zrób remont generalny i będziesz miał na lata taki motocykl, jaki chcesz. Przy okazji wrzucisz zawieszenie od R1 czy coś.
@fotograf_warszawiak co do BMW F900XR, jest brzydki jak noc, siedzę na nim jak na krześle, dodatkowo trochę za wysoki jak na mój gust. Co do GSXSa, gdybym wiedział do końca czego szukam to by można było coś takiego przedsięwziąć, ale do końca sam jeszcze nie wiem.
@
50% długie trasy, 50% zakorkowane miasto między samochodami. Z elektroniki poza zwykłym absem i kontrolą trakcji to na niczym ponad to mi nie zależy, nawet jak się wybiorę na tor to nie po to żeby kręcić czas.
Co do mocy, to poniżej 90 raczej nie chcę, powyżej 120 nie potrzebuję.
Jeszcze niedawno w hondzie przebąkiwali, że na 2024 ma wyjść