@kipowrot: Zapomniana klasa sportowych-turystyków ¯\(ツ)/¯ Zgodnie z aktualną modą jak coś nie ma 2137 skoku zawieszenia, pół tony masy i nie przypomina GSa, ale za toa owiewki - to na pewno sport ( ͡°͜ʖ͡°)
Dziś Słomczyn. Z rana zimno i ślisko, od południa było już naprawdę ciepło i przyczepnie. Powoli czuć nieubłagany koniec sezonu, a my dopiero zaczynamy się dogadywać z huśką na torze. Miałem ją za opasłą krowę, ale trochę pogrzebałem i zaczyna skręcać.( ͡°͜ʖ͡°) Głupie wpuszczenie lag o pół centa zmieniło zachowanie na torze diametralnie, a przez zimę chcę jeszcze pogrzebać. ( ͡º͜ʖ͡º
Track day w pełnym słońcu, sesje po 20 minut (co wg mnie jest overkillem), ostatnia sesja 35 stopni i powrót z Kisielina do Poznania w tej temperaturze. Uff, nie było łatwo dla kolesia z lekką nadwagą co siedzi przy kompie całe dnie. Dobrze, że już mam przynajmniej w nogach po track dayach wyrobione to jeszcze jakoś chodzę.
@prostynick: takie uroki torowania w polsce, jak nie deszcz to 30 stopni... jeden z powodów dlaczego nie jeździ się na i z toru na kołach ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°͜ʖ͡°)ʖ͡°) ͡°)
Nadszedł ten dzień. Pożegnałem po trzech sezonach Streetfightera V2 i przesiadłem się na większego brata V4S. Pijcie ze mną kompot mireczki i do zobaczenia na drogach i torach🤙
@czarny_matt94: jeździłem ostatnio Multistradą PP (ten sam silnik) z pełnym układem wydechowym czyli ponad 180 koni. O jezu jak to idzie, na 4 biegu na pełnym gazie dalej koło podrywało.
To może teraz coś o przekraczaniu granic w Ameryce Południowej. Generalnie wszędzie jest podobnie, ale po kolei, najpierw Chile - Argentyna Zbliżając się do granicy, najpierw spisują tablicę rejestracyjną i piszą, ile osób jest w pojeździe, a następnie wręczają karteczkę z tymi danymi. Trzeba gdzieś zaparkować i pieszo udać się po pieczątkę do paszportu, że się opuszcza kraj i wtedy dostaje się również pierwszą pieczątkę na wspomnianą wcześniej kartkę z danymi pojazdu. Następnie
DOJECHAŁEM DO JUGOSŁAWI. A przy okazji złapałem 2 kapcie w tylnym kole wyrwało mi amortyzator z mocowania bo nie było podkładki, ogar przestał palić ale już pali. Ogólnie to do przodu.
Nie pisałem 2 dni bo roamingu nie ogarnąłem. Teraz jest. Podsumowanie. Śpimy gdzieś w lesie w górach nie wysokich chowamy się przed hansami bo podobno ci w Austrii nie lubią jak im się na ich łąkach i lasach rozbija namiot . Podjazd miał 7km cała trasa na 1 biegu a ruszanie na pół sprzęgle. Wczoraj mieliśmy fajną miejscówkę w Czechach
@mpetrumnigrum: przecież to kraj który wydał takich asów jak pewien akwarelista z wąsem, czego się spodziewałeś? To kraj który łączy najgorsze cechy Niemców, Czechów i Węgrów.
Przez chwilę poważnie rozważałem sprzedaż KTMa – w końcu, po co trzymać dwa motocykle? Od momentu, gdy w zeszłym roku pojawiła się w moim garażu Yamaha Tenere, stała się moim głównym środkiem transportu. Co ciekawe, jeszcze dwa lata temu, gdy pierwszy raz na niej siedziałem, byłem przekonany, że to nie maszyna dla mnie. A dziś? Zdecydowanie skradła moje serce.
Yamaha to motocykl znacznie bardziej praktyczny na co dzień. Oddaje moc łagodnie i liniowo,
@mlekoag: ja testowałem 890 i ogólnie mi się podobała nawet bardziej od Tenere, natomiast po doświadczeniach z 690, a wcześniej z Aprilią, którą ostatecznie zwróciłem do salonu, bo ASO ani fabryka nie potrafili jej naprawić, chciałem postawić na coś niezawodnego
14 dni, 10 krajów, 4500 km. Trasa: Czechy, Słowacja, Węgry, Chorwacja, Bośnia i Hercegowina, Czarnogóra, Albania, Grecja, Macedonia i Serbia. Bałkany mnie urzekły, na pewno kiedyś ponowie tę trasę, ale pomijając Grecję, Macedonię i Serbie, nie było tam
Gratki mega fajna wyprawa, ja akurat z Serbii zapamiętałem dobre i tanie żarcie i jeszcze kanion, ale żarcie chyba bardziej zapamiętałem ;-) sam kraj jak dla mnie ciekawy, taki zacofany jeszcze klimat był.
Po sezonie na 125 postanowiłem nowy sezon rozpocząć od zdania prawa jazdy kategorii A. W lutym kupiłem MT07 a w kwietniu sprzedałem 125 i odrazu zapisałem się na prawo jazdy. Jazdy rozpocząłem w połowie kwietnia i dzisiaj udało mi się po 3 próbach zdać prawo jazdy. W poprzednich próbach brakowało raz jednego 1 km raz popełniłem głupotę taką, że szkoda pisać.
Od ostatnich moich wypocin udało mi się skompletować cały gear i
@looolbeka: przesiadłem się z XJ6 na Tracer 9 GT, też 183 cm wzrostu i uważam, że ochrona przed wiatrem jest ok. Do Tracera masz dostępną ciut wyższą turystyczną szybę - z nią jest już naprawdę bajka. Byłem w majówkę na Gardzie, 2500 km - mogę polecić.
#motocykle #kufernanakedzie
źródło: IMG_3113
PobierzZapomniana klasa sportowych-turystyków ¯\(ツ)/¯ Zgodnie z aktualną modą jak coś nie ma 2137 skoku zawieszenia, pół tony masy i nie przypomina GSa, ale za toa owiewki - to na pewno sport ( ͡° ͜ʖ ͡°)