Niestety mam problem z takim nalotem rdzy w jednym miejscu podwozia, niestety podłużnica, ale jeśli śruba to m10 to nie jest to duże i tylko coś takiego znalazłem, poza widocznym na gołej blasze w miejscu nadkola gdzie znajduje się dziura na mocowanie amortyzatora jakby "szram" z rdzą - muszę ściągnąć osłony w nadkolach żeby to ocenić.
Na zdjęciu w miejscu spawów jest jakby brązowy odcień, co to może być? Rdza? Całe podwozie jak widać na zdjęciu ma szary odcień, nie wiem czy to jest farba, czy fabryczne zabezpieczenie, ale martwi mnie, że wychodzi z tego ten brązowy odcień.
Jak się do tego zabrać?
Wiem, że należy zdjąć osłony, tam w tym profilu jeszcze te gumową zaślepkę żeby jakiś wosk do profili zamkniętych tam wpuścić, całość wymyć karcherem, wyszlifować kątówką z tarczą żeby pozbyć się rdzy, ale co dalej?
R-stop na miejsca zeszlifowane, czy na całe podwozie?
Na zdjęciu w miejscu spawów jest jakby brązowy odcień, co to może być? Rdza? Całe podwozie jak widać na zdjęciu ma szary odcień, nie wiem czy to jest farba, czy fabryczne zabezpieczenie, ale martwi mnie, że wychodzi z tego ten brązowy odcień.
Jak się do tego zabrać?
Wiem, że należy zdjąć osłony, tam w tym profilu jeszcze te gumową zaślepkę żeby jakiś wosk do profili zamkniętych tam wpuścić, całość wymyć karcherem, wyszlifować kątówką z tarczą żeby pozbyć się rdzy, ale co dalej?
R-stop na miejsca zeszlifowane, czy na całe podwozie?
![tom1988 - Niestety mam problem z takim nalotem rdzy w jednym miejscu podwozia, nieste...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/comment_0NJRdZIXZBij22b10EengYenkUSHqLBQ,w400.jpg)
źródło: comment_0NJRdZIXZBij22b10EengYenkUSHqLBQ.jpg
Pobierz
@RealAKP: Piękne, jeśli dotrwam to kiedyś się odezwę :)