Ale natrafiłem na #rakcontent:
http://edroga.pl/inzynieria-ruchu/s-klir-nie-dla-wydluzania-czasu-sygnalu-zoltego-080710452
Ten s-klir, to chyba jakieś leśne dziadki, albo układy pod stołem, żeby wlepiać więcej mandatów.
Idąc dalej ich tokiem myślenia, to najlepiej zlikwidować światło źółte, bo ono powoduje, że kierowcy wjeżdżają na żółtym.. #facepalm
Wystarczy użyć na przykład tego kalkulatora: http://www.prawko-kwartnik.info/kalkwa/wjazd-za-sygnalizator-czerwony.php, żeby zobaczyć, że przy 3s żółtego, trzeba naprawdę mocno
http://edroga.pl/inzynieria-ruchu/s-klir-nie-dla-wydluzania-czasu-sygnalu-zoltego-080710452
Ten s-klir, to chyba jakieś leśne dziadki, albo układy pod stołem, żeby wlepiać więcej mandatów.
Należałoby więc raczej skracać, a nie wydłużać czas trwania światła żółtego wraz ze wzrostem dopuszczalnej prędkości.
Idąc dalej ich tokiem myślenia, to najlepiej zlikwidować światło źółte, bo ono powoduje, że kierowcy wjeżdżają na żółtym.. #facepalm
Wystarczy użyć na przykład tego kalkulatora: http://www.prawko-kwartnik.info/kalkwa/wjazd-za-sygnalizator-czerwony.php, żeby zobaczyć, że przy 3s żółtego, trzeba naprawdę mocno





















Tesla - nadchodząca aktualizacja v8.0 autopilota i UFO ( ͡° ͜ʖ ͡°)
1. Od teraz główny radar będący na przedzie samochodu stanie się głównym czujnikiem w autopilocie, a nie jak do tej pory kamery i tor przetwarzania obrazu. Radar stał się standardowym wyposażeniem od października 2014 i miał stanowić dodatek. Obecnie samochód będzie widział świat dzięki radarowi,
Dla sprostowania: taka butelka musiałaby być metalowa, a w oryginale jest mowa o puszce.
Jako ciekawostkę można dodać, że podobne zjawisko jest wykorzystywane w reflektorach radarowych do nawigacji, jak na przykład ten: [https://pl.wikipedia.org/wiki/Rożek_odbijający](https://pl.wikipedia.org/wiki/Rożek_odbijający)