Cześć @GoracyStek, a przybliżysz nam dokładnie o jaki produkt chodzi? ;)
Promocja Pestka rozciągnięta jest na 14 dni. Każdego dnia jeden hit cenowy - będą i LEGO. ;)
#morele nowe logo morele to takie robiłem na zajęciach z painta w gimbazie xD
@serczi: pokaż to arcydzieło! :D
- 1
Strona przez kilka minut od 9:00 miała chwilowe zawirowania na serwerze, ale szybko zostało to naprawione ;)
- 0
#morele
ma ktoś kodzik? chciałem zakupić https://www.morele.net/mysz-steelseries-rival-600-62446-1784084/
ma ktoś kodzik? chciałem zakupić https://www.morele.net/mysz-steelseries-rival-600-62446-1784084/
@Armenit: Łap kod: GAMEBLIK ;)
Dalszy ciąg wojny o 3060ti od morele. Ponad tydzień temu chcieli mi anulować zamówienie w zamian za bon na 100 zł XD Oczywiście odmówiłem ale uparli się, że chcą zwrócić mi kasę. Wystawili mi fakturę korygującą, którą potem jeszcze raz skorygowali, bo nie zgodziłem się na stwierdzenie, że powodem wycofania zaliczki była rezygnacja z mojej strony ( ͡° ͜ʖ ͡°) Tak czy inaczej korekta wystawiona na początku zeszłego
Cześć @jandiabeldrugi! Podeślij nam na priv numer zamówienia, sprawdzimy szczegóły odnośnie zwrotu pieniędzy.
Czy jak odsyłam towar ze zwrotu z wadą fabryczną to mam wydrukować jakoś adres(czy cokolwiek innego np. naklejke z kodem) czy to będzie miał to kurier? (zamawia go Morele, żeby odebrał z mojego domu)
#kiciochpyta
#morele
#kiciochpyta
#morele
Cześć! Jeśli możesz to wydrukuj i naklej na paczkę etykietę lub dołącz kartkę z uzupełnionymi danymi adresowymi odbiorcy i dopisz numer zgłoszenia (RMA) na przesyłce. Poprawne opisanie paczki pozwoli nam na szybszą obsługę zwrotu.
Zarezerwuj nową kartę graficzną GeForce RTX 3080
Widzę, że mimo braku kart i wycofywania zamówień morele otwiera nowe sposoby na zakup karty ( ͡° ͜ʖ ͡°) A ja czekam od 1. grudnia :'(
z- 3
- #
- #
- #
- #
- -5
Cześć! Jest to stara informacja, która została dodana w momencie wyjścia kart na rynek. Obecnie karty te nie są dostępne. Możesz to prosto sprawdzić klikając w nie. :)
- 8
Mircy mam problem:
W październiku 2019 składałem siostrzeńcowi kompa i kupiłem mu w morele GTXa 1660
Parę tygodni temu karta wysypała się i została wysłana na gwarancję, dziś dostałem info, że naprawa jest niemożliwa i mi zwrócą pieniądze.
Problem jest taki, że karta kosztowała wówczas 1000zł i za cholerę nie kupię za to teraz tej karty.
W październiku 2019 składałem siostrzeńcowi kompa i kupiłem mu w morele GTXa 1660
Parę tygodni temu karta wysypała się i została wysłana na gwarancję, dziś dostałem info, że naprawa jest niemożliwa i mi zwrócą pieniądze.
Problem jest taki, że karta kosztowała wówczas 1000zł i za cholerę nie kupię za to teraz tej karty.
Cześć @b4kus, sprawdź proszę wiadomość prywatną. ;)
Ma ktos jakis kodzik do morele?
#morele
#morele
Cześć, daj znać na priv jakim sprzętem jesteś zainteresowany, może uda nam się zrobić dla Ciebie indywidualną ofertę. ;)
Halo @morele_net, czy moderatorzy wykop.pl dorabiają u was po godzinach, przy przygotowywaniu paczek do wysyłki? Czy naprawdę nie widać na pierwszy rzut oka, że coś jest nie tak z pudełkiem?
Dziękuję za używane airpodsy, które przyszły #!$%@?, a ładowarka porysowana. To były moje ostatnie zakupy u was.
#zakupy #apple #morele
Dziękuję za używane airpodsy, które przyszły #!$%@?, a ładowarka porysowana. To były moje ostatnie zakupy u was.
#zakupy #apple #morele
Cześć @karski, sprawdź proszę wiadomość prywatną.
Kilka słów o tym, jak morele.net traktuje swoich klientów...
Na początku czerwca 2020 roku zakupiłem w sklepie morele.net części do zestawu komputerowego – m.in. płytę główną MSI MAG Z490 Tomahawk. Płyta uległa po pewnym czasie użytkowania uszkodzeniu – komputer przestał się uruchamiać. Gdy...
z- 250
- #
- -4
@WojakF1 odblokuj proszę możliwość wysłania do Ciebie wiadomości prywatnej, ponieważ chcemy się z Tobą skontaktować.
- -3
Cześć!
Niestety nie możemy się z Tobą skontaktować w wiadomości prywatnej, więc piszemy tutaj. Przed wysyłką produktu, w instrukcji, którą podsyłamy wraz z linkiem do umówienia kuriera na nasz koszt załączamy informację:
Wyślij nam wyłącznie reklamowany produkt bez akcesoriów oraz w zastępczym opakowaniu.
W przypadku dostarczenia kompletnego produktu zostanie on odesłany w zastępczym opakowaniu bez akcesoriów.
Wysyłamy ją ponieważ producenci utylizują wszystkie inne elementy (śrubki, radiotory itp.)
Jeżeli
Niestety nie możemy się z Tobą skontaktować w wiadomości prywatnej, więc piszemy tutaj. Przed wysyłką produktu, w instrukcji, którą podsyłamy wraz z linkiem do umówienia kuriera na nasz koszt załączamy informację:
Wyślij nam wyłącznie reklamowany produkt bez akcesoriów oraz w zastępczym opakowaniu.
W przypadku dostarczenia kompletnego produktu zostanie on odesłany w zastępczym opakowaniu bez akcesoriów.
Wysyłamy ją ponieważ producenci utylizują wszystkie inne elementy (śrubki, radiotory itp.)
Jeżeli
Gdzie są wasze RTX? Rozmowa z konikiem kupującym poza kolejką w morele.net
TL;DW: Rozmowa z konikiem który kupuje karty w morele prawdopodobnie poza kolejnością i sprzedaje na allegro po wyższych cenach. Z rozmowy wynika że ma dostęp do kart poza kolejką.
z- 335
- #
- #
- #
- #
- #
- #
- -159
Drodzy Wykopowicze,
kilku klientów, którzy złożyli więcej niż jedno zamówienie w dniu premiery faktycznie otrzymało więcej niż jedną kartę - 17 września jeszcze nikt nie spodziewał się obecnej sytuacji i po prostu realizowaliśmy zamówienia chronologicznie. Mówimy tu jednak maksymalnie o KILKUNASTU kartach (łącznie). Plotki o szajce konikowo-pracowniczej są dość mocno przesadzone :)
Robimy co w naszej mocy, aby zrealizować jak najwięcej zamówień. Anulowaliśmy również te zamówienia (po kontakcie z Klientami) gdzie jeden
kilku klientów, którzy złożyli więcej niż jedno zamówienie w dniu premiery faktycznie otrzymało więcej niż jedną kartę - 17 września jeszcze nikt nie spodziewał się obecnej sytuacji i po prostu realizowaliśmy zamówienia chronologicznie. Mówimy tu jednak maksymalnie o KILKUNASTU kartach (łącznie). Plotki o szajce konikowo-pracowniczej są dość mocno przesadzone :)
Robimy co w naszej mocy, aby zrealizować jak najwięcej zamówień. Anulowaliśmy również te zamówienia (po kontakcie z Klientami) gdzie jeden
Cześć @Wykopowicz666! Widzimy, że to jakaś stara sprawa, ale coś tam poszło nie tak. Bardzo dziękujemy za zgłoszenie. Odpowiedź na zadane pytanie została już udzielona. :)
Cześć @Michun, śmiało możesz złożyć reklamację - wymiana ekspresowa. Nasz pracownik gdy otrzyma zgłoszenie przekaże Ci wszelkie informacje. :)
Z wymiany ekspresowej możesz skorzystać przez 3 dni od odbioru towaru i w przypadku gdy produkt jest niesprawny/posiada ukrytą wadę fabryczną wtedy zaleca się właśnie skorzystanie z tej opcji. :) Zwykłą reklamację natomiast składa się przeważnie gdy po jakimś czasie produkt zaczął nieprawidłowo funkcjonować. ;)
- 0
Tak głupiego pomysłu na promowanie aplikacji mobilnej nie widziałem dawno. Jedyne, co mam ochotę zrobić, gdy widzę taką pozycję na liście produktów, to sprawdzić, ale u konkurencji, @morele_net. IDIOTYCZNE.
#zakupy #morele #sklepyinternetowe
#zakupy #morele #sklepyinternetowe
przekazaliśmy osobie zainteresowanej :)
- Rozpoczynamy trudną drogę, aby zabezpieczyć wysoką jakość obsługi dla Klientów. Na pierwszy ogień idzie najsurowszy recenzent - wykop.pl :)
- Kraków
- http://morele.net
- X (dawny Twitter)
#lego #morele