Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko268
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin

96

Nieprzeyjemność z firmą Morele.net Sp. Z o.o.

Nieprzeyjemność z firmą Morele.net Sp. Z o.o.

Cześć Mirki i Mirabelki! Chciałem wam opisać moją nieprzyjemność współpracy ze sklepem Morele.net Sp. Z o.o. ul. Fabryczna 20A; 31-553 Kraków NIP: 9451972201.Zacznijmy jednak od początku. W wyżej wymienionym sklepie kupiłem komputer stacjonarny a dokładniej wszystkie komponenty niezbędne do budowy..

maniuur
maniuur
maniuur
z
wykop.pl
dodany: 10.12.2019, 13:11:36
  • #
    morelenet
  • #
    wykop
  • #
    komputery
  • #
    obslugaklienta
  • #
    sklepyinternetowe
  • #
    informatyka
  • 71
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Cześć Mirki i Mirabelki!

 

Chciałem wam opisać moją nieprzyjemność współpracy ze sklepem Morele.net Sp. Z o.o. ul. Fabryczna 20A; 31-553 Kraków NIP: 9451972201.

Zacznijmy jednak od początku. W wyżej wymienionym sklepie kupiłem komputer stacjonarny, a dokładniej wszystkie komponenty niezbędne do budowy PC wraz z usługą montażu. Zamówienie złożone zostało 29.11.2019 o 22:13 i jeszcze tego samego dnia przyjęte. Czas oczekiwania wyznaczony prze firmę Morele.net to 06.12.2019 – myślę sobie OK, black Friday, dużo zamówień, usługa montażu plus skompletowanie wszystkich komponentów może zająć tyle czasu. Zaznaczę już na starcie że wszystkie elementy które zamówiłem do mojego komputera na stronie internetowej sklepu Morele.net widniały jako DOSTĘPNE i sam montaż miał zakończyć się po 3 dniach roboczych.

 

595835305a77494b41785578_6ndDIdS6ATpkMhJJtUSMRLwO3z81dOmH.jpg

(Powyżej screen z datą przyjęcia zamówienia.)

 

W dniu 05.12.2019 ok. godzin popołudniowych złożyłem internetowe zapytanie co z moim zamówieniem bo dalej status mojego zamówienia widniał jako „w realizacji”. Myślę, ok na pewno wieczorem wyślą bo kurier odbiera od nich paczki dość późno. Nic bardziej mylnego ! W dniu 06.12.2019 czyli dzień w który zobligowali się dostarczyć przesyłkę, status mojego zamówienia widnieje dalej jako „w realizacji” !! W tej sytuacji zdecydowałem się do nich napisać na czacie z pytaniem czemu przesyłka nie została wysłana. I słuchajcie teraz, uprzejma Pani z działu obsługi klienta poinformowała mnie, że obudowa którą zamówiłem jest NIEDOSTĘPNA!!!

Pomimo tego że w dniu składania zamówienia wszystkie komponenty widniały jako dostępne od ręki. Ok, trudno – zdarza się. Po krótkiej rozmowie z Panią od obsługi dokonałem zmian w zamówieniu na inną obudowę i dostałem zapewnienie, że tego samego dnia komputer zostanie złożony i przekazany do wysyłki. Wieczorem 05.12.19 ok godziny 19 zadzwoniłem na infolinie aby upewnić się że wszystko idzie zgodnie z planem, gdzie zostałem poinformowany, że komputer jest już na dziale montażu. Super, na poniedziałek będzie.

(Niestety zniknął mi screen ze zmianą daty o dostarczeniu przesyłki w dniu 09.12.2019)

595835305a77494b41785578_fgbwdQcEKDB4J00I75Soq4UAyYsC5iqz.jpg


(Zmiana daty dostarczenia przesyłki na 10.12.2019)

Zgadnijcie co dzieje się w poniedziałek ? Otóż wchodzę na moje zamówienie, a status nie uległ zmianie i dalej wisi jako „w realizacji” :D Tak więc już się troszkę zdenerwowałem i zadzwoniłem z pytaniem o co chodzi i czemu to tak długo trwa. No i od tej pory rozmowa z Paniami z działu obsługi klienta jest cały czas ta sama czyli „rozumiemy, że Pan jest sfrustrowany, całą sytuacją, ale już przekazałam informację do działu montażu aby potraktowali sprawę priorytetowo, a wszystko się wydłuża bo mamy dużo zamówień”. Jednocześnie otrzymałem zapewnienie, że jutro czyli 10.12.2019 paczka zostanie dostarczona i podczas rozmowy Pani z obsługi w systemie zmieniła dzień realizacji zamówienia. No i nastaje ten mistyczny dzień tj. wtorek 10.12.2019. Dzisiaj dostane przesyłkę, i będę mógł cieszyć się zakupem. Otóż NIE  ! Status zamówienia „w realizacji”.

 

 Myślę sobie no debila ze mnie robią. Dzwonię na infolinie ze standardowym pytaniem co się dzieje i czemu tak długo to trwa. Pani z obsługi powiedziała, że już robi adnotację dla działu montażu aby przyspieszyć realizację. Myślę sobie ok, ale się nie poddaje i po 3h dzwonię jeszcze raz z pytaniem jak idzie praca z moim zamówieniem. Jak zapewne się już domyślacie, dostałem taką samą formułkę jak przy ostatnim telefonie do firmy Morele.net.

595835305a77494b41785578_nIqxniAZTEksbAkMTJySvLuZ3g62lA5K.jpg


(Zmiana daty dostawy na 11.12.2019)



 

Podsumowując, zamówienia nie otrzymałem do dnia dzisiejszego, pomimo tego, że firma Morele.net Sp. Z o.o mieszcząca się przy ul. Fabrycznej 20A w Krakowie zobligowała się dostarczyć je w dniu 06.12.2019 i po moim wielokrotnym kontakcie z działem obsługi nie robi nic w kierunku realizacji zamówienia w jak najszybszym czasie tylko zmienia datę dostawy przesyłki, w ogóle się z nich nie wywiązując. Generalnie na swoją przesyłkę mogę czekać jeszcze 2 tygodnie bo stale będą zmieniać datę dostawy. Nie polecam, odradzam jakąkolwiek współpracę z tą firmą i zapewniam, że ostatni raz złożyłem zamówienie w tym sklepie.

 

Mały update. W międzyczasie zadzwoniłem ponownie na infolinie zapytać się jak idzie realizacja mojego zamówienia i oczywiście dostałem informację że nie dzieje się nic bo dział montażu czeka na wszystkie komponenty do złożenia PC’ta pomimo, że wedle statusu są one gotowe do montażu. Więc jak na mój tok myślenia jest to ewidentne wprowadzanie w błąd klienta o dostępności i gotowości montażu poszczególnych komponentów. Nie chce mi się już nawet rozpisywać na temat samego działu obsługi klienta, który generalnie jest miły i odbiera wszystkie telefony, ale nie jest w stanie udzielić ŻADNEJ RZETELNEJ informacji.

Na koniec dodam, że złożyłem rezygnację z zamówienia, bo jakość obsługi i wieczne przekładanie realizacji zamówienia zmusiła mnie do tej decyzji. Mam nadzieję, że firma Morele.net zwróci pieniądze w ciągu siedmiu dni roboczych tak jak się zdeklarowała i nie będzie zwodzić mnie tak jak przy realizacji zamówienia.

 

Pozdrawiam i jeszcze raz gorąco nie polecam współpracować z tą firmą.

Komentarze (71)

najlepsze

Neaopoliti
Neaopoliti
10.12.2019, 13:36:14
  • 34
Morele? Ktoś tam jeszcze robi zakupy po aferze z wyciekiem danych i olaniem klientów? (straciłem konto na ubisofcie z grami, bo głupia platforma uplay nie miała wtedy weryfikacji 2 etapowej czy authenticatora)
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

t.....x
t.....x
konto usunięte 10.12.2019, 18:05:56
  • 11
@Neaopoliti: Np ja robiłem tam duże zakupy miesiąc temu. A wiesz dlaczego? Bo posiadali 80% produktów, które potrzebowałem. We wszystkich innych sklepach z elektroniką albo tych produktów nie mieli albo były w cenie z kosmosu. Akurat co do ceny to @morele_net też się nie popisało, bo od momentu jak robiłem research cenowy do momentu zakupu (3 tygodnie), sam laptop podrożał o ponad 1000 zł (!) a inne produkty też
  • Odpowiedz
jan-kowalski2019
jan-kowalski2019
10.12.2019, 20:00:53
  • 4
@Neaopoliti: Dziesiątki tysięcy ludzi robi u nich zakupy... Taki z Ciebie znaffffca internetu a nie wiesz jakie mają przychody za 2018r ( bo za ten jeszcze nie podali) No to masz i paczaj :D kilka osób zostawiło trochę grosza u niech... https://www.crn.pl/aktualnosci/morele-net-794-mln-zl-obrotu-4-6-mln-zl-straty
  • Odpowiedz
fizzly
fizzly
10.12.2019, 13:24:09
  • 18
Morał? Panie w dziale obsługi mają tylko wyuczone formułki z których nic nie wynika ( ͡° ͜ʖ ͡°) faktycznie, tragiczne podejście.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

T.....z
konto usunięte 10.12.2019, 13:36:01
  • 14

Komentarz usunięty przez moderatora

elim
elim
11.12.2019, 12:13:38
  • 0
@Triptiz: Na konto które miałem do morele (takie na spam ze słabym hasłem) włamał mi się jakiś chińczyk i założył na nie konto na jakimś portalu randkowym (mingle czy jakoś jak) wstawiając na nim profil kobiety.
  • Odpowiedz
doggaz
doggaz
10.12.2019, 22:22:26
  • 4
Niedługo to jak kasjerka w żabce źle wyda resztę to będą na wykop przychodzić się wypłakać i pisać elaboraty. Na prawdę trochę wyrozumiałości i zdrowego rozsądku. Żaden sklep, system czy obsługa klienta nie jest idealny, szczególnie w takich molochach z elektroniką z tysiącami produktów.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

fatoom87
fatoom87
fatoom87
10.12.2019, 19:42:26 via Android
  • 3
Stary, mi kuchni nie zamontowali stolarze bo AGD z ciulowego morele nie doszło na czas. Właściwie doszlo tydzień później.
Omijać szerokim łukiem ten pseudo sklep.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

morele_net
morele_net
11.12.2019, 08:35:51
  • -6
@fatoom87: jest nam przykro, że nie udało nam się dostarczyć Twojego zamówienia na czas. :( Mamy nadzieję jednak, że jeszcze kiedyś dasz nam szansę, ciągle się rozwijamy i staramy, aby zamówienia były wysyłana na czas.
  • Odpowiedz
fatoom87
fatoom87
fatoom87
11.12.2019, 09:41:05
  • 2
@morele_net: Niestety ale nie, żadnej formy rekompensaty za opóźnienie w dostawie nie otrzymałem mimo moich żądań. Zaproponowano mi rabat przy następnych zakupach. Sorry ale nie. A straciłem czas i pieniądze wydane na ponowny przyjazd firmy wykonującej meble na wymiar. Dziękuję.
  • Odpowiedz
senkjuwerymacz
senkjuwerymacz
senkjuwerymacz
10.12.2019, 15:16:29
  • 3
Hehehe, postraszył ich wypokiem i momentalnie zareagowali "pozitiwnie" :D

Czyli na morele działa tylko wypok, trzeba zapamiętać, nie ma sensu wydzwaniać, kłocić się, pisać - trzeba utworzyć znalezisko na wypoku i problem sam się rozwiąże :P
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

vastrai
vastrai
11.12.2019, 11:11:53
  • 2
Ja nigdy nie miałem z @morele_net problemu. Wszystkie zamówienia na czas. Zamawiałem tyle komponentów do złożenia komputera i zawsze wszystko było ok. Na czas.
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

morele_net
morele_net
11.12.2019, 11:51:25
  • 0
@vastrai: bardzo się cieszymy i dziękujemy. ;)
  • Odpowiedz
jack_
jack_
11.12.2019, 12:15:42 via iOS
  • 5
@vastrai: Szczerze powiedziawszy też zostawiłem tam kilkanaście tysięcy zł na sprzęt do firmy i żadnej wtopy nie było. Raz brakło jakiegoś kabelka to dostałem telefon i zmieniliśmy na inny dostępny od ręki. Żale zawsze idą pierwsze do internetu, bo nikt nie jest idealny.
  • Odpowiedz
maniuur
maniuur
maniuur
Autor
11.12.2019, 19:17:16
  • 1
Tak, jak obiecałem chcę opisać jak zakończyła się sytuacja którą opisałem w znalezisku powyżej. Nie chcę tworzyć z tego powodu nowego znaleziska, więc piszę to tutaj.

W momencie gdy złożyłem telefoniczną rezygnacje z zamówienia, po pewnym czasie skontaktowała się ze mną infolinia sklepu @morele_net Podczas rozmowy Pani z infolinii zapytała się czy jest to ostateczna decyzja. Poinformowałem, że jeżeli paczka zostanie skompletowana i wysłana dzisiaj, nie będę rezygnował z zamówienia, ale
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

morele_net
morele_net
12.12.2019, 08:51:46
  • 0
@maniuur: cieszymy się, że mogliśmy pomóc i zamówienie jest już u Ciebie. :)
  • Odpowiedz
saix
saix
saix
12.12.2019, 10:10:34
  • 0

Komentarz usunięty przez moderatora

Behoston
Behoston
11.12.2019, 15:50:40
  • 1
Jak chcesz to pisz na https://pctarget.pl to my powalczymy z dostawcami. Akurat jeśli chodzi o same części, to z @morele_net bywały problemy, ale tylko wtedy kiedy rzeczywiście fabryka pamięci miała awarię i na ram trzeba było czekać długo.

Zwiedziłem już całkiem sporo sklepów tego typu, poczynając od @ProLine gdzie przejechałem się na upalonym zasilaczu, który bez loada działał. Z @x-kom również miałem przygody, że laptop z serwisu wrócił pokiereszowany.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

carnifexlunaris
carnifexlunaris
carnifexlunaris
11.12.2019, 09:23:32
  • 1
Mój laptop (czyli bez składania) w zeszłym roku zakupiony 3 grudnia, a nadany w DHL przed wigilią. Dotarł już po świętach.
Ja rozumiem, że jest nawał roboty, ale najbardziej irytował brak jakiejkolwiek informacji i ciągłe zapewnienia, że już zaraz się wysyła.
Jakbym się chociaż dowiedział, że leży na magazynie to bym go sam odebrał, bo i tak bywałem w okolicy nadania przesyłki...
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

  • <
  • 1
  • 2
  • 3
  • Strona 1 z 3
  • >

Hity

tygodnia

Dziś minęły dwa lata odkąd Sebastian Majtczak zabił 3 osoby na autostradzie A1.
Dziś minęły dwa lata odkąd Sebastian Majtczak zabił 3 osoby na autostradzie A1.
4357
Chcesz dodać opinię o Media Expert? Ok, ale akceptujemy tylko pozytywne :)
Chcesz dodać opinię o Media Expert? Ok, ale akceptujemy tylko pozytywne :)
2992
Hiszpania też zapowiada rezygnację z Eurowizji, jeśli Izrael weźmie w nim udział
Hiszpania też zapowiada rezygnację z Eurowizji, jeśli Izrael weźmie w nim udział
2819
Jechała zgodnie z ograniczeniami prędkości żeby mnie sprowokować!
Jechała zgodnie z ograniczeniami prędkości żeby mnie sprowokować!
2719
Rolnicy wyjdą na ulice. Sprzeciwiają się umowie z krajami Mercosur
Rolnicy wyjdą na ulice. Sprzeciwiają się umowie z krajami Mercosur
1808
Pokaż więcej

Powiązane tagi

  • #komputery
  • #kodyrabatowe
  • #proline
  • #morele
  • #xkom
  • #zakupy
  • #reklamacja
  • #pcmasterrace
  • #sklepyinternetowe
  • #uokik
  • #serwispc
  • #sprzet
  • #sprzetkomputerowy
  • #zalesie
  • #roccat

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking