Mój brachol od grudnia czeka na realizację zamówienia z morele(brak grafiki na stanie). Nie bardzo wiem co mu poradzić w tej sytuacji? Odstąpić od umowy, czy brać te części które mają i szukać grafiki na własną rękę? #morele
Cześć, mowa tutaj o nowych RTXach? Jeżeli tak, to niestety sytuacja rynkowa z nowymi kartami jest trudna. Choć karty regularnie są do nas dostarczane, to nie są to liczby, które pozwoliłyby na realizację wszystkich rezerwacji naszych Klientów w najbliższym czasie.
Dalej te janusze biznesu sprzedawają akcesoria których nie mają dostępnych i piszą potem maile z prośbą o oczekiwanie na dostepność w magazynie? #xkom #morele
Na stronie naszego sklepu prezentowane są domyślnie tylko i wyłącznie produkty aktualnie dostępne. W informacji o produkcie obok ceny wyświetlana jest również data ostatniej aktualizacji stanu magazynu. W przypadku, gdy nie dysponujemy wymaganą ilością danego towaru dla złożonego zamówienia, klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany przez handlowca. Dlatego najlepszym sposobem weryfikacji dostępności towaru w odpowiedniej ilości jest po prostu złożenie zamówienia.
Siema mirasy, Mam problem z morele, mianowicie kupiłem karte graficzną MSI rx 6800 XT za cenę ponad 6 tysięcy pln. Dnia kiedy paczka miała przyjść nie było mnie w domu bo najzwyczajniej w świecie musiałem pomóc mojej mamie która przebywała wtedy na kwarantannie. Na początku przesyłka została oznaczona jako doręczona a później znowu przebyła drogę przez sortownie aż do Sosnowca czyli miejsca nadania. Oczywiście skontaktowałem się z Morele z zapytaniem czy przesyłka
@morele_net jak już wypusciliście w świat moje dane, to teraz powiedzcie mi jak i gdzie zgłosić ukraińskich spamerów którzy do mnie wydzwaniają, myśle że pomoc prawna z waszej strony to odpowiednie zadośćuczynienie za wasze uchybienie ochrony przetwarzanych danych osobowych
Rekomendujemy, aby nie odpowiadać na wiadomości email i SMSy wysyłane przez spamerów oraz nie oddzwaniać na „głuche telefony”. Zalecamy również najwyższą ostrożność, zwłaszcza gdy takie wiadomości dotyczą płatności. Nigdy nie przekierowujemy na strony płatności bezpośrednio z wiadomości email czy SMS. W razie jakichkolwiek pytań nasz Inspektora Ochrony Danych jest do dyspozycji pod adresem email: iod@morele.net.
Cześć, Ktoś ma problemy z #morele i zamówieniem na RTX złożonym we wrześniu? Obsługa w grudniu jeszcze podawała kolejkę, dzisiaj dowiaduje się, że zarząd zabronił im informować, którym jest się w kolejce...
@saix: Na początku postanowiliśmy informować o kolejce. Natomiast po pewnym czasie od tego odeszliśmy. Zrozumieliśmy, że nie jest to dobre rozwiązanie. Pytań o kolejkę każdego dnia przybywało. Z uwagi na rynkowe zawirowania bardzo dużo się obecnie zmienia i informacja, która może zostać przekazana dziś, jutro już może być nieaktualna. Dodatkowo może również okazać się tak, że np. trzecie lub piąte miejsce w kolejce może oznaczać długi czas oczekiwania.
W wypadku niektórych kart ciągle realizujemy rezerwacje z września, w innych rezerwacje grudniowe lub styczniowe. Wiele zależy od modelu karty graficznej. Robimy jednak wszystko, co w naszej mocy, aby bez względu na cenę zakupu (która obecnie jest dla nas wyższa niż cena, w jakiej sprzedajemy) pozyskać te karty i wysłać je naszym Klientom.
Cześć @HalEmmerich, produkt w takiej cenie sprzedaje inny sprzedawca - w naszym Marketplace. Obecnie LEGO Ideas rakieta Nasa Apollo Saturn jest dostępna w naszym magazynie w cenie 421,52 zł. :)
Morele ha tfuu na was za te pseudopromocje dla botów ustawionych przez januszy, jesteście dnem @morele_net a tę całą waszą nowiutką stronę #!$%@?ło sekundę po 9:00, żałosne. W dupę sobie wsadźcie te "promocje", szkoda mojego czasu #morele
Cześć! O jakim dniu promocji Pestka wspominasz? Jeżeli chodzi o CAPTCHA, to Google sam decyduje na podstawie swoich algorytmów kiedy takie zabezpieczenie pokazać. W sobotę również się pojawiało. :)
#rtx #morele Na morele znowu są rtxy na przykład 16 sztuk giggabyta na którego jest największa kolejka. Ludzie czekają a można mieć od ręki za 6489? Wtf?
Cześć, obecnie realizujemy rezerwacje zgodnie z zasadą - jeden Klient, jedna karta po to, aby dostarczyć je jak największej liczbie osób. W przypadku niektórych modeli realizacja rezerwacji idzie wolniej lub w ogóle się zatrzymała (całkowity brak dostaw). W wypadku niektórych kart ciągle realizujemy zamówienia z września, w innych realizujemy już zamówienia na rezerwacje grudniowe lub styczniowe. Robimy jednak wszystko, co w naszej mocy, aby bez względu na cenę zakupu (która obecnie jest
@morele_net: Mam pytanie jak to jest w tym sklepie z wysyłkami, bo wydaje mi się że nie do końca jak powinno. Wczoraj zamówiłem sprzęt z dostawą na dzień kolejny.Sprzęt miał status Gotowy wg strony już wczoraj kilkanaście minut po złożeniu i opłaceniu zamówienia BLIKIEM. Ubezpieczenie status wydane. Dziś wchodzę rano i co, nic nie ruszone nadal status gotowy. Paczka która miała być dziś u mnie została dopiero wysłana. Ta opcja
O nieuprawnionym dostępie informowaliśmy już naszych Klientów pod koniec 2018 roku. Otego czasu przebudowie uległy wszystkie systemy zabezpieczeń naszych systemów wewnętrznych, zwiększyliśmy również zasoby wewnętrzne w tym zakresie i podjęliśmy współpracę z firmami zewnętrznymi.
To prawda, że sklep morele.net to oszuści, nie wysyłają zamówionych kart graficznych i ludzie czekają miesiącami a w tym czasie sprzedają na boku na allegro te karty po zawyżonych cenach? #morele #pcmasterrace #nvidia #rtx #kartygraficzne
Cześć! ;) Jak każdy już zdążył zauważyć, niestety z kartami graficznymi jest obecnie problem na całym rynku. My, jako sklep, staramy się realizować rezerwacje naszych Klientów tak szybko jak jest to możliwe, niestety nie zawsze idzie po naszej myśli. :( Na drodze spotykamy wiele przeszkód (bardzo małe dostawy sprzętu). Co do sprzedaży kart graficznych na Allegro po zawyżonych cenach, to nie, nie jest to prawdą i nie stosujemy takich praktyk.
@gallin-anonimek: w związku z drastyczną sytuacją dostępności kart RTX podjęliśmy pewne kroki. Kontaktujemy się z Klientami i anulujemy części rezerwacji zgodnie z polityką “Jeden Klient, jedna karta”. Zmuszeni jesteśmy do anulowania rezerwacji Klientom, którzy złożyli więcej niż jedno zamówienie lub już otrzymali od nas jedną kartę. Mamy przypadki, gdzie jeden Klient złożył kilkadziesiąt lub kilkanaście zamówień, co bardzo mocno spowolni realizację zamówień detalicznych, konsumenckich - a te są dla nas
@morele_net Czy wy #!$%@? nie umiecie zapakować rzeczy normalnie? Mały Kindle w wielkimi pudle, gdzie latał jak #!$%@? podczas transportu. Byle Janusz z Allegro pakuje o niebo lepiej.
Używamy pudełek, które automatycznie docinane są od góry (zamówienie zostało zapakowane przez maszynę pakującą). Te kartony są bardziej wytrzymałe od tych zaklejanych "ręcznie", choć fakt, czasem mogą wydawać się zbyt obszerne. Dodatkowo, jeśli produkt tego wymaga owijamy go dodatkowym zabezpieczeniem. Jeśli nie ma takiej konieczności to nie stosujemy zbędnych wypełniaczy z tworzyw sztucznych. Daj nam znać na priv, czy z urządzeniem jest wszystko okej.
Czy ktoś też ma problem z kontaktem ze sklepem morele.net? Mam abonament w plusie i nie da się dodzwonić na żaden z podanych przez nich numerów. Próbowałem nawet przez skype i tydzień temu działało, a teraz nie łączy tak samo jak z plusa ( ͡°ʖ̯͡°). Ma ktoś taki problem, czy to coś u mnie?
No i sprawa dosyć ważna, bo na zgłoszenie reklamacyjne nie odpowiadają mailami
Cześć @Robert_California! Nie odnotowaliśmy żadnych problemów jeżeli chodzi o kontakt z naszą Infolinią. Najlepiej będzie, jeżeli skontaktujesz się poprzez zgłoszenia (RMA) na stronie, możesz również napisać do nas na priv i przesłać szczegóły - numer RMA, będziemy weryfikować opisaną sytuację.
Wielka promocja w Morele. Kody nie dzialaja, Ceny przeklamane i brak produktow ktore byly wstepnie reklamowane.O akcji: Dzisiaj miala wparowac fajna akcja, pelno promek... Super oferta postanowilem ze kupie jedna z promocyjnych rzeczy.
Promocja Pestka rozciągnięta jest na 14 dni. Każdego dnia jeden hit cenowy, o którym informowaliśmy na stronie promocyjnej. Podrzuć nam informację jaki produkt próbowałeś zakupić, ale nie udało się, ponieważ cena uległa zmianie. Sprawdzimy to. ;)
@JIMMYZ: klawiatura będzie dopiero dostępna w promocji. Tak jak wspomnieliśmy, trwa ona 14 dni i każdego dnia będzie nowy produkt. Także stay tuned. ;)
@JIMMYZ: Ceny zarówno rosną jak i spadają. Ceny na niektóre produkty mogą zmieniać się nawet 3 razy dziennie. Wszystko zależy od dostępności u naszych dostawców. Niekiedy produkt zostaje wyprzedany z jednej dystrybucji i pojawia się ponownie w sprzedaży natomiast z innej hurtowni, wtedy może okazać się, że jest on w wyższej cenie. I nie ma to związku z promocją. W razie pytań zapraszamy do kontaktu.
Rozpoczynamy trudną drogę, aby zabezpieczyć wysoką jakość obsługi dla Klientów. Na pierwszy ogień idzie najsurowszy recenzent - wykop.pl :)
#morele