Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko246
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
mateusznesterok
mateusznesterok

mateusznesterok

Dołączył 11 lat i 3 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 58
  • Znaleziska 58
  • Mikroblog 0
  • Obserwujący 0
  • Obserwowane 1

7

Nest Bank nielegalnie blokuje pieniądze klientów?!

Nest Bank nielegalnie blokuje pieniądze klientów?!

UWAGA! Nest Bank dokonuje blokady na koncie OPP, przeprasza, a następnie dokonuje jej znowu. Za każdym razem w wyniku pomyłki, bez podstaw. W ten sposób każdego bardzo łatwo pozbawić pieniędzy i płynności finansowej.Potencjalnie mógłby on dotknąć każdego klienta tego podmiotu! Warto uważać!

mateusznesterok
z
facebook.com
dodany: 29.01.2020, 10:46:45
  • 11
  • #
    banki
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    finanse
  • #
    nestbank
  • #
    pieniadze
  • #
    polska
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
29.01.2020, 11:00:12
  • -2
@Hasqa99: Nigdzie indziej informacji o tym nie ma.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
29.01.2020, 11:03:22
  • -1
@Hasqa99: A to wina organizacji, że media nie podkręciły tematu?
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
29.01.2020, 11:11:34
  • -2
@Hasqa99: Ja Twojej, bo nawet nie przeczytałeś i oceniasz przez pryzmat nieprzebicia się tematu w mediach.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
29.01.2020, 11:14:51
  • 0
@Hasqa99: Post jest dostępny bez logowania.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
29.01.2020, 12:34:46
  • -4
@Daleki_Jones: Czytaj dokładnie. Bank się przyznał do błędu i odblokował, a błąd miał więcej nie wystąpić. W komentarzu jest skan pisma. Skoro tak to wygląda dla jednego klienta, nie można wykluczyć podobnych błędów wobec innych klientów. Stąd ten post i nagłośnienie sprawy.

2148

Poważne włamanie do polskiego banku, skradzione dane, pieniądze i hasła klientów

Poważne włamanie do polskiego banku, skradzione dane, pieniądze i hasła klientów

Widzieliśmy dowody wskazujące, że polski bank padł ofiarą poważnego włamania, a złodziej kradł pieniądze, hasła i dane osobowe jego klientów. [dobry art od z3s]

konto usunięte
z
zaufanatrzeciastrona.pl
dodany: 08.06.2015, 18:51:32
  • 354
  • #
    technologia
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    it
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok 29.01.2020, 10:52:16
  • 0
A tymczasem Nest Bank znowu się popisuje...
https://www.wykop.pl/link/5313483/nest-bank-nielegalnie-blokuje-pieniadze-klientow/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

520

Nest Bank kombinuje i nie chce dawac 75zł rzekomego bonusu za założenie konta

Nest Bank kombinuje i nie chce dawac 75zł rzekomego bonusu za założenie konta

jak sie okazuje w praktyce te 75 zł nie jest tak łatwe aby je dostac, nagle okazuje sie, ze w wyimaginowany sposob wiadomy tylko bankowi, uzytkownik nie spełnił warunkow i spadaj na drzewo.. nie ładnie nest bank!

jacynty
z
livesmarter.pl
dodany: 18.09.2017, 20:53:21
  • 117
  • #
    polska
  • #
    ekonomia
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok 29.01.2020, 10:52:06
  • 0
A tymczasem Nest Bank znowu się popisuje...
https://www.wykop.pl/link/5313483/nest-bank-nielegalnie-blokuje-pieniadze-klientow/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

279

Nest Bank rozsyła loginy e-mailem.

Pokaż treści 18+

Nest Bank rozsyła loginy e-mailem.

Nest Bank uruchomił nowy serwis generujący wyciągi z kont bankowych. Zaniepokojeni klienci mają jednak wątpliwości, czy to na pewno działalność banku, bo loginy i linki do strony Nest Bank wysyła… w e-mailu.

kodishu
z
bankier.pl
dodany: 21.08.2017, 18:50:50
  • 71
  • #
    bankowosc
  • #
    bank
  • #
    it
  • #
    bezpieczenstwo
  • #
    pieniadze
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok 29.01.2020, 10:52:01
  • 0
A tymczasem Nest Bank znowu się popisuje...
https://www.wykop.pl/link/5313483/nest-bank-nielegalnie-blokuje-pieniadze-klientow/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

431

Nest Bank przegrywa w sądzie. W I i II instancji | Bank Machina

Nest Bank przegrywa w sądzie. W I i II instancji | Bank Machina

Nest Bank przegrywa z klientem. Dlaczego Bank nie może udowodnić, że udzielił kredytu? Dlaczego nie zna wysokości długu! WTF!

LordVaderBC
z
bankmachina.pl
dodany: 20.07.2019, 10:27:30
  • 85
  • #
    polska
  • #
    banki
  • #
    finanse
  • #
    gospodarka
  • #
    ciekawostki
  • #
    zainteresowania
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok 29.01.2020, 10:51:53
  • 0
A tymczasem Nest Bank znowu się popisuje...
https://www.wykop.pl/link/5313483/nest-bank-nielegalnie-blokuje-pieniadze-klientow/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

17

Awaria w Nest Bank

Awaria w Nest Bank

Od paru godzin klienci Nest Bank nie mają dostępu do swojego konta.

konto usunięte
z
komunikat.nestbank.pl
dodany: 20.08.2018, 10:56:50
  • 7
  • #
    awaria
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok 29.01.2020, 10:51:45
  • 0
A tymczasem Nest Bank znowu się popisuje...
https://www.wykop.pl/link/5313483/nest-bank-nielegalnie-blokuje-pieniadze-klientow/
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

616

"A MA PAN WALIZKĘ?" - PYTA LOT PRZEZ MESSENGER W POŁOWIE REJSU...

"A MA PAN WALIZKĘ?" - PYTA LOT PRZEZ MESSENGER W POŁOWIE REJSU...

LOT w pigułce. Lądujesz i widzisz, że w trakcie lotu pytają Cię przez Messenger czy nadałeś bagaż. Lot jest opóźniony - dają kartę na kolejny. Chowają ulotki z prawami pasażera - unikają odszkodowań. Kiedy wylatujesz zmienionym lotem, obsługa oznajmia Ci przez Messenger, że nie da się zmienić lotu.

mateusznesterok
z
facebook.com
dodany: 15.02.2019, 09:07:18
  • 182
  • #
    lotoftroubles
  • #
    lateortommorow
  • #
    lot
  • #
    lotnictwo
  • #
    polska
  • #
    podroze
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
15.02.2019, 09:50:04
  • 26
@slx2000: Na lotnisku w Charkowie obsługa mówiła, że to powiedzenie znają z autopsji.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
15.02.2019, 10:49:20
  • 13
@Bencorek: A zgłosiłeś na lotnisku czy w domu? Mi ostatnio wypłacili 50% wartości, bo nie miałem paragonu, a ich regulamin pozwala w takim przypadku na obniżenie odszkodowania o maksymalnie 50%. Gdybym wiedział to bym wartość zawyżył.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 07:27:52
  • -11
@Ravciu: Zawsze na początku poszła pełna informacja. Nikt nie może oczekiwać szacunku, kiedy nie zna swojej pracy.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 07:29:06
  • -4
@siwakov: Gdańsk takowe rękawy posiada. Warszawa zakupiła niedostosowane. To najmniejszy kłopot z tej sytuacji.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 07:40:35
  • -2
@YogiYogi: Potrafię sam :) Dużo latam.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 07:41:56
  • -3
Boarding to zaokrętowanie. Angielskie odpowiedniki się bardzo utarły i pasażerowie bardziej je ogarniają.
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 07:47:50
  • -3
Wczoraj leciałem Lufthansą z Poznania przez Monachium do Sofii. Pierwszy odcinek był opóźniony o 10 minut. Niezwłocznie w systemie znalazł się alternatywny bilet na dalsze połączenie z Monachium do Sofii (przez Wiedeń). Nikt o nic nie pytał, nikt nie pisał na Messengerze. Po prostu to jakość. Ostatecznie zrobili wszystko, żebym zdążył.

Odbywam kilkadziesiąt lotów rocznie i wiem co jak działa oraz jak powinno działać. Uwagi do LOT są w pełni uzasadnione.
mateusznesterok - Wczoraj leciałem Lufthansą z Poznania przez Monachium do Sofii. Pie...

źródło: comment_SZ6qNumTgeI2pGJbJlkRoD67v05w0FvK.jpg

Pobierz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 07:59:19
  • 0
@cordant: Dzwonienie na infolinię to około 15 minut czekania. Z Ukrainy to kolejne złote. Poza tym podają Messenger jako oficjalny kanał i ponoć obsługują go ci sami ludzie. W KLM działa bez problemu i sądziłem, że chociaż tyle LOT potrafi naśladować. Próbowałem na miejscu znaleźć agenta LOT, ponieważ MUSI być na każdym lotnisku, z którego operuje linia. Nie było, co stanowi poważne uchybienie.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 08:05:17
  • -10
@Ventrue: Jak ktoś nie potrafi prawidłowo wykonać swojej pracy to szacunku nie otrzyma.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 08:07:06
  • -3
@Szkodzik: Konkretnie to do 1500km powyżej 2h, a ja miałem powyżej 3h i oczywiście potrafię je sobie załatwić. Wina jest przewoźnika - przyczyny operacyjne. Pisałem w kontekście celowego wprowadzania w błąd innych pasażerów, którzy lecieli dalej.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 08:08:19
  • -4
@Bazooka: Oczywiście, że Amadeus Altea używany przez LOT pokazuje bagaż! Są linie, które nawet pozwalają go śledzić przez aplikację, choćby Lufthansa z tego samego sojuszu.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 08:09:38
  • -10
@petrioner: Z dostosowania do poziomu rozmówcy.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 08:10:43
  • 0
@s3ba11: Po pierwsze to miałem ponad 3 godziny. Po drugie pisałem tam o innych, którym zabrano ulotki z prawami pasażera. Ja sobie potrafię je załatwić. Ale byli tam ludzie lecący o wiele dalej, którzy niekoniecznie ogarniają europejskie przepisy.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 08:12:33
  • -1
@RegitMell: Takiej deklaracji nie złożę z powodu rejsów krajowych. Natomiast międzynarodowo będę unikać. Pozdrawiam z Sofii, gdzie Lufthansa też przywiozła mnie z opóźnieniem, ale związane z nim problemy rozwiązała sto razy lepiej.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 08:17:54
  • -1
@krzysssi33k: A ile latasz? W KLM odszkodowanie załatwisz w jedną dobę. Lufthansa na niemieckich lotniskach wydaje karty pre-paid i możesz od razu wypłacić w bankomacie, a na innych handlingi robią "przelew" na kartę pasażera (tzw. obciążenie zwrotne na kwotę odszkodowania). LOT w telewizji chwali się, że wydaje dokumenty, z którymi od razu można iść do kasy.

Prawa pasażera są zazwyczaj ogólnodostępne i oczywiście z przyjemnością się je rozdaje. Często nawet
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
16.02.2019, 09:09:41
  • -1
@Bazooka: No i wystarczy informacja podczas pierwszej odprawy. Charków to miejsce rozpoczęcia podroży, a rejsu nie odwołano, lecz opóźniono.

2486

Biedronka nie uznaje reklamacji złomu, który mi sprzedała, i robi ze mnie głupka

Biedronka nie uznaje reklamacji złomu, który mi sprzedała, i robi ze mnie głupka

tl;dr: Biedronka sprzedała mi złom, nie uznaje moich żądań reklamacyjnych, w kółko oddaje zepsuty sprzęt i robi ze mnie idiotę. Prośba o pomoc ekspertów z wykopu.

qqqruqq
z
wykop.pl
dodany: 15.02.2019, 08:32:10
  • 385
  • #
    gorzkiezale
  • #
    januszebiznesu
  • #
    biedronka
  • #
    afera
  • #
    prawo
  • #
    pytaniedoeksperta
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok 15.02.2019, 10:47:31
  • 2
Problem polega na tym, że każde z tych zgłoszeń jest z tytułu gwarancji, a tej prawo nie reguluje. Musisz jasno wpisać, że dokonujesz zgłoszenia z tytułu rękojmi (niezgodności towaru z umową). Dopiero wtedy to sprzedawca odpowiada za towar, a Ty masz prawo składać żądania i liczony jest 14-dniowy termin. Najlepiej z własnym pismem, a nie na ich formularzu (muszą przyjąć w każdej formie).
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

5

Envelo - złodzieje pod szyldem Poczty Polskiej!

Envelo - złodzieje pod szyldem Poczty Polskiej!

Można tam zakupić znaczki na wszelkiego rodzaju przesyłki, a następnie iść do placówki pocztowej i wrócić z nimi z powrotem do domu, bo nie da się ich nadać. Żeby tego było mało, znaczki te nie są możliwe do zwrócenia nawet w sytuacji, kiedy nie da się ich wykorzystać z winy wadliwych systemów.

mateusznesterok
z
facebook.com
dodany: 13.11.2018, 13:44:42
  • 12
  • #
    polska
  • #
    pocztapolska
  • #
    envelo
  • #
    ciekawostki
  • #
    poczta
  • #
    wykop
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
13.11.2018, 13:48:57
  • -4
@leon-san: Niestety brak, nie da się tutaj umieścić tak długiego tekstu.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
13.11.2018, 13:53:24
  • 1
W komentarzu się da ;)

"Jak powszechnie wiadomo, informatycy Poczta Polska nie grzeszą wiedzą branżową, przez co systemy tej spółki lubią odmawiać współpracy. W prywatnych rozmowach z pracownikami różnych jej placówek na terenie kraju zawsze wyrażają oni do informatyków niechęć i opowiadają o różnego rodzaju absurdach, jak choćby czasach oczekiwania na interwencję wynoszących po kilkanaście dni.

Ci sami mądrzy informatycy stworzyli platformę Envelo. Można tam zakupić znaczki na wszelkiego rodzaju przesyłki, a następnie iść
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
13.11.2018, 13:55:28
  • 1
@Volki: Jakby coś nie działało tylko... A tu po prostu biorą kasę, nie chcą rozwiązywać problemu i nie widzą możliwości jej zwrotu. Warto ostrzegać ludzi przed takim działaniem.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
13.11.2018, 14:13:02
  • 1
@Volki: Otóż nie chcą. Twardo odmawiają weryfikacji własnych systemów. Od czwartku codziennie na to nalegam i codziennie słyszę, że nie.

3663

DPD POTRZEBUJE NASZEJ POMOCY!

DPD POTRZEBUJE NASZEJ POMOCY!

DPD cierpi na brak ludzi do pracy. Kontenery z przesyłkami docierają do oddziałów, ale nie ma kto ich rozładować... Pomóżmy więc sobie i DPD w tych trudnych chwilach. Nie wysyłajmy paczek tą firmą kurierską, aby nie mieli ich zbyt wiele do rozładowywania!

mateusznesterok
z
facebook.com
dodany: 07.09.2018, 12:55:42
  • 405
  • #
    polska
  • #
    dpd
  • #
    kurier
  • #
    kurierzy
  • #
    ciekawostki
  • #
    wykop
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 13:24:39
  • 98
@L722: Polski oddział wkręca, że to Niemcy są winni. Tymczasem konsultant potwierdził moje obawy, że przesyłki nie są skanowane fizycznie, ale są to skany logiczne. Zeskanowano prawdopodobnie, że wyjechał kontener, w którym paczka miała się znajdować. Ale niekoniecznie się w nim znajdowała... Wygląda na to, że problem z rozładowaniem kontenerów to tylko taka formułka wysyłana do klientów, których paczki zagubiono. Nie pomyśleli, że sami sobie tym strzelają w stopę. Nikt
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 13:24:59
  • 201
@Prometeo: Niechaj natura w dzieciach wynagrodzi.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 13:26:09
  • 495
@hermetyk: I jaka alternatywa? Ja już sam nie wiem, z czego korzystać. Niedawno mi TNT po trzech dniach zwrócił (kazali przyjechać samodzielnie na magazyn) maskotkę z powrotem do domu, uznając ją za towar niebezpieczny niemożliwy do przewozu. W dodatku paczka była otwarta. Już zgłosiłem policji naruszenie tajemnicy korespondencji, bo naprawdę nie mam cierpliwości do tych firm kurierskich.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 13:35:59
  • -7
Wyżej już to napisałem... Polski oddział wkręca, że to Niemcy są winni. Tymczasem konsultant potwierdził moje obawy, że przesyłki nie są skanowane fizycznie, ale są to skany logiczne. Zeskanowano prawdopodobnie, że wyjechał kontener, w którym paczka miała się znajdować. Ale niekoniecznie się w nim znajdowała... Wygląda na to, że problem z rozładowaniem kontenerów to tylko taka formułka wysyłana do klientów, których paczki zagubiono już w Polsce. Podobną kiedyś dostałem w GLS, a
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 13:36:29
  • 5
@marcin1333: Bydgoszcz [*]
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 13:37:34
  • 58
Niestety z InPost zadowolony nie jestem. W DPD tylko z kuriera w moim rejonie jestem zadowolony... Cudowny facet - zawsze przyjedzie, pomoże, ogarnie. Ale to tyle. Wszystko inne leży i kwiczy.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 13:39:04
  • -14
@K_R_S: Chcieli wolny rynek? Walczyli o wolny rynek? To niech nie marudzą, że mało zarabiają. A jak im rzeczywiście mało to niech zmienią pracę, utworzą związki zawodowe... Nie mam zamiaru się bawić w ich adwokata, kiedy sami nic nie robią w swojej sprawie.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 13:46:47
  • -6
No to sobie dogonili :)
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 13:56:50
  • -2
Nie mi, ale ode mnie. Ja tu jestem nadawcą. Odpowiedź na reklamację widzisz powyżej.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 14:01:33
  • 0
Nie wyjawiaj moich sekretów.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 14:02:06
  • -2
Owszem, firma. Nikt nie mówi, że pracownik.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
07.09.2018, 14:23:56
  • -2
Że co?

42

Poczta Polska - doręczamy zanim nadasz, adresy wybieramy losowo!

Poczta Polska - doręczamy zanim nadasz, adresy wybieramy losowo!

Poczta Polska to dopiero magiczna firma...! Nadałem przesyłkę 00759007731943512182 w dniu 5 marca 2018 roku, a doręczyli ją już w dniu 27 lutego 2018 roku, co potwierdza ich system śledzenia przesyłek. Przesyłka dotarła prawie tydzień przed nadaniem, WOW! Reklamacja? Odwołanie? Gdzie tam......

mateusznesterok
z
wykop.pl
dodany: 25.06.2018, 08:41:16
  • 9
  • #
    pocztapolska
  • #
    poczta
  • #
    kurier
  • #
    magia
  • #
    przesylki
  • #
    ciekawostki

8

Krótka historia o rżnięciu w tyłek bez nawilżenia przez T-Mobile...

W połowie kwietnia zauważyłem, że telefon zakupiony za ponad 2 tysiące ma wady - ekran się odkleja, gniazdo słuchawkowe nie działa, szwankują podzespoły. Kolejnego dnia dostali go i żądanie zwrotu środków. Mija miesiąc i nic. Pozwałem ich 7 maja. Uważajcie na T-Mobile!

mateusznesterok
z
wykop.pl
dodany: 15.05.2018, 13:11:07
  • 8
  • #
    tmobile
  • #
    oszustwo
  • #
    reklamacje
  • #
    oszukani
  • #
    siecikomorkowe
  • #
    prawo
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
15.05.2018, 13:14:29
  • 0
Poprawka - ponad 3 tysiące ;)
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych odpowiedziach

mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
15.05.2018, 15:45:08
  • 0
@janek_kot: Gwarancja nie pozwala na zwrot sprzętu, a naprawa jest dla niektórych mało satysfakcjonująca.
mateusznesterok
mateusznesterok
mateusznesterok
Autor
15.05.2018, 15:45:37
  • 0
@stanli: Abonamenty jak abonamenty, ale na pewno nigdy więcej kupowania telefonów w sieci. A telefon za 3 tysiące to obecnie norma we flagowcach Sony.

0

HELP NEPALESE PEOPLE / POMAGAMY NEPALSKIEJ SPOŁECZNOŚCI

Moonlight Children's Home prowadzi zbiórkę dla poszkodowanych w trzęsieniu ziemi na terenie Nepalu... Zapraszam do pomocy!

mateusznesterok
z
facebook.com
dodany: 26.04.2015, 14:58:03
  • 0
  • #
    nepal
  • #
    trzesienieziemi
  • #
    earthquake
  • #
    facebook
  • #
    pomoc
  • #
    dzieci

13

Tańcząca babcia w Kijowie

Tańcząca babcia w Kijowie

Pani postanowiła zatańczyć. Wychodzi jej to całkiem nieźle :)

mateusznesterok
z
youtube.com
dodany: 09.03.2015, 22:41:56
  • 2
  • #
    kiev
  • #
    ukraine
  • #
    dancing
  • #
    grandma
  • #
    tanczaca
  • #
    babcia

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 29.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking