Krótka historia o rżnięciu w tyłek bez nawilżenia przez T-Mobile...
1. W dniu 18 kwietnia 2018 roku stwierdzam, że telefon zakupiony w T-Mobile za 3025 złotych ma wady - ekran odkleja się, gniazdo słuchawkowe nie działa, a nadto szwankuje bateria i płyta główna z procesorem. Są to wady istotne, w związku z czym odstępuję od umowy sprzedaży sprzętu i żądam zwrotu środków w terminie 14 dni. Pakuję sprzęt z pismem i dokumentuję na fotografiach jego stan - idealny bez śladów użytkowania.
2. W dniu 19 kwietnia 2018 roku sprzęt dociera do T-Mobile. Po tym czasie T-Mobile winno przesłać sprzęt do ekspertyzy celem potwierdzenia wad. Jedynym oficjalnym serwisem jest w-Support we Wrocławiu. Monitoruję sprawę po IMEI, ale sprzęt ciągle tam nie trafia.
3. Na przestrzeni kilku dni podejmuję kilkukrotnie kontakt z T-Mobile i nikt nic nie wie o sprawie.
4. W dniu 3 maja 2018 roku przesyłam do T-Mobile wezwanie do zapłaty i daję im 2 dni na zapłatę. Sprzęt nadal nie jest w w-Support, ale już mnie to nie interesuje - minęło 14 dni określone przepisami na ustosunkowanie się do sprawy. Zapłata nie następuje, a T-Mobile dalej milczy.
5. W dniu 7 maja 2018 roku wnoszę pozew przeciwko T-Mobile i informuję o tym spółkę telefonicznie. Mimo tego przesyłam im propozycję ugody z informacją o możliwości wycofania powództwa.
6. W dniu 9 maja 2018 roku T-Mobile przesyła sprzęt do ekspertyzy w w-Support i już dwa dni później moje zarzuty są potwierdzone. Jednocześnie okazuje się, że do w-Support telefon dociera porysowany na ekranie (mimo zastosowania szkła hartowanego) i z rysami z tyłu obudowy. T-Mobile zniszczyło więc sprzęt podczas nieuzasadnionego jego przetrzymywania.
7. W dniu 15 maja 2018 roku T-Mobile nadal nie odpowiada na moje zarzuty. Mimo upływu prawie miesiąca od złożenia reklamacji, infolinia informuje mnie wyłącznie o tym, że odpowiedzi nadal nie ma i nie wiadomo kiedy się pojawi.
Efekt? Telefonu brak, pieniędzy brak, a sprawa potrwa kilka miesięcy. W tym czasie za tę kasę zrobią taki obrót, że im się zwrócą kilkukrotnie. Uważajcie zatem na T-Mobile! Depczą prawa konsumentów jak tylko się da i przedłużają wszystko żeby tylko nie dopuścić do realizacji praw konsumenta.
Komentarze (8)
najlepsze
Komentarz usunięty przez moderatora
Komentarz usunięty przez moderatora