wydajność linii produkcyjnej z lat 1940 a jaka z roku 2024?
@Lord_Apatii_i_Depresji: pytasz o techniczną wydajność, czy za jaką zapłaciły rządy? Bo zgodnie z informacjami z krajów NATO żaden poza us i polska nie wywiązał się z budżetu obronnego na czas pokoju, a co dopiero mówić o podwyższonym zagrożeniu, a może nawet groźbie wojny?
@Karatte: to po #!$%@? to kdp, jak będą tylko kilka minut szybsze ale za to droższe?
Właśnie o to chodzi aby nie wydawać miliardów na nikomu nie potrzebne projekty.
Pilnym projektem jest energetyka i EJ, którą politycy budują już kilkadziesiąt lat.
Obłożenie cpk będzie tak samo duże jak obecnie Radomia, a dokładniej warszawa-radom, chyba że zamkniesz wszystkie
@Karatte: jeśli projekt cpk, kdp itp. realizował by jakiś miliarder, bez dotacji za swoje pieniądze to kibicował bym mu z całych sił. Projekt realizowany za pieniądze podatników oznacza #!$%@? większości kasy i gowniane wyniki. Z Radomiem się nie udało, Ale przecież uda się z jeszcze większym i jeszcze bardziej ryzykownym projektem, prawda?
Najpierw niech zwolennicy przewalania kasy podatników,
@waro: czyli też nie wyląduje na cpk, cbdu! Dlaczego nie wyląduje? A radom? Z cpk będzie tak samo w #!$%@? daleko do wawy jak z Radomia. Więc jak teraz lot nie dostaje możliwości obsługi cargo na Okęciu, bo rozumiem że to pokazuje ta tabelka, to dlaczego nie wykorzysta Radomia? Że co? Może też jest obłożone lotami? A może nie ma
@nagi720317: nawet z kdp ale bez zamknięcia wszystkich okolicznych lotnisk, to cpk będzie właśnie drugim Radomiem. Ludzie wybierają lotniska regionalne dlatego że są blisko i dojazd jest krótki.
Kdp nie będzie kursować z pipidowka. Więc o ile ludzi nie zmusisz, zamykając Okęcie, Modlin, radom, Gdańsk, Wrocław, Łódź, Poznań, itd. To ludzie dalej będą latali z tych lotnisk zamiast z cpk.