Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko189
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
koder

koder

Dołączył 18 lat temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1871
  • Znaleziska 816
  • Mikroblog 1055
  • Obserwujący 22
  • Obserwowane 21
  • Dodane (195)
  • Komentowane (581)
  • Plusowane (279)
Wextor
Wextor
03.06.2018, 14:19:03
  • 18
Oto nadszedł dzień w którym skończyłem CryptoCoin, Inc. Daty premiery jeszcze nie dam dokładnej, pewnie za kilka dni, z resztą będzie w tagu. Pierwsza gra którą skończyłem :D czas produkcji 10 miesięcy. Dla osób które już zapomniały co i jak z racji że wpis umieszczam co miesiąc jakoś to wszystko jest pod tagiem moim.
#wexgames #gamedev
Wextor - Oto nadszedł dzień w którym skończyłem CryptoCoin, Inc. Daty premiery jeszcz...

źródło: comment_pllkCzwDioXr5aVTFbAXOZG3RCGuVgZD.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

NiSziq
NiSziq
19.06.2018, 21:40:34
  • 1
@Wextor: niech strace i zgłosze buga jak sie trzyma spawn watów i odpali reklame to po jej zakończeniu waty sie spawnują cały czas tak jak byś trzymał do momentu ponownego kliknięcia przycisku spawnu. jutro chyba jako pierwszy wbije 9 lvl (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
Autor
20.06.2018, 00:08:47 via Android
  • 0
@NiSziq w miarę potestowałem przed wypuszczeniem :D
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
09.05.2018, 14:37:03
  • 50
Nadal pracuję nad piłkarzykami (multiplayer).
Przetarcia trawy.

Mój tag: #rezogry

#gamedev #javascript
rezoner - Nadal pracuję nad piłkarzykami (multiplayer). 
Przetarcia trawy.

Mój ta...

źródło: comment_99C4jTZOcfshEwEgd8hSkMSZhEnOc0sR.jpg

Pobierz
  • 19
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sokytsinolop
sokytsinolop
09.05.2018, 14:39:08
  • 130
@rezoner: zdecydowanie przesadzony efekt
  • Odpowiedz
Xagog
Xagog
Xagog
09.05.2018, 14:40:58
  • 94
@rezoner: Fajne, tylko wygląda to jakby ktoś kupsko rozsmarował na murawie. Może zrób ciut ciemniejszą tę ziemię. No i zbyt intensywne są te ślady na końcu moim zdaniem.
  • Odpowiedz
murarz208
murarz208
07.05.2018, 08:49:35
  • 29
Dzisiaj animacja loga z #hexival

Teraz rozumiem dlaczego animacje w pixel arcie tyle zajmują ( ͡° ʖ̯ ͡°)

#grafika #pixelart #hexival #indiegamedev #gamedev #gif
murarz208 - Dzisiaj animacja loga z #hexival

Teraz rozumiem dlaczego animacje w pi...

źródło: comment_5o0mB7O2jZAgDPi2sxeke30IOvN43YpV.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

RealAKP
RealAKP
07.05.2018, 09:23:12
  • 4
@murarz208: świetne!
  • Odpowiedz
murarz208
murarz208
Autor
09.05.2018, 11:43:06 via Android
  • 2
@DonislawDev zajęło mi to kilka godzin rozłożone na dwa dni. Również Pozdrowiam( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Pippo
Pippo
05.05.2018, 17:44:15 via Android
  • 3771
Pragnę wszystkim oświadczyć, że @venomik to najlepszy rodzaj wykopowicza! Głodnych nakarmi i strudzonych w podróży ugości. Przejeżdżam autokarem przez #poznan, a przede mną jeszcze wiele, wiele godzin podróży, pech chciał że zostawiłem jedzenie w czasie przesiadki. Bez większych nadziei spytałem czy ktoś w Poznaniu byłby w stanie podrzucić mi coś do jedzenia i zgłosił się on!
Obyśmy wszyscy drogie Mirki i Mirabelki pomagali sobie równie chętnie, dzięki temu
Pippo - Pragnę wszystkim oświadczyć, że @venomik to najlepszy rodzaj wykopowicza! Gło...

źródło: comment_Fv2JUtqFGpLeQHzgJDtJcfqXn5p9TwPV.jpg

Pobierz
  • 113
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

vlko
vlko
05.05.2018, 17:45:58 via iOS
  • 1077
@venomik: nie każdy bohater nosi pelerynę
  • Odpowiedz
venomik
venomik
05.05.2018, 18:21:37
  • 2100
@Pippo: Jeszcze raz: nie ma za co :)
Smacznego.

Btw: masz pozdrowienia od pana z Ubera, który mnie wiózł na dworzec.
Jak wsiadlem to powiedziałem, że jedziemy na dworzec PKS i że proszę o pośpiech jeśli to mozliwe.
- Dokad
  • Odpowiedz
Sollfik
Sollfik
03.05.2018, 16:06:24
  • 51
Kurcze coś nie pykło z animacją i powstały disco grzyby :D #gamedev
Sollfik - Kurcze coś nie pykło z animacją i powstały disco grzyby :D #gamedev

źródło: comment_ZF60lkB0LA79CS8Z83INnsgU7MJd279z.gif

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Sinti
Sinti
03.05.2018, 16:15:46
  • 12
@Sollfik: fajne zostaw, będzie klimat psychodeliczny
btw. w tle też się coś rusza
  • Odpowiedz
W.....0
konto usunięte 03.05.2018, 18:38:47
  • 7
@Sollfik: xDDDDD
W.....0 - @Sollfik: xDDDDD
  • Odpowiedz
murarz208
murarz208
01.05.2018, 19:10:43
  • 10
Modyfikacja potworów z wpisu
https://www.wykop.pl/wpis/31201229/chcialem-uzyc-assetow-z-internetu-ale-sensownych-p/
tak aby pasowały do nowego stylu i palety barw.

Na górze wcześniejsza wersja na dole nowsza, która lepsza? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#grafika #pixelart #hexival #indiegamedev #gamedev
murarz208 - Modyfikacja potworów z wpisu 
https://www.wykop.pl/wpis/31201229/chciale...

źródło: comment_MhJH4cSU7yOiBb4lhfQJSQ3q7LIZMQUo.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ryhu
ryhu
01.05.2018, 20:47:42
  • 3
@murarz208: niebo a ziemia, nowe dużo czytelniejsze, lepsze i przemyślane - te na górze wyglągają jak nieprzemyślane bazgroły z losowo naklikanymi pikselami w różnych odcieniach tego samego koloru. Jak dla mnie super postęp.
  • Odpowiedz
koder
koder 02.05.2018, 07:47:33 via Android
  • 3
@murarz208 mam mieszane uczucia. Dolne są o wiele czytelniejsze i widać duży postęp w technice, ale górne wydają się przekazywać więcej słowiańskiego klimatu.

  • Odpowiedz
FrozenShade
FrozenShade
24.04.2018, 11:36:25
  • 14
Cześć,

Opublikowałem pierwszy filmik z testowego gameplaya gry Skullstone. Jest jeszcze trochę niedociągnięć (kiepska jakość niektórych dźwięków, gdzieś tam ginie ikonka a rzucone gwiazdki są bardzo słabo widoczne na podłodze) ale ogólnie wszystko jest na dobrej drodze. Gra się dobrze, wszystko chodzi płynnie.

Nasz zespół pojawi się na #pixelheaven 2018 a sama gra jest zgłoszona na tamtejszy konkurs. Będzie więc można zobaczyć Skullstone'a na żywo i zagrać

#gry
FrozenShade - Cześć,

Opublikowałem pierwszy filmik z testowego gameplaya gry Skull...
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

presiu
presiu
24.04.2018, 11:39:04 via Android
  • 3
Ale daje oldschoolem, lubię to
  • Odpowiedz
kaczor
kaczor
24.04.2018, 12:07:10
  • 2
@FrozenShade: czekam :>
  • Odpowiedz
t.....m
t.....m
konto usunięte 23.04.2018, 19:25:59 via iOS
  • 185
Grawitacyjna tęcza - subtelne odcienie pierścieni Saturna w naturalnych kolorach.

Zródło: JPL/NASA
#ciekawostki #kosmos #kosmosboners #eksploracjakomosu #cassini #saturn
t.....m - Grawitacyjna tęcza - subtelne odcienie pierścieni Saturna w naturalnych kol...

źródło: comment_w3uzYof81eDw7Pjflftq2Jhi97Xov8Ui.jpg

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

chuda_twarz
chuda_twarz
24.04.2018, 08:16:42 via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@agablazej: to pierwsze
  • Odpowiedz
KubaGrom
KubaGrom
24.04.2018, 14:49:39
  • 2
Ponieważ duża część cząstek w pierścieniach to cząstki lodu, to przy odpowiednim kącie możliwa jest na nich prawdziwa "tęcza" a dokładnie efekt optyczny podobny do parahelionu.
  • Odpowiedz
murarz208
murarz208
23.04.2018, 10:17:55
  • 17
Hej,
kolejna trójka potworów z mitologii słowiańskiej do gry #hexival ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Tym razem jestem na literze 'C' w 'Besiatriuszu Słowiańskim', więc przedstawiam Wam:
- czarta - pół człowiek pół kozioł, prasłowiański demon, a chrześcijańskie wcielenie diabła
- ćmucha - tajemniczy stwór przypominający żabę i zamieszkujący jeziora i bagna
- czarownicę - kobieta, która wraz ze swym panem Lucyferem, rzucała złe zaklęcia
murarz208 - Hej,
kolejna trójka potworów z mitologii słowiańskiej do gry #hexival ( ...

źródło: comment_eCXjxf7f8o1nH8XakJOiyi0paW0QBujj.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 23.04.2018, 10:26:28
  • 2
@murarz208: Bardzo fajne. Będą animowane?
  • Odpowiedz
RudyNinja
RudyNinja
23.04.2018, 11:13:01
  • 2
@murarz208: super, fajny pomysł z wykorzystaniem słowiańskiego bestiariusza.
  • Odpowiedz
denis-szwarc
denis-szwarc
20.04.2018, 20:04:38
  • 11
Postanowiłem dawać Wam trochę informacji na temat gry #devtycoon co kilka dni. Będą one w formie takiego filmiku na youtube lub czasem screena.

Zrobiłem system urządzania pokoju, który jeszcze nie został podłączony do gry, ale mechanika jest już prawie gotowa. Zrobiłem też nową mapę startową i wybrałem, wraz z moim kolegą, drogę pójścia w grafikę typu Voxel. Low Poly było ładne, choć starsza wersja nie była w Low Poly, tylko
denis-szwarc - Postanowiłem dawać Wam trochę informacji na temat gry #devtycoon co ki...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 20.04.2018, 20:26:18
  • 0
@denis-szwarc: Z nazwy podobna do GameDevTycoon; zbieg okoliczności?
  • Odpowiedz
denis-szwarc
denis-szwarc
Autor
20.04.2018, 20:28:16
  • 0
@koder: Tak, w DevTycoon będzie można robić coś w każdej dziedzinie programowania, a lepszej nazwy tego określającej nie znaleźliśmy.
  • Odpowiedz
Himiodzio
Himiodzio
20.04.2018, 10:37:40
  • 4
Z ciekawości...
Jak wygląda sprawa zwrotów na steam w przypadku kiedy powiedzmy, że przejście gry zajmuje jakieś ~2h z haczykiem, czy dalej obowiązują te 2 godziny na sprawdzenie? Jestem ciekaw czy w tym przypadku zwrotu są rozpatrywane pod innym warunkiem, czy twórca gry może sobie pluć, że nie przedłużał gry?
#gamedev #steam
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DAMONSTER
DAMONSTER
20.04.2018, 10:45:07
  • 1
@Himiodzio: mialem kiedys wiecej niz 2h i zwrocili mi kaske
  • Odpowiedz
Himiodzio
Himiodzio
Autor
20.04.2018, 10:46:32
  • 1
@RPG-7: W tej kwestii bardziej pytam jako twórca, a nie gracz. Jestem ciekaw sprawy, bo jeśli zwroty działają przy takich grach, to trochę słabo :/
  • Odpowiedz
dr_gorasul
dr_gorasul
18.04.2018, 14:02:03
  • 10
#elitedangerous #gamedev #programowanie
Doc Ross, fizyk i programista w Frontier Developments opowiada o tym jak stworzono system generowania planet w Elite Dangerous.
https://80.lv/articles/generating-the-universe-in-elite-dangerous/
dr_gorasul - #elitedangerous #gamedev #programowanie 
Doc Ross, fizyk i programista ...

źródło: comment_XLLL8rfvez5MPaUdXVxVPTHKpVGi7DHU.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Keris
Keris
18.04.2018, 20:36:27
  • 0
@dr_gorasul: Ha, ciekawe bo szukając twojego znalazłem ten który wkleiłem i cały czas myślałem że znalazłem dobry, ten od ciebie jest oczywiście z ciekawszym formacjami lodowymi. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
huzarius
huzarius
huzarius
18.04.2018, 21:07:07 via iOS
  • 0
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
Lifelike
Lifelike
19.04.2018, 06:08:05
  • 2685
#nauka #botanika #rosliny #ciekawostki
Lifelike - #nauka #botanika #rosliny #ciekawostki

źródło: comment_E5mJ6VZNrsSocuJ4vFddSnDYgbVnWoA8.jpg

Pobierz
  • 99
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kumakawa
kumakawa
kumakawa
19.04.2018, 06:22:10
  • 384
@Lifelike: czyli w dzikiej kapuscie jest to wszystko razem?
  • Odpowiedz
budus2
budus2
19.04.2018, 07:08:39
  • 1036

Komentarz usunięty przez moderatora

Termak
Termak
18.04.2018, 19:49:49 via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
Techland szuka darmowej siły roboczej. Szkoda że mam daleko. Chętnie bym wziął udział.
http://playtesty.techland.pl/
#gry #techland #gamedev
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

koder
koder 19.04.2018, 07:51:31
  • 1
A potem dziwy, że gry wymagają łatek dzień po premierze, lol


@CorTuum: playtest nie ma przecież na celu szukanie błędów, tylko zebranie feedbacku od graczy - co w grze jest fajne, co nie. Developerzy mają zwykle problem z dystansem, bo tyle czasu grają w swoją produkcję, że pewne oczywiste rzeczy im umykają. Stąd - zewnętrzne playtesty, żeby rzucić świeżym okiem na produkcję.

Do szukania typowych błędów jest (powinna być) QA,
  • Odpowiedz
o.....y
o.....y
konto usunięte 19.04.2018, 10:55:06
  • 1
@CorTuum: Gry wymagaja latek dziek po premierze przez proces wydawniczy. Gra na miesiac/2 przed premiera jest skonczona i wyslana do review przez sony/ms. Jak ja przejdzie, nie moze byc juz poprawiona do premiery (tloczenie plyt etc). Developerzy jednak pracuja dalej i poprawiaja ile moga i znow - gra wytloczona juz, rozeslana do sklepow, a na 2 tygodnie przed premiera znow submisja wersji poprawionej i stad patch zaraz po premierze.
  • Odpowiedz
murarz208
murarz208
16.04.2018, 06:39:29
  • 21
Hej,
wrzucam kolejną paczkę potworów do gry #hexival ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wziąłem do siebie sugestie od @wamaga i @Qwertyzxcv i dorobiłem kontury aby się nie zlewały postacie z tłem oraz podrasiwałem spojrzenie ;)
Na razie jestem na początku bestiariusza słowiańskiego więc same potwory na literę 'B' ( ͡
murarz208 - Hej, 
wrzucam kolejną paczkę potworów do gry #hexival ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wziął...

źródło: comment_HuUShS7VSi5eQBGedUDlO7iYhbppE0Fp.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

DonislawDev
DonislawDev
16.04.2018, 10:06:09 via Android
  • 2
@murarz208
Bies( ͡° ʖ̯ ͡°), czuję w Panu słowiańską duszę.
Życzę powodzenia w realizacji projektu :)
Pozdrawiam Pana i życzę miłego dnia.
  • Odpowiedz
murarz208
murarz208
Autor
16.04.2018, 10:10:59 via Android
  • 2
@DonislawDev to sorry , zmyliła mnie podkówka pod nosem ;) dzięki :)
  • Odpowiedz
murarz208
murarz208
09.04.2018, 10:24:26
  • 42
Chciałem użyć assetów z internetu, ale sensownych potworków w pixel arcie nie było, więc ogarniam swoje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pomyślałem, że fajnie by było, gdyby przeciwnikami były potwory ze słowiańskiej mitologii.
Przedstawiam Wam pierwszych 3 wrogów:
- babę grochową
- babę
murarz208 - Chciałem użyć assetów z internetu, ale sensownych potworków w pixel arcie...

źródło: comment_krD23aKFIdNfnmKxM3eJrBg1l3dCwAQB.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Qssh
Qssh
Qssh
09.04.2018, 10:26:17
  • 14
@murarz208: Babie Żytniej brakuje pewnego atrybutu
Qssh - @murarz208: Babie Żytniej brakuje pewnego atrybutu

źródło: comment_QObHJ693wcvKbwWbKfOTO8k4IJyF6kHt.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
w.....a
w.....a
konto usunięte 09.04.2018, 10:28:42
  • 6
@murarz208:
Generalnie super, ale na przykład w pierwszym w ogóle nie widać oczu przez słaby kontrast.
  • Odpowiedz
M.....t
M.....t
konto usunięte 16.04.2018, 04:39:35
  • 364
Nagranie czterech egzoplanet wokół gwiazdy HR 8799

W 2008 roku miała miejsce pierwsza bezpośrednia obserwacja planet poza naszym układem,
wykryto wówczas trzy z czterech widocznych na powyższej animacji.

Nagranie stworzone ze zdjęć które powstawały przez 7 lat przy pomocy teleskopu Keck
M.....t - Nagranie czterech egzoplanet wokół gwiazdy HR 8799

W 2008 roku miała mie...

źródło: comment_wL0KsV9dpye1OqhRq6FF5R6eDxfpmHnw.gif

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ciezka_rozkmina
ciezka_rozkmina
16.04.2018, 05:41:03
  • 68
@Morit: top keck
  • Odpowiedz
sosn
sosn
16.04.2018, 07:33:03
  • 67
Żadna ze współczesnych teorii na temat powstawania planet nie tłumaczy w jaki sposób tak duże planety mogłyby powstać w tak znacznej odległości od gwiazdy.


@Morit:
sosn - > Żadna ze współczesnych teorii na temat powstawania planet nie tłumaczy w jak...

źródło: comment_CTyyQo4fwG5iKR92DCleH3vvJVRgXJDQ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
farmaceut
farmaceut
15.04.2018, 11:27:03
  • 2
Miraski,
Jaki typ modelowania graficznego w grach podoba Wam się najbardziej?
#gamedev #gry #pytanie #pcmasterrace #rozrywka

Podoba mi się:

  • Pixel 18.8% (15)
  • Lowpoly 20.0% (16)
  • Realistic 61.3% (49)

Oddanych głosów: 80

  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

n.....y
n.....y
konto usunięte 15.04.2018, 11:28:39
  • 2
@farmaceut: zależy od gry
  • Odpowiedz
koder
koder 15.04.2018, 11:30:04 via Android
  • 1
Niejednoznaczne. Lepszy kiepski lowpoly niż kiepski real, ale dobry real już lepszy. Najważniejsze jednak, żeby pasowało do nastroju gry.
  • Odpowiedz
M.....t
M.....t
konto usunięte 13.04.2018, 03:27:29
  • 175
Zaćmienie Saturna

Mozaika - 141 z 323 zdjęć wykonanych w około cztery godziny, połączone w jedno -
przez sondę Cassini, z odległości ok. 1.2 milionów kilometrów.

Rzadko widziałem zdjęcie z podpisanymi obiektami, także..
M.....t - Zaćmienie Saturna

Mozaika - 141 z 323 zdjęć wykonanych w około cztery go...

źródło: comment_EFBaVCQVA9ObBOfBAwfc9X7tjqzMfPxr.jpg

Pobierz
  • 27
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

M.....t
M.....t
konto usunięte
Autor
13.04.2018, 03:39:04
  • 7
@Marcinnx: Byś poczekał 15 sekund, to byś dostał od razu wersje poprawioną :P
M.....t - @Marcinnx: Byś poczekał 15 sekund, to byś dostał od razu wersje poprawioną ...

źródło: comment_HuzeBhO1bxzbEmkGNil0F2p6DM6QviVE.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
t.....A
t.....A
konto usunięte 13.04.2018, 03:44:10
  • 5
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
t.....y
t.....y
konto usunięte 07.04.2018, 08:37:00
  • 5
Jest jakaś fajnie działająca polska społeczność Godot?

Zacząłem sobie robić tutoriale i kurs z Udemy - jest za free więc polecam.

Wygląda to bardzo spoko, GDScript to w sumie kalka z Pythona którego jakieś podstawy znam, silnik i edytor łatwy i przyjemny, nie widzę tutaj jakiś minusów żeby nie zacząć się tego uczyć "na poważnie"

#godot #gamedev
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alienv
alienv
alienv
07.04.2018, 11:11:21 via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@top_czipsy: chyba nie ma jeszcze, sam troszkę w tym dłubię i eksperymentuje. W tym tempie pewnie za dwa lata będę cos umiał. Ale podoba mi się ( ͡º ͜ʖ͡º) chyba bardziej niz unity chociaż brakuje takiego marketu jak tam. Fajne sa tez tutoriale na gamesfromscratch, tym sie raczyłem ale na wersji 2.x tam też eksport do androida byl prosty i działający ( ͡° ͜
  • Odpowiedz
a.....o
a.....o
konto usunięte 07.04.2018, 14:44:45
  • 2
@top_czipsy: Z tego co pamiętam to na Udemy w większości kursy są na Godot 2 który swoją drogą będzie nadal wspierany. Moim zdaniem Godot to dobry silnik z perspektywami na bycie poważnym konkurentem Unity.

@niepodszywamsiepodbiauka: Export na Androida jak najbardziej działa, jednak wstrzymałbym się z tym do wersji 3.1 w której przywrócone zostanie wsparcie dla OpenGL ES 2.0 / OpenGL 2.1 a co za tym idzie więcej urządzeń
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • Strona 11 z 15
  • >
  • https://games.kodera.pl/dv

Osiągnięcia

  • Komentator
    od 18.04.2014

    Komentator
  • Rocznica
    od 08.12.2025

    Rocznica
  • Gadżeciarz
    od 11.04.2013

    Gadżeciarz
  • Mikroblogger
    od 08.07.2018

    Mikroblogger

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking