#rezogry #gamedev #gry
#rezogry #gamedev #gry
źródło: comment_rzLg8XudnE2rUcHXgnd2lbp0f6x3yut9.jpg
Pobierz
źródło: comment_rzLg8XudnE2rUcHXgnd2lbp0f6x3yut9.jpg
Pobierz
źródło: comment_DRaLQ5QYhqt16IeCliGiSENdX4iPWZS6.jpg
Pobierz
źródło: comment_4Xvdt7AhEqaZ10cmp8URmu6TtWN4i6UO.jpg
Pobierz
źródło: comment_ciG4oS8kQALknUB1bdU5oUpUZFvADs3m.jpg
Pobierz
źródło: comment_3cZWQ1SxotCZWif0dz4zLrT7lMBL1FED.jpg
Pobierz
źródło: comment_L7hDE6LXndD44W5VXHFvTC7hE1U6VcTX.jpg
Pobierz
źródło: comment_4hYhdCxbWkgIPGlsDwLPsiHPyGpQW2cL.jpg
Pobierz
źródło: comment_dFjlAbhPaPYuqBZ2Tqnxje4LAjhRHA5F.gif
Pobierz
źródło: comment_djIVCQ74eYYoe4QRrOJZhLHTRQ0sXdCQ.jpg
Pobierz
Komentator
od 18.04.2014
Rocznica
od 08.12.2025
Gadżeciarz
od 11.04.2013
Mikroblogger
od 08.07.2018
Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Mam taki problem xD I to wcale nie jest problem techniczny!
A więc mam pomysł na fajną gierkę, ale znając siebie po wielu projektach - zacznę robić jakiś niegrywalny zlepek technologii i funkcji, ale nigdy z tego nie powstanie żadna gra.. Wiem o tym niestety dobrze.
Jak temu zapowiedz? Jak zrobić grywalną grę? Jak to wszystko zaprojektować/zaplanować? Macie jakieś tricki?
A przede wszystkim zanim zaczniesz postaraj się wymyślić skończony zbiór elementów które chciałbyś mieć w grze - nie zaczynaj z pomysłem