Wpis z mikrobloga

#gamedev #funventure #csharp #webdev

Zajefajnie :) Serwerek restowy jest juz napisany. Smaruje juz od jakiegos czasu artykul o customowej authoryzacji zapytan klienta po stronie serwera opartej o token czasowy oraz o id urządzenia, na którym jest odpalana gra. To znaczy ze aplikacja rejestruje uzytkownika bez wymogu wpisywania hasla. Oczywiscie jest to ograniczenie ze wzgledu na to ze uzytkownik moze zalogowac sie tylko z jednego urządzenia na jedno konto. Ale taki był mój zamiar i w wielu grach mobilnych sie go teraz stosuje.

Zaczynam również testować serwer i moje rozszerzenie do biblioteki unityengine tworząc baze pod meta gre jako clicker w swiecie fantasy z wielkimi cyc... mieczami. Jaram się jak dziecko lizakiem. Bo poświęciłem mnóstwo czasu na to aby serwer był bardzo bezpieczny i napisany w nowych technologiach.

Używam po stronie serweru libek takich jak Ninject, Microsoft.Owin i WebApi 2.

Pozdro mireczki to taki mały Apdejt ! Jak znajde jeszcze czas na dokończenie wpisu to pokaże wam tutorial jak stworzyc system authoryzacji bez użycia cookies w aplikacji na Owin Host w C# :)
  • 7
@Anlak: Myślę, że raczej na pewno tak. Docelowo tworze gierke. Ale chciałem się nauczyć i zdobyć troche doświadczenia po stronie serwerowej dlatego napisalem właśnie restowy serwer w C#.
@lukpep: Przepraszam, że dopiero teraz odświeżam kotleta. Ogólnie to korzystałem z miliona tutoriali, ale żaden się nie do końca sprawdził bo wszystkie były opisane w innej technologii niż, ta w której robiłem. Przede wszystkim Owin nie wspiera "Autoryzacji" ( specjalnie z pozdrowieniami dla kolegi @marrbacca ), bez użycia cookie.

Korzystałem głównie z dokumentacji ninject, dodatkowo dokumentacji dla action filters w web api 2 i z tutoriala już podsyłam link :
http://bitoftech.net/2013/11/25/building-database-model-entityframework-code-first/