Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko222
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
devml

devml

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 17
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
l.....w
l.....w
konto usunięte 09.09.2015, 19:29:59 via iOS
  • 4
#gamedev #steam #pytanie
Hej hej. Jest jakas ciekawa alternatywa dla greenlighta?
Steam niby fajna sprawa, ale zawsze te 30% trzeba im oddac.
Wystawial juz ktos cos? Zastanawiam sie czy mozna np tylko pokazac sie na gl, a pozniej wycofac i isc na swoje. Ewentualnie czy moge dajmy na to zawyzyc cene steamowa, a u siebie na serwerze sprzedawac taniej.
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....Z
L.....Z
konto usunięte 09.09.2015, 19:45:04
  • 3
@lupaczkokosow: Warto nie przesadzać z ambicją ;)
  • Odpowiedz
regis3
regis3
09.09.2015, 20:15:57
  • 4
@lupaczkokosow: Imho dzielisz skórę na niedźwiedziu. Jeśli 30% (czy realnie 45 jak pisał @LooZ) będzie znaczącą kwotą to będzie to najmniejszy problem, bo znaczy że osiągnąłeś sukces. Nie bez powodu dla większości indyków steam to jedyne źródło utrzymania. To jest biznes. Jeśli dzięki steamowi będziesz sprzedawał 5-10 razy więcej to te 40% nie jest czymś niesamowitym.

Powoływanie się na minecraft świadczy trochę o tym, że nie znasz tego
  • Odpowiedz
Noct
Noct
Noct
09.09.2015, 19:41:42
  • 9
Kilka "drobnych zmian" (czyli przepisanie 3/4 kodu, "bo to ma działać lepiej!")

Changelog:
- kilka usuniętych bugów
- kilka dodanych bugów
- działające statystyki gracza (szybkość ataku, obrażenia itp., nie wszystko jest obecnie widoczne, ale już okodowane)
Noct - Kilka "drobnych zmian" (czyli przepisanie 3/4 kodu, "bo to ma działać lepiej!"...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sathra
sathra
09.09.2015, 19:54:06
  • 0
@Noct: No fajny rouge sie rodzi.
  • Odpowiedz
Noct
Noct
Noct
Autor
09.09.2015, 22:28:50
  • 0
Dodałem grafikę gracza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Noct - Dodałem grafikę gracza ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
pr0t3r
pr0t3r
pr0t3r
09.09.2015, 22:53:29
  • 15
@Wextor @zielonymirek @devml @Mattiopl
screen z gry -
wołam ziomków aby dokończyć małą dyskusję.
Jest to jeden z małych moich patentów z których już jestem dumny, udało mi się połączyć świat izometryczny z obiektami 3D gdzie kamera nie jest orto - ale w perspektywie.
Efekt ten wyszedł o tym super - że w zależności odległości kamery od świata - Zmienia się rozmiar sterowca.
Największym problemem było wymyśle sposób w jaki obiekt powinien
pr0t3r - @Wextor @zielonymirek @devml @Mattiopl 
screen z gry -
wołam ziomków aby d...

źródło: comment_u7qFiCcrk2w0nIKGbMArsgr7ZlLgNo1y.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ardeni
Ardeni
Ardeni
10.09.2015, 02:02:43
  • 1
@pr0t3r: czelam na gifa
  • Odpowiedz
devml
devml 10.09.2015, 05:53:13
  • 0
@pr0t3r: Świetny efekt, model dobrze się komponuje z mapą, czekam na animację :)
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
09.09.2015, 02:05:43
  • 7
I jest już także dostępna opcja robienia customowych edytorów definiowanych w plikach HTML! (。◕‿‿◕。)
Oto kod tego edytora: https://gist.github.com/PsichiX/87d3fa0f94b57b062fe1#file-date-editor-html

Powiem Wam, że to cudo działa przecudnie :3 dodatkowo przetestowałem na tym komunikację Aplikacja <-> Podgląd sceny i wiem już jak szybko osiągnąć realtime'ową edycję sceny (czego nie ma i jakiś dłuższy czas nie będzie w online'owym edytorze PlayCanvasa - nie mówiąc o customowych edytorach, bo
PsichiX - I jest już także dostępna opcja robienia customowych edytorów definiowanych...

źródło: comment_BThoofhAEIGrN2D908TKibmpfdWBCZRz.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Name_in_progress
Name_in_progress
09.09.2015, 07:45:52
  • 0
@PsichiX: do czego służy ten program który piszesz?
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
Autor
09.09.2015, 08:37:09
  • 0
@Maixior: na oko 50% ;p @Name_in_progress: to bedzie pelny offline'owy edytor do tworzenia gier opartych na PlayCanvasie, daleko wybiegajacy ponad funkcjonalnosci ich online'owego edytora - unity do gier w JSie:)
  • Odpowiedz
sathra
sathra
08.09.2015, 20:44:39
  • 11
Nowe ikony trybów gry.

#dekompresja #gamedev
sathra - Nowe ikony trybów gry.

#dekompresja #gamedev

źródło: comment_QqDnjqHeO4akqQQmtGCETXM4vTJ12pMe.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sathra
sathra
Autor
09.09.2015, 10:13:35
  • 1
@devml: Shader. _ScanLines powinno być teksturą tego typu: http://wiki.arcadeotaku.com/images/f/f5/Scanline_320x240x4.png
  • Odpowiedz
devml
devml 09.09.2015, 10:29:47
  • 1
@sathra: thx!
  • Odpowiedz
Marcos
Marcos
07.09.2015, 12:43:52
  • 50
Siemano Mirosławy,

Zrobiłem sobie kolejny nieskomplikowany asset. Jakie wasze zdanie ?

Tutaj na żywo (warto dać HD): https://skfb.ly/GMKF

Tagi: ! #grafika #grafika3d #grafikakomputerowa #3dsmax #photoshop #chwalesie #gamedev
Marcos - Siemano Mirosławy,

Zrobiłem sobie kolejny nieskomplikowany asset. Jakie w...

źródło: comment_6xLgXf7OGRzXts0Cp9l0HmXBMEJqvaIM.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

d.....u
d.....u
konto usunięte 07.09.2015, 12:48:56
  • 4
@Marcos: Kanciaste, ale bardzo ładne materiały.
  • Odpowiedz
Centuri0n
Centuri0n
07.09.2015, 15:40:22
  • 2
@Marcos: Ja to bym chętnie jakiś tutek od ciebie zobaczył albo nawet nagranie całej pracy od początku do końca :)
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
07.09.2015, 15:01:36
  • 18
Ostatnio wrzucilem update na bloga - po zalatwieniu paru spraw wracam do tworzenia materialow.

Zawsze fajnie wychodzily glosowania na temat, ktory sie pojawi jako nastepny, wiec i tym razem wrzucam tematy. :) Glosowanie w komentarzach.
Tematy:
- Cos dla fanow #gamedev - generalny przeglad i analiza finansowa (podaj sporo swoich liczb) mojej ulubionej firmy tworzacej gry indie (sledze ich regualrnie jakos 2 lata).
- Nauka jezykow obcych. Z grubsza o moim podejsciu
JavaDevMatt - Ostatnio wrzucilem update na bloga - po zalatwieniu paru spraw wracam d...

źródło: comment_QScgr5O5SsBmrDT4JQ1VSJ6b8nNZ73At.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JavaDevMatt
JavaDevMatt
Autor
07.09.2015, 15:01:56
  • 35
O tej firmie od gier indie
  • Odpowiedz
JavaDevMatt
JavaDevMatt
Autor
07.09.2015, 15:02:27
  • 48
O biznesie
  • Odpowiedz
Snakeyes
Snakeyes
Snakeyes
07.09.2015, 18:03:56
  • 7
Siema wszystkim,
Wydałem nową grę na Androida - Popularna Opinia. Użytkownik wciela się w niej w rolę "ankietowanego", czyli sam odpowiada na pytania już dostępne, a także może zadać własne. Wyniki w postaci zestawienia odpowiedzi przedstawione są na czytelnym wykresie.

Link do gry na Google Play
https://play.google.com/store/apps/details?id=pl.jorex.popularnaopinia

#android #gry #gamedev #rozrywka
Snakeyes - Siema wszystkim,
Wydałem nową grę na Androida - Popularna Opinia. Użytkow...

źródło: comment_WkqGnhQfpkmSPMqXoGmiSmOxYxcYyCkd.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

padobar
padobar
07.09.2015, 18:05:03
  • 4
@Snakeyes: pytanie podstawowe - jak to jest moderowane? xD
  • Odpowiedz
Noct
Noct
Noct
07.09.2015, 18:11:10
  • 18
Zamierzenie jest takie, że wierzę w ludzi


@Snakeyes: XD
  • Odpowiedz
mdfk
mdfk
06.09.2015, 20:52:46
  • 7
[TIP] #androiddev
Chyba wszyscy już to znają, ale mimo wszystko, myślę, że warto polecić najważniejszy newsletter dla Androidowego dewelopera :
http://androidweekly.net/

Zachęcam do wstawiania własnych porad [TIP] w tag #androiddev, jeżeli macie coś ciekawego do napisania.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Spook
Spook
06.09.2015, 21:32:22 via Android
  • 0
Taktyk
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder
06.09.2015, 21:32:31
  • 51
Mirki, piszę sobie hobbystycznie taki program do śledzenia i rozpoznawania obiektów na obrazie video.
Dużo jeszcze pracy przede mną, więc dajcie kilka plusów dla motywacji.
Tak wygląda w działaniu na chwilę obecną: https://vid.me/3ADD

#programowanie #technologia
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Noct
Noct
Noct
07.09.2015, 03:11:00 via Android
  • 3
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • Odpowiedz
KoderDeKoder
KoderDeKoder
KoderDeKoder
Autor
07.09.2015, 09:15:54
  • 1
@Ugolf:
Dla ekstrakcji obiektów z tła: K-nearest neigbours - based Background/Foreground Segmentation
Dla rozpoznawania obietków: Haar feature-based cascade classifiers

Niestety oba dają różne wyniki, odległe od idealnych (zarówno false positives jak i false negatives), więc trzeci algorytm musi analizować dane wynikowe z tych wcześniejszych (i nie tylko dla pojedyńczej ramki, ale z uwzględnieniem zmian w czasie) co dopiero daje ostateczne wyniki.
  • Odpowiedz
helbards
helbards
helbards
06.09.2015, 23:31:39
  • 7
Blogpost opisujący metode generowania losowego dungeon'u
Pierwsza cześć https://github.com/adonaac/blog/issues/1 i druga : https://github.com/adonaac/blog/issues/7
#programowanie
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vall
Vall
04.09.2015, 20:50:11
  • 12
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

baba_by_sie_jednak_przydala
baba_by_sie_jednak_przydala
04.09.2015, 20:55:19
  • 1
@Vall: Trzymam kciuki, powodzenia.
  • Odpowiedz
Name_in_progress
Name_in_progress
06.09.2015, 12:01:12
  • 0
@Vall: daj jakiegoś gifa :3
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 03.09.2015, 10:40:16
  • 6
Jak pisałem wcześniej, robię grę w miesiąc #grawmiesiac
Na początku logika w konsoli a później wygląd w Unity.
Mam już swoją konsolową pętlę podobną do tej z MonoBehaviour - Awake/Start/Update :)

Widzę że będzie ciężko ale i tak 1 października wrzucę tutaj wersję przeglądarkową tego co się udało zrobić. Gra jednak będzie głównie przeznaczona na platformy mobilne.

#grawmiesiac #gamedev #unity3d #unity
R.....s - Jak pisałem wcześniej, robię grę w miesiąc #grawmiesiac
Na początku logika...

źródło: comment_raG8raIGFS4XJ0EMVoXNJ3lf7g7LhTQb.jpg

Pobierz
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

edgar_k
edgar_k
edgar_k
03.09.2015, 10:43:51
  • 0
@RSGApps: serio przetłumaczyli Solution jako rozwiązanie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
fuuYeah
fuuYeah
03.09.2015, 11:06:28
  • 1
@RSGApps: a po co ci taka konsolowa pętla?
  • Odpowiedz
lawaszkiri
lawaszkiri
02.09.2015, 11:51:42
  • 5
Z okacji wydania MGS V pragnę zalinkować ciekawy wątek na reddicie dotyczący powstawania portu PC gry Metal Gear Solid z PSX od podszewki. Można się dowiedzieć między innymi jak radzono sobie z ograniczeniami technicznymi PSX-a oraz jak uzdatniano kod silnika do działania na PC.

Link: https://www.reddit.com/r/gamedev/comments/3abr2i/some_interesting_info_on_the_mgs_pc_port_19992000/

#gamedev #programowanie #metalgearsolid
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
01.09.2015, 13:55:47
  • 41
Hej Mircy!

Ostatnio niewiele się odzywałem ponieważ przygotowywaliśmy build gry na #konkurs gdzie wy możecie wybrać zwycięzcę!

Nasza gra robiona pod #lukzdev ma szanse wygrać stoisko wystawowe na PGA w #poznan gdzie każdy będzie mógł zagrać we wczesną wersję Angry John.

Zgłoszenie
jasiek13 - Hej Mircy!

Ostatnio niewiele się odzywałem ponieważ przygotowywaliśmy b...
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
01.09.2015, 13:57:56
  • 15
@jasiek13: 10/10 ruchałbym
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
01.09.2015, 14:19:52
  • 4
@jasiek13: "game OWER"? :D
a poza literówką to 8/10 - może bym nie ruchał za małość dynamiki akcji (dejcie machine guna i niech trzęsie ekranem jak p----------y! ^^), ale grafika miodna i animacje płynne :3
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 01.09.2015, 19:30:51
  • 18
Ostatnio za dużo się opierniczałem, więc postanowiłem zrobić challenge.

Robię grę w miesiąc!

Będzie to Clicker w 3D. Gracz będzie musiał zwalczyć zombie i odbudować miasto, oczywiście wszystko poprzez klikanie i ulepszanie.
Pomysł rozwijał się już wcześniej ale dzisiaj usiadłem do roboty.
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....s
konto usunięte
Autor
01.09.2015, 19:54:40
  • 0
@Maixior: żeby się łatwiej projektowało/testowało kod ;) i tylko w początkowej fazie produkcyjnej
  • Odpowiedz
sortris
sortris
02.09.2015, 11:40:46
  • 0
@RSGApps: Powodzenia. Pomysł wygląda na bardzo dobry, może założysz tag? Wbijaj na naszego slacka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
sortris
sortris
01.09.2015, 18:50:37
  • 11
Wrzucam na szybko małą zajawkę z naszych prac. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gamedev #grafika3d
sortris - Wrzucam na szybko małą zajawkę z naszych prac. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#gamedev #grafi...

źródło: comment_I9wr9k3UcGkX97g82k2YlXygkkffmXMi.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Waspin
Waspin
01.09.2015, 18:51:39
  • 4
@sortris: jak to gamedev, możecie być nieco opóźnieni względem konkurencji...
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
01.09.2015, 18:53:44
  • 4
@sortris: O minecraft. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
Old_Postman
Old_Postman
01.09.2015, 17:44:55
  • 1453
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 120
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Old_Postman
Old_Postman
Autor
01.09.2015, 17:45:30
  • 780
Może dla większości z was wyda się to głupie, ale ja naprawdę jestem dumny i przejęty tym, że wspomniani ludzie walczyli, dopóki mogli, nie pogodzili się z tym, że ktoś chce zając ich kraj.

Aby to uczcić, i zwrócić waszą uwagę na to wydarzenie, przygotowałem małe rozdawnictwo. Do wygrania jest:
- książeczka z kultowej serii Żółty Tygrys ,,Obrona Poczty Polskiej w Gdańsku,, Jest to wznowienie tej pamiętnej serii.
- znaczek 70. rocznica
Old_Postman - Może dla większości z was wyda się to głupie, ale ja naprawdę jestem du...

źródło: comment_Gjmlfbshg41zxahcoCjlCczw5OZgnXAD.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Old_Postman
Old_Postman
Autor
01.09.2015, 17:53:48
  • 57
@mamferiearodzicowniemawdomu: To opisz ich historię aby więcej osób ją poznało. To do nas należy przekazywanie historii.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 42
  • Strona 35 z 42
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking