Aktywne Wpisy
Dawul +99
Co prawda nie oglądałem tego #1670, więc jak coś możecie mnie wyprowadzić z błędu, ale po fragmentach i wypowiedziach, stwierdzam, że to takie kabarety dla ludzi koło 30 roku życia, które w dodatku mają sprawić, że jako widz możemy poczuć jakoś super oczytani, bo nawiązania w tym serialu są oczywiste. Hehe Jan Paweł, bo wiecie papież, mierzenie #!$%@?, bo wiecie #!$%@? kiedyś znaczył coś innego, Andrzej głupi bo wiecie kto hehe
![Mega_Smieszek](https://wykop.pl/cdn/c0834752/3f9b587a2673756e6d2488a1c26ea248f7b4bbb4529533f06ffaeac6783173c3,q60.jpg)
Mega_Smieszek +965
![Mega_Smieszek](https://wykop.pl/cdn/c3201142/9952f1db682b4170d53239f1b828e4b3b132c1fbf3a42a783ed51391d4648cda,w150.jpg?author=Mega_Smieszek&auth=07a1cd739db888aa3900b1992d278e8f)
źródło: temp_file390426597095765042
Pobierz
Changelog:
- kilka usuniętych bugów
- kilka dodanych bugów
- działające statystyki gracza (szybkość ataku, obrażenia itp., nie wszystko jest obecnie widoczne, ale już okodowane)
- w końcu ogarnąłem poprawnie timery - dziękuję wam, tablice dynamiczne
- Spawn entity - pola, które generują dookoła entity; nowe entity na nowej mapie; zapisywanie ich stanu
- kolizje Entity-Strzały gracza (atrybuty hurt/heal)
- Możliwość gry przez dwóch graczy - tylko przy pomocy padów od ps3/xbox360 - sam nie wiem po co to dodałem :P
W najbliższym czasie:
#gamedev #gamedevpraktyka #sfml #grafikplakaljakprojektowal -> #noctprogramuje