Wpis z mikrobloga

Kilka "drobnych zmian" (czyli przepisanie 3/4 kodu, "bo to ma działać lepiej!")

Changelog:
- kilka usuniętych bugów
- kilka dodanych bugów
- działające statystyki gracza (szybkość ataku, obrażenia itp., nie wszystko jest obecnie widoczne, ale już okodowane)
- w końcu ogarnąłem poprawnie timery - dziękuję wam, tablice dynamiczne
- Spawn entity - pola, które generują dookoła entity; nowe entity na nowej mapie; zapisywanie ich stanu
- kolizje Entity-Strzały gracza (atrybuty hurt/heal)
- Możliwość gry przez dwóch graczy - tylko przy pomocy padów od ps3/xbox360 - sam nie wiem po co to dodałem :P

W najbliższym czasie:


#gamedev #gamedevpraktyka #sfml #grafikplakaljakprojektowal -> #noctprogramuje
Noct - Kilka "drobnych zmian" (czyli przepisanie 3/4 kodu, "bo to ma działać lepiej!"...
  • 2