Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko226
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
devml

devml

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 17
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
o.....y
o.....y
konto usunięte 26.09.2015, 19:18:55
  • 76
Takie cos ostatnio popelnilem biorac udzial w becie Quixel Suite 2.0
4k tris, 2k tekstury
#grafika3d #grafika #gamedev #grafikakomputerowa
o.....y - Takie cos ostatnio popelnilem biorac udzial w becie Quixel Suite 2.0
4k tr...

źródło: comment_yJEe92DmZkG4H1wSoaX7F84fn2BA9ana.jpg

Pobierz
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

r.....t
r.....t
konto usunięte 26.09.2015, 19:22:36
  • 36
@ofczy: wygląda jak beczka.
  • Odpowiedz
S.....n
S.....n
konto usunięte 26.09.2015, 22:23:54 via Android
  • 8
@GrabkaMan, @ofczy: Za każdą siatką kryje się jakaś tragiczna historia związana z UV.
  • Odpowiedz
o.....y
o.....y
konto usunięte 26.09.2015, 20:31:03
  • 6
http://imgur.com/a/CirvX
Dzis powstalo jeszcze takie cos.
Wiadro zrobione calkowicie w Quixelu z lp z maxa - nie bylo inputu w postaci normalki przepalonej z high poly.
Sculpt desek drewnianych powstal dawno temu w zbrushu.
#grafika3d #grafika #grafikakomputerowa #gamedev
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

dieow
dieow
21.09.2015, 20:29:09
  • 4
Cześć. Jak wam to wygląda? ( ͡º ͜ʖ͡º)

#gamedev #unity3d
dieow - Cześć. Jak wam to wygląda? ( ͡º ͜ʖ͡º)

#gamedev #unity3d

źródło: comment_P3jlUcvSngYrcRbM381eO134c6y1U5JC.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

A_F_S
A_F_S
21.09.2015, 20:47:29
  • 1
@dieow: aaa, to luz. Ja się na gamedevie nie znam zupełnie, więc oczekiwałam od finalnej prezentacji jakiejś małpki zbierającej banany w wektorach czy tam w DX99. Zignoruj moje wiadomości. Fachowcy z pewnością docenią.
  • Odpowiedz
dieow
dieow
Autor
22.09.2015, 12:59:10
  • 1
@applicattura: faktycznie, dodała się literka na końcu.. http://www.kongregate.com/games/kennedyshu/drawing-machine-3
  • Odpowiedz
siemanko
siemanko
18.09.2015, 08:13:11
  • 21
#programowanie #java #androiddev

Coś dla tych, którzy próbują ogarnąć tryby uruchamiania Activity:
http://inthecheesefactory.com/blog/understand-android-activity-launchmode/en
siemanko - #programowanie #java #androiddev 

Coś dla tych, którzy próbują ogarnąć ...

źródło: comment_DxjHp6JFo0fCkaMXAUanmPlPEN1liXpN.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

i.....y
i.....y
konto usunięte 18.09.2015, 09:47:12
  • 0
@siemanko: bardzo fajnie opisane
  • Odpowiedz
1.....p
1.....p
konto usunięte 18.09.2015, 09:53:32
  • 0
@siemanko: przyda sie. Activity launchmode i praca z navigation stack w Androidzie to masakra w porownaniu do wp czy iOSa
  • Odpowiedz
Lookazz
Lookazz
17.09.2015, 18:48:20
  • 2
W najnowszym #humblebundle oprócz gier można nabyć jakiś program do tworzenia gier + kody źródłowe do gier z bundla. Dla wypokowych programistów 15k, to pewnie nic, ale może ktoś początkujący np. w gamedevie skorzysta.

#gry #steam #gamedev #programowanie

https://www.humblebundle.com/weekly
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Guillem
Guillem
17.09.2015, 19:04:03
  • 1
@Lookazz: ten program ma już 16 lat. Gdzieś w okolicy 2005 dłubałem na nim izometryczne gierki. Zanim na studia poszedłem
  • Odpowiedz
M.....s
M.....s
konto usunięte 17.09.2015, 19:28:58
  • 0
@Lookazz: Tak, bez tych bajerów.
  • Odpowiedz
Marcos
Marcos
17.09.2015, 21:00:58
  • 22
Elo Mirki,

Stworzyłem sobie kolejny asset. Tym razem nieco inny klimat niż poprzednio. Chętnie przytulę opinie.
Na żywca: https://skfb.ly/GXN7

Opcjonalnie, soundtrack do modelu ( ͡° ͜ʖ
Marcos - Elo Mirki,

Stworzyłem sobie kolejny asset. Tym razem nieco inny klimat ni...

źródło: comment_12zrg2s3oMzIxTxi3b5ABqdJD0rXTI0Y.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

L.....F
L.....F
konto usunięte 17.09.2015, 21:09:56
  • 2
@Marcos: nie znam się, ale mi się podoba
  • Odpowiedz
K.....s
K.....s
konto usunięte 18.09.2015, 05:47:43
  • 3
@Marcos: zasada jest taka, że nie dajesz więcej tri, niż faktycznie trzeba. Po prostu próg detalu się przesuwa coraz dalej i to, co kiedyś było tylko na teksturze/normalce, teraz może być i na geometrii. ;)
  • Odpowiedz
jigsaw96
jigsaw96
15.09.2015, 12:42:33
  • 22
Tak patrzę na ten trochę niemrawy tag #unity3d i tak sobie myślę, że warto coś wrzucić.
Dziś osiągnąłem znaczy postęp w projekcie "Planeta".

To co widać na pic-related to proceduralna planeta. Icosphere stworzyłem skryptem dzieląc trójkąty dwudziestościanu prawidłowego (też napisanego skryptem).
Potem wygenerowałem szum Perlina (biblioteka LibNoise przeportowana na Unity).
Dało mi to wartość od -1 do 1 dla każdego wierzchołka kuli (a wierzchołków jest 686 tys.).
jigsaw96 - Tak patrzę na ten trochę niemrawy tag #unity3d i tak sobie myślę, że warto...

źródło: comment_ZJXYMdQ4Y5xzAgccsrmg1FmoyCPO7Ypb.jpg

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jigsaw96
jigsaw96
Autor
15.09.2015, 12:44:40
  • 5
@jigsaw96: Bonus gif z uszczegóławiania
jigsaw96 - @jigsaw96: Bonus gif z uszczegóławiania

źródło: comment_NbIcv9IXVuURlABrAyLrmk3XXkF0UyyY.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
regis3
regis3
15.09.2015, 12:44:47
  • 3
@jigsaw96: Strasznie wysokie te góry ale i tak nice :)
  • Odpowiedz
sathra
sathra
15.09.2015, 18:04:18
  • 4
Powoli wkraczamy w wersję 0.9.0-beta. To oznacza testy. Wiele testów. A żeby testerom nie było smutno, towarzyszy im Gonzo.

Jeżeli ktoś jest ciekawy, to tutaj powstają przypadki użycia dla regresji.

#gamedev #unity3d #dekompresja
sathra - Powoli wkraczamy w wersję 0.9.0-beta. To oznacza testy. Wiele testów. A żeby...

źródło: comment_svUodtMQECa8WTvowAs1ugQtJ19OIfrn.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....s
konto usunięte 16.09.2015, 00:32:31
  • 8
#grawmiesiac
Półmetek za mną, nad grą wciąż pracuję, 1 października wrzucę na kongregate żebyście mogli ocenić co się w miesiąc udało zrobić.
Po pierwszych 15 dniach źle nie jest ale przewidywałem, że uda się zrobić więcej.
Gra to oczywiście klon wszystkich klikerów, nie ma co się spodziewać rewolucyjnej rozgrywki po grze zrobionej w miesiąc przez amatora :D.
Aktualny stan:
#gamedev #unity3d #grawmiesiac
R.....s - #grawmiesiac
Półmetek za mną, nad grą wciąż pracuję, 1 października wrzucę...

źródło: comment_pfCS9FZmyruV7f9QjBCkEAoxg5pixisr.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Noct
Noct
Noct
16.09.2015, 00:40:01
  • 2
@RSGApps: Możesz mi trochę opowiedzieć o etapach między: "napisałem grę, na kompie działa", a "da się ją pobrać z playstore i działa na smartfonie"?
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte
Autor
16.09.2015, 00:45:20
  • 1
@Noct: A co dokładnie chciałbyś wiedzieć? Używam Unity3D, więc sprawa odpalenia gry na smartfonie to tylko przycisk Switch Platform. Wrzucenie gry do Google Play to też nie jest zbyt trudne.
  • Odpowiedz
ghostek
ghostek
ghostek
14.09.2015, 04:44:26 via Android
  • 4
Wypuściłem Jumping Heroes w wersji dla #android
Do pobrania w GooglePlay
#gamedev
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ghostek
ghostek
ghostek
Autor
14.09.2015, 07:50:45 via Android
  • 1
@krisuman: na reklamach groszowe sprawy, ale sprzedałem licencje na 3 gry do dwóch firm: jedna za dość fajną ilość $ a przy drugiej licencji zyski 50/50
  • Odpowiedz
ghostek
ghostek
ghostek
Autor
14.09.2015, 08:34:05 via Android
  • 2
@krisuman: mogę napisać tylko tyle że odezwała się do mnie firma że w kraju X chce wydać moją grę w swoim sklepie. Dają mi określoną sumę $ a ile oni zarobią na sprzedaży to ich. Więcej nie mogę napisać bo obowiązuje mnie klauzula o zachowaniu poufności.
  • Odpowiedz
sathra
sathra
14.09.2015, 11:24:32
  • 5
Prosty system lokalizacji. Umieszczamy PListy w folderze resource (English.txt, Polish.txt, Arabic.txt, etc). Stamtąd są wczytywane i parsowane. Generowane są też identyfikatory zasobów (inspirowane Androidem), np:

R.text.ok
R.text.cancel
R.text.waitingforother_players

#unity3d #gamedev #dekompresja
sathra - Prosty system lokalizacji. Umieszczamy PListy w folderze resource (English.t...

źródło: comment_NkUBhAlcul244JHacq2mJsoDmzULYyDt.gif

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

popo_von_kox
popo_von_kox
14.09.2015, 11:43:00
  • 1
@sathra: pytanie laika: Czy mógłbyś mi wyjaśnić w jaki sposób od strony technicznej to działa? Ja bym próbował to zrobić w następujący sposób:

W pliku tekstowym istnieją ponumerowane frazy w danym języku. 1- OK 2 - CANCEL itp. W Unity jest skrypt, który pobiera dane z pliku txt i przypisuje je kolejnym wcześniej zadeklarowanym zmiennym czyli np public string ok = OK. A potem ta właśnie wartość jest ustawiana jako
  • Odpowiedz
sathra
sathra
Autor
14.09.2015, 12:23:49
  • 1
@popo_von_kox: Cześć! Zrobione jest to w następujący sposób:

0. Tworzysz plik (Polish.txt) o przykładowej strukturze:

{
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
14.09.2015, 12:42:17
  • 9
Ohayo!
Wrzuciłem aktualny kod źródłowy PlayGate na Githuba, co byście mogli robić code review i abym mógł dostawać feedback z postępów prac, jak i sugestie dotyczące jego przyszłości (。◕‿‿◕。)

https://github.com/PsichiX/PlayGate

#playgate #gamedev #programowanie #playcanvas #csharp #javascript #codereview #chwalesie
PsichiX - Ohayo!
Wrzuciłem aktualny kod źródłowy PlayGate na Githuba, co byście mogl...

źródło: comment_WnpnYrdIHQGrJueTWZedbG5Iv10VDfLz.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ogrod87
ogrod87
14.09.2015, 14:12:13
  • 2
@PsichiX: https://pl.wikipedia.org/wiki/Sp%C3%B3jno%C5%9B%C4%87_oprogramowania
  • Odpowiedz
regis3
regis3
14.09.2015, 18:25:16
  • 2
@PsichiX: Hejo, też chwilę przeglądałem kod i kontynuując wątek dodam parę rzeczy od siebie. No offense.

1. Nazewnictwo zmiennych - trzeba się na co zdecydować. Najlepiej jeśli nie używasz swojego stylu tylko potrafisz dostosować się do jakiejś normy. (ms_regexEscapes - to nie c++ :))

2. Brak jednolitej architektury. Widać, że pewne klasy powstawały spontanicznie i bez większego celu (TemplateFilesManager - zaglądam do środka i poza paroma metodami statycznymi nie widzę żadnego
  • Odpowiedz
kucowaty_suchoklates
kucowaty_suchoklates
13.09.2015, 13:44:16
  • 35
Może uda mi się dzisiaj skończyć przednie zawieszenie ʕ•ᴥ•ʔ

#grafika #grafikakomputerowa #3dsmax #tworczoscwlasna
kucowaty_suchoklates - Może uda mi się dzisiaj skończyć przednie zawieszenie ʕ•ᴥ•ʔ

...

źródło: comment_lKGlpxOBYbArm5EVHbWj9KTvXqQCH1Ko.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

ultrarozrywka
ultrarozrywka
13.09.2015, 14:03:35
  • 7
@kucowaty_suchoklates:
ultrarozrywka - @kucowaty_suchoklates:

źródło: comment_pFhvTV6J6ONInQoTrdKjbrX7pLNc9JtF.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
kucowaty_suchoklates
kucowaty_suchoklates
Autor
13.09.2015, 19:45:37
  • 0
@uzytkownik_z_nazwa: No będzie z 7 albo 8 lat. Ciężko mi nakreślić moment kiedy zacząłem.
  • Odpowiedz
czesiu1234
czesiu1234
10.09.2015, 14:30:21
  • 25
Poprawiłem animacje mirki!
Lepiej?

#gamedev #grafika #animacja

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev !
czesiu1234 - Poprawiłem animacje mirki!
Lepiej?

#gamedev #grafika #animacja 

-...

źródło: comment_ogebDXbOZSuhdlyCizHOrVOqSc6X4OGA.gif

Pobierz
  • 15
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

adrianprzetocki
adrianprzetocki
10.09.2015, 14:31:39
  • 12
@czesiu1234: To teraz popraw wrzucanie gifa kumplu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
zielonymirek
zielonymirek
10.09.2015, 15:26:11
  • 3
@czesiu1234: Gratuluję wspaniałego wykonania! Można wiedzieć w czym animujesz?
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 11.09.2015, 00:00:32
  • 17
Prace nad #grawmiesiac trwają.

Zostało 20 dni, a ja dopiero mam podstawową część logiki, na siłę można by wydać grę na tej logice, więc zaczynam pracę nad wyglądem.

Rozgrywka: Większość terenów w mieście będzie zajęta przez Zombie. My klikamy w budynki, zdobywamy kasę, ulepszamy budynki, zdobywamy więcej kasy, ulepszamy skille walki, walczymy w kolejnymi zombie, odbijamy teren, budujemy budynek, klikamy, ulepszamy itd...
Kamera pewnie będzie w podobnym ułożeniu jak na gifie, ponieważ
R.....s - Prace nad #grawmiesiac trwają. 

Zostało 20 dni, a ja dopiero mam podstaw...

źródło: comment_I2BeYebvrTS0ybJday1i8CZvgIDyTN2k.jpg

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....s
konto usunięte
Autor
11.09.2015, 08:03:10 via iOS
  • 0
@sebik3493: Assety Simple Town, Simple People, Simple Zombie. Kolory mi nie do końca odpowiadają ale assety nie są zbyt drogie i wyglądają bardzo profesjonalnie.
  • Odpowiedz
s.....3
s.....3
konto usunięte 11.09.2015, 09:30:48
  • 1
@wypokowy_hazardzista: Chciałem się upewnić ;p
@RSGApps: To robimy gierki na tych samych modelach, dziwnie się na to patrzy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
10.09.2015, 07:15:28
  • 114
Nowa animacja króla szczurów od @czesiu1234 do Angry Johna. Jarajcie się ze mną mirki!

#gamedev #grafika #animacja

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev !
jasiek13 - Nowa animacja króla szczurów od @czesiu1234 do Angry Johna. Jarajcie się z...

źródło: comment_Srzd4s1h9e5LI1ZnL0MZheX6RIMoCTBi.jpg

Pobierz
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

serekenha
serekenha
10.09.2015, 08:00:48
  • 19
@jasiek13 imo wygląda super tylko ja bym zmienił tą czaszkę, żeby się nie ruszała. Dziwnie według mnie to wygląda :D
  • Odpowiedz
draculeq
draculeq
10.09.2015, 09:26:35
  • 6
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite


@jasiek13: Trochę Side View z tego Top Down
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 09.09.2015, 18:35:05
  • 5
Siemka Mirki z #gamedev ,
Pobrania #fuzzycritters słabe, a dostałem ofertę od publishera, który zresztą sam mnie znalazł, więc myślę żeby wejść w to.
Na co dokładnie zwracać uwagę przy dopinaniu takiej umowy?
Czy może mi ktoś wytłumaczyć co dokładnie znaczy drugi punkt Term, bo nie wiem czy dobrze rozumiem.

#gamedev #unity3d #fuzzycritters #marketing
R.....s - Siemka Mirki z #gamedev ,
Pobrania #fuzzycritters słabe, a dostałem ofertę...

źródło: comment_DAqCfMkBXX4Eey0GJt4dy64beWkFuAqn.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....s
konto usunięte
Autor
09.09.2015, 20:24:18
  • 1
@MP0WER Mam po miesiącu zarobione $25 a pobrania są coraz mniejsze. Myślę że nie będzie szkody jak nic z tego nie wyjdzie, chociaż czegoś się nauczymy, bo pewnie dam znać jak idzie ;)
  • Odpowiedz
Mithras
Mithras
Mithras
10.09.2015, 13:56:09
  • 0
Czy chodzi o to że Publisher rekompensuje mi 30% przychodów jakie bym uzyskał przy tych wyświetleniach?


@RSGApps: Do 30% potencjalnych przychodów opartych na szacunkowych wyliczeniach średniego CPI przez Triniti.
Te szacunkowe wyliczenia są pewnie oparte na innych grach/produktach, ale ogólnie jest tam cholernie mało konkretów. Trochę jak obietnice polityków, że coś zrobią, ale nie powiedzą do kiedy. :P

Nie wiem co to za firma, ale wypadałoby ją prześwietlić. :)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 31
  • 32
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 42
  • Strona 34 z 42
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking