Wpis z mikrobloga

Hej Mircy!

Ostatnio niewiele się odzywałem ponieważ przygotowywaliśmy build gry na #konkurs gdzie wy możecie wybrać zwycięzcę!

Nasza gra robiona pod #lukzdev ma szanse wygrać stoisko wystawowe na PGA w #poznan gdzie każdy będzie mógł zagrać we wczesną wersję Angry John.

Zgłoszenie znajduje się tutaj: http://www.galaktus.pl/angry-john/

Zapraszamy do przejrzenia prac konkursowych i zagłosowania tu: http://www.galaktus.pl/free/#mc_embed_signup_scroll (psst, głosujący mają szansę wygrać słuchawki).

Poniżej filmik, na którym zobaczycie co udało się przygotować do tej pory. Zmieniła się lekko #grafika , doszedł interface (na filmie za mały, jeszcze źle się skaluje), tymczasowy ekran startowy / końcowy i kilka mniejszych zmian.

#gamedev #gry
--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev !
jasiek13 - Hej Mircy!

Ostatnio niewiele się odzywałem ponieważ przygotowywaliśmy b...
  • 20
@Vethelot: styl grafiki - vektory vs pixelart, animacje poklatkowe z małą ilość klatek vs pełna płynnoość. Co do pocisków to biały środek jest to popularny zabiegiem mającym na celu zwrócenie uwagi gracza i łatwe ich śledzenie. To jest bardzo wczesna wersja gry - pokazuje corowy gameplay, który jest wspólny dla gatunku (patrz np. Enter The Gungeon) poczekaj na pozostałe mechaniki, które odróżnią nas od reszty. Tutaj nie pokazujemy gotowej gry, a
jasiek13 - @Vethelot: styl grafiki - vektory vs pixelart, animacje poklatkowe z małą ...