Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko226
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
devml

devml

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 17
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
Bless
Bless
Bless
31.08.2015, 21:56:21
  • 3
Właśnie wyszedł nowy kurs od Google nt. Android Material Design https://www.udacity.com/course/android-design-for-developers--ud862 chyba można w ciemno polecić jak i całe "nanodegree"
#androiddev #programowanie
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Bless
Bless
Bless
Autor
31.08.2015, 23:09:29 via Android
  • 0
@jablo: androidowe tak, ale darmowa wersje tzn bez dyplomow czy code review z ich strony niestety
  • Odpowiedz
mafias
mafias
mafias
01.09.2015, 06:51:54
  • 0
@Bless @jablo: 200$ / month to trochę sporo za kurs
  • Odpowiedz
ghostek
ghostek
ghostek
31.08.2015, 09:00:06
  • 8
Arkusz zawierający tłumaczenia na 29 języków popularnych słów w grach (menu,akcje,creditsy etc.)
PolyglotGamedev

#gamedev
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Mithras
Mithras
Mithras
31.08.2015, 11:00:08
  • 3
Polecacie jakiś darmowy, onlineowy system do zarządzania zadaniami oraz bugami (taka JIRA dla ubogich)? Potrzebowałbym mieć własne statusy dla zadań, określanie wersji "produktu", podzadania, podział na (pod)projekty, ewentualnie jakiś eksport do csv/xml. Fajnie byłoby mieć również możliwośc tworzenia własnych pól i ich dozwolonych wartości.
Nie potrzeba mi żadnych narzędzi analitycznych, jedynie możliwości śledzenia zgłoszeń i postępów (wykresy są spoko).
#programowanie z nastawieniem na #gamedev
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sortris
sortris
31.08.2015, 11:02:19
  • 2
@Mithras: asana.com? redmine.org? zoho.com? trello.com? Różnią się możliwościami, ale być może sobie coś znajdziesz. Ewentualnie postawienie Jiry na swoim serwerze.
Jeśli macie repo na bitbuckecie, to też możecie włączyć sobie Issue manager i też dacie radę. Tak sobie pracę inżynierską zarządzałem.
  • Odpowiedz
k.....a
k.....a
konto usunięte 31.08.2015, 11:06:36
  • 3
@Mithras: redmine
możesz spiąć z systemem kontroli wersji
  • Odpowiedz
ghostek
ghostek
ghostek
28.08.2015, 19:56:16
  • 12
Kolejne postępy + gui
#gamedev
ghostek - Kolejne postępy + gui
#gamedev

źródło: comment_LPQdW6xZ2nhlnR6mJT8Orb8gzf9HPYNe.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

KurzeJajko
KurzeJajko
28.08.2015, 19:58:30
  • 5
@ghostek: wygląda na zajebiście trudne.
  • Odpowiedz
ghostek
ghostek
ghostek
Autor
28.08.2015, 20:12:20
  • 2
@KurzeJajko: mam gotowy do debugowania celownik który pokazuje gdzie postać wyląduje. Myślałem aby dodać go do trybu praktyki.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
26.08.2015, 19:09:45
  • 24
W Angry John można już otwierać skrzynki! #counterstrike approved? ( ͡º ͜ʖ͡º)

Pierwsza jaka trafiła do gry to skrzynka otwierana zbliżeniowo #nfc .

W planach skrzynki otwierane nabojami i
jasiek13 - W Angry John można już otwierać skrzynki! #counterstrike approved? ( ͡º ͜ʖ...

źródło: comment_EtuSebKCeqESAwlNMlMCttHDWA5Q0rhr.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
26.08.2015, 19:12:31
  • 5
@jasiek13: Nie chcę Cię martwić ale Twój grafik zrobił Cię w ch... bo to nie jest skrzynka tylko zwykłe kartonowe pudełko :/
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
26.08.2015, 19:13:48
  • 6
@TadeuszSynZygmunta: shiiit! czyli nici z planu zagarnięcia rynku csowych tuberów? wiedziałem, że wciśnie mi jakiś szajs :(
  • Odpowiedz
g.....i
g.....i
konto usunięte 26.08.2015, 04:37:11
  • 63
Piąte miejsce! http://jams.gamejolt.io/gbjam4/games

#gbjam #gamedev #chwalesie #gry
g.....i - Piąte miejsce! http://jams.gamejolt.io/gbjam4/games

#gbjam #gamedev #chw...

źródło: comment_DWuaAzFj8cbenNb86pdikB3B7NaohrJW.jpg

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

N.....m
N.....m
konto usunięte 26.08.2015, 06:46:11
  • 5
@goshki:
N.....m - @goshki:

źródło: comment_Akz8Ml2oGrGLpZbWSQYobnes4hGpWsvK.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
sathra
sathra
26.08.2015, 07:37:43
  • 2
@goshki: Szacunek ludzi gameboya! Jak można zagrać w Twoją grę?
sathra - @goshki: Szacunek ludzi gameboya! Jak można zagrać w Twoją grę?

źródło: comment_BhswugfajL1GYpaDPHmxNzJMqXzM2ySN.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
a.....t
a.....t
konto usunięte 26.08.2015, 09:33:30
  • 10
Cześć Mirki, Mireczki, Mirabelki. Jesteśmy TendoGames, tworzymy grę pod tytułem "Them & Us". Nasza gra jest z gatunku horror-przygodowa-survival
Właśnie weszliśmy na #steam Greenlight http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=505969500
Tutaj możecie zobaczyć trailer bezpośrednio na youtube https://www.youtube.com/watch?v=39j8uqL3eoE

Czeka nas jeszcze bardzo dużo pracy, jest to na razie nasz pierwszy oficjalny update z produkcji. W styczniu 2016 mamy zamiar wydać grywalne demo gry i rozpocząć kampanię crowdfundingową. Możecie nas śledzić na facebooku gdzie będziemy częściej
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

GetRekt
GetRekt
26.08.2015, 09:35:15
  • 1
@autoexit: pomysł spoko, gra wygląda nieźle, ale znowu survival horror? Za dużo tego ostatnio :/
  • Odpowiedz
a.....t
a.....t
konto usunięte
Autor
28.08.2015, 17:38:31
  • 1
@TheLaw: Tak, twórca postaci a zarazem lider projektu jest japończykiem.
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
25.08.2015, 12:20:38
  • 82
Chyba z pół dnia animowałem te pająki...
http://rezoner.net/labs/spiders/

#rezogry #gamedev #grafika #javascript
rezoner - Chyba z pół dnia animowałem te pająki...
http://rezoner.net/labs/spiders/
...

źródło: comment_o6gPCFo87E79RhWkR9hORlTy7Ogg4gsA.jpg

Pobierz
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Vasek
Vasek
25.08.2015, 12:21:36
  • 8
@rezoner: Te cienie sprawiają, że wyglądają jakby latały, a nie chodziły :P
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
Autor
25.08.2015, 12:23:55
  • 6
@Vasek: @Fakie: nie chciało mi się cieni rysować i poprostu rysuje pod spodem ten sam obrazek na czarno, niestety fizyka tak nie dziala (:
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
25.08.2015, 15:59:37
  • 68
Update. Możecie zgniatać pająki.

http://rezoner.net/labs/spiders/

#rezogry #gamedev #javascript #html5
rezoner - Update. Możecie zgniatać pająki.

http://rezoner.net/labs/spiders/

#re...

źródło: comment_DLkuFo4UpslVocRUGpKMeUrG3QgZjqlr.jpg

Pobierz
  • 29
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rezoner
rezoner
Autor
26.08.2015, 09:14:06
  • 3
@sodomo: Sprajt na warstwie, która się nie czyści.
rezoner - @sodomo: Sprajt na warstwie, która się nie czyści.

źródło: comment_OtdHzm0TLfk2Tz2ZXko5gG0TLuVprxgJ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
F.....s
F.....s
konto usunięte 30.08.2015, 10:57:42
  • 3
@rezoner: Właśnie przeglądałem ten kod (aby ogarnąć jak zrobiłeś animacje poklatkowe) i coś mi nie pasowało - za dużo tego było ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 24.08.2015, 19:50:51
  • 3
Pobrania #fuzzycritters bardzo słabe.
Pomyślałem żeby wrzucić pliczek APK na torrenty i warezy.
Dałbym wersję z bonusami (wszyskie zwierzaki i dodatkowa porcja reklam).

Co myślicie o takiej strategii? Z chęcią też sprawdziłbym w analyticsach jak ta gra się rozeszła.

Apple
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

pieczywowewiadrze
pieczywowewiadrze
24.08.2015, 19:52:40
  • 3
@RSGApps: moze ta gra jest zwyczajnie kijowa ;D
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte
Autor
24.08.2015, 22:06:35
  • 1
@MP0WER: możliwe,
dostałem jeszcze opcję "publishing partnership" od http://www.trinitigame.com ale kompletnie nie wiem czego się po tym spodziewać :O

"Hi. My name is Luke from Triniti interactive, the maker of Mini Warriors, Call of Mini Zombie and Tiny legends and 100 other mobiles games
  • Odpowiedz
ghostek
ghostek
ghostek
24.08.2015, 16:05:33
  • 8
Dodane nowe platformy, animacje oraz woda. Jeszcze wszystko kuleje ale postęp jest.
#gamedev
ghostek - Dodane nowe platformy, animacje oraz woda. Jeszcze wszystko kuleje ale post...

źródło: comment_58zM7TYFGSDJWBG7BAxPSIYLyhoqxycb.jpg

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

zakopywywacz
zakopywywacz
24.08.2015, 16:20:49
  • 1
@ghostek: woda "stoi" w miejscu, słabo to wygląda. Gracz ma wpływ na to jak ludzik wyskoczy z trampoliny?
  • Odpowiedz
zakopywywacz
zakopywywacz
24.08.2015, 19:01:11
  • 1
@ghostek: jeśli ludek skacze to tekstura wody (czy ta animacja) powinna przesuwać się razem z nim. Teraz prędkość przesuwania się ekranu nie jest równa prędkości przesuwania się widoku wzdłuż wody.
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
24.08.2015, 15:55:02
  • 4
Pajonk.

#rezogry #gamedev
rezoner - Pajonk.

#rezogry #gamedev

źródło: comment_zivZVgMLsejaR4SqYeFb0NmXOJs6vQlh.jpg

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

K.....1
K.....1
konto usunięte 24.08.2015, 15:59:50
  • 1
@rezoner: a czemu takie ziarno dałeś?
  • Odpowiedz
rezoner
rezoner
Autor
24.08.2015, 16:47:34
  • 1
@Kopytko1: Żeby jakoś urozmaicić tekstury - pozatym teraz zdejmę i wszyscy powiedzą wow ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 22.08.2015, 09:47:11
  • 9
Witam Mirki,
trochę mnie nie było ale wracam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wersja #fuzzycritters na iOS właśnie wylądowała w App Store. Download on the App Store

Androidowa wersja niestety nie odnosi sukcesów, pobrania cały czas się zmniejszają aktualnie są na poziomie ok. 20 dziennie. Aktualna liczba pobrań to ponad 1100, z czego połowa osób
R.....s - Witam Mirki,
trochę mnie nie było ale wracam ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Wersja #fuzzycri...

źródło: comment_OPswrm8JhzSsdXVUMhr6krtsxhbmwDNG.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

applicattura
applicattura
22.08.2015, 10:25:53
  • 1

Komentarz usunięty przez moderatora

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
22.08.2015, 10:28:30
  • 5
Myślę że trzeba zmienić podejście. Będę starał się robić proste gry które nie zajmą mi tak dużo czasu...

@RSGApps: To samo podejście teraz stosuję, chcę zrobić kilka prostych gierek, najlepiej skrajnie różnych dzięki którym nauczę się nowych rzeczy, żeby później wykorzystać to w jakimś większym projekcie.

  • Odpowiedz
Vall
Vall
22.08.2015, 22:23:35
  • 8
Dzień 1 minął całkiem sprawnie, chociaż ciągle mam poczucie czasu straconego przez zabawę w C++-owanie. Niestety mój silnik nie był jeszcze gotów na integrację z Lua więc wszystko trzeba robić ręcznie. No i silnik został pierwszy raz sprawdzony w użyciu. Za wesoło nie jest, ale mam pogląd na to co działa, a co do naprawy. Jest dużo lepiej niż ostatnio.

Dzień 2 to dodanie interakcji z przeciwnikami, stworzenie garści assetów, proste cut-scenki
Vall - Dzień 1 minął całkiem sprawnie, chociaż ciągle mam poczucie czasu straconego p...

źródło: comment_8dL7G4czcJSEip3YLekVdOsYGCH4oPQd.gif

Pobierz
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Name_in_progress
Name_in_progress
22.08.2015, 22:26:25
  • 5
@Vall: haha beniz
  • Odpowiedz
Wextor
Wextor
22.08.2015, 22:27:15 via Android
  • 5
@Vall: mapa w kształcie fiuta xd
  • Odpowiedz
F.....s
F.....s
konto usunięte 23.08.2015, 16:28:48
  • 6
Mechanika gry już jest praktycznie gotowa. Teraz czas się wziąć wreszcie za grafikę, animacje i może dźwięki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Gra będzie połączeniem taktycznego bitewniaka i tetrisa.
Póki co mam zrobioną 1/2 z pierwszej z 6 jednostek. Oprócz tego muszę zrobić pociski, tło, podłoże itd. Masa pixel artu. No fajnie byłoby mieć jakąś muzyczkę i odgłosy dźwiękowe.
F.....s - Mechanika gry już jest praktycznie gotowa. Teraz czas się wziąć wreszcie za...

źródło: comment_Qh0qxEfJuI5XAdqRPD1X94xlzV0DRsRp.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

T.....f
T.....f
konto usunięte 23.08.2015, 16:31:49 via Android
  • 1
@Frondeus: zamiast tych ludzików daj niemców i będzie git
  • Odpowiedz
rotero
rotero
22.08.2015, 22:15:10
  • 52
Programowanie wielowątkowe - oczekiwania vs rzeczywistość

#heheszki #humorinformatykow #humorobrazkowy #programowanie
rotero - Programowanie wielowątkowe - oczekiwania vs rzeczywistość

#heheszki #humo...

źródło: comment_cKHMWsU5kCscZEoWguTmwTQYHCTqH07A.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rezoner
rezoner
21.08.2015, 16:02:57
  • 23
Maziam murki w stylu Alien Breeda w wyższej rozdzielczości.

#grafika #rezogry #gamedev #amiga
rezoner - Maziam murki w stylu Alien Breeda w wyższej rozdzielczości. 

#grafika #r...

źródło: comment_peJZIjs4wAUAEwt1VkbblnYt7SIjCzVy.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rezoner
rezoner
Autor
21.08.2015, 16:22:25
  • 2
@Noct: GIMP
  • Odpowiedz
Xagog
Xagog
Xagog
21.08.2015, 16:27:24
  • 3
@rezoner: Bardzo fajne, kiedyś coś w podobnym stylu robiłem, choć już nie tak ładne jak Twoje. Jeden z moich projektów, których nigdy nie skończyłem. LINK
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
20.08.2015, 18:13:18
  • 21
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

wypokowy_hazardzista
wypokowy_hazardzista
wypokowy_hazardzista
20.08.2015, 18:15:55
  • 3
@jasiek13: ale to fajnie wygląda! Uwielbiam ten styl po prostu!
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
21.08.2015, 05:45:25
  • 2
@Kypy: Nic nadzwyczajnego. Itemy mogą implementować interfejsy np WeaponInterface, albo BulletInterface. Interfejsy mają metody np onShoot, onReload. W momencie np wystrzału podobnie jak powyżej szukane są wszystkie itemy implementujące WeaponInterface i wołana na nich jest metoda onShoot z odpowiednimi parametrami. ;)
  • Odpowiedz
Kaczus2B
Kaczus2B
Kaczus2B
20.08.2015, 11:55:18
  • 22
Jakby ktoś nie zauważył, to "Leksykon sieci neuronowych" Ryszarda Tadeusiewicza i Macieja Szaleńca mozna mieć za darmo w formie #ebook jest zarówno w formacie #pdf jak i #epub i #mobi Jest to super prezent dla programistów, również z działu #programowanie Do pobrania: http://projekt-nauka.com/wydawnictwo-projekt-nauka-3/
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

S.....i
S.....i
konto usunięte 20.08.2015, 11:57:45
  • 0
@Kaczus2B: świetne ma artykuły na naTemat Tadeusiewicz.
  • Odpowiedz
S.....S
S.....S
konto usunięte 20.08.2015, 12:00:11
  • 0
@Kaczus2B: dzięki, leci na telefonik
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 42
  • Strona 36 z 42
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking