Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko231
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
devml

devml

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 17
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
z.....7
z.....7
konto usunięte 11.08.2015, 21:00:59
  • 6
#programowanie
Jaki jest według was jedynie słuszny styl indentacji?
  • 23
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ingvarr100th
Ingvarr100th
11.08.2015, 21:02:16
  • 8
@zerozero7: ja zawsze stosuję Allman ;)
  • Odpowiedz
pitu-pr
pitu-pr
11.08.2015, 21:06:12
  • 6
@zerozero7: kr
  • Odpowiedz
KubusiowyKubus
KubusiowyKubus
KubusiowyKubus
11.08.2015, 19:58:37
  • 13
Ponieważ życie bez stackoverflow jest marnym życiem i może zrujnować życie niektórym programersom, od dzisiaj mam automat który backupuje mi stackoverflow na lokalny serwer - jak narazie baza 800GB i nadal rośnie. Jutro dorobię realtime do zapisywania save'ów i będzie git.

#programowanie #stackoverflow
  • 31
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Wyrewolwerowanyrewolwer
Wyrewolwerowanyrewolwer
11.08.2015, 20:11:01
  • 2
@KubusiowyKubus: W razie apokalipsy będziesz bardziej pożądany niż jakikolwiek inny inżynier potrafiący zbudować np. radio które nie potrzebuje zasilania.
Also pokaż statystyki (ile to waży, ile jest stronek/tematów zapisanych itd).
  • Odpowiedz
ra_s
ra_s
11.08.2015, 20:39:25
  • 1
Czym jest HipChat?


@Wyrewolwerowanyrewolwer: To czat "kolaboracyjny". Sa pluginy ktore pozwalaja Ci sledzic jire albo commit do bitbucketa. Do tego jezeli ktos przesyla jakis plik albo link to zawsze widzisz w panelu jakie pliki byly wymieniane w danym czacie.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
11.08.2015, 11:04:05
  • 22
Mircy mamy to! Udało się ogarnąć oszukane światła na strumyku do Angry Johna.

Jeśli ktoś jest zainteresowany jak to działa to idea jest bardzo dobrze opisana tutaj: http://techblog.orangepixel.net/2015/07/shine-a-light-on-it/

Teraz popracuje nad innymi rzeczami, a potem pododaje się światełka w sensowny sposób pod nadzorem artystycznym @czesiu1234 .
jasiek13 - Mircy mamy to! Udało się ogarnąć oszukane światła na strumyku do Angry Joh...

źródło: comment_gIF1nHeiXalvF1Xeu0IvDTK66YkgE37v.jpg

Pobierz
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
11.08.2015, 11:14:42
  • 6
oszukane światła


@jasiek13: 10/10 ale powiedz teraz kto je oszukał. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
11.08.2015, 11:26:46
  • 5
ja je oszukałem


@jasiek13: tak się nie robi, unsub
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
10.08.2015, 20:22:01
  • 7
Mircy! @czesiu1234 właśnie zaczął #stream z #pixelart w #illustrator (ʘ‿ʘ).

Prawdopodobnie popracuje też przy #grafika lub #animacja do Angry John (gra tworzona pod #
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
10.08.2015, 21:50:08
  • 1
@TowarEksportowy: zapis strumyka, niestety wycięte prawie całe audio http://www.twitch.tv/lowpolywolf/v/10419346
  • Odpowiedz
T.....y
T.....y
konto usunięte 10.08.2015, 22:09:16
  • 1
@jasiek13: ok, trochę szkoda ale i tak przejrzę dzięki :]
  • Odpowiedz
Ardeni
Ardeni
Ardeni
10.08.2015, 20:39:54
  • 10
Lubię "te" proste i nieskomplikowane rzeczy. Takie, które dodają "tego czegoś". W tym wypadku mały efekt widoczny po poruszeniu tabletem/smartfonem. Dobrze widać tuż za przyciskami. W pierwszym komentarzu fragment blueprintu.
#gamedev #unrealengine
Ardeni - Lubię "te" proste i nieskomplikowane rzeczy. Takie, które dodają "tego czego...

źródło: comment_I2ptp07izFQ7bJYCNr8bMkNz18W5G332.gif

Pobierz
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ardeni
Ardeni
Ardeni
Autor
10.08.2015, 20:40:32
  • 1
Wystarczy wstawić w blueprint z kamerą.
Ardeni - Wystarczy wstawić w blueprint z kamerą.

źródło: comment_u03tbrQhKB6NpcRSnxAmNyNwdmH23RPI.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
devml
devml 10.08.2015, 20:49:03
  • 1
@Ardeni: podobny efekt mozna zobaczyc w tle pod ikonami w ios8.
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
10.08.2015, 13:03:30
  • 5
Hej! Zaczynam testowy strumyczek z kodowania oszukanych świateł w #libgdx do Angry John tworzonego pod #lukzdev.

Niestety bez mikrofonu.

http://www.twitch.tv/lowpolywolf/

#gamedev #januszetwitcha
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
10.08.2015, 14:45:38
  • 0
Zaciąłem się na wyliczaniu pozycji światła w FBO, temperatura uniemożliwia myślenie (╯︵╰,) Odpocznę, rozwiążę problem i wieczorem może zrobię strumyk z reszty prac.
  • Odpowiedz
adrianprzetocki
adrianprzetocki
10.08.2015, 15:02:41
  • 7
Ostatnio wrzucałem wstępny koncepcyjny render hełmu robota:
link do wpisu

Z racji tego, że prawie rok temu założyłem konto, aby wrzucać swoje projekty, a jak narazie do tej pory wrzucałem guwnowpisy i plusowałem śmieszne obrazki.
Dlatego pod tym tagiem będę wrzucać swoje prace, zapraszam do obserwowania:----> #przetocki

Poniżej
adrianprzetocki - Ostatnio wrzucałem wstępny koncepcyjny render hełmu robota:
link d...

źródło: comment_AvZsaN8kTZez1NRz0KUkjjmwzh7Dk0VW.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

axis_mundi
axis_mundi
10.08.2015, 16:42:32
  • 0
@adrianprzetocki: chcesz krytykę modelu?
  • Odpowiedz
adrianprzetocki
adrianprzetocki
Autor
10.08.2015, 16:44:29
  • 0
@axis_mundi: Jasne, że tak, co prawda tak jak pisałem – to stan sprzed 1 tygodnia, dzisiaj wygląda trochę inaczej, ale bardzo chętnie posłucham!
  • Odpowiedz
R.....x
R.....x
konto usunięte 09.08.2015, 08:44:14
  • 189
Znajomy chciał, abym zrobił mu miecze do gry.
Pierwszy mieczyk z wczoraj, a drugi z dzisiaj. Trochę kłopot jest z tym, że tych mieczy ma być 24 xD

#gamedev #digitalpainting #rysujzwykopem
R.....x - Znajomy chciał, abym zrobił mu miecze do gry. 
Pierwszy mieczyk z wczoraj,...

źródło: comment_jHjpibN635gMt6Zm30bndf47qxgVGPuT.jpg

Pobierz
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII
InformacjaNieprawdziwaCCCLVIII
09.08.2015, 08:54:27
  • 117
@Rezix: bardzo ładne miecze, pozdrawiam
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
09.08.2015, 10:09:46
  • 53
@Rezix: Napisz generator mieczy z gotowych elementów, będziesz miał setki kombinacji, pozdrawiam.
  • Odpowiedz
Crisu
Crisu
07.08.2015, 17:56:18
  • 24
( ͡° ͜ʖ ͡°)

#heheszki #programowanie #takaprawda #informatyka #rownouprawienie #swinkamorska #komputery
Crisu - ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#heheszki #programowanie #takaprawda #informatyka #rownouprawi...

źródło: comment_EsIvr4K50w6FScvHq5tIl33waFpLigPh.jpg

Pobierz
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rogaty_skurczybyk
rogaty_skurczybyk
07.08.2015, 17:57:14
  • 7
@Crisu: hehe na mistrzow
  • Odpowiedz
Crisu
Crisu
Autor
07.08.2015, 18:00:37
  • 6
@JezelyPanPozwoly: deploye na produkcje wstrzymane na czas PMS( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
07.08.2015, 14:59:47
  • 24
Hej! Czas na podsumowanie postępów prac z tego tygodnia nad #gra Angry John tworzoną pod #lukzdev.

#stream:
Jak pewnie zauważyliście (tu, tu czy tu) zaczęliśmy streamować development na #twitch. Początki są ciężkie, ale spodobało nam się więc będzie więcej strumyków także obserwujcie
jasiek13 - Hej! Czas na podsumowanie postępów prac z tego tygodnia nad #gra Angry Joh...

źródło: comment_o7ZAQ1OpQbTodDs68t7UddKSwzybgpP2.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

jasiek13
jasiek13
Autor
07.08.2015, 15:03:09
  • 1
@bezoka: LibGDX
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
07.08.2015, 15:09:17
  • 1
@bezoka: polecam wiki LibGDX czyli ich oficjalną dokumentację https://github.com/libgdx/libgdx/wiki

Ja przerobiłem na początku jeden (obecnie bardzo stary) tutorial, a później korzystałem najwięcej z wiki, oraz testów czyli przykładów wykorzystania poszczególnych funkcjonalności. Polecam sobie przeklikać wszystkie, potem jak będziesz czegoś potrzebować to sobie przypomnisz, że było w testach :) https://github.com/libgdx/libgdx/wiki/Running-Tests#running-the-demos--tests .

Sporo tutków jest tutaj: https://github.com/libgdx/libgdx/wiki/External-tutorials
Szczególnie ten z flappy birdem wydaje się świetnie przygotowany :)
  • Odpowiedz
brt
brt
07.08.2015, 06:33:45
  • 5
Promowanie gry ciąg dalszy. Stan z 5.08 - 766 pobrań (✌ ゚ ∀ ゚)☞

TLDR:


Nie wiem jak inni to robią, że bez problemów mają 10k ściągnięć. Napisałem chyba do wszystkich blogerów i portali zajmującymi się grami. Pomimo kilku artykułów ludzie jakoś nie
brt - Promowanie gry ciąg dalszy. Stan z 5.08 - 766 pobrań (✌ ゚ ∀ ゚)☞

TLDR:
SPOIL...
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3
07.08.2015, 08:26:34
  • 0
@brt: imho trochę mało dynamiczny trailer.
  • Odpowiedz
brt
brt
Autor
07.08.2015, 08:29:28
  • 0
@regis3: Zgadza się, trailer powinien być dynamiczny, lecz to jest relacja z gry.
  • Odpowiedz
suwer
suwer
07.08.2015, 14:01:44
  • 7
#suwerprogramuje

Dawno nic nie pisałem. W każdym razie nie porzuciłem pomysłu pisania gier. Ba, przerzuciłem się na unity, żeby móc to robić szybciej.

Nowy projekt ma roboczą nazwę Ninja. Rozgrywka jest prosta, trzeba zabić cel unikając wrogów. Gra jest w 2d, póki co stworzyłem 1 grywalną plansze do testów. Grafiki znalzałem darmowe w internecie. Chętnie posłucham pierwszych opinii o grze.

Postacie
suwer - #suwerprogramuje 

Dawno nic nie pisałem. W każdym razie nie porzuciłem pom...

źródło: comment_mYwR2S2Jlb0xeVZzk12ZEaA8wrT2e8UW.jpg

Pobierz
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Noct
Noct
Noct
07.08.2015, 14:05:48
  • 1
@suwer: Gdzie "znalazłeś" grafiki? Szukam stronki z czymś takim, sam syf albo płatne w necie. Najlepiej na CC.
  • Odpowiedz
suwer
suwer
Autor
07.08.2015, 14:07:57
  • 1
@Noct: http://rpgmapshare.com/ cała masa grafik w rzucie "top down"
Większość dostępna do celów komercyjnych.

Na http://opengameart.org/ można sporo fajnych rzeczy też znaleźć. Do jakiego typu gry potrzebujesz grafik?
  • Odpowiedz
herbi
herbi
05.08.2015, 16:49:07
  • 9
Cześć! Jako, że osoba z którą kooperuję tworzenie wymaga gry w innej technologii, porzuciłem pomysł trójwymiarowej kuli. Od teraz gra wyglądem przypominać będzie Plague Inc. Sam zamysł jest następujący: gra, w której staramy się wyprać mózg jak największemu gronu obywateli na świecie, walcząc z przeciwnościami losu (anarchistami, rządem, anonimowymi itd. ).

#deus #gamedev
herbi - Cześć! Jako, że osoba z którą kooperuję tworzenie wymaga gry w innej technolo...

źródło: comment_BPTyQcpDsDKk3TNzSBqK4FJ33s658Zz3.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

mroz3
mroz3
05.08.2015, 16:59:10
  • 9
walcząc z przeciwnościami losu (anarchistami, rządem, anonimowymi itd. )


@herbi: a wykopu tam nie było? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
sathra
sathra
06.08.2015, 12:07:07
  • 20
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

sathra
sathra
Autor
06.08.2015, 12:42:00
  • 1
@Mithras: Odłożyłem 40k gotówki a na PP zebrałem 60k. Mam też wydawcę który w zamian za udziały wykłada pieniądze na marketing.
  • Odpowiedz
Mithras
Mithras
Mithras
06.08.2015, 12:44:33
  • 2
@sathra O kurcze, gratuluję. :) Jak się w ogóle zabrałeś do reklamowania giery? jak podchodziłeś np. do tego wydawcy, żeby wykładał kasę na marketing? Czytałem (dosyć często wśród tych, którym się udało), że to są bardzo ważne sprawy, a nie dla wszystkich oczywiste. Podzielisz się doświadczeniami?
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
05.08.2015, 19:24:16
  • 18
Hej mircy! @czesiu1234 na ostatnim streamie na #twitch pracował nad nożami do Angry John, jak się podoba?

#gif #animacja #lukzdev #grafikakomputerowa #gamedev

--------
Robimy grę gatunku Top Down Shooter / Rogue-lite. Śledź postępy pod tagiem #lukzdev !
jasiek13 - Hej mircy! @czesiu1234 na ostatnim streamie na #twitch pracował nad nożami...

źródło: comment_g2mMcObdlvBxSYuQa61a53GwB2f1FUre.gif

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

uczalka
uczalka
05.08.2015, 19:30:28
  • 15
@jasiek13: Ale dlaczego niewidzialna ręka rynku tłucze tego pana w brzuch rękojeścią noża? Jeśli to lewak, to nie lepiej byłoby go ciachnąć ostrym końcem?
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
05.08.2015, 20:49:01
  • 4
@jasiek13: 10/10 Będzie hit

  • Odpowiedz
Mithras
Mithras
Mithras
06.08.2015, 12:32:46
  • 4
Mircy, znacie jakieś fajne blogi, fora, strony, które są o gamedevie, a które prowadzą osoby w miarę doświadczone i dzielą się swoją wiedzą/pomysłami? Od raportowania postępów prac, po rozwiązania jakichś problemów, na które napotykają. Przykładem niech będzie strona autora Banished, czyli Shining Rock Software.
Czasami chciałbym sobie poczytać takie rzeczy, a znaleźć coś fajnego cinszko. :(
#gamedev
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JoeBlade
JoeBlade
JoeBlade
06.08.2015, 13:43:40
  • 4
@Mithras: Poniżej masz mały procent devlogów/stron domowych powiązanych z #gamedev, które obserwuje od chyba 10 lat. Niektóre już nie rozwijane.

http://www.iquilezles.org/ <<NAJLEPSZY
  • Odpowiedz
sathra
sathra
06.08.2015, 13:45:42
  • 2
@Mithras: Poczytaj post mortemy z /r/gamedev https://www.reddit.com/r/gamedev/search?q=post+mortem&restrict_sr=on
  • Odpowiedz
Kempes
Kempes
05.08.2015, 08:48:14
  • 28
#heheszki #programowanie
Kempes - #heheszki #programowanie

źródło: comment_uw7E4iqRzpatbysps5C6wof6q2OFl8X6.jpg

Pobierz
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

rbielawski
rbielawski
rbielawski
05.08.2015, 08:53:01
  • 11
@Kempes: oprogramowanie w modelu BaaF (analogicznie do SaaS) - Bug as a Feature ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 35
  • 36
  • 37
  • 38
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Strona 38 z 42
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking