Wykop.pl Wykop.pl
  • Główna
  • Wykopalisko237
  • Hity
  • Mikroblog
  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Zaloguj się

Popularne tagi

  • #ciekawostki
  • #informacje
  • #technologia
  • #polska
  • #swiat
  • #motoryzacja
  • #podroze
  • #heheszki
  • #sport

Wykop

  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • FAQ
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Regulamin
devml

devml

Dołączył 10 lat i 5 mies. temu
  • Obserwuj
  • Akcje 1114
  • Znaleziska 104
  • Mikroblog 1010
  • Obserwujący 4
  • Obserwowane 17
  • Dodane (0)
  • Komentowane (175)
  • Plusowane (835)
jasiek13
jasiek13
13.07.2015, 19:48:52
  • 30
Minęło sporo czasu od ostatniego wpisu. Co prawda prace nad grą zwolniły, ale w między czasie sporo się zmieniło. Ogarnąłem działalność, podopinałem zlecenia i zaopatrzyłem się w nowy sprzęt po drodze przekopując się przez masę papierkowej roboty.

Ostatni wpis pod #lukzdev na temat rozwoju gry był jeszcze przed digital dragons, na którym zgarnęliśmy nagrodę za najlepszą grę arcade (YAY!). Jak zauważyliście do zespołu tuż przed DD dołączył Dawid, który ogarnia muzykę i
jasiek13 - Minęło sporo czasu od ostatniego wpisu. Co prawda prace nad grą zwolniły, ...

źródło: comment_4mJAmi6isb3DWnFGQ8vd2fxPuxWAZR4v.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

devml
devml 13.07.2015, 21:54:41
  • 2
@jasiek13: mam na myśli przemieszczanie obiektów ze zmienną prędkością. Na animację też zwróciłem uwagę, szkieletowa fajnie pasuje do tego szybkiego tempa gry :)
  • Odpowiedz
jasiek13
jasiek13
Autor
14.07.2015, 08:34:21
  • 1
@applicattura: NIGDY!
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
12.07.2015, 21:31:30
  • 23
Okej, czas rozpocząć prace twórcze do projektu: #mirkosiecneuronowa ^^
Tak jak pisałem w poprzednim wpisie do tego tagu - stawiam na to, byście to Wy od początku mieli duży wpływ na to, jak będzie rozwijał się projekt! (。◕‿‿◕。) ale ale! przejdźmy do rzeczy:

Założenia świata:
- aby zachować hermetyczność i jak największa kontrolę rozwoju sztucznego umysłu (zgodnego możliwie jak najdokładniej z biologicznym mózgiem), proponuję by każdy
  • 30
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

v.....n
v.....n
konto usunięte 12.07.2015, 21:32:25 via Android
  • 4
@PsichiX: nie wiem o co chodzi
  • Odpowiedz
PsichiX
PsichiX
Autor
12.07.2015, 22:59:46
  • 3
@stawrocek: neurobiologię całkiem zacnie tłumaczy gość, co prowadzi serię filmików o neurobiologii na YT: https://www.youtube.com/user/crashcourse, ponadto zaczytuję się w neuro-wiki
  • Odpowiedz
Matusso
Matusso
12.07.2015, 15:33:06
  • 11
Po kilku latach w końcu wróciłem do blendera i cuś takiego wykonałem. Co myślicie? :D

#blender #lowpolygonart #grafika #grafika3d
Matusso - Po kilku latach w końcu wróciłem do blendera i cuś takiego wykonałem. Co my...

źródło: comment_3FfrOLWOK09t6gzgHgct8Fq47QI9Pc9s.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

homo_superior
homo_superior
12.07.2015, 15:59:03
  • 1
@Matusso: bardzo przyjemna droga :3
  • Odpowiedz
Gorion103
Gorion103
12.07.2015, 16:15:08
  • 2
@Matusso: Te korony drzew jakoś mi nie pasują, reszta super :d.
  • Odpowiedz
sathra
sathra
10.07.2015, 13:19:08
  • 7
Takie tam z zaskoczenia.

#gamedev #sathra #dekompresja #gryandroid
sathra - Takie tam z zaskoczenia.

#gamedev #sathra #dekompresja #gryandroid

źródło: comment_ED0kOHUR7qXBjdERUvOWn7hUyW1ktBDS.jpg

Pobierz
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

X.....X
X.....X
konto usunięte 10.07.2015, 13:56:11
  • 2
@mentosh: wat
  • Odpowiedz
sathra
sathra
Autor
10.07.2015, 15:42:57
  • 2
@PanKamil907: Gamedevem zajmuje się już od paru lat. W pewnym momencie miałem dość klepania apek w korpo i postanowiłem zrobić grę. Moją własną grę. Zebrałem ziomeczków i odpaliliśmy kampanię crowdfundingową. Znaleźliśmy inwestora i zebraliśmy 60 000. Unity dlatego, że idealnie do tego się nadaje a ja je bardzo dobrze znam. Nie możemy sobie pozwolić na pisanie silnika od podstaw. Nie ma na to ani czasu ani funduszy.
  • Odpowiedz
k.....e
k.....e
konto usunięte 09.07.2015, 06:13:04
  • 23
https://pcottle.github.io/learnGitBranching/ Sympatyczny turorial GIT-a z zadaniami do samodzielnego rozwiązania i wizualizacją drzewa projektu.

Swoją drogą, obejrzałem wczoraj Google Tech Talk z Linusem Torvaldsem. Widziałem, że gość ma nienajlepszą opinię o reszcie ludzkości, ale stwierdzenia typu 'jeśli nie używasz Git'a, jesteś brzydki i głupi', ujęły mnie za serce :D

Podobno Torvalds wybrął nazwę dla Git'a na podobnej zasadzie jak dla Linuxa - nazwał go od samego siebie. Jeśli to Polak o takim samym nastawieniu byłby
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

b0lec
b0lec
09.07.2015, 09:00:22
  • 0
@kitke: no Linus bucowaty ale z drugiej strony nie można mu odmówić zasług w tworzeniu genialnego oprogramowania i wytrwałości, ja na przykład lubię robić coś od nowa trzaskanoe ciągle tego samego mnie nudzi.
  • Odpowiedz
k.....e
k.....e
konto usunięte
Autor
09.07.2015, 09:03:20
  • 1
@b0lec: Jasne, sam w zasadzie przesiadłem się z okienek na grzbiet pingwina (Elementary OS Freya) i życie stało się jakby lepsze ;-) Zresztą staram się też ogarnąc Gita, żeby móc z niego w miarę swobodnie korzystać to zarządzania swoimi projektami.

A sposób bycia Linusa może się podobać, może nie, ale - pomijając jego wszelkie zasługi - zabawnie się go słucha, gdy wrzuca na innych.
  • Odpowiedz
R.....x
R.....x
konto usunięte 09.07.2015, 09:42:07
  • 88
W Polsce mamy mega artystów. Większość, jak nie wszyscy przesiaduje na forum max3d, ale sam przez długi czas żyłem w nieświadomości.

Ktoś musi tworzyć grafiki koncepcyjne do gier... Studiów w Polsce mamy mało/dużo, zależy z jakiej perspektywy się na to patrzymy. Jednak wielu z tych artystów tworzy grafiki na potrzeby książek (okładki), filmów (matte painting) no i oczywiście gier.

Kilka osób pracuje w Ameryce, niektórzy w UK, niektórzy złapali fuchę we Francji, ale
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

C.....t
C.....t
konto usunięte 09.07.2015, 10:17:46
  • 2
@Rezix: Dobry wpis. 10/10. Dzięki za linki!
  • Odpowiedz
Munchhausen
Munchhausen
09.07.2015, 10:58:56
  • 3
@Rezix: Panie, to jest materiał na pełnoprawne znalezisko, a nie wpis na mirko, gdzie zniknie w odmętach gołych dup i śmiesznych kotów.
  • Odpowiedz
R.....s
konto usunięte 09.07.2015, 23:55:11
  • 30
Od trzech miesięcy robię grę mobilną, wiem ostatnio to tutaj popularne.
Jako że dopiero wczoraj założyłem tutaj konto nie będę się reklamował.
Zadam pytanie: Czy są chętni poczytać o początkach, procesie tworzenia, narzędziach, dodatkach, publikacji, zainteresowaniem grą, aso, itd?

Na początek parę faktów, bez zbędnej reklamy.

Od
R.....s - Od trzech miesięcy robię grę mobilną, wiem ostatnio to tutaj popularne.
Ja...

źródło: comment_stnUHV9Ks6pkBsUgdfjqdSV3UWQkEXyL.jpg

Pobierz
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Simultaneously
Simultaneously
Simultaneously
09.07.2015, 23:59:14
  • 2
@RSGApps: Ja chciałabym na PW popytać ale to jutro bo idę spać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
N.....I
N.....I
konto usunięte 10.07.2015, 00:02:01
  • 2
@RSGApps:
Ja chętnie poczytam, choć do gameDevu mnie nie ciągnie
Ale za ten opis serio musiałeś 5 dolanów płacić? Jakiś Mirek by Ci napisał za suba na mirko, albo chociaż za wpisanie jego nicku pod opisem
  • Odpowiedz
u.....8
u.....8
konto usunięte 08.07.2015, 13:05:15
  • 14
Ostatnia porcja, może się komuś coś przyda:

#gamedev
http://www.gamedev.net/page/resources/_/technical/graphics-programming-and-theory/graphics-programming-black-book-r1698
http://informatyka.wroc.pl/gry

#
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

JavaDevMatt
JavaDevMatt
23.06.2015, 14:39:40
  • 37
Ksiazka "Game Programming Patterns" - za darmo w formie strony www.
Kod zrodlowy w C++, ale przyklady sa na tyle proste i czytelne, ze kazdy powiniene sie polapac. Polecam.
http://gameprogrammingpatterns.com/contents.html

#gamedev #programowanie
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

alosha
alosha
23.06.2015, 14:53:35
  • 8
@JavaDevMatt: Jest dobra.

Singleton

This chapter is an anomaly. Every other chapter in this book shows you how to use a design pattern. This chapter shows you how not to use one.
  • Odpowiedz
TadeuszSynZygmunta
TadeuszSynZygmunta
23.06.2015, 15:47:53
  • 4
@prezydent_wykopu: @sortris: @rbielawski: Tacy niby programiści hehe 15k a nie potrafią dodać wpisu do ulubionych ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
Ardeni
Ardeni
Ardeni
23.06.2015, 16:16:04
  • 20
Postępy prac nad jedną z map - tak to miej więcej wygląda na telefonach/tabletach
#gamedev #unrealengine
Ardeni - Postępy prac nad jedną z map - tak to miej więcej wygląda na telefonach/tabl...

źródło: comment_qWqvUxIOgr54KJvXymtRH8JwgkEfLu5n.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ardeni
Ardeni
Ardeni
Autor
23.06.2015, 16:26:29
  • 3
@applicattura: Gra posiada już mechanikę, można pograć, poniszczyć przeciwników, mechanizm fal zbudowany, Ai przeciwników jak i Wieżyczek w których "nie siedzi" gracz zrobione. Aktualnie jest spokojnie powyżej 30 fps, aczkolwiek nie ruszaliśmy jeszcze tematu optymalizacji.
  • Odpowiedz
Ardeni
Ardeni
Ardeni
Autor
23.06.2015, 16:28:17
  • 7
@applicattura: Działko bardzo tymczasowe, a screen sprzed kilku dni:
Ardeni - @applicattura: Działko bardzo tymczasowe, a screen sprzed kilku dni:

źródło: comment_DjAA5txnyy2UiDi0OKxNpy0ATScVOK70.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Nicarim
Nicarim
Nicarim
25.06.2015, 08:22:06
  • 4
#gamedev
http://www.adriancourreges.com/blog/2015/06/23/supreme-commander-graphics-study/
ciekawe
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

t.....k
t.....k
konto usunięte 07.07.2015, 20:01:20
  • 9
Humble Game Making Bundle

#gamedev
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

R.....x
R.....x
konto usunięte 07.07.2015, 20:04:52
  • 3
@tomekswk: Polecam Spriter Pro I Sprite Lamp :D
  • Odpowiedz
sortris
sortris
07.07.2015, 23:16:52 via Android
  • 0
@Rezix:
@tomekswk: taktyk
  • Odpowiedz
Nikas
Nikas
07.07.2015, 13:57:48
  • 23
NO ELO.
To znowu ja, dzisiaj powracam z gameplayem oraz grywalną Alfą z gierki do której jakiś czas temu postnąłem tutaj GIF.

https://www.youtube.com/watch?v=4ctr4xjELZ0
http://gmclan.org/up1486_4_NIGHTHAW_X3000_Alpha_0_1.html

Poczuj
Nikas - NO ELO.
To znowu ja, dzisiaj powracam z gameplayem oraz grywalną Alfą z gier...

źródło: comment_ayWTVlZPbgFedv8r4X4qeUOBQO8KzG3R.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Nikas
Nikas
Autor
07.07.2015, 21:00:30
  • 0
@no_login: Tak, znajomy też miał ten problem przy zintegrowanej karcie graficznej. Niestety nie mam pojęcia jak i czy w ogóle da się to naprawić. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
Maixior
Maixior
07.07.2015, 23:09:34 via Android
  • 0
@Nikas: czemu statki przeciwnika skalują się inaczej niż inne obiekty? Cały czas wydaje mi się że te statki się tylko powiększają, gdzie inne obiekty tak się fajnie obracają imitując 3D
  • Odpowiedz
Vall
Vall
06.07.2015, 21:24:31
  • 5
Hej Mirki. Trafiłem dziś trochę przypadkiem na ciekawą książkę o OpenGLu.
Dla zainteresowanych, za darmo jest kilka rozdziałów: http://openglinsights.com

Szukam też wszystkiego (artykuły, książki) o podobnym stopniu zaawansowania. Ktoś coś zna?
#gamedev
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

regis3
regis3
06.07.2015, 21:29:34
  • 1
@owocbananowca: http://www.webglinsights.com/
  • Odpowiedz
Vall
Vall
Autor
07.07.2015, 05:15:44
  • 1
@owocbananowca: Szukam czegoś bardziej zaawansowanego :)

Jest jeszcze seria książek GPU Pro, tylko trochę to kosztuje.
  • Odpowiedz
  • <
  • 1
  • 39
  • 40
  • 41
  • 42
  • Strona 42 z 42
  • >

Osiągnięcia

  • Rocznica
    od 07.07.2022

    Rocznica

Wykop © 2005-2025

  • O nas
  • Reklama
  • FAQ
  • Kontakt
  • Regulamin
  • Polityka prywatności i cookies
  • Hity
  • Ranking
  • Osiągnięcia
  • Changelog
  • więcej

RSS

  • Wykopane
  • Wykopalisko
  • Komentowane
  • Ustawienia prywatności

Regulamin

Reklama

Kontakt

O nas

FAQ

Osiągnięcia

Ranking