@Forbot: Robiłem kiedyś w OpenCv rozpoznawanie znaków tak jak ten gość w filmiku. W sumie w OpenCv robiłem też rozpoznawanie obiektów o danym kolorze, szukanie punktów zbieżności perspektywy, rozpoznawanie twarzy, ruchu, ogólnie świetna biblioteka, i każdemu polecam się z nią zapoznać
Witam! Jestem Mirek i postanowiłem poprowadzić tu swojego mikrobloga.
Mam tu kilka gifów z Box Kid Adventures, gry nad którą pracuję razem z bratem. #boxkid Jeśli ktoś lubi klasyczne gry logiczne, to powinno mu się spodobać. :-)
Stworzyłem sobie kolejny nieskomplikowany model. Jak myślicie, ujdzie ? Tu można obczaić na żywo: https://skfb.ly/Hyo9 (polecam HD oraz poruszać światłem przy pomocy alta)
Czołem wszystkim. Mamy małe ogłoszenie. Unity poleciało sobie z nami w kulki. Zamierzaliśmy wykonać wszystkie grafiki samodzielnie, niestety dynamiczne oświetlenie na mobilkach nie wchodzi w grę, a podczas prób "wypalenia" światła na teksturach uzyskaliśmy marne efekty. Unity pod tym względem nie wypada najlepiej. W wersji 5. silnika nastąpiło downgrade względem wersji poprzedniej. ;/ Do tego doszedł fakt optymalizacji siatki modeli, czego nasza MagicaVoxel nie potrafi robić.
Tak naprawdę to już się zdarzyło w historii rynku gier. Na przełomie lat 70' i 80', po sukcesie gry Pong, rynek został zalany przez kopie maszyn z tą grą. Atari było tak pewne ze swoją grą E.T, że z 2,5 milionów wytłoczonych kaset, sprzedało się 1,5 miliona, co było sukcesem samym w sobie, w końcu była to najlepiej sprzedająca się
Siema Mirki Właśnie minął miesiąc odkąd zacząłem challenege: Gra w miesiąc #grawmiesiac
Nie udało się wykonać wszystkiego co zaplanowałem, ale jest się czym pochwalić.
Gra to klon wszelkiej maści clickerów. Gracz musi odbudować miasto po napadzie zombie, poprzez klikanie zarabia $$$, ulepsza i walczy z zombie aby odzyskać teren.
Mam wrażenie, że lepiej dać opcję video za coinsy, czy walutę premium, niż zasyfić to banerami. Sam chętnie klikam w takie filmiki, o ile jest to dobrze zrobione i w 30sec nie zarobię więcej, grając normalnie. Wygląda całkiem ok, choć taka gra aż się prosi o pixelartowe GUI. Bąbelki rodem z Gameloftu słabo pasują.
Cześć wszystkim, zajmuję się dźwiękiem, m.in oprawą gier mobilnych.Szukam nowych ciekawych projektów,czy ktoś z szanownych kolegów zna kogoś bądź zna kogoś kto zna kogoś kto potrzebuje kompozytora/dźwiękowca? pozdrawiam serdecznie #gamedev
Ta sama Słowacka firma chcąc mnie zwerbować dała mi kosmicznie fantastyczne warunki w porównaniu do tego, co mam w obecnej i praktycznie jestem już jedną nogą u nich - ale ale! aktualni szefowie chcą jutro (dziś) wynegocjować zatrzymanie mnie w firmie ( ͡°͜ʖ͡°)
@PsichiX: d-------l tak niedorzeczne warunki, że głowa mała, jak się zgodzą to powiedz Słowakom, że względu rodzinne ci chwilowo nie pozwalają na więcej niż 1/2 etatu, ew rób zlecenia dla obu xD
@Wapniak: a ten obrazek wklejają ludzie, którzy nie potrafią pojąć paru regułek ( ͡°͜ʖ͡°) wracać do klepania dziur w pehapie, a nie za front end się bierzecie ( ͡°͜ʖ͡°)
@Pestilence: thx. @mam_kaloryfer: yy realtime, czyli... 60 razy na sekunde? :P moze 30 na moim pc :D @Primusek: Nie, dostalem dostep do bety. Pewnie tez dlatego, ze mam 1.8.
Siema, chciałem się pochwalić grą na Androida, którą stworzyłem. ( ͡°͜ʖ͡°)
Roof Runner jest endless runnerem w 2D, z tym, że nie jest to typowy endless runner. Sterowanie nie ogranicza się do naciśnięcia ekranu przed skokiem. Żeby się rozpędzić i później utrzymać maksymalną prędkość, trzeba rytmicznie uderzać palcami w ekran telefonu, pamiętając o skokach i robieniu "padów" przed lądowaniem ze zbyt dużej wysokości. W grze dostępne są 2 tryby gry,
Ten uczuć, gdy po godzinach tworzysz sobie edytor do PlayCanvasa (PlayGate) i odzywa się do Ciebie duża firma, chcąca pogadać o dalszym rozwoju narzędzia (⌐͡■͜ʖ͡■)
Mirki, dzisiaj opublikowałem swój silnik do gier na androida, razem ze źródłami. Generalnie pisałem go w ramach nauki opengl, pierwotnie był zintegrowany z samą grą. Można powiedzieć, że zrobiłem na nim już kilka gier, ale dopiero wczoraj przysiadłem i go wyodrębniłem. Publikuję, bo po co ma się marnować u mnie na dysku ( ͡°͜ʖ͡°) Silnik pisany w java, głównymi aspektami są możliwość tworzenia "tak jakby" opengl'owskich
@darsto: Tak. Napisałem już parę takich "małych projektów" i jak na razie żałowałem braku komentarzy w mniej więcej połowie z nich. Dlatego teraz komentuję każdą operację której zrozumienie zajmuje więcej niż paręnaście sekund. Do tego wszystkie rzeczy nieoczywiste (np. "ta funkcja różni się od tamtej tym, że ta robi to metodą mniej dokładną ale szybszą"). Gdybyś komentował od początku byłoby to dla ciebie łatwiejsze i szybsze niż dodawanie tego teraz.
#blender #3d #grafikakomputerowa #uczesie
źródło: comment_H5k7Wq0HVmp6loc9Njg0SmCcMw01g8Ot.jpg
PobierzBardzo piękne czereśnie, pracuj dalej ʕ•ᴥ•ʔ