@stoprocent dlaczego revolut to wał? Revolut pokazuje jak powinna wyglądać bankowość. Mam konto firmowe i bardzo sobie chwalę. Do płatności międzynarodowych nie znam lepszego rozwiązania
@republikaninPL ale On już był na jednej ustawionej debacie. Przypomnę Ci, że nie wpuszczono dziennikarzy innych stacji. Dlaczego? Niewygodne pytania by padały. Druga sprawa jest taka, że Trzaskowski raczej nic nie mógł wynegocjować
@reddml ułatwiajasz nie tylko pozostałym ale głównie sobie. Ktoś kto stoi na rondzie widzi, że jedziesz w innym kierunku i chętniej przepuści wiedząc, że nie zabierzesz jego miejsca. Niestety wykopki stosują metodę nie muszę to nie włączam dlatego muszą czekać
@kris55 wrzucając kierunkowskaz w lewo pokazujesz, że nie jedziesz w prawo czyli nie masz zamiaru wbić się na czyjeś miejsce i spokojnie może Cię przepuścić. Jeśli nie wierzysz to sam spróbuj a zobaczysz, że działa
@SklepProline 1. Pisaliście w odpowiedzi na reklamacje, że udokumentowaliście uszkodzenie fotografiami. Proszę o pokazanie tych fotografii.
2. Dlaczego wprowadzacie klientów w błąd pisząc w tytułach ofert Xiaomi, że pochodzą z polskiej dystrybucji podczas gdy w rzeczywistości jesteście importerem a telefony nie podlegają gwarancji w serwisie Xiaomi Polska?
@sylwek2k przez polską dystrybucję rozumiem, że telefon będzie przeznaczony na nasz rynek. Idzie za tym nie tylko serwis, ale i aktualizacje, których zawartość i terminy różnią się w zależności od regionów. Poza tym widzisz jak wygląda serwisowanie w serwisach należących do nieoficjalnego importera. Mam w tym zakresie pewne doświadczenia i uwierz mi, że zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest dopłata do sprzętu pochodzącego z oficjalnej dystrybucji. To tak samo jakbyś się dowiedział, że nowe
@sylwek2k w tytułach ofert jest napisane "polska dystrybucja" i to jest mylące. Wielu ludzi się na to nabiera. Opis oferty jest tak skonstruowany aby klient nie wiedział skąd w rzeczywistości pochodzi telefon. Jest tylko informacja, że gwarantem jest Proline. Oczywiste jest, że aktualizacje nie zależą od importera, ale kupując z oficjalnej polskiej dystrybucji masz pewność, że soft jest zgodny z naszym regionem. Natomiast kupując z myślą, że telefon pochodzi z polskiej dystrybucji
@sylwek2k doskonale rozumiem co masz na myśli. Można powiedzieć, że jest to polska dystrybucja sprzętu nie pochodzącego z polskiej dystrybucji. Problem w tym, że jest to gra słowami, która w ostatecznym rachunku może się źle skończyć dla klienta. Ja i zakładam, że Ty również zwrócisz na to uwagę, ale np. mój ojciec miał początkowo pretensje, że nie chciałem mu zamówić tańszego telefonu w proline tylko dopłacić 100 zł w mi-home.pl.
Ciekawe komu zlecili oszacowanie strat wizerunkowych. Pewnie temu samemu ekspertowi, który wystawił profesjonalną diagnozę usterki telefonu. Właściciel tego sklepu jest żałosny
@Tigro w przypadku ich przegranej to oni opłacą Twojego prawnika (tak mi się wydaje), dlatego bym na kancelarii nie oszczędzał. Pamiętam Twój pierwszy wpis i o ile dobrze pamiętam to nawet xiaomi przyznało Ci rację. Tak w ogóle to pracownik, który Cię olał działał zgodnie ze standardami firmy
@s7aman proponuję Ci zrobienie własnego zestawienia. Idź do sklepu, kup 20 produktów i zanotuj dokładnie co, ile i jakiej firmy kupiłeś. Dokładnie po upływie roku (abyś nie zarzucił mi sezonowości) kup te same produkty i porównaj ceny. Co do reszty Twoich wypocin na temat wspaniałości naszego rządu powiem tylko, że to co nam teraz fundują jest bańką. Ta Bańka w końcu pęknie. Jak myślisz kto na tym ucierpi? Kaczyński, Rydzyk, czy my?
@woodlot co złego jest w reflinkach? Jeśli sposób faktycznie działa i można na tym oszczędzić to warto zapoznać się z tematem. Co jakiś otrzymuję spore kwoty w euro od kontrahentów. Koszty przewalutowania podczas wypłaty są bardzo wysokie. Dla osób, które otrzymują np. wynagrodzenia w USD rozwiązanie może być ciekawe. Inną sprawą jest bezpieczeństwo środków u dodatkowego pośrednika, którego do tej pory nie znałem. Tak czy inaczej gdy tylko paypal się zorientuje to
@Tigro czytając byłem pełen podziwu jak rozgrywasz ten problem. Mam nadzieję, że nie poprzestaniesz na tym i sprawa zostanie rozwiązana w sądzie na Twoją korzyść. Mając takie dowody nie widzę innej możliwości. Zapewne urzędy, które Ci pomagały doskonale znają tego pseudodystrybutora. Firma je olewa bo wie, że 80% ludzie nie pójdzie do sądu. Później opublikuj wyrok sądu aby dać ludziom wiarę, że sądy nie są takie straszne. Muszę pokazać ten artykuł ojcu,
Generalnie Proline ma prostą zasadę. Produkty typu dyski, zasilacze i różne inne pierdoły nabywa z polskiej dystrybucji a telefony importuje. Produkty z polskiej dystrybucji nie stanowią problemu w gwarancji bo proline wysyła je do dystrybutora, który zwykle wymienia sprzęt lub robi korektę faktury i zwraca kasę (wiem bo sam współpracuję z dystrybutorami). W przypadku produktów importowanych to proline jest gwarantem i cwaniakują bo nikt im pieniędzy nie zwróci ani nie wymieni sprzętu.
@CichaNoc znajomemu odrzucili reklamację butów bo stwierdzili, że jest zbyt ciężki ¯_(ツ)_/¯ Skoro po miesiącu buty się rozpadają to nie interesuje mnie to, że robię firmie problemy. Kupujesz towar wolny od wad, który ma dwuletnią gwarancję. Rozumiem, że w okolicach drugiego roku coś może się z towarem dziać...ale nie po miesiącu